Banner Image
بهترین بوگیر کفش در بازار ایران

بهترین بوگیر کفش در بازار ایران

امتیاز دهید

افرادی که در بیرون از منزل فعالیت دارند و یا به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند در طول روز فعالیت‌های مختلفشان باعث می‌شود که کف پایشان عرق کند و به همین دلیل بوی ناخوشایندی ایجاد کرده و باعث آزار و اذیتشان شود. برای این افراد وحشتناک‌ترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد این خواهد بود که در طول روز مجبور شوند کفششان را از پا در بیاورند و بوی بد باعث خجالتشان شود. در این شرایط بهترین بوگیر کفش می‌تواند آن‌ها را نجات دهد.

بوگیرها می‌توانند بوی بدی که ممکن است در کفش ایجاد شود را به صورت کاملی از بین ‌ببرند و افرادی که در طول روز فعالیت‌های مختلف انجام می‌دهند را از شر بوی بد پاهایشان نجات داده و همچنین از شستن مداوم پاها و کفش‌ها راحت می‌شوند. حال اگر جزو افرادی هستید که همیشه با این معضل مواجه می‌شوید بهتر است ما را در ادامه همراهی کنید تا با پودرهای بوگیر کفش به صورت کاملی آشنا شده و مانع از رشد باکتری درون کفش و پخش بوی بد شوید.

بهترین بوگیر کفش چیست؟

بوگیرها به محصولاتی گفته می‌شود که آن‌ها را برای جلوگیری از عرق کردن پا و همچنین جلوگیری از رشد باکتری‌ها درون کتانی و کفش می‌ریزند و این پودرها شامل ترکیبات مختلفی هستند تا بتوانند به نحوی بوی بد را از کفش دور کرده و حتی مانع از عرق کردن کفش و لیز خوردن شوند. بدین ترتیب بهترین بوگیر کفش باعث کمتر عرق کردن پا شده و در نتیجه پا کمتر خیس می‌شود و محیط مناسبی برای رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها نخواهد بود و در این شرایط کفش زنانه و مردانه بوی بد نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:9 روش فوق‌العاده برای تمیز کردن کفش‌های سفید

همان‌طور که می‌دانید زمانی که قطرات عرق ایجاد می‌شوند هیچ‌ بویی ندارند و با قرار گرفتن روی پوست و پس از آن ایجاد باکتری‌ها بوی زننده‌ای به وجود می‌آید؛ به همین منظور تمیز نگه داشتن و شستن مداوم پاها و پوست با صابون‌های مخصوص آنتی باکتریال باعث می‌شود که مشکل عرق پا و بوی بد برطرف شده و برای همیشه از این مشکل راحت شوید، اما در برخی مواقع پا بعد از عرق کردن رطوبت بسیار زیادی ایجاد می‌کند و این رطوبت از جوراب عبور کرده و کفش شما را خیس می‌کند. در چنین شرایطی محیط خیس، تاریک و گرم باعث می‌شود که باکتری‌هایی رشد کرده و به دلیل مناسب بودن شرایط درون کفش شروع به تکثیر کنند و در نهایت بوی بسیار بدی در داخل کفش ایجاد می‌شود و حتی دفعه بعدی که جوراب تمیز و خشکی پوشیدید این بو روی جورابتان نیز تأثیر منفی داشته باشد و بوی بد به پاهایتان برسد.

در این شرایط بهترین بوگیر کفش می‌تواند از رشد باکتری جلوگیری کرده و شرایط مناسب رشد باکتری را به شکل کامل از بین ببرد.

بهترین بوگیر کفش چیست؟

تمیز نگه داشتن و شستن مداوم پاها و پوست با صابون‌های مخصوص آنتی باکتریال باعث می‌شود که مشکل عرق پا و بوی بد برطرف شود

نحوه استفاده از پودر بوگیر کفش

برای استفاده از این مواد لازم است از روش و نحوه استفاده از آن به صورت کامل اطلاع داشته باشید تا بتوانید از مزایای آن استفاده کنید. حال برای استفاده از بهترین بوگیر کفش مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در مرحله اول لازم است قبل از استفاده از پودر بوگیر کفش مردانه یا زنانه یا کتانی مد نظر خود را با استفاده از یک مواد شوینده مناسب مانند مایع ظرفشویی، پودرهای لباسشویی، مایع‌های لباسشویی، شامپو و یا سایر وسیله‌های مناسب شستشو دهید.
  2. در مرحله بعدی کفی کفش و یا کتانی خود را به صورت جداگانه با مواد مناسب بشویید.
  3. مرحله بعدی لازم نیست کار خاصی را انجام دهید و کفش بایستی یک روز کامل در هوای آزاد قرار گیرد تا خشک شده و رطوبت آن به صورت کامل از بین برود.
  4. حال در مرحله بعدی و پس از خشک شدن کفش به اندازه نصف قاشق چای‌خوری پودر را درون هر لنگه کفش بریزید.
  5. در برخی از برندها پودرها را به صورت بسته‌های کوچک قرار می‌دهند و شما لازم است هر بسته کوچک پودر را درون هر لنگه بریزید و به هیچ‌وجه مقدار آن را کم و یا زیاد نکنید.
  6. در هنگام پاشیدن پودر به داخل کفش و یا کتانی طوری این کار را انجام دهید که تمام قسمت‌های کفش شما آغشته به پودر شود (قسمت جلوی کفش بیشترین میزان بو را می‌گیرد و توصیه می‌شود که پودر را به صورت کامل در قسمت جلو بریزید)
نحوه استفاده از پودر بوگیر کفش

در برخی از برندها پودرها را به صورت بسته‌های کوچک قرار می‌دهند و شما لازم است هر بسته کوچک پودر را درون هر لنگه بریزید

نکات مهم برای استفاده از بهترین بوگیر کفش

  • از نکات مهمی‌ که در هنگام استفاده از بهترین بوگیر کفش وجود دارد این است که پودر نباید در یک نقطه جمع شود؛ چون در این شرایط پا را اذیت می‌کند. شما می‌توانید برای راحتی و پاشیدن یکنواخت پودر از یک نمک‌پاش استفاده کرده و پودر را به شکل یکنواختی درون کفش بپاشید.
  • در هفته اولی که این پودرها را استفاده می‌کنید لازم است هر یک روز در میان پودر را درون کفش بریزید و سپس آن را بپوشید اما پس از گذشت یک هفته می‌توانید هر بار که احساس کردید کفشتان بوی ناخوشایندی دارد پودر را درون کفش و در تمام قسمت‌های آن بپاشید.
  • در صورتی ‌که پاهای شما مستعد قارچ است می‌توانید به پزشک مراجعه کرده و اقدام به درمان کنید. همچنین از اسپری‌های ضد قارچ نیز درون کفشتان استفاده کرده و با پاشیدن بهترین بوگیر کفش باکتری و قارچ را به صورت کامل از بین ببرید.
  • یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید پس از درآوردن کفش انجام دهید این است که کفش را بلافاصله در محیط تاریکی مانند جاکفشی قرار ندهید و در ابتدا در محیط روبازی بگذارید و اجازه دهید تا خشک شوند و سپس آن را جایگاه مناسب خود بگذارید.
نکات مهم برای استفاده از بهترین بوگیر کفش

از اسپری‌های ضد قارچ نیز درون کفشتان استفاده کرده و با پاشیدن بهترین بوگیر کفش باکتری و قارچ را به صورت کامل از بین ببرید

دستگاه بوگیر کفش چیست؟

دستگاه‌های بوگیر کفش یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها را به کار می‌برد تا کفش و یا کتانی خیس شما را خشک کند و بوی بد را از بین ببرد؛ زیرا همان‌طور که گفته شد مهم‌ترین دلیلی که باعث ایجاد بوی بد در کفش می‌شود عرق کردن زیاد پا و خشک نشدن کامل آن است. همچنین در این دستگاه‌ها که بهترین بوگیر کفش شناخته می‌شوند یک ژنراتور آنیون برای تولید آنیون به کار می‌رود که این موضوع باعث می‌شود که کفشتان بی‌بو و استریل شود و در نتیجه می‌توانید از این دستگاه‌ها در خانه و یا باشگاه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:کفش پیاده روی برای کف پای صاف

همچنین این دستگاه‌ها برای خشک کردن کلاه کاسکت موتور و یا جوراب نیز به کار می‌روند و انتخاب مناسبی برای هتل‌هایی هستند که در مناطق سردسیر وجود دارند. بد نیست بدانید که این دستگاه‌ها برای خشک کردن نیز قابل استفاده هستند و برای استفاده از آن کافی‌ است کفش، جوراب، دستکش و یا هر وسیله‌ای که لازم است آن را خشک کنید را در جای مخصوص قرار دهید. سپس دستگاه را روشن کنید تا با استفاده از آنیون و اکسیژن کافی آلودگی و رطوبت را به شکل کاملی از بین ببرد.

دستگاه بوگیر کفش چیست؟

دستگاه‌های بوگیر کفش یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها را به کار می‌برد تا کفش و یا کتانی خیس شما را خشک کند و بوی بد را از بین ببرد

بهترین بوگیر کفش

انواع پودر بوگیر مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و ممکن است برخی از آن‌ها برای شما مناسب باشد و برخی دیگر گزینه نامناسبی به حساب آید؛ به همین منظور لازم است انواع مختلف آن را خریداری کنید تا بتوانید کارآمدترین گزینه را انتخاب کرده و از شر بوی بد پا و کفش خود خلاص شوید. در ادامه دو نمونه از محبوب‌ترین برندهای پودر بوگیر را معرفی کرده‌ایم:

بهترین بوگیر کفش

انواع پودر بوگیر مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و ممکن است برخی از آن‌ها برای شما مناسب باشد

پودر بوگیر ناک

برند ناک یکی از برندهای محبوب در تولید انواع پودرهای بوگیر بوده که رضایت بسیاری از کاربران را به همراه دارد. این پودرهای بوگیر فاقد آلومینیوم کلروهیدرات، مشتقات نقره و اسید بوریک بوده و برای جلوگیری از بوی بد کفش و پا مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید پودر کفش را برای کفش‌های پیاده‌روی، فوتبال، کوهنوردی، فوتسال و… به کار ببرید و رایحه وانیل را درون کفش خود داشته باشید. در این بسته‌ها 12 عدد بوگیر 1 گرمی قرار داده می‌شود و هر کدام از بسته‌ها مناسب یک بار استفاده است.

بیشتر بخوانید:آموزش ساخت بوگیر با صابون به روش ساده

بهترین بوگیر کفش؛ برند کرپ

این بوگیرها به صورت کپسولی بوده و دارای تکنولوژی خاصی با نام‌های Zeolite و Nshield است که شما با قرار دادن این کپسول در داخل کفش رطوبت ایجاد شده را از بین می‌برید؛ در واقع کپسول رطوبت را به خود جذب می‌کند و از رشد باکتری‌ها جلوگیری کرده و رطوبت را به طور کامل از بین می‌برد. این دو تکنولوژی باعث شده است که ورزشکاران این کپسول‌ها را همیشه همراه خود داشته باشند و از آن برای خوشبو کردن کفش خود استفاده کنند. برای استفاده از آن کافی‌ است کپسول را داخل کفش قرار داده و اجازه دهید که داخل کفش به مدت چند ساعت بماند تا بو را از بین ببرد.

بهترین بوگیر کفش؛ برند کرپ

کپسول رطوبت را به خود جذب می‌کند و از رشد باکتری‌ها جلوگیری کرده و رطوبت را به طور کامل از بین می‌برد

کلام آخر

یکی از معضلاتی که اکثر افراد به‌خصوص آن‌هایی که در طول روز در بیرون از منزل فعالیت دارند را درگیر کرده است بوی بد پا و کفش آن‌ها بوده که در برخی مواقع باعث شرمندگی و حتی خجالت نیز می‌شود. برای برطرف کردن این مشکل می‌توان از بهترین بوگیر کفش استفاده کرد. این بوگیرها به شکل پودر و یا دستگاه‌هایی تولید می‌شوند و می‌توانند مشکل بوی بد پا را از بین ببرند.

برای این منظور شما می‌توانید پودرهای بوگیر را به صورت یک روز در میان پس از اینکه کفش و کفی کفش را به صورت کامل شستشو دادید با استفاده از یک نمک‌پاش در تمام قسمت‌های کفش بپاشید، به‌ طور‌ی که پودر در یک نقطه تجمع نداشته باشد و سپس کفش را استفاده کنید. توجه داشته باشید که این پودرها طوری طراحی شده‌اند که مانع از رشد باکتری‌ها شده و از عرق کردن پا جلوگیری می‌کنند. دستگاه‌های بوگیر نیز با خشک کردن کفش مانع از تجمع باکتری‌ها شده و در نهایت از بوی بد پا جلوگیری خواهد کرد.

سوالات متداول

  • نحوه استفاده از پودر بوگیر کفش به چه صورت است؟

در ابتدا کفش و کفی را شسته و خشک کنید و سپس با استفاده از نمک‌پاش پودر را داخل کفش ریخته و از این طریق از رشد باکتری‌ها جلوگیری به عمل می‌آید.

  • بهترین بوگیر کفش چیست؟

پودرهای بوگیر محصولاتی هستند که برای جلوگیری از رشد باکتری و عرق زیاد درون کفش پاشیده می‌شود. دستگاه‌های بوگیر نیز با خشک کردن کفش و تولید آنیون و اکسیژن از تجمع باکتری جلوگیری می‌کند.

  • چه زمانی لازم است از پودر بوگیر استفاده شود؟

بهتر است در هفته اول به صورت یک روز در میان استفاده شوند و از هفته‌های دوم در مواقعی که احساس کردید کفشتان بوی ناخوشایندی دارد مورد استفاده قرار دهید.

  • بهترین پودر بوگیر کفش را معرفی کنید؟

پودرهای بوگیر مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ترکیبات خاصی هستند؛ به همین منظور لازم است انواع بوگیر را مورد استفاده قرار دهید تا بهترین و کارآمدترین گزینه را انتخاب کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − هفت =