Banner Image
چگونه تم گوشی شیائومی را عوض کنیم

تغییر تم گوشی شیائومی و نکات مهم آن

امتیاز دهید

تلفن همراه شیائومی شما چیزی فراتر از یک دستگاه است، بلکه بسط شخصیت و سبک شماست. شخصی‌سازی تم و قالب تلفن به شما امکان می‌دهد تا لمسی منحصر به‌ فرد اضافه کنید و آن را واقعاً مال خود کنید. در این راهنمای جامع، شما را از طریق فرایند تغییر تم گوشی شیائومی، نمایش روش‌های مختلف و ارائه نمونه‌های الهام‌بخش، راهنمایی می‌کنیم. برای باز کردن قفل خلاقیت خود آماده شوید و ظاهر جدیدی به گوشی خود بدهید!

مقاله مرتبط: آموزش نحوه راه‌اندازی ساعت شیائومی

 از برنامه تم‌های شیائومی استقبال کنید

شما می‌توانید با گوشی شیائومی خود به‌راحتی خلاقیت و علایق خود را اجرا کنید و هر زمان مطابق با مود و خلق‌وخو خود، ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. تغییر تم یک راه سرگرم‌کننده و خلاقانه برای ساختن گوشی شیائومی واقعاً متعلق به خودتان است. با خیال راحت تم‌ها، والپیپرها و بسته‌های آیکون‌های مختلف را کاوش کنید تا زمانی که مطابقت کاملی را پیدا کنید که سبک و شخصیت شما را منعکس می‌کند! در ادامه چندین روش تغییر تم موبایل‌های شیائومی را باهم بررسی خواهیم کرد.

 اپلیکیشن Themes

گوشی‌های هوشمند شیائومی دارای یک ویژگی داخلی فوق‌العاده هستند – اپلیکیشن Themes. این برنامه کاربرپسند مجموعه وسیعی از تم‌ها را برای انتخاب فراهم می‌کند. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است:

  • برنامه Themes را در تلفن شیائومی خود باز کنید که می‌توانید آن را در صفحه اصلی یا در پوشهٔ برنامه‌ها پیدا کنید.
تغییر تم با استفاده از اپلیکیشن Themes

تغییر تم با استفاده از اپلیکیشن Themes

  • کتابخانه تم گسترده را کاوش کنید که دارای طیف متنوعی از طرح‌ها، از مضامین الهام‌گرفته از طبیعت گرفته تا مضامین انتزاعی و مینیمالیستی است.
  • هنگامی که موضوعی را پیدا کردید که توجه شما را به خود جلب کرد، روی آن ضربه بزنید تا تم را با جزئیات پیش‌نمایش کنید. چند لحظه وقت بگذارید و ببینید که چگونه تصویر زمینه، نمادها، فونت‌ها و سایر عناصر بصری رابط تلفن شما را تغییر می‌دهد.
  • اگر از موضوع راضی هستید، روی دکمه “دانلود” یا “اعمال” ضربه بزنید تا آن را به‌عنوان تم جدید خود تنظیم کنید. برنامه شما را از طریق مراحل لازم برای تأیید تغییرات راهنمایی می‌کند.
  • بنشینید و بگذارید جادو اتفاق بیفتد. تلفن شیائومی شما به طور یکپارچه تم انتخاب شده را اعمال می‌کند، بلافاصله ظاهر آن را تغییر می‌دهد و سبک شخصی شما را منعکس می‌کند.

کلیک کنید: 10 ساعت هوشمند شیائومی با قیمت زیر 2 میلیون

 تم خود را با تصویر پس‌زمینه و بسته‌های آیکون انتخاب کنید

اگر به دنبال ظاهری سفارشی‌تر و شخصی شده‌تر هستید، ایجاد تم خود با تصویر زمینه و بسته‌های آیکون راهی برای ایجاد تغییرات خاص است. برای شروع سفر خلاقانه خود این مراحل را دنبال کنید:

۱. با انتخاب تصویر زمینه‌ای که با سبک شما همخوانی دارد، شروع کنید. می‌توانید از بین والپیپرهای از پیش نصب شده روی گوشی شیائومی خود یکی را انتخاب کنید یا تصاویر باکیفیت بالا را از وب‌سایت‌های والپیپر معتبر کاوش کنید.

۲. در مرحله بعد، به فروشگاه Google Play یا هر منبع قابل‌اعتمادی بروید تا یک بسته آیکون را دانلود کنید که با موضوع مورد نظر شما مطابقت دارد. بسته‌های آیکون مجموعه‌ای از آیکون‌ها را ارائه می‌دهند که برای تکمیل یک سبک یا زیبایی‌شناسی خاص طراحی شده‌اند.

۳. بسته آیکون دانلود شده را روی گوشی شیائومی خود نصب کنید. فرایند نصب از شما می‌خواهد که بسته آیکون را در لانچر فعلی خود اعمال کنید.

۴. برای تنظیم تصویر زمینه انتخابی خود، به “تنظیمات”، سپس “نمایش” و در نهایت “تصویر زمینه” در تلفن خود بروید. تصویر زمینه‌ای را که انتخاب کرده‌اید از گالری خود انتخاب کنید و آن را به‌عنوان تصویر زمینه جدید گوشی خود تنظیم کنید.

۵. از تحول شگفت‌زده شوید! گوشی شیائومی شما با داشتن یک والپیپر و بسته آیکون سفارشی، اکنون دارای تم منحصربه‌فردی است که مطابق با اولویت‌ها و استعداد خلاقانه شما طراحی شده است.

دانلود انواع تم از google play

دانلود انواع تم از google play

 درخشش را در انجمن MIUI کشف کنید

علاوه بر برنامه Themes، شیائومی یک انجمن MIUI پر جنب‌وجوش پر از تم‌های ایجاد شده توسط کاربر را ارائه می‌دهد. در اینجا نحوه کاوش و استفاده از این جواهرات آورده شده است:

  • برنامه Themes را در تلفن شیائومی خود راه‌اندازی کنید و روی نماد “Profile” واقع در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  • با استفاده از حساب شیائومی خود وارد شوید. اگر حساب کاربری ندارید، ایجاد آن سریع و آسان است.
  • پس از ورود به سیستم، به تب “MIUI” واقع در پایین صفحه بروید.
  • به آرایه باورنکردنی از تم‌های به اشتراک گذاشته شده توسط جامعه خلاق در انجمن MIUI بپردازید. طرح‌های منحصربه‌فرد، سبک‌های نوآورانه و تم‌هایی را که با ترجیحات زیبایی‌شناختی شما همخوانی دارد را کشف کنید.
  • هنگامی که یک موضوع را پیدا کردید که توجه شما را جلب می‌کند، برای پیش‌نمایش طرح و عناصر، روی آن ضربه بزنید. اگر باعث خوشحالی شد، دکمه «دانلود» یا «اعمال» را فشار دهید تا آن را به تم جدید گوشی خود تبدیل کنید.

 نمونه‌هایی از تم‌های جذاب گوشی شیائومی

برای برانگیختن تخیل شما، در اینجا چند نمونه از تم‌های محبوب گوشی شیائومی آورده شده است:

●       سادگی مدرن

تمی شیک و مینیمالیستی با خطوط تمیز، رنگ‌های ظریف و ظرافت کم‌رنگ.

●       سرناد طبیعت

با مضامینی که مناظر خیره‌کننده، رنگ‌های تسکین‌دهنده و عناصر گیاه‌شناسی را به نمایش می‌گذارند، در آرامش طبیعت غوطه‌ور شوید

●       حال و هوای آینده‌نگر

با مضامینی که زیبایی‌شناسی آینده‌نگر، طرح‌های هولوگرافیک و خطوط نئونی پر جنب‌وجوش را در بر می‌گیرند، به آینده قدم بگذارید.

●       عبارات هنری

خلاقیت خود را با مضامین الهام گرفته از هنرمندان مشهور، نقاشی‌های انتزاعی و رنگ‌های پررنگ و رسا آزاد کنید.

●       ظرافت بی‌انتها

پیچیدگی کلاسیک را با مضامینی که الگوهای جاودانه، تایپوگرافی تصفیه شده و جذابیت قدیمی را به نمایش می‌گذارد، بپذیرید.

●       ورزش‌های پویا

با تم‌هایی که تیم‌های موردعلاقه‌تان را برجسته می‌کند، گرافیک‌های پرانرژی، و موتیف‌های اسپورت، اشتیاق خود را برای ورزش تقویت کنید.

 جمع‌بندی مطالب

تلفن همراه شیائومی شما یک بوم نقاشی است که منتظر تماس شخصی شماست. با تغییر تم و قالب، می‌توانید آن را به بازتابی از فردیت و سبک خود تبدیل کنید. خواه راحتی برنامه Themes را ترجیح می‌دهید، انعطاف‌پذیری والپیپر و بسته‌های آیکون انتخاب شده، یا الهامات خلاقانه از انجمن MIUI، امکانات بی‌پایان هستند. از فرصت ابراز وجود، جذب حواس خود و لذت‌بردن از تجربه لذت‌بخش سفارشی کردن گوشی شیائومی خود استفاده کنید. به تخیل خود اجازه دهید آزاد شود و همین امروز این سفر خود را آغاز کنید!

مقاله مرتبط: بهترین گلس گوشی سامسونگ، آیفون و شیائومی

امکان تغییر تم در تمامی مدل‌های گوشی شیائومی

امکان تغییر تم در تمامی مدل‌های گوشی شیائومی

 سؤالات متداول

۱.آیا می‌توانم تم گوشی شیائومی خود را اگر یک مدل پرچم‌دار نیست تغییر دهم؟

کاملاً! تغییر تم و قالب در گوشی شیائومی یک ویژگی است که در مدل‌های مختلف شیائومی در دسترس است. اپلیکیشن Themes و سایر روش‌های سفارشی‌سازی معمولاً در اکثر گوشی‌های هوشمند شیائومی قابل‌دسترسی هستند.

۲.آیا تغییر تم روی عملکرد یا عمر باتری گوشی من تأثیر می‌گذارد؟

خیر. تغییر تم گوشی شیائومی شما نباید تأثیر قابل‌توجهی بر عملکرد یا عمر باتری آن داشته باشد. تا زمانی که تم‌ها را از منابع قابل‌اعتمادی مانند برنامه Themes یا انجمن MIUI انتخاب کنید، می‌توانید بدون به خطر انداختن عملکرد تلفن خود از ظاهری تازه لذت ببرید.

۳.آیا می‌توانم از تصاویر پس‌زمینه سفارشی از منابع شخص ثالث استفاده کنم؟

بله. چه تصاویر پس‌زمینه را از وب‌سایت‌های معتبر دانلود کنید و چه از عکس‌های شخصی خود استفاده کنید، می‌توانید به‌راحتی از طریق تنظیمات “نمایش” آنها را به‌عنوان تصویر زمینه گوشی خود تنظیم کنید.

۴.آیا تغییر طرح زمینه، داده‌ها یا برنامه‌های من را حذف می‌کند؟

خیر. تم‌ها فقط جنبه‌های بصری رابط تلفن شما را تغییر می‌دهند و با داده‌ها، برنامه‌ها یا تنظیمات ذخیره شده شما تداخلی ندارند. برنامه‌ها، فایل‌ها و اطلاعات شخصی شما در طول فرایند سفارشی‌سازی تم دست‌نخورده باقی می‌مانند.

۵.اگر تغییرات را دوست نداشته باشیم، می‌توانیم به تم پیش‌فرض برگردیم؟

بله. اگر از تغییراتی که ایجاد کرده‌اید راضی نیستید، می‌توانید به‌راحتی به تم پیش‌فرض گوشی شیائومی خود برگردید. برای انجام این کار، به برنامه Themes یا “Settings” بروید، “Display” و سپس “Theme” را انتخاب کنید و گزینه تم پیش‌فرض را انتخاب کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =