Banner Image
با هودی چه شلواری بپوشیم

با هودی چه شلواری بپوشیم؟

امتیاز دهید

یکی از آیتم‌های جذابی که با شروع شدن فصل سرما می‌توان در تمام استایل‌های کژوال به کار برد هودی‌ها هستند که می‌توانند با تمام لباس‌های زمستانی ست جذابی ایجاد کنند. این لباس‌ جذاب که از جنس‌های مختلفی دوخته می‌شود و ضخامت بسیار زیادی دارد، دارای کلاه و جیب بوده و بهترین گزینه برای جلوگیری از سرما خوردن و استایل کردن به شمار می‌آید. حال شاید برای شما سوال باشد که با هودی چه شلواری بپوشیم و آیا می‌توان با هر نوع شلوار این لباس شیک و راحت را استایل کرد یا خیر.

هودی‌ها را اکثر افراد به صورت گشاد انتخاب می‌کنند تا بتوانند در هوای سرد لباسی را زیر بپوشند و همچنین از زمانی‌ که لباس‌های فری ‌سایز و گشاد ترند شده هودی‌ها نیز در سایزهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و همین امر سبب شده است که نتوانید آن را با هر شلواری ست کنید. ما در ادامه شلوارهای مناسبی که می‌تواند بهترین استایل را برای شما به وجود آورد را معرفی کرده‌ایم و شما می‌توانید برای داشتن استایلی جذاب و اصولی ما را در ادامه همراهی کنید.

با هودی چه شلواری بپوشیم؟

شلوارهای مختلفی را می‌توانید با توجه به استایلی که در نظر دارید و یا محلی که قرار است بروید تعیین کنید؛ زیرا شلوار شما تأثیر بسیار زیادی در استایل کلی‌ شما خواهد داشت. در واقع شلوارتان تعیین می‌کند که استایل شما مناسب ورزش کردن بوده و یا برای قرارهای عاشقانه و دوستانه قابل استفاده است. در ادامه پاسخ سوال با هودی چه شلواری بپوشیم را به صورت کامل بررسی کرده‌ایم:

با هودی چه شلواری بپوشیم؟

در واقع شلوارتان تعیین می‌کند که استایل شما مناسب ورزش کردن بوده و یا برای قرارهای عاشقانه و دوستانه قابل استفاده است.

شلوار بگ با هودی

یکی از ترندهایی که از سال 2021 اکثر خانم‌ها و حتی در برخی موارد آقایان مورد استفاده قرار می‌دهند شلوارهای بگی است که به صورت گشاد و راحت در جنس‌های مختلفی طراحی می‌شوند. شما می‌توانید شلوارهای جین بگی و یا کرک‌دار از جنس هودی خود را به صورت ست استایل کنید. این پوشش برای قرارهای دوستانه انتخاب مناسبی به شمار می‌آید و با استفاده از یک پافر می‌توانید استایل خود را تکمیل کنید. شلوارهای بگی با کتانی به‌خصوص کتانی‌هایی با رنگ سفید ترکیب بسیار زیبایی هستند و انتخاب مناسبی برای فصل‌های خنک پاییز به شمار می‌آیند.

بیشتر بخوانید:استایل کژوال چیست؟

این استایل برای کارهای روزمره، خرید و… نیز بسیار مناسب است و راحتی را در کنار زیبایی به وجود می‌آورد.

شلوار بگ با هودی

شما می‌توانید شلوارهای جین بگی و یا کرک‌دار از جنس هودی خود را به صورت ست استایل کنید

شلوار مام استایل با هودی

شلوارهای مام استایل نیز یکی از شلوارهای مورد علاقه تمام سنین بوده که در تیپ‌های اسپرت بسیار کاربرد دارد. این شلوارها که به صورت فیت و معمولی به فروش می‌رسند ترکیب فوق‌العاده و جسورانه را ایجاد می‌کنند؛ به‌خصوص مام استایل‌های زاپ‌دار انتخاب مناسبی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه به حساب می‌آیند. شما می‌توانید هودی و شلوار مام استایل را به همراه کاپشن‌های ترند امسال و کلاه‌های بافت ترکیب کرده و استایلی بی‌نظیر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:دورس چیست؟ تفاوت آن با هودی و سویشرت

شلوار جین جذب با هودی

یکی از ترندهایی که در سال 2024 دیده می‌شود شلوارهای جذب و یا اسکینی هستند که ترکیب فوق‌العاده و راحتی را با بوت ایجاد می‌کنند و با هودی‌های فری سایز بسیار زیبا به نظر می‌رسند. این ترکیب می‌تواند برای دورهمی‌های نیمه رسمی نیز مناسب باشد و به همراه نیم‌بوت‌های مدل کارگو ترکیب زیبایی را ایجاد کند. همچنین پافرهای بلند و یا کاپشن‌های بلند نیز به عنوان تکمیل کننده هودی و شلوار اسکینی بسیار زیبا و خاص می‌شوند.

شلوار جین جذب با هودی

یکی از ترندهایی که در سال 2024 دیده می‌شود شلوارهای جذب و یا اسکینی هستند که ترکیب فوق‌العاده و راحتی را با بوت ایجاد می‌کنند

با هودی چه شلواری بپوشیم؛ لگ چرم

در سال‌های اخیر لگ‌های چرم نیز بسیار مورد استفاده قرار گرفته‌اند و در زمستان با بوت‌های بلند و هودی‌های تک رنگ می‌توانند استایلی شیک و بسیار زیبا ایجاد کنند. شما می‌توانید بلوز و شومیزهایی با یقه مردانه را زیر هودی بپوشید و یقه را به سمت بیرون آورده و سپس هودی تک رنگ و شیکی را تن کنید و با لگ چرم و بوت بلند استایل کرده و به‌ عنوان لایه رویی پالتوی بلندی پوشیده و در نهایت استایلی بی‌نهایت شیک داشته باشید؛ در این شرایط کلاه‌های فرانسوی را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید:فرق هودی با سویشرت

با اینکه همه افراد هودی را به‌ عنوان لباسی غیر رسمی می‌شناسند، اما شما می‌توانید با ترکیب هودی و شلوارهای لگ چرم و همچنین کت‌های بلند استایلی شیک و رسمی ایجاد کنید.

با هودی چه شلواری بپوشیم؛ لگ چرم

در سال‌های اخیر لگ‌های چرم بسیار مورد استفاده قرار گرفته‌اند و در زمستان با بوت‌های بلند و هودی‌های تک رنگ می‌توانند استایلی شیک و بسیار زیبا ایجاد کنند

شلوارهای ست هودی

به احتمال زیاد ست‌های جذاب هودی با شلوار را دیده‌اید؛ این ست‌ها نیز انتخاب مناسبی برای کوهنوردی‌های فصل زمستان، مسافرت‌ها و ورزش هستند. این شلوارها در اکثر موارد به صورت گت‌دار بوده و با کتانی‌های اسپرت ورزشی بسیار فوق‌العاده و جذاب به نظر می‌رسند. البته کفش‌های مناسب کوهنوردی نیز با این ست و همچنین کاپشن‌های بادی انتخاب مناسبی برای فصل سرما و کوهنوردی به حساب می‌آیند.

شلوارهای ست هودی

این شلوارها در اکثر موارد به صورت گت‌دار بوده و با کتانی‌های اسپرت ورزشی بسیار فوق‌العاده و جذاب به نظر می‌رسند

شلوار مخمل با هودی

در دورهمی‌های دوستانه نیز می‌توانید از شلوارهای مخملی ساده و یا کبریتی استفاده کنید و استایلی فانتزی داشته باشید. این استایل برای نوجوانان نیز استایلی مناسب به حساب می‌آید و در واقع محدودیت سنی ندارد.

با هودی چه شلواری بپوشیم؛ شلوارهای کارگو

در ترند امسال شلوارهای کارگو نیز بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و طرفداران تیپ‌های اسپرت می‌توانند شلوارهای کارگو را با هودی ترکیب کنند.

بیشتر بخوانید:استایل دخترانه با هودی

هودی با شلوار راسته

شلوارهایی که از قسمت ران جذب نبوده به‌ عنوان شلوارهای راسته شناخته شده که امسال در استایل‌های روزمره اکثر سلبریتی‌ها دیده می‌شود. این شلوارها با استفاده از هودی نیز می‌توانند استایلی شیک و نیمه رسمی ایجاد کنند. شما می‌توانید شلوارهای راسته که در قسمت پایین ریش‌ریش هستند را به همراه نیم بوت‌های جذاب و هودی خوش رنگ ست‌ کنید.

هودی با شلوار راسته

شما می‌توانید شلوارهای راسته که در قسمت پایین ریش‌ریش هستند را به همراه نیم بوت‌های جذاب و هودی خوش رنگ ست‌ کنید

نکات مهم برای استایل مناسب با هودی

  • یکی از مهم‌ترین نکاتی که لازم است در هنگام استایل با هودی مورد توجه قرار دهید قرار ندادن هودی در داخل شلوار است؛ با این کار استایل شما می‌تواند از یک حالت شیک و خاص به یک تیپ نامناسب تبدیل شود.
  • در پاسخ به سوال با هودی چه شلواری بپوشیم می‌توان گفت که اکثر شلوارها ترکیب فوق‌العاده‌ای با هودی دارند و فقط لازم است سایر آیتم‌ها را به صورت متناسب با آن انتخاب کنید تا بتوانید استایل شیک و یا اسپرت داشته باشید.
  • به هیچ ‌عنوان برای داشتن استایلی اسپرت هودی را با لگ چرم ست نکنید و انتخاب مناسب برای تیپ‌های اسپرت شلوارهای گت‌دار و مام استایل هستند که در این شرایط نیز نوع کفشی که انتخاب می‌کنید و سایر آیتم‌ها مانند کاپشن، کلاه، دستکش و… نیز بسیار مهم است.
  • برای داشتن استایلی رسمی با استفاده از هودی می‌توانید کت‌های بلند را در استایل خود به کار ببرید و یا شلوارهای راسته را با بوت‌های پاشنه‌دار و هودی‌های تک‌رنگ انتخاب کنید تا استایلی مجلسی، شیک و جسورانه داشته باشید.
  • اگر طرفدار مد و فشن هستید ممکن است ترکیب هودی با شلوار و دامن را دیده‌ باشید و شاید این موضوع برای بیشتر افراد عجیب باشد، اما در صورتی‌ که مد را دنبال می‌کنید می‌توانید با استفاده از این ترکیب جسورانه در تمامی دورهمی‌های دوستانه خود خاص باشید.
نکات مهم برای استایل مناسب با هودی

برای داشتن استایلی رسمی با استفاده از هودی می‌توانید کت‌های بلند را در استایل خود به کار ببرید

کلام آخر

یکی از لباس‌های جذابی که در اکثر استایل‌های زمستانی به چشم می‌خورد هودی‌ها هستند که با کلاه و جیب‌های بزرگی که دارند و همچنین ضخامت بسیار زیادِ پارچه خود انتخاب مناسبی برای فصل سرما به حساب می‌آیند، ولی برخی از افراد در استایل کردن این لباس با مشکل مواجه شده و همیشه برایشان سوال ایجاد می‌شود که با هودی چه شلواری بپوشیم. بد نیست بدانید که استایل کردن شلوارهای مختلف با هودی نیازمند خلاقیت بسیار زیاد بوده و بایستی بتوانید سایر آیتم‌ها را نیز متناسب با محلی که می‌روید و استایل مورد نظرتان انتخاب کنید تا در نهایت استایل مناسبی را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:۱۱ استایل جذاب با دورس برای زمستان امسال

لگ‌های چرم و هودی‌های تک رنگ در اکثر موارد استایل شیک و رسمی را ایجاد می‌کنند؛ به‌خصوص اگر با بوت‌های بلند و کت‌های مجلسی ترکیب شوند می‌توانند استایلی مناسب مهمانی‌ها و دورهمی‌های رسمی را به وجود آورند. در مقابل شلوارهای مام استایل و بگی می‌توانند برای استفاده روزمره و خرید کردن انتخاب مناسبی باشند. در واقع این استایل را شما می‌توانید برای رفتن به کافی‌شاپ با دوستان خود نیز داشته باشید. شلوارهای راسته نیز می‌توانند انتخاب مناسبی برای پوشیدن با هودی باشند و امسال اکثر افراد مشهور و سلبریتی‌ها شلوارهای راسته را با بوت‌های کارگو ست کرده و با هودی زیبایی استایلشان را در فصل پاییز تکمیل کرده‌اند. در حالت کلی اکثر شلوارها می‌توانند با هودی ترکیب شده و استایلی زیبا و شیک ایجاد کنند و فقط لازم است خلاقیت داشته باشید تا بتوانید در تمام مجالس و دورهمی‌ها بدرخشید.

سوالات متداول

  • با هودی چه شلواری بپوشیم؟

برای داشتن تیپی اسپرت می‌توانید از شلوارهای گت‌دار، مام استایل و … استفاده کنید. شلوارهای راسته و لگ‌های چرم نیز تیپ‌های رسمی و نیمه‌رسمی را با هودی ایجاد می‌کنند.

  • آیا می‌توان شلوارهای زاپ‌دار را با هودی استایل کرد؟

ترکیب شلوارهای زاپ‌دار و هودی می‌تواند انتخاب مناسبی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه به حساب آید.

  • شلوار مناسب برای استایل رسمی با هودی چیست؟

برای اینکه استایلی رسمی داشته باشید بهتر است لگ‌های چرم و یا شلوارهای راسته را با هودی بپوشید و سپس با استفاده از پالتو کوتاه و یا بلند رسمی استایلتان را تکمیل کنید.

  • شلوارهای اسکینی گزینه مناسبی برای ترکیب با هودی هستند؟

شلوارهای اسکینی در سال‌های اخیر کمتر استفاده می‌شد، اما در ترندهای 2024 به فراوانی دیده می‌شود و شما نیز می‌توانید هودی خود را با شلوارهای جذب و اسکینی ترکیب کنید.

  • آیا می‌توان شلوارهای بگی را با هودی ترکیب کرد؟

برای استایل روزانه و خرید کردن ترکیب شلوار بگی و هودی می‌تواند بسیار زیبا و در عین حال راحت باشد تا بتوانید به راحتی قدم بزنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 3 =