Banner Image
طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا

طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا

امتیاز دهید

داشتن اندام متناسب در کنار برخورداری از سلامت بدن جزو خواسته‌های هر انسانی، چه در آقایان و چه در بانوان، محسوب‌ می‌شود که محدود به سن نیست. همه افراد در دوره‌های مختلفی از زندگی برای رسیدن به این خواسته، مجموعه‌‌ای از اقدامات را انجام‌ می‌دهند. در اولین لحظه که کلمه تناسب اندام را‌ می‌شنوید، شاید به لاغر شدن فکر کنید، در صورتی که این قضیه به چاق شدن در برخی افراد نیز اشاره دارد. شاید چاق شدن در تصورات اولیه آنقدر مهم به نظر نرسد، اما به همان نسبتِ لاغر کردن، بر سلامتی افراد تأثیرگذار است. راهکارهای مختلفی را برای چاق شدن بدون بازگشت و ضرر پیشنهاد‌ می‌کنند که یکی از آن‌ها با یادگیری طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا و مصرف آن انجام‌ می‌شود.

افرادی که از لاغری بیش از حدی رنج‌ می‌برند، در معرض خطرات بسیاری برای سلامتی جسمی و حتی روانی قرار خواهند گرفت؛ در نتیجه داشتن وزن متعادل را همیشه باید در نظر داشت. با استفاده از طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا به عنوان یک داروی گیاهی و مقوی برای رفع لاغری مفرط، به اندامی متناسب‌ می‌رسید که در ادامه با آن به صورت کامل آشنا خواهید شد.

عوامل تأثیرگذار به کاهش وزن شدید

پیش از آنکه برای رفع مشکل لاغری شدید اقدام کنید، لازم است تا ریشه و دلیل آن را دریابید. برای این کار پیش از استفاده از راهکار‌های مختلفی مثل استفاده از دستور طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا و یا مصرف دارو و غیره، مراجعه به یک پزشک معالج و انجام آزمایشات بسیار کمک‌کننده خواهد بود. عوامل مختلفی که‌ می‌توانند به عنوان دلیل برای لاغری مفرط شناخته شوند را به شرح زیر بیان‌ می‌کنیم:

عوامل تاثیرگذار به کاهش وزن شدید_1

پیش از آنکه برای رفع مشکل لاغری شدید اقدام کنید، لازم است تا ریشه و دلیل آن را دریابید

  • برخی از بیماری‌ها مثل مشکلات تیروئیدی، دیابت، سرطان و غیره عوارض کمبود وزن را به دلیل کاهش قدرت ایمنی بدن و قرارگیری در شرایط سخت بیماری به همراه دارد که برای مقابله با آن‌ها باید طبق دستور پزشک عمل کرد.
  • مشکلاتی مثل افسردگی و استرس زیاد در بسیاری از افراد به صورت لاغر شدن ناگهانی و مفرط خود را نشان‌ می‌دهد. در این افراد تمایل به غذا کم شده و با خوردن غذایی کم، احساس تهوع کرده که در نتیجه آن، وزن کاهش پیدا‌ می‌کند. بهترین گزینه برای رفع این مشکل مراجعه به روان پزشک و یا روان شناس برای رفع مشکل از ریشه است.
  • انواع مشکلات گوارشی مثل کمبود آنزیم و بیماری‌هایی همچون سلیاک و یا فیبروز کیستیک دلیلی بر کاهش در وزن افراد هستند.
  • در لیست عوارض برخی از داروهایی که مصرف‌ می‌کنید نیز لاغری و کاهش وزن شدید به مرور زمان عنوان‌ می‌شود که در صورت امکان می‌توانید با مشورت با پزشک، آن‌ها را با داروی دیگر جایگزین کنید.
  • ورزش بیش از حد و رژیم‌های غذایی نادرست نه تنها باعث تناسب اندام شما نشده بلکه به مرور زمان با لاغری و کمبود وزن شدید، سلامتی شما را نیز دچار مشکل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:خواص معجون چاقی بوعلی

چند مورد دیگر بر دلایل لاغری شدید را در موارد زیر بیان کرده‌ایم:

  • عوامل ژنتیکی
  • متابولیسم بالای بدن
  • خواب ناکافی
  • یبوست
  • و غیره
عوامل تاثیرگذار به کاهش وزن شدید_2

• انواع مشکلات گوارشی مثل کمبود آنزیم و بیماری‌هایی همچون سلیاک و یا فیبروز کیستیک دلیلی بر کاهش در وزن افراد هستند

کمبود افراطی وزن چه عوارض جسمی دارد؟

  • کمبود وزن افراطی سبب تحلیل رفتن ماهیچه‌های قلبی شده و بر عملکرد آن تأثیر منفی دارد؛ در نتیجه فشار خون و ضربان (نبض) کاهش پیدا‌ می‌کند و احتمال خطر آریتمی قلبی (بی‌نظمی ضربان) زیاد‌ می‌شود.
  • تولید هورمون جنسی با مشکل مواجه شده و ناباروری را به همراه دارد.
  • در نتیجه تغییرات هورمونی، تراکم استخوان‌ها کاهش پیدا کرده و احتمال پوکی استخوان و شکستگی افزایش پیدا‌ می‌کند.
  • ممکن است دیده باشید که افراد بسیار لاغر پس از خوردن غذایی اندک نیز احساس سیری زیاد‌ می‌کنند. این مسئله به دلیل آن است که حرکات روده کند شده و غذا برای مدت طولانی‌تری در معده باقی‌ می‌ماند.
  • ماهیچه‌ها به مرور زمان برای تأمین نیاز بدن تحلیل رفته و خستگی غیرعادی، لرزش و ضعف در عضلات احساس‌ می‌شود.
  • از نتایج مهم دیگر، در حوزه سلامتی و مرتبط با پوست و مو است. در لاغری مفرط پوست خشک و به رنگ زرد و یا نارنجی در آمده، ریزش در مو و در مواردی رویش موهای پرزی به نام لانوگو روی بدن، صورت، شکم، پشت و بازو‌ها اتفاق‌ می‌افتد.
  • دمای بدن در زمان لاغری شدید بر هم خورده و سرما به راحتی افراد را آزار‌ می‌دهد.
  • کیفیت خواب شما از بین‌ می‌رود؛ چرا که دیگر طراوت سابق در خواب وجود ندارد.
کمبود افراطی وزن چه عوارض جسمی دارد؟

• ماهیچه‌ها به مرور زمان برای تأمین نیاز بدن تحلیل رفته و خستگی غیرعادی، لرزش و ضعف در عضلات احساس‌ می‌شود.

کمبود افراطی وزن چه عوارض روحی دارد؟

  • با کاهش وزن شدید مغز شما دیگر انرژی کافی (کالری) برای عملکرد نداشته و انعطاف در تفکر و سرعت انتقال داده‌ها پایین‌ می‌آید و فرآیند تصمیم‌گیری کند و دشوار‌ می‌شود.
  • در موارد زیادی دیده شده که کنترل احساسات و خلق و خو، با کاهش وزن دچار مشکل شده و افراد به راحتی با یک اتفاق کوچک تحریک‌ می‌شوند.
  • وسواس یا عدم انعطاف‌پذیری در برخورد‌ها و رفتار‌ها از دیگر نشانه‌ها برای کاهش افراطی وزن است.
  • افرادی که دچار کمبود افراطی وزن شده‌اند، بیشتر به سمت انزوا کشیده شده و خود را از اجتماع دور‌ می‌کنند.
کمبود افراطی وزن چه عوارض روحی دارد؟

در موارد زیادی دیده شده که کنترل احساسات و خلق و خو، با کاهش وزن دچار مشکل شده و افراد به راحتی با یک اتفاق کوچک تحریک‌ می‌شوند

چگونه لاغری شدید را تعیین کنیم؟

برای آنکه دریابید که آیا متناسب با قد و وزن خود دچار لاغری شدید هستید یا نه‌، می‌توانید از شاخص بدنی فردی یا BMI استفاده کنید. در این روش وزن خود را بر حسب کیلوگرم بر مجذور قد بر حسب متر تقسیم کرده تا شاخص بدنی به دست آید. برای هر بازه‌‌ای از عدد به دست آمده، نتیجه و تعبیر خاصی را در نظر گرفته‌اند که به شرح زیر است:

  • کمبود وزن: شاخص BMI کمتر از 18.5.
  • وزن نرمال و سالم: شاخص BMI بین 18.5 و 24.9.
  • اضافه وزن: شاخص BMI از 25 تا 29.9.
  • چاقی: شاخص BMI برابر عدد 30 و یا بالاتر از آن.

در صورتی که جواب به دست آمده در بازه کمبود وزن قرار دارد،‌ می‌توانید راهکارهای مختلف برای کمک به چاق شدن مثل مراجعه به پزشک، دارو‌ها، رژیم غذایی مناسب و حتی راهکار‌های گیاهی بی‌خطر مثل طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا را انجام دهید.

آشنایی با معجون چاقی بوعلی سینا

معجون چاقی مناسب افرادی است که از لاغری مفرط رنج‌ می‌برند اما علاقه‌‌ای به راهکار‌های شیمیایی و استفاده از دارو‌های چاقی که بسیاری از آن‌ها عوارض زیادی داشته و پس از بازه قطع مصرف بازگشت‌پذیرند را ندارند. این معجون که تماماً از موارد گیاهی و مفید برای بدن انسان تشکیل شده، در کنار اینکه تناسب اندام و چاقی را تا حد مطلوب برای شما به همراه‌ می‌آورد، به افزایش سلامتی و تقویت بدن کمک کرده و کم‌خونی را نیز کاهش‌ می‌دهد. مصرف این دارو گیاهی بسیار راحت است و تنها کافیست پس از هر وعده غذایی تا دو قاشق از معجون را میل کنید.

بیشتر بخوانید:فواید کپسول سورنجان درد کیور

برای مصرف این معجون دارویی هیچ محدودیت، پرهیز غذایی یا تداخل دارویی نیز در نظر گرفته نشده و تمام افرادی که به دنبال چاق شدن و تناسب اندام هستند،‌ می‌توانند با طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا به راحتی به خواسته خود برسند. البته بهتر است پیش از مصرف با در نظرگیری ترکیبات آن برای خانم‌های باردار، افراد دیابتی، فشار بالا و دارای مشکلات قلبی کمی با دقت عمل کرد. اشتهاآوری از فواید دیگر این معجون بوده که بر روند چاقی تأثیرگذار است.

ترکیبات این معجون شامل مجموعه سرشار از مواد مغذی برای بدن و شیره گیاهان دارویی شده که با به اتمام رساندن دوره مصرف، تغییرات در افراد مشاهده‌ می‌شود. در ادامه به شیوه طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا خواهیم پرداخت.

آشنایی با معجون چاقی بوعلی سینا

مصرف این دارو گیاهی بسیار راحت است و تنها کافیست پس از هر وعده غذایی تا دو قاشق از معجون را میل کنید

چگونگی طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا

تهیه معجون چاقی بوعلی سینا در منزل کار بسیار راحتی بوده و تنها با تهیه اجزای تشکیل دهنده معجون،‌ می‌توانید به شیوه مطمئن‌تری از آن برای رسیدن به چاقی 6 الی 10 کیلویی برسید. این معجون بوعلی سینا در کنار اینکه مشکل لاغری شما را برطرف‌ می‌کند، صورت و بدنی پرتر را با چاقی متناسب به شما‌ هدیه می‌دهد و سلامت را نیز به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:جلوگیری از عرق زیر بغل

مواد تشکیل دهنده این معجون و خواص هر کدام از آن‌ها شامل موارد زیر است:

  • تخم شنبلیله: استفاده اصلی این گیاه در طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا، مربوط به چاقی بدن و صورت است که در کنار آن خواصی مثل پیشگیری از سرطان روده، کاهش کلسترول خون، تقویت کلیه، تقویت مغزها، افزایش سایز سینه، جلوگیری از ابتلا به دیابت و غیره را به همراه دارد.
  • پودر جنسینگ: جنسینگ در افراد میزان نشاط و نیرو در آن‌ها را افزایش داده و به دنبال آن، زیاد شدن اشتها را به همراه دارد. از فواید دیگر پودر جنسینگ شامل تقویت عملکرد مغز، ضد استرس و افسردگی، مبارزه با خستگی، تقویت ایمنی بدن، بهبود برخی سرطان‌ها و غیره است.
  • تخم یونجه: از فواید مهم گیاه یونجه در افزایش اشتها و وزن بیان‌ می‌شود که ازآمینه ‌اسید، ویتامین‌ها، مواد مغذی و مواد معدنی در ساختار آن‌ می‌توان مثال زد. با به کار بردن این گیاه عضله سازی، سلامت جسمی و روانی، افزایش تراکم استخوان و در نهایت تناسب اندام به دست‌ می‌آید.
  • کنجد: کنجد طبع گرمی دارد که چاق شدن و تقویت نیروی جنسی را در کنار فوایدی چون پیشگیری از سرطان روده، تقویت استخوان‌ها، کاهش فشار خون، درمان کم‌خونی، سرشار بودن از کلسیم و اسید فولیک و آهن و غیره را به همراه‌ می‌آورد.
  • پودر نارگیل: فیبر غذایی بالا و کالری زیاد در پودر نارگیل به روند چاق شدن شما کمک بسزایی‌ می‌کند و موجب تقویت سیستم ایمنی، افزایش سلامت قلب، درمان کم‌خونی، کاهش خستگی عضلانی، شادابی و سلامت پوست و مو غیره خواهد شد.
  • سه شیره

شما‌ می‌توانید برای طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا تمامی موارد ذکر شده را با هم مخلوط کرده و به صورت دوره‌‌ای از این محصول برای افزایش وزن استفاده کنید.

طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا

از فواید مهم گیاه یونجه در افزایش اشتها و وزن بیان‌ می‌شود که از آمینه ‌اسید، ویتامین‌ها، مواد مغذی و مواد معدنی در ساختار آن‌ می‌توان مثال زد

کلام آخر

چاق شدن در برخی افراد اهمیت داشته برای رسیدن به تناسب اندام و سلامتی مهم است. این لاغری مفرط ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد که تأثیرات بسیاری مخربی نیز بر سلامت جسمی و روانی خواهد داشت. برای پیشگیری از کاهش وزن شدید و رسیدن به وزن ایده‌آل، انواع راهکار‌ها توسط افراد مختلف توصیه‌ می‌شود که یکی از این راهکار‌های گیاهی و بی‌ضرر، استفاده از دستور طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا است که نتیجه آن را بسیاری از افراد تأیید کرده‌اند. شما‌ می‌توانید در این مطلب با دستور ذکر شده، به راحتی این معجون مفید را تهیه کنید و به وزن ایده‌آل برسید.

سوالات متداول

  • دستور طرز تهیه معجون چاقی بوعلی سینا چه میزان از افزایش وزن را میسر می‌کند؟

با به پایان رساندن دوره مصرف معجون‌، می‌توانید 6 تا 10 کیلوگرم افزایش وزن را تجربه کنید.

  • چه عواملی سبب لاغری شدید می‌شوند؟

برخی بیماری‌ها، داروها، استرس و افسردگی، وزن زیاد، رژیم نامناسب غذایی، خواب ناکافی، یبوست، مشکلات گوارشی و غیره از عوامل تأثیرگذار برای لاغری شدید است.

  • چگونه منشأ لاغری و کاهش وزن شدید را پیدا کنیم؟

بهتر است پیش از هر چیز با یک پزشک متخصص مشورت و با انجام آزمایشات علت را پیدا کنید.

  • مواد تشکیل دهنده معجون چیست؟

تخم شنبلیله، پودر جنسینگ، تخم یونجه، پودر نارگیل کنجد و سه شیره مواد تشکیل دهنده معجون هستند.

اشتراک‌گذاری

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + یک =