Banner Image
چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم

چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم؟

امتیاز دهید

امروزه مد بیشتر از هر زمان دیگری بر استفاده از سبک‌ها و لباس‌های ساده و راحت تمرکز دارد. مام جینز یا همان شلوار مام استایل نیز پدیده‌ای است که با الهام از مد دهه‌های ۸۰ و ۹۰، یک انتخاب محبوب در دنیای مد امروز به شمار می‌رود. این شلوارهای جین با طراحی‌های خاص خود، نه تنها موجب راحتی در حرکت و استفاده روزمره می‌شوند بلکه با بازگشت به سبکی که مادران ما در دوران گذشته انتخاب می‌کردند، یک تجربه نوستالژیک جذاب برایمان به ارمغان می‌آورند؛ اما یکی از سوالاتی که اکثر افراد هنگام پوشیدن مام جینز دارند این است که چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم؟

اگر دوست دارید در پوشش خود تنوع ایجاد کنید و هر بار شلوارتان را به یک شکل تا بزنید، با ما در این مقاله همراه باشید تا ۷ روش تا زدن شلوار مام استایل را بررسی کنیم.

آشنایی با ویژگی‌های شلوار مام استایل

شلوارهای مام استایل دارای فاق بلندی هستند که روی کمر و بالای ناف بسته می‌شوند و کاملاً شکم و پهلو را می‌پوشانند. این شلوارها در قسمت ران گشاد بوده، به تدریج در قسمت مچ پا کمی تنگ می‌شوند. شلوارهای مام جینز به دلیل فاق بلند و گشادی در قسمت ران، بسیار راحت و کاربردی هستند.

بیشتر بخوانید:با هودی چه شلواری بپوشیم؟

از سوی دیگر، این نوع شلوار باعث می‌شود که کمر به شکل زیباتری ظاهر شده و باسن جلوه بهتری داشته باشد. همچنین، این شلوارها باعث کاهش توجه به فرم پاها شده و به خاطر فاق بلند، برای خانم‌های دارای اضافه وزن گزینه‌ای ایده‌آل به شمار می‌روند؛ چرا که پهلوها را جمع کرده و به دلیل گشادی نسبی، برجستگی‌های ران را می‌پوشاند. این شلوارها به‌ویژه برای خانم‌های قدبلند و لاغر مناسب بوده و با پوشیدن آن‌ها، پهنای پاها بیشتر نمایان می‌شود و اندام آن‌ها را متناسب‌تر جلوه می‌دهد. پوشیدن شلوار مام استایل به دلیل خصوصیات منحصر به فرد این شلوارها، به افراد دارای قد کوتاه و اندام‌های توپر توصیه نمی‌شود. اکنون که با ویژگی‌های مام جینز آشنا شدیم، بیایید بررسی کنیم که چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم.

چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم: ۷ روش راحت و جذاب

روش‌های مختلفی برای تا زدن شلوار مام استایل ابداع شده و همچنین نکات مهمی در این زمینه وجود دارد که برای جلوه بهتر استایل خود، باید آن‌ها را رعایت کنید. در ادامه بررسی می‌کنیم که چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم تا هر روز استایلی متفاوت داشته باشیم:

تا زدن نازک پاچه شلوار مام استایل

یکی از ترفندهای تا زدن شلوار مام استایل، تنظیم فاصله پایین شلوار به نحوی است که آن را نازک‌تر و زیباتر نشان دهد. برای این منظور، پایین شلوار را به اندازه یک و نیم سانتی‌متر تا بزنید و سپس یک تای یک و نیم سانتی‌متری دیگر اضافه کنید تا پاچه شلوار در بالای قوزک پای شما قرار گیرد و در آنجا ثابت بماند. این روش ظاهری شیک و استایل مدرنی را به وجود می‌آورد.

برای بلندتر نشان دادن ساق پا، می‌توانید از کفش‌های پاشنه بلند بهره ببرید. این امر باعث می‌شود تا ساق پاهای شما توجه بیشتری را به خود جلب کنند. نازک تا زدن شلوار مام استایل و استفاده از کفش‌های متنوع، به شما این امکان را می‌دهد که ظاهری زیبا و متفاوت برای خود رقم بزنید.

تا زدن ساده شلوار مام استایل

اگر می‌خواهید بدانید به ساده‌ترین روش ممکن چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم، کافی است این مراحل را انجام دهید. ابتدا نقطه‌ای را در قسمت پاچه شلوار انتخاب کنید که حدود ۳ تا ۶ سانتی‌متر بالاتر از پایین پاچه شلوار قرار داشته باشد. سپس شلوار را یک‌بار به سمت بالا از مچ پا تا بزنید. این عمل را در هر دو طرف شلوار انجام دهید و مطمئن شوید که میزان تاشدگی در هر دو پا یکسان است.

بیشتر بخوانید:استایل پاییزی دخترانه

این روش نه‌تنها زمان‌بر نیست، بلکه به شما امکان می‌دهد تا به سرعت و به سادگی استایل غیررسمی و راحت مام جینز را ایجاد کنید. انتخاب نقطه بالاتر از پایین پاچه شلوار نیز به شما اجازه می‌دهد که با دقت بیشتری آن را تا بزنید و ظاهری زیبا و خوشایند داشته باشید.

تا زدن ساده شلوار مام استایل

انتخاب نقطه بالاتر از پایین پاچه شلوار نیز به شما اجازه می‌دهد که با دقت بیشتری آن را تا بزنید و ظاهری زیبا و خوشایند داشته باشید

تا زدن دوگانه شلوار مام استایل

در ادامه پاسخ به این سوال که چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم به روش تا زدن دوگانه خواهیم پرداخت. در روش تا زدن دوگانه پاچه شلوار مام استایل، ابتدا از روی لبه دوخته ‌شده انتهای پارچه، تای اول را به سمت بالا بزنید. سپس شلوار را دوباره به سمت بالا تا کنید تا یک لایه دوگانه و ضخیم‌تر ایجاد شود. میزان تاشدگی این لایه دوگانه به طول شلوار و قد شما بستگی دارد. اگر شلوار خود را به این روش تا می‌زنید می‌توانید با استفاده از کفش‌های پاشنه بلند یا نیم بوت، ظاهری زیبا و جذاب به آن ببخشید.

بیشتر بخوانید:چیدمان کمد لباس: چطور کمد لباس را بچینیم؟

این از جمله تکنیک‌های ساده است که به شما امکان می‌دهد تا با تغییرات کم در شلوار مام استایل، ظاهر متفاوتی ایجاد کرده و استایل خود را شیک‌تر جلوه دهید.

تا زدن دوگانه شلوار مام استایل (1)

در روش تا زدن دوگانه پاچه شلوار مام استایل، ابتدا از روی لبه دوخته ‌شده انتهای پارچه، تای اول را به سمت بالا بزنید

چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم: تا زدن سه گانه

یکی از روش‌های عالی برای تا زدن شلوار مام استایل، روش تای سه‌گانه است. در این روش باید ابتدا به اندازه یک تا یک و نیم سانتی‌متر پاچه شلوار را تا بزنید. سپس قسمت تاشده را محکم گرفته و به سمت پایین بکشید و یک تای دیگر را همانند تای قبلی روی آن بزنید. این کار را بار دیگر تکرار کنید تا روی هم رفته شلوارتان دارای ۳ تا در قسمت پاچه باشد. این مدل شلوار را می‌توانید با یک کتانی مناسب ترکیب کرده و به این ترتیب به یک استایل زیبا و اسپرت دست یابید.

چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم تا زدن سه گانه

این مدل شلوار را می‌توانید با یک کتانی مناسب ترکیب کرده و به این ترتیب به یک استایل زیبا و اسپرت دست یابید

تا زدن پیچشی مام جینز

اگر می‌خواهیم بدانید چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم به شکلی که منحصر به فرد و جذاب به نظر برسد، باید گفت تا زدن پیچشی یکی از بهترین تکنیک‌ها برای به وجود آوردن استایل منحصر به فرد با مام جینز است. برای انجام این روش، لبه پایین پاچه شلوار را به یک طرف و به سمت بیرون بکشید. سپس پارچه اضافی را به روی خودش تا بزنید. هم‌زمان با نگه ‌داشتن این تا، دهانه شلوار مام را یک‌بار به سمت بالا تا کنید تا حالت قبلی در جای خود حفظ شود. سپس این عمل را چند بار دیگر تکرار کنید. حواستان باشد که تای شلوار نباید روی مچ پا قرار گیرد.

تا زدن پیچشی مام جینز

تا زدن پیچشی یکی از بهترین تکنیک‌ها برای به وجود آوردن استایل منحصر به فرد با مام جینز است

تنگ کردن پاچه شلوار مام استایل

در این تکنیک برای تغییر اندازه پاچه شلوار مام استایل، ابتدا مقداری از زانوی شلوار را به سمت بالا بکشید. سپس با دستان خود لبه پایین شلوار را گرفته و آن را به اندازه‌ای که تمایل دارید تنگ کنید، سپس دور تا دور شلوار را یک‌بار به سمت بالا تا بزنید. حواستان باشد که قسمتی که تا کرده‌اید باید محکم در جای خود بماند. سپس این عمل را دوباره با یک تا، دور ‌تا دور شلوار انجام دهید تا اندازه دلخواه شما حاصل شود.

بیشتر بخوانید:چگونه کاپشن تنگ را گشاد کنیم؟

اگر می‌خواهید بدانید چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم که اندازه پاچه آن تنظیم شود؛ باید گفت این روش به شما این امکان را می‌دهد که اندازه پاچه شلوار را به طور دلخواه تنظیم کنید.

تنگ کردن پاچه شلوار مام استایل (1)

باید گفت این روش به شما این امکان را می‌دهد که اندازه پاچه شلوار را به طور دلخواه تنظیم کنید

تا زدن پاچه شلوار مام استایل از هر دو طرف

یکی از بهترین و جالب‌ترین روش‌های تا زدن پاچه شلوار مام استایل، این است که ابتدا شلوار را به طرف بالا بکشید. سپس از هر دو طرف یعنی چپ و راست، تقریباً به اندازه دو سانتی‌متر، با دست شلوار را بگیرید و به طرف وسط شلوار بکشید. با استفاده از انگشتان شست، این دو طرف را نگه دارید و دور تا دور شلوار را یک‌بار تا بزنید. حواستان باشد تا هیچ کدام از تاشدگی‌ها باز نشوند. سپس این عمل را دوباره با یک تای دیگر دور تا دور شلوار تکرار کنید تا پاچه شلوار محکم در جای خود بماند.

تا زدن پاچه شلوار مام استایل از هر دو طرف (1)

یکی از بهترین و جالب‌ترین روش‌های تا زدن پاچه شلوار مام استایل، این است که ابتدا شلوار را به طرف بالا بکشید

چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم: نکات مهم و کاربردی

تا کردن شلوار مام استایل می‌تواند ظاهری شیک به استایل شما ببخشد. اکنون که می‌دانیم چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم، بیایید نکات مهم آن را مورد بررسی قرار دهیم:

بیشتر بخوانید:استایل جذاب دخترانه با پافر

  • طول مناسب را برای تا زدن شلوار انتخاب کنید: مطمئن شوید که طول شلوار با طول تای مورد نظر شما تناسب دارد. اگر شلوار خیلی بلند باشد، تا، ممکن است حجیم و ناهموار به نظر برسد. برعکس، اگر خیلی کوتاه باشد، تا ممکن است به درستی بر آن جلوه پیدا نکند.
  • سفتی تاشدگی شلوار را در نظر بگیرید: به سفت بودن تای شلوار دقت کنید. اگر خیلی شل باشد، ممکن است شکل خود را حفظ نکند و اگر خیلی سفت باشد احتمالاً در طولانی‌مدت پای شما را اذیت خواهد کرد. به دنبال یک تای متعادل و راحت باشید.
  • شلوار را بالاتر از مچ تا بزنید: بسته به ترجیح خود، می‌توانید بخواهید شلوار را به گونه‌ای تا کنید که مچ پا کمی نمایان شود. این می‌تواند حس زنانگی را به استایل شما اضافه کرده و آن را جذاب‌تر کند.
  • کفش متناسب را انتخاب کنید: نوع کفشی که می‌پوشید می‌تواند بر نحوه تا کردن شلوار مام استایل تأثیر بگذارد. روش‌های مختلف تا کردن را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک به بهترین شکل استایل شما را تکمیل می‌کند.
  • در نهایت، قسمت تاشده را اتو بزنید: اگر می‌خواهید شلوارتان ظاهر مرتب‌تر و بهتری داشته باشد، در مرحله آخر قسمت تاشده را اتو کنید.
چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم نکات مهم و کاربردی

اگر شلوار خیلی بلند باشد، تا، ممکن است حجیم و ناهموار به نظر برسد

سخن پایانی

در این مقاله بررسی کردیم که چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم و به معرفی ۷ روش برای انجام آن پرداختیم. نحوه تا زدن شلوار مام استایل یکی از نکات مهمی است که بر استایل شما تأثیر بسزایی دارد و می‌تواند متناسب با کفشی که می‌پوشید و اسپرت یا رسمی بودن استایل شما، انتخاب شود. فارغ از اینکه کدام روش را انتخاب می‌کنید، توصیه ما این است که شلوار را به گونه‌ای تا بزنید که حرکت با آن راحت باشد و پای شما را اذیت نکند. همچنین با اتو زدن پاچه شلوار پس از تا زدن آن، می‌توانید ظاهری مرتب‌تر و جذاب‌تر به آن بدهید.

سوالات متداول

  • پاچه شلوار جین اسکینی را چگونه تا بزنیم؟

شما می‌توانید شلوار جین اسکینی را به اندازه‌ای که می‌خواهید کوتاه شود تا بزنید، اما به طور کلی بیشتر از ۲ تا توصیه نمی‌شود.

  • شلوار جینی که در داخل درزهای رنگی دارد را چگونه تا بزنیم؟

برای این نوع شلوارها می‌توانید از یک تا با ارتفاع بلندتر استفاده کنید تا درز داخل آن را بیشتر به نمایش بگذارید.

  • بایدها و نبایدهای تا زدن شلوار جین چیست؟

شلوارهای گشاد را به هیچ وجه تا نزنید، هنگامی که دو تا می‌زنید نباید ارتفاع آن زیاد باشد زیرا ظاهر ناخوشایندی پیدا می‌کند، همچنین قسمت تاخورده نباید روی کفش بیفتد بلکه باید روی مچ یا کمی بالاتر قرار گیرد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − 1 =