Banner Image

بهترین هولدر موبایل برای ماشین شما

3/5 - (4 امتیاز)

هولدر موبایل برای ماشین جزو تجهیزات کاربردی موجود در بازار است که خواهان بسیار زیادی دارد. هولدر موبایل برای ماشین به شما این امکان را می‌دهد که در داخل خودرو از گوشی خود به خوبی نگهداری کنید و پشت فرمان بدون این که دچار حواس پرتی شوید از گوشی موبایل خود استفاده کنید. هر یک از ماشین‌های ایرانی ویژگی‌های خاص خود را داشته و می‌توانید هولدرهای مختلفی را داخل آن‌ها نصب کنید؛ بنابراین بهتر است پیش از خرید هولدر ماشین، نوع و برند اتومبیل خود را مدنظر داشته باشید. اگر مالک خودروهایی همچون پژو 206، پراید یا سمند هستید در ادامه این مطلب از سایت پیندو با ما همراه باشید، زیرا قصد داریم بهترین هولدر موبایل برای ماشین را به شما معرفی کنیم.

برای انتخاب بهترین هولدر برای ماشین به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هولدر موبایل برای ماشین انواع مختلفی دارد و در طرح‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود. برای این که بهترین محصولات را برای خرید انتخاب کنید لازم است که یک سری نکات‌ مهم را مد نظر قرار دهید.

هولدر ماشین مدل مغناطیسی

هولدر موبایل برای ماشین انواع مختلفی دارد و در طرح‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود.

شناخت این نکات مهم به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید خرید موفقی داشته باشید. به طور کلی نکات مهم انتخاب بهترین هولدر برای ماشین عبارتند از:

  • تعیین نوع خودرو
  • محل نصب هولدر
  • برند سازنده هولدر
  • نوع هولدر و ویژگی‌های آن
  • پایه هولدر
  • نصب ساده و آسان هولدر
  • قابلیت چرخش هولدر
  • نحوه استفاده از هولدر و دسترسی به موبایل توسط آن

معرفی بهترین هولدر موبایل برای ماشین

همانطور که اشاره کردیم هولدرهای موبایل تنوع بسیار زیادی دارند و در طرح‌های مختلف روانه بازار می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که حق انتخاب بیشتری داشته باشید و بتوانید بهترین هولدر موبایل را برای ماشین خود خریداری کنید.

هولدر موبایل

هولدرهای موبایل تنوع بسیار زیادی دارند و در طرح‌های مختلف روانه بازار می‌شود

هر یک از ماشین‌های ایرانی ویژگی‌های خاص خود را داشته و شما بر اساس آن می‌توانید هولدر مناسب تهیه کنید. در ادامه بهترین و مناسب‌ترین هولدرها برای ماشین‌های ایرانی را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: هولدر موبایل چیست؟

بهترین هولدر برای 206

206 یکی از ماشین‌های محبوب و پرطرفدار موجود در بازار است که نسبت به سایر ماشین‌ها فضای کمتری دارد. با توجه به فضای کم 206، انتخاب هولدر برای آن کمی سخت است. بهترین مکان برای هولدر در 206 روی داشبورد و شیشه جلویی آن است؛ بنابراین باید هولدرهایی را برای خرید انتخاب کنید که قابل نصب روی داشبورد و شیشه جلویی باشند. به طور کلی بهترین هولدر برای ماشین 206 باید دارای پایه فنری یا دریچه‌ای باشند.

هولدر مناسب برای پراید

پراید یکی دیگر از ماشین‌های پر فروش ایرانی است که سهم عمده‌ای از ماشین‌های موجود در بازار را به خود اختصاص می‌دهد. پراید به گونه‌ای طراحی شده است که فضای زیادی در قسمت جلویی آن وجود دارد؛ بنابراین برای انتخاب هولدر برای پراید هیچ مشکلی نخواهد بود چرا که شما می‌توانید از انواع هولدر برای این ماشین جذاب استفاده کنید؛

هولدر پراید

هولدر مغناطیسی و فنری بهترین گزینه برای ماشین پراید است.

اما اگر می‌خواهید هولدر ایده‌آل و کاربردی برای پراید خریداری کنید، خرید هولدر مغناطیسی و فنری بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید هولدر خریداری شده را روی داشبورد، روی فرمان یا دریچه کولر پراید نصب کنید.

بهترین هولدر ماشین برای سمند

سمند از جمله ماشین‌هایی است که فضای داخلی بزرگی دارد. فضای وسیع و گسترده شرایط لازم برای نصب انواع هولدر داخل این ماشین را برای شما فراهم می‌کند. بهترین هولدر برای ماشین سمند از نوع مکنده‌، گیره‌ای و دریچه‌ای هستند. شما به راحتی می‌توانید این هولدرها را در قسمت‌های مختلف سمند همچون مگنتی، داشبورد، دریچه کولر و شیشه جلویی نصب کنید.

هولدر مناسب برای ال 90

ال 90 یکی دیگر از ماشین‌های جذاب و پرطرفدار است که فضای داخلی گسترده‌ای دارد. بهترین انتخاب برای ماشین‌های ال 90 استفاده از هولدرهای مغناطیسی و مکنده‌ای است.

هولدر مکنده مناسب ال 90

برای ال 90 بهترین هولدر، هولدر مکنده است که به شیشه جلوی ماشین نصب می‌شود

شما می‌توانید این نوع از هولدرها را در شیشه جلویی ماشین به طوری که دید راننده را مختل نکند نصب نمایید. داشبورد و دریچه میانی کولر نیز از دیگر نقاطی هستند که برای نصب هولدر در ال 190 مناسب هستند.

بهترین هولدر برای 405

405 نیز یک ماشین جادار و زیبا است که می‌توان انواع هولدر را داخل آن نصب کرد. معمولا اکثر هولدرهای موجود در بازار برای 405 مناسب هستند و نیاز نیست شما خودتان را به زحمت بیندازید. داشبورد، شیشه جلویی، دریچه کولر و فضای روی دریچه بهترین مکان‌ها برای نصب هولدر هستند. شما می‌توانید انواع هولدرهای فنری، چسبی، مکنده‌ و مغناطیسی ساخت برندهای مختلف را برای 405 انتخاب کنید.

سخن پایانی

هولدر موبایل یکی از وسایل جانبی گوشی موبایل است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. هولدر موبایل برای ماشین یکی از انواع نگهدارنده موبایل است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این محصولات در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. در این مقاله بهترین هولدر موبایل برای ماشین را به شما معرفی کردیم. خرید هولدرهای معرفی شده به شما این فرصت را می‌دهد که از گوشی موبایل خود به راحتی محافظت کنید و به آن دسترسی داشته باشید. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول

  • آیا می‌توان از هر هولدری برای ماشین های مختلف استفاده کرد؟

خیر. ماشین‌های ایرانی دارای ویژگی‌های مختلفی هستند و نحوه طراحی و فضای داخلی آن‌ها با هم یکسان نیست. به همین جهت باید بهترین هولدر را با توجه به نوع ماشین خود خریداری کنید.

  • بهترین محل برای نصب هولدر کجای ماشین است؟

انتخاب محل نصب هولدر بر اساس نوع ماشین مورد نظر انتخاب می‌شود، اما در مجموع بهترین محل نصب هولدر روی داشبورد، دریچه کولر و شیشه جلویی است به طوری که دید راننده را مختل نکند.

  • یک هولدر موبایل مخصوص ماشین چه ویژگی هایی دارد؟

هولدر مخصوص ماشین باید مقاومت بالایی داشته باشد، اطراف گوشی را به خوبی در بر بگیرد، از پایداری بالایی برخوردار باشد، قابلیت چرخش 360 درجه را پشتیبانی کند و به راحتی داخل ماشین نصب شود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 20 =