Banner Image
بهترین پاوربانک اپل

بهترین پاوربانک برای آیفون (9 مدل برتر)

5/5 - (1 امتیاز)

در عصر تکنولوژی امروز که ساعت‌ها با گوشی موبایل سر و کار داریم، داشتن شارژ اضافی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با داشتن پاوربانک قدرتمند می‌توانید مشکل اتمام شارژ در مواقع حساس را برطرف کرده و خیلی زود گوشی خود را شارژ کنید. گوشی‌های آیفون ظرفیت باتری کمتری دارند و این موضوع سبب می‌شود که مشکل تمام شدن شارژ باتری را بیشتر حس کنید؛ اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست، چون با تهیه پاوربانک ایده‌آل می‌توانید این مشکل را برطرف کرده و برای مدت زمان طولانی از گوشی خود استفاده کنید. در این مقاله به معرفی بهترین پاوربانک برای آیفون خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید پاوربانک برای گوشی آیفون را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با سایت پیندو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین پاور بانک خورشیدی موجود در بازار

آیا پاوربانک برای آیفون ضرر دارد؟

پاوربانک یک وسیله جذاب و کاربردی است که برای راحتی کاربران طراحی شده است. پس طبیعی است که هیچ ضرری برای گوشی آیفون شما نداشته باشد. البته این زمانی است که پاوربانک شما به‌ صورت استاندارد و با کیفیت ساخته شده باشد. چون اگر از پاوربانک خراب یا بی‌کیفیت استفاده کنید، احتمال این که گوشی شما آسیب ببیند وجود دارد.

با توجه به این قضیه باید هنگام خرید گوشی آیفون دقت زیادی به خرج دهید تا هیچ مشکلی گوشی شما را تهدید نکند. برای راحتی کار بهتر است که پاوربانک ساخت برندهای معتبر را خریداری کنید. همچنین موقع خرید پاوربانک چک کنید که محصول مورد نظر هیچ‌گونه شکستگی یا ایراد فنی نداشته باشد. با شناخت بهترین پاوربانک برای آیفون می‌توانید بهترین محصول را برای خرید انتخاب کرده و خیال خود را از بابت پاوربانک راحت کنید.

معرفی چند مدل پاوربانک برای آیفون

پاوربانک آیفون یکی از محصولات پرفروش و کاربردی موجود در بازار است که نگرانی افراد بابت تمام شدن شارژ گوشی را برطرف می‌کند. این محصولات تنوع بسیار زیادی دارند و توسط برندهای مختلفی روانه بازار می‌شوند. با توجه به این قضیه شما می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین پاوربانک را برای گوشی آیفون خود خریداری کنید. برای راحتی کار شما، در این بخش بهترین پاوربانک برای آیفون را معرفی می‌کنیم:

بیشتر بخوانید: چگونه باتری گوشی را قوی کنیم؟

1- پاوربانک انکر 621 مدل Magnetic Battery A1610 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انکر 621 مدل Magnetic Battery A1610 یکی از بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار است که سازگاری خوبی با گوشی‌های آیفون دارد. این پاوربانک دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید گوشی خود را با سرعت بالایی شارژ کنید. پاوربانک انکر مدل Magnetic Battery A1610 از برق شهری تغذیه می‌کند و با بهره‌مندی از ولتاژ ورودی و خروجی 5 ولت یک گزینه ایده‌آل برای خرید به شمار می‌رود. پس اگر قصد خرید بهترین پاوربانک برای آیفون را دارید، این محصول به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

پاوربانک انکر 621 مدل Magnetic Battery A1610 یکی از بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار است

2- پاوربانک Mophie Powerstation Plus XL

پاوربانک Mophie Powerstation Plus XL با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت در لیست بهترین پاوربانک برای اپل قرار می‌گیرد. این پاوربانک دارای وزن 100 گرمی با ابعاد 50*20*50 میلی‌متر است. پاوربانک Mophie Powerstation Plus XL سازگاری خوبی با تمام گوشی‌های آیفون دارد و به شما این امکان را می‌دهد که گوشی خود را به سه روش مختلف شارژ کنید. این سه روش شامل روش بی‌سیم، لایتنینگ و usb-c است. با خرید پاوربانک Mophie Powerstation Plus XL خیال شما از بابت تمام شدن شارژ گوشی راحت خواهد بود و خیلی سریع می‌توانید باتری گوشی خود را شارژ کنید.

بیشتر بخوانید:بهترین هدست های بلوتوثی بازار در سال 1402

با خرید پاوربانک Mophie Powerstation Plus XL خیال شما از بابت تمام شدن شارژ گوشی راحت خواهد بود و خیلی سریع می‌توانید باتری گوشی خود را شارژ کنید.

3- پاوربانک شیائومی مدل ردمی با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی مدل redmi یکی از قدرتمندترین پاوربانک‌هایی بوده که برای گوشی‌های آیفون طراحی شده است. این پاوربانک دارای ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعتی است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید گوشی خود را چند بار به‌ صورت کامل شارژ کنید. پاوربانک شیائومی مدل redmi دارای دو درگاه خروجی USB و دو درگاه ورودی از نوع USB-C و MicroUSB است. این پاوربانک حرفه‌ای از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین به کمک این محصول می‌توانید گوشی خود را در کمترین زمان ممکن شارژ کنید.

بیشتر بخوانید:تغییر تم گوشی شیائومی و نکات مهم آن

پاوربانک شیائومی مدل redmi یکی از قدرتمندترین پاوربانک‌هایی بوده که برای گوشی‌های آیفون طراحی شده است.

4- پاوربانک انکر مدل PowerCore Essential A1281

پاوربانک انکر مدل PowerCore Essential A1281 با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت یکی از بهترین پاوربانک‌های آیفون به شمار می‌رود. این پاوربانک دارای بدنه‌ای مقاوم است و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. تنوع بالای تکنولوژی‌های به کار رفته داخل این پاوربانک سبب شده است که پاوربانک A1281 با سایر محصولات موجود در بازار متمایز باشد. پاوربانک انکر مدل PowerCore Essential A1281 کیفیت ساخت بالایی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید گوشی خود را خیلی سریع شارژ کنید.

بیشتر بخوانید:دوربین گوپرو چیست؟

پاوربانک انکر مدل PowerCore Essential A1281 با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت یکی از بهترین پاوربانک‌های آیفون به شمار می‌رود.

5- پاوربانک باسئوس مدل Magnetic Wireless PPCX0101 ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک باسئوس مدل Magnetic Wireless PPCX0101 یکی از محصولات جذاب موجود در بازار بوده که برای شارژ سریع گوشی‌های آیفون طراحی شده است. این پاوربانک قدرتمند دارای ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت بوده و با گوشی‌های آیفون سری 12 و بالاتر همخوانی دارد. طراحان این پاوربانک سه درگاه خروجی مختلف برای آن در نظر گرفته‌اند تا شما بتوانید با استفاده از روش‌های مختلف گوشی خود را شارژ کنید. با توجه به این تفاسیر، پاوربانک باسئوس مدل Magnetic Wireless PPCX0101 در لیست بهترین پاوربانک برای آیفون قرار می‌گیرد و یک گزینه ایده‌آل برای خرید است.

پاوربانک باسئوس مدل Magnetic Wireless PPCX0101 یکی از محصولات جذاب موجود در بازار بوده که برای شارژ سریع گوشی‌های آیفون طراحی شده است.

6- پاوربانک انرجایزر QE10004 با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک انرجایزر مدل QE10004 یکی دیگر از بهترین پاوربانک‌ها برای شارژ گوشی‌های آیفون است. این پاوربانک قدرتمند با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی خود به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید گوشی خود را سه بار به‌ صورت کامل شارژ کنید. پاوربانک انرجایزر مدل QE10004 دارای دو درگاه خروجی بوده و جریان خروجی آن 4 آمپر است. اگر قصد خرید پاوربانکی با ظرفیت متوسط و با قیمت مناسب را دارید، پاوربانک انرجایزر مدل QE10004 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

پاوربانک انرجایزر مدل QE10004 یکی دیگر از بهترین پاوربانک‌ها برای شارژ گوشی‌های آیفون است.

7- پاور بانک راو پاور مدل RP-PB1205 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک راو پاور مدل RP-PB1205 با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت یکی از جذاب‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار است. این پاوربانک در کنار زیبایی خاصی که دارد به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید گوشی خود را چندین بار به‌ صورت کامل شارژ کنید. پاور بانک راو پاور مدل RP-PB1205 دارای باتری از نوع لیتیوم پلیمری است و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین به کمک این پاوربانک می‌توانید گوشی آیفون خود را خیلی سریع شارژ کنید. پس اگر قصد خرید بهترین پاوربانک برای آیفون را دارید به شما پاور بانک راو پاور مدل RP-PB1205 را پیشنهاد می‌کنیم.

پاور بانک راو پاور مدل RP-PB1205 با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت یکی از جذاب‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار است.

8- پاوربانک ای‌ دیتا مدل P20000QCD با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی ‌آمپرساعت

که برای شارژ سریع گوشی‌های آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پاوربانک دارای ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت است و به شما این امکان را می‌دهد که گوشی خود را چند بار به‌ راحتی شارژ کنید. پاوربانک ای دیتا P20000QCD از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید سه گوشی آیفون را به ‌صورت هم‌زمان با این گوشی شارژ کنید. همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا پاوربانک ای دیتا P20000QCD با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در لیست بهترین پاوربانک برای آیفون قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:چگونه بدون شارژر موبایل خود را شارژ کنیم؟

پاوربانک ای دیتا P20000QCD یکی از محصولات پرفروش و البته پرطرفدار موجود در بازار است

9- پاوربانک لیتو LP-22 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

پاوربانک لیتو LP-22 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یک پاوربانک ایده‌آل برای گوشی‌های آیفون به شمار می‌رود. این پاوربانک قدرتمند از کیفیت بالایی برخوردار است و سازگاری خوبی با تمام گوشی‌های آیفون دارد؛ بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید از پاوربانک لیتو LP-22 برای شارژ گوشی همراه خود استفاده کنید. پاوربانک لیتو LP-22 به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید گوشی خود را حداقل 4 بار به‌ صورت کامل شارژ کنید. با توجه به این تفاسیر با خرید پاوربانک لیتو LP-22 شما هیچ دغدغه‌ای بابت تمام شدن شارژ گوشی خود نخواهید داشت؛ چرا که به‌ راحتی می‌توانید آن را شارژ کنید.

پاوربانک لیتو LP-22 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یک پاوربانک ایده‌آل برای گوشی‌های آیفون به شمار می‌رود.

سخن پایانی

گوشی‌های آیفون معمولاً دارای باتری با ظرفیت پایین هستند. این موضوع سبب می‌شود که با مشکل تمام شدن باتری مواجه شده و در مواقع حساس اذیت شوید. برای جلوگیری از این مشکل نیاز به تهیه پاوربانک برای گوشی آیفون خود دارید. خوشبختانه پاوربانک‌های قدرتمندی برای گوشی‌های اپل وجود دارد و شما می‌توانید با تهیه آن‌ها مشکل کاهش باتری گوشی را برطرف کنید. در این مقاله سعی کردیم بهترین پاوربانک برای آیفون را به شما معرفی کنیم. هر یک از این پاوربانک‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و در نوبه خود گزینه مناسبی برای خرید هستند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پیندو می‌توانید بهترین پاوربانک را برای گوشی آیفون خود خریداری کنید و برای همیشه از شر مشکل زود تمام شدن باتری خلاص شوید.

سوالات متداول

  • برای خرید بهترین پاوربانک برای آیفون باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

قیمت، ظرفیت، برند سازنده، گارانتی، پشتیبانی از شارژ سریع، هماهنگی با گوشی آیفون و سرعت شارژ از جمله نکات مهمی هستند که برای خرید پاوربانک گوشی آیفون باید به آن توجه کنید.

  • قیمت بهترین پاوربانک آیفون چقدر است؟

پاوربانک‌های آیفون تنوع بسیار زیادی دارند و با قیمت‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند. شما با توجه به سلیقه شخصی و نیاز خود می‌توانید پاوربانک با قیمت مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

  • بهترین برندهای سازنده پاوربانک آیفون کدام‌اند؟

انکر، باسئوس، راوپاور، یوسمز، انرجایزر، شیائومی و ای دیتا جزو بهترین برندهای سازنده پاوربانک آیفون شناخته می‌شوند.

  • آیا استفاده از پاوربانک برای گوشی آیفون مشکل ایجاد می‌کند؟

خیر؛ در صورتی که از پاوربانک استاندارد و متناسب با گوشی خود استفاده کنید، پاوربانک هیچ گونه مشکلی برای گوشی آیفون شما به وجود نخواهد آورد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =