Banner Image

هولدر موبایل چیست؟ معرفی انواع پایه نگهدارنده گوشی

امتیاز دهید

گوشی موبایل جزو تجهیزات مهم و کاربردی است که در طول شبانه‌روز همه ما قرار دارد. نگهداری از این وسیله کاربردی در هر مکان و شرایط خاصی راحت نیست و ممکن است شما را دچار دردسر کند. به همین جهت تجهیزاتی تحت عنوان هولدر طراحی شده‌اند که نگهداری از موبایل را به صورت اصولی انجام دهند. این تجهیزات انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود بهترین آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که هولدر موبایل چیست و چه کاربردهایی دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید به طور کامل با نگهدارنده موبایل آشنا شوید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با پیندو همراه باشید.

هولدر موبایل چیست؟

هولدر یا نگهدارنده موبایل به تجهیزاتی گفته می‌شود که به شما کمک می‌کنند تا موبایل خود را در یک سطح ثابت نگه دارید. در واقع هولدر یک وسیله کمکی است که شرایط لازم برای ثابت نگه‌داشتن موقعیت مکانی موبایل را فراهم می‌کند.

هولدر گوشی

هولدر یا نگهدارنده موبایل به تجهیزاتی گفته می‌شود که به شما کمک می‌کنند تا موبایل خود را در یک سطح ثابت نگه دارید.

به عنوان مثال با استفاده از هولدر موبایل، زمانی که داخل ماشین هستید بدون این که تمرکز خود را از دست دهید، می‌توانید گوشی موبایل خود را نگه دارید. این تجهیزات کاربردی انواع مختلفی دارند و در طرح‌های متنوع به بازار عرضه می‌شوند.

کاربردهای هولدر یا نگهدارنده موبایل چیست؟

هولدر یا نگهدارنده موبایل یک وسیله جذاب و کاربردی است که طرفداران زیادی دارد. هولدر با توجه به کاربردهای زیادی که دارد، مورد توجه کاربران قرار گرفته است و هر روز به تعداد مشتریان آن افزوده می‌شود. به طور کلی کاربردهای نگهدارنده موبایل عبارتند از:

  • برای جلوگیری از آسیب رسیدن به گوشی موبایل
  • برای دسترسی آسان به گوشی
  • استفاده آسان از گوشی موبایل هنگام رانندگی، موتور سواری یا دوچرخه سواری
  • محافظت از گوشی موبایل در برابر خطرات احتمالی
  • ثابت نگه داشتن گوشی موبایل
  • استفاده برای عکاسی
  • استفاده در جلسات آنلاین و کلاس‌های درسی برای ارائه بهتر مطالب
  • برای جلوگیری از حواس‌پرتی در مواقع حساس

انواع هولدر و نگهدارنده موبایل

هولدر موبایل یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات موجود در بازار است که در انواع مختلف طراحی می‌شود. هر یک از انواع نگهدارنده موبایل ویژگی‌های خاص خود را داشته و برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.به طور کلی انواع هولدر موبایل عبارتند از:

1- هولدر مخصوص خودرو

هولدر موبایل برای ماشین به عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین هولدر موجود در بازار شناخته می‌شود. این هولدرها برای داخل ماشین طراحی می‌شوند و استفاده از آن‌ها به شما این امکان را می‌دهد که بدون از دست دادن تمرکز بتوانید در مواقع حساس از گوشی موبایل استفاده کنید و به خوبی از آن محافظت نمایید.

هولدر موبایل برای ماشین

هولدر موبایل برای ماشین به عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین هولدر موجود در بازار شناخته می‌شود

این هولدرها بر اساس محل نصب به سه گروه زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • هولدر موبایل قابل نصب روی شیشه و داشبورد: این هولدرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی سطوح صاف به راحتی نصب می‌شوند. قدرت چسبندگی بالای این هولدرها به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید آن‌ها را روی داشبورد یا شیشه جلوی ماشین بچسبانید.
  • هولدر موبایل قابل نصب روی دریچه کولر: نوع دیگری از هولدرهای مخصوص خودرو نیز هستند که روی سیستم تهویه هوای ماشین یا کولر نصب می‌شوند.
  • هولدر موبایل مخصوص ماشین از نوع cd پلیر: این مدل از هولدرها نسبت به سایر هولدرهای ماشینی کمیاب‌تر هستند. خرید هولدرهای سی دی پلیر به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ‌گونه محدودیتی از بابت نصب هولدر و نگرانی از بابت افتادن هولدر آن را نصب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین هولدر موبایل برای ماشین شما

2- هولدر موبایل موتور سیکلت و دوچرخه

این نوع از هولدرها مخصوص نصب روی موتور سیکلت و دوچرخه طراحی شده‌اند. هولدرهای موتور سیکلت و دوچرخه مقاومت و دوام بسیار زیادی دارند به همین جهت هنگام عبور از پیچ‌ها و رانندگی با سرعت بالا دچار آسیب دیدگی نمی‌شوند. با نصب این هولدر می‌توانید از گوشی موبایل خود محافظت کرده و نگران افتادن آن نباشید.

هولدرهای موتور سیکلت و دوچرخه

هولدرهای موتور سیکلت و دوچرخه مقاومت و دوام بسیار زیادی دارند به همین جهت هنگام عبور از پیچ‌ها و رانندگی با سرعت بالا دچار آسیب دیدگی نمی‌شوند.

3- هولدر رومیزی

پایه نگهدارنده رومیزی یکی دیگر از انواع هولدر موبایل است که برای نصب روی میز طراحی شده است. اگر جزو افرادی هستید که مدت زمان زیادی را پشت میز سپری می‌کنید، استفاده از هولدرهای رومیزی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

هولدر موبایل

پایه نگهدارنده رومیزی یکی دیگر از انواع هولدر موبایل است که برای نصب روی میز طراحی شده است.

4- مونوپاد

چوب سلفی یا مونوپاد نیز در دسته انواع هولدر قرار می‌گیرد. این وسیله کاربردی محبوبیت زیادی بین کاربران دارد چرا که شما می‌توانید با استفاده از این وسیله به راحتی سلفی بگیرید و از گوشی خود محافظت کنید. درواقع افرادی که عاشق عکاسی هستند و به وسیله‌ای نیاز دارند که گوشی موبایل را ثابت نگه دارد، می‌توانند از مونوپاد برای این کار استفاده کنند.

مونوپاد

چوب سلفی یا مونوپاد نیز در دسته انواع هولدر قرار می‌گیرد.

5- هولدر vip

هولدرهای vip نسل جدیدی از هولدرهای موبایل هستند که برای استفاده در کلاس‌های آنلاین طراحی شده‌اند. این هولدرها در ابعاد کوچک و با وزن کم ساخته می‌شوند و کارایی بسیار زیادی دارند. هولدر vip قدرت و استحکام بسیار زیادی داشته و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید کلاس‌های آنلاین خود را با کیفیت بالا و بدون هیچ‌گونه مشکلی برگزار کنید. لازم به ذکر است که این هولدرها برای استفاده در ماشین نیز مناسب هستند.

هولدرهای vip

هولدرهای vip نسل جدیدی از هولدرهای موبایل هستند که برای استفاده در کلاس‌های آنلاین طراحی شده‌اند

6- هولدر انگشتی

این نوع از هولدرها تقریبا جدید هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی انگشت قرار می‌گیرند. معمولاً از هولدرهای انگشتی برای راحت سازی فرآیند عکاسی استفاده می‌شود. در واقع هولدر انگشتی یک پایه کوچک است که شرایط لازم برای راحتی شما را به ارمغان می‌آورد.

هولدر انگشتی

معمولاً از هولدرهای انگشتی برای راحت سازی فرآیند عکاسی استفاده می‌شود.

سخن پایانی

هولدر موبایل یکی از تجهیزات جانبی و کاربردی است که برای نگهداری از گوشی موبایل طراحی شده است. این تجهیزات انواع مختلفی دارند و در طرح‌های متنوع به بازار عرضه می‌شوند. از هولدر موبایل می‌توانید در شرایط خاص همچون عکاسی، فیلم‌برداری، رانندگی، دوچرخه‌سواری و… استفاده کنید. همچنین خرید نگهدارنده موبایل به شما این امکان را می‌دهد که از گوشی موبایل خود به خوبی محافظت کنید و بدون هیچ‌گونه محدودیتی به آن دسترسی داشته باشید. در این مقاله بررسی کردیم که هولدر موبایل چیست و انواع هولدر و کاربرد آن چیست. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول

  • چطور بهترین هولدر را برای خرید انتخاب کنیم؟

برای خرید بهترین هولدر باید فاکتورهایی همچون نوع هولدر، جنس و قیمت هولدر و محلی که قرار است هولدر نصب شود را بررسی کنید. با بررسی این فاکتورها می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین نگهدارنده موبایل را برای خرید انتخاب کنید.

  • کدام هولدرها برای عکاسی مناسب هستند؟

بهترین هولدرهایی که برای عکاسی و گرفتن عکس سلفی طراحی شده‌اند شامل هولدر انگشتی و مونوپاد هستند.

  • بهترین جای نصب هولدر ماشین کجاست؟

هولدر مخصوص ماشین را می‌توان روی داشبورد، شیشه و دریچه کولر نصب کرد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 13 =