Banner Image
بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است

بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است؟

امتیاز دهید

بازار گران‌قیمت لوازم خانگی این روزها عجیب با خریدارانش قهر کرده است و تمایل هم ندارد کمی از قیمت‌هایش کوتاه بیاید. در این میان همچنان برندهایی هستند که روزنه امیدی را در دل روشن نگه می‌دارند و برند دوو (DAEWOO) قطعاً یکی از آن‌هاست. برندی با سابقه طولانی و کارنامه مطرح که در کره جنوبی پایه‌ریزی شد و سپس به تمام جهان رسید. از میان محصولاتی که این شرکت تولید می‌کند، ماشین لباس‌شویی‌هایش بیشتر از همه مطرح‌اند و قابلیت‌های فراوانی دارند؛ به‌طوری که در میان مدل‌های مختلف با امکانات متعدد آدم از خودش می‌پرسد: «بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است؟!»

جدول محتوایی

این مقاله همراه شماست تا اگر قصد دارید ماشین لباس‌شویی‌تان را نو کنید یا برای اولین بار خانه‌تان را به داشتن یک ماشین لباس‌شویی مجهز کنید، به شما کمک کند. این شما و این معرفی بهترین مدل‌های ماشین لباس‌شویی دوو.

معرفی 20 مدل ماشین لباسشویی دوو و شرح مشخصات

ماشین لباس‌شویی‌های دوو از قابلیت‌های مختلفی برخوردارند و خرید آن‌ها به شما ضمانت کیفیت و کارایی را می‌دهد. از مهم‌ترین مزیت‌های خرید این ماشین لباس‌شویی‌ها می‌توان به قیمت مناسب، بدنه مقاوم و ضدضربه، طراحی مدرن و هوشمندانه، شست‌وشوی سریع، ارائه برنامه‌های متنوع برای شست‌شوی لباس‌ها و صدای کم در هنگام شست‌وشو اشاره کرد. این موارد تنها شماری از امکاناتی است که دوو در لباس‌شویی‌هایش ارائه می‌دهد. اینک به بررسی کامل 20 مدل از بهترین مدل‌های لباس‌شویی دوو می‌پردازیم:

1. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-9542V ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9542V از بهترین‌های این شرکت بوده که با داشتن برنامه‌های مختلف شست‌وشو و فناوری‌های پیشرفته بهترین امتیازها را از کاربران نیز دریافت کرده است. این ماشین از موتور دایرکت درایو بهره می‌گیرد که بدون نیاز به تسمه با دیگ در ارتباط است و مستقیم دیگ را به چرخش درمی‌آورد. میزان دور این موتور 1400 بار در هر دقیقه است و از این نظر سهم به سزایی در کاهش مصرف انرژی دارد، به همین علت رنک A+++ را در نمودار انرژی به دست آورده است. به همین علت می‌توان در پاسخ به سوال بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است، قطعاً از مدل DWK-9542V نام برد.

برخورداری از سیستم حباب‌ساز و داشتن فناوری نانو سیلور از دیگر مزایای این ماشین لباس‌شویی به شمار می‌رود. با استفاده از فناوری حباب‌ساز تمام مواد شوینده و حجم آب به‌صورت حباب‌های بسیار ریزی درمی‌آیند که به تاروپود لباس‌ها نفوذ می‌کنند و هر نوع آلودگی و چرکی را از بین می‌برند. از سوی دیگر فناوری نانو سیلور در کنار 14 برنامه شست‌وشو سبب می‌شود هر لباسی را با توجه به نوع آن (لباس بچه، لباس ورزشی، لباس تیره و…) با پروگرم مخصوص به آن بشویید و از فرسوده شدن بافت لباس جلوگیری کنید.

بهترین ماشین لباسشویی دوو مدل 9542v

این مدل از سیستم حباب‌ساز و فناوری نانوسیلور پشتیبانی می‌کند.

2. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-9400S ظرفیت 9 کیلوگرم

این ماشین لباس‌شویی یکی از جدیدترین مدل‌های عرضه‌شده توسط شرکت دوو و مدرن‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است. قابلیت اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو (add wash) در کنار شست‌وشوی لباس‌ها با بخار، امکان اتصال به اینترنت (WiFi) و برخورداری از سیستم کاهش صدا از ویژگی‌های متمایز این ماشین لباس‌شویی به شمار می‌رود. لباس‌شویی مدل DWK-9400S دوو از فناوری پیشرفته کاهش لرزش و صدا برخوردار است و از طرفی با توجه به حجم لباس‌ها بهترین میزان آب و دور حرکت را انتخاب می‌کند. همین مسئله در کاهش مصرف انرژی تا 60 درصد و دریافت نشان +++A تأثیرگذار است.

از دیگر امکانات این ماشین لباس‌شویی می‌توان به سیستم مشابه شست‌وشو با دست (MODE7) اشاره کرد که در هفت حرکت به تمام جوانب لباس‌ها نفوذ می‌کند و هیچ اثری از آلودگی و لک باقی نمی‌گذارد. موتور این لباس‌شویی از نوع دایرکت درایو بدون تسمه است و در هر دقیقه 1400 دور حرکت می‌کند. برخورداری از تکنولوژی نانوسیلور، داشتن 14 برنامه شست‌وشو، مجهز به فناوری night wash و داشتن صفحه نمایش لمسی LED از دیگر امکانات ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9400S به حساب می‌آیند. شاید تنها نکته منفی این مدل قیمت بالای آن باشد که اگر بتوانید تا این حد هزینه کنید، قطعاً به ضررتان نخواهد بود.

بهترین ماشین لباسشویی دوو

می‌توان از امکانات این ماشین لباس‌شویی به سیستم مشابه شست‌وشو با دست (MODE7) اشاره کرد.

مطالعه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم: آیا ماشین لباسشویی دوو خوب است؟

3. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-9400T ظرفیت 9 کیلوگرم

اگر از فروشنده‌ها بپرسید بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است، قطعاً مدل DWK-9400T یکی از گزینه‌های معرفی آن‌ها خواهد بود. این لباس‌شویی مجهز به فناوری‌های روز است و سریع‌ترین زمان شست‌وشو را به خود اختصاص می‌دهد. به‌طور مثال اگر لباس‌های شما زیاد لکی و کثیف نباشند، می‌توانید آن‌ها را داخل این مدل بیندازید تا در عرض 14 دقیقه تمیزترین لباس را به شما تحویل دهد.

امکان شست‌وشو با بخار، قابلیت اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو، برخورداری از سنسور MEMS برای انتخاب بهترین دور خشک‌کن متناسب با حجم لباس‌ها، داشتن هیتر سرامیکی، شست‌وشوی بی‌صدا و بهره‌مندی از 14 برنامه برای شستن بهتر لباس‌ها از جمله امکانات این مدل است.

همچنینی موتور این مدل از نوع بدون تسمه و دایرکت درایو است و در هر دقیقه 1400 بار حرکت می‌کند. البته میزان حرکت و آب مصرفی این مدل لباس‌شویی به‌صورت هوشمند و متناسب با حجم لباس‌ها تعیین می‌شود و از این نظر در صرفه‌جویی مصرف انرژی بسیار تأثیرگذار است.

یکی از بهترین مدل های ماشین لباسشویی دوو

این مدل به 14 برنامه شستشو مجهز است.

4. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-8202 ظرفیت 8 کیلوگرم

اگر لوازم آشپزخانه‌تان به رنگ نقره‌ای است و به دنبال یک لباس‌شویی هم‌رنگ و باکیفیت برای آن می‌گردید، مدلDWK-8202 به شما سلام می‌کند. این مدل هشت کیلویی از آن طراحی‌هایی دارد که حسابی شیک و مدرن است. اسکرین LED آن به رنگ سیاه بوده و هارمونی زیبایی را در کنار رنگ نقره‌ای بدنه ایجاد کرده است. حالا برویم سراغ امکاناتش:

موتور این مدل تسمه‌ای است و برای هر دقیقه 1000 چرخش را ثبت می‌کند. بدنه این لباس‌شویی از نوع eco body و دارای فناوری کاهش لرزش و صدای لباس‌شویی است. مجهز بودن به فناوری بخارشوی از دیگر امکاناتی است که بر کیفیت شست‌شوی لباس‌ها و استریل کردن آن‌ها از هر نوع آلودگی می‌افزاید. دیگ این ماشین لباس‌شویی از طراحی درام زمردی برخوردار است و این سبب می‌شود بافت لباس‌ها به‌خصوص لباس‌های حساس مانند لباس کودکان از آسیب و صدمه دور بماند. از بین بردن بوی بد البسه‌، شست‌وشو با برنامه‌های متعدد و صرفه‌جویی در مصرف انرژی از دیگر مزایای این لباس‌شویی است.

یکی از بهترین مدل های ماشین لباسشویی دوو کدام

بدنه این لباس‌شویی از نوع eco body و به فناوری کاهش لرزش و صدای لباس‌شویی مجهز است.

5. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-9000C ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباس‌شویی‌های 9 کیلوگرمی دوو جزو مدرن‌ترین نمونه‌های موجود در بازار به شمار می‌روند. مدل DWK-9000C با ظرفیت 9 کیلوگرم و قابلیت‌های بی‌شماری که در آن تعبیه شده، در دسته مدرن‌ها و باکیفیت‌های بازار است. این مدل مجهز به سنسورهای شتاب‌سنج و لرزش‌گیر بوده که از هرگونه لرزش و صدا در هنگام روشن بودن ماشین جلوگیری می‌کنند. امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو (add item) همراه با تکنولوژی بخارشوی که تاروپود لباس‌ها را تمیز می‌کند، از دیگر امکانات این لباس‌شویی به شمار می‌روند.

در کنار این باید به موتور 1400 دور مدل DWK-9000C اشاره کرد که بدون تسمه و به‌صورت دایرکت درایو کار می‌کند. از دیگر تکنولوژی‌های به‌کاررفته در این دستگاه باید فناوری نانوسیلور را نام برد که تمام میکروب‌ها و آلودگی‌های موجود در لباس‌ها را از بین می‌برند. به خاطر همین ویژگی‌ها است که اگر بخواهیم بگوییم بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است، به حتم این مدل را نیز نام خواهیم برد.

ماشین لباسشویی دوو DWK-9000C

ناوری نانوسیلور این مدل تمام میکروب‌ها و آلودگی‌های موجود در لباس‌ها را از بین می‌برد.

برای مطالعه بیشتر: علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

6. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-Life830SB ظرفیت 8 کیلوگرم

اینکه ماشین لباس‌شویی بتواند انرژی کمی مصرف کند، باعث صرفه‌جویی زیادی در مصرف آب و برق خواهد شد. ماشین لباس‌شویی دوو مدل با برخورداری از سیستم هیتر سرامیکی به حفظ حرارت دستگاه و آب و در نتیجه کاهش مصرف آب کمک می‌کند. این ماشین لباس‌شویی همچنین به سیستم حباب‌ساز نیز مجهز است. در این سیستم آب و مواد شوینده به‌صورت میلیون‌ها ذره تمیزکننده وارد بافت لباس می‌شوند و اثری از لک و آلودگی باقی نمی‌گذارند.

موتور این لباس‌شویی مانند اکثر مدل‌های دیگر دوو از نوع دایرکت درایو است. موتور دایرکت درایو بدون نیاز به تسمه، سرعت بیشتری در چرخش و شستن لباس‌ها دارد و در زمان کمتری کار شست‌وشو را انجام می‌دهد. این موضوع را می‌توان از روی رده انرژی این مدل که +++A است، دریافت.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life830SB

سیستم هیتر سرامیکی این مدل به حفظ حرارت دستگاه و در نتیجه کاهش مصرف آب کمک می‌کند.

7. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-9000S ظرفیت 9 کیلوگرم

لباس‌شویی‌های سری 9000 دوو در کیفیت چیزی کم ندارند. این لباس‌شویی‌ها هم در مصرف آب و هم در مصرف برق کمترین میزان انرژی را مصرف می‌کنند. لباس‌شویی مدل DWK-9000S نیز از این قاعده مستثنا نیست. این مدل 9 کیلویی دارای برچسب انرژی A+++ است و در هنگام روشن بودن کمترین میزان صدا را ایجاد می‌کند، در حالی که هیچ‌گونه لرزشی ندارد و این به دلیل تکنولوژی اکوبادی در ساخت بدنه آن است. همچنین به علت به‌کارگیری فناوری شتاب‌سنج، این ماشین لباس‌شویی به شناسایی مکان‌های بدون تراز و بالانس نبودن لباس‌ها می‌پردازد.

از دیگر امکانات فوق‌العاده این ماشین لباس‌شویی می‌توان به امکان اتصال به اینترنت، اسکرین ال‌ای‌دی، طراحی بسیار زیبای پنل کاربری، انتخاب دور خشک‌کن و چرخش بر اساس میزان لباس‌ها، کنترل لرزش‌های ناشی از تراز نبودن لباس‌شویی، برخورداری از فناوری night wash و ایجاد کمترین صدا در طول ساعات مشخص، امکان شست‌وشوی لباس‌ها هم با دور سریع و هم با دور کند و شست‌وشوی با بخار البسه از دیگر قابلیت‌های این ماشین لباس‌شویی به شمار می‌رود.

ماشین لباسشویی مدل DWK-9000S

این مدل ماشین لباسشویی دوو با بهره گیری از اینترنت اشیا، نوعی مدل هوشمند محسوب می‌شود.

8. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-8542V ظرفیت 8 کیلوگرم

در رده ماشین لباس‌شویی‌های 8 کیلویی، برند دوو یکی از آن برندهایی بوده که بدون رقیب و یکه‌تاز است. حال در رده 8 کیلویی‌ها بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است؟ مدل DWK-8542V با برخورداری از موتور دایرکت درایو و بدون تسمه، کارکرد قدرتمندی را ارائه می‌دهد. از جمله آنکه لرزش و صدای بسیار کمی دارد؛ به‌گونه‌ای که متوجه روشن بودن لباس‌شویی نخواهید بود.

برخورداری از سیستم حباب‌ساز و مجهز بودن به تکنولوژی نانوسیلور سبب می‌شود هرگونه آلودگی و میکروب از لباس‌ها جدا شده و حتی بوی نامطبوع البسه نیز دفع شود. از سوی دیگر محفظه درام زمردی این دستگاه هم مواد شوینده را به‌خوبی به بافت لباس می‌رساند، هم از یک‌سو از صدمه رسیدن به بافت لباس جلوگیری می‌کند.

ویژگی قابل‌تأمل این ماشین لباس‌شویی طراحی بی‌نظیر بدنه آن است؛ به‌طوری که زیبایی آشپزخانه‌تان را دوچندان خواهد کرد. پنل کاربری به رنگ سیاه و صفحه نمایش آن LED است. همین مسئله کار با این دستگاه را آسان‌تر می‌کند. 14 برنامه شست‌وشو به همراه استفاده از بخار در هنگام شستن لباس‌ها خیال شما را از بابت لکه‌زدایی و استریل کامل لباس‌ها راحت خواهد کرد.

 

9. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-8440 ظرفیت 8 کیلوگرم

بدنه این لباس‌شویی را می‌توان یکی از مقاوم‌ترین بدنه‌ها دانست که از تیتانیوم ساخته شده است. تیتانیوم ضدخط در بدنه ماشین لباس‌شویی مدل 8440 دوو سبب می‌شود به‌راحتی در مقابل برخورد اجسام به آن خش وارد نشود. علاوه بر این، ماشین لباس‌شویی فوق دارای قفل کودک است؛ این امکان برای خانواده‌هایی که دارای کودک‌اند، باعث آسودگی خاطر سایر اعضا می‌شود.

موتور این ماشین لباس‌شویی از نوع دایرکت درایو است؛ یعنی بدون نیاز به تسمه به دیگ متصل می‌شود. این موتور با حرکت سریع خود در هر دقیقه، در کمترین دور لباس‌ها را می‌شوید. همچنین این لباس‌شویی از سیستم ضدچروک برای اتوکشی آسان برخوردار است. پنل کاربری این مدل دارای اسکرین LED و میزان صدا و لرزش آن بسیار کم است‌. روی‌هم‌رفته این لباس‌شویی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسانی باشد که می‌خواهند محصول باکیفیتی را به آشپزخانه خود هدیه دهند.

ماشین لیاسشویی دوو مدل DWK-8440

لباسشویی دوو مدل DWK-8440 از سیستم ضدچروک بهره می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: 8 علت آب دادن ماشین لباسشویی و راه‌های رفع آن

10. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-Life82GB

از میان تمام سری لباس‌شویی‌های دوو بدون اغراق می‌توان گفت سری life از طراحی ظریف و منحصربه‌فردی برخوردار است. طراحی مدرن و پیشرفته در کنار فناوری‌های به‌کاررفته در ماشین لباس‌شویی Life82GB آن را به انتخاب بی‌نظیری تبدیل می‌کند. این مدل از پنل فوق‌پیشرفته و 14 برنامه مختلف شست‌وشو بهره‌مند است. به‌طوری که شما می‌توانید لباس بچه، لباس‌های اسپرت، کتان، بافت و غیره را با برنامه‌های مخصوص بشویید. همچنین می‌توانید برنامه‌هایی را که به این لباس‌شویی داده‌اید، ذخیره کنید تا در سری‌های بعد نیز از آن بهره بگیرید.

تکنولوژی نانوسیلور هرگونه بوی نامطبوع و آلودگی را از روی بافت و ساخت لباس پاک می‌کند. این ویژگی برای افرادی که به محیط‌های آلوده مانند متروها، اتوبوس، بیمارستان و سایر اماکن شلوغ رفت‌وآمد دارند، بسیار مناسب است. با استفاده از این لباس‌شویی می‌توانید تا 35 درصد میزان مصرف انرژی را کاهش دهید و از هدررفت آب یا استفاده زیاد از برق جلوگیری کنید.

ماشین لباسشویی DWK-Life82GB

تکنولوژی نانوسیلور مدل DWK-Life82GB هرگونه بوی نامطبوع و آلودگی را از روی بافت و ساخت لباس پاک می‌کند.

11. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-Pro85SS ظرفیت 8 کیلوگرم

می‌دانید از میان سری پرو بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است؟ برنامه‌های متنوع در شست‌وشو می‌تواند مهم‌ترین ویژگی این مدل از سری‌های pro دوو باشند. از طریق این برنامه‌ها هم می‌توانید شست‌وشوی سریع را تجربه کنید، هم شست‌وشو با تأخیر، هم متناسب با الیاف البسه به سراغ برنامه مخصوص بروید. این برنامه‌ها سبب می‌شوند هر نوع لباسی با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، شسته شود و به پارچه و بافت لباس آسیبی نرسد. علاوه بر این برنامه‌ها، موتور مدل Pro85SS از نوع دایرکت درایو و بدون تسمه است که در هر یک دقیقه 1400 بار حرکت می‌کند.

رنگ این ماشین لباس‌شویی نقره‌ای است و قابلیت‌هایی همچون سیستم ضدچروک، دور خشک‌کن، امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌و‌شو، قفل کودک، صرفه‌جویی انرژی تا ۳۵ درصد و مخزن زمردی دارد. قیمت این ماشین لباس‌‌شویی نسبت به سایر مدل‌ها اقتصادی‌تر است و به همین علت می‌توانید یک محصول باکیفیت را در قیمتی نازل خریداری کنید.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Pro85SS

از امکانات این مدل می‌توان به سیستم ضدچروک، دور خشک‌کن، امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌و‌شو و قفل کودک اشاره کرد.

12. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-PRO84TT ظرفیت 8 کیلوگرم

شرکت دوو با معرفی سری pro لباس‌شویی‌ها سعی داشت تا قابلیت‌های مدرن و تکنولوژی پیشرفته خود را به نمایش بگذارد. مدل PRO84TT از همین سری دارای فناوری‌های به‌روزی همچون موتور سریع و بهینه است که میزان دور و چرخش خود را متناسب با میزان لباس‌ها تعیین می‌کند. این موتور بیش از ۳۵ درصد می‌تواند در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند و از هزینه‌های خانوار نیز بکاهد.

همچنین این ماشین لباس‌شویی برای شست‌وشوی لباس کودک که بافت حساس‌تری دارند، برنامه بخصوصی را ارائه می‌دهد. شست‌و‌شوی لباس کودکان با این برنامه هم بوهای نامطبوع را از بین می‌برد و هم از انتقال چرک و لک سایر لباس‌ها به لباس کودک جلوگیری می‌کند. از طرفی فناوری نانوسیلور نیز باعث می‌شود مواد شوینده به تاروپود لباس نفوذ ‌کنند و قوی‌ترین لک‌ها را از البسه بزدایند.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-PRO84TT

این مدل به برنامه لباسشویی لباس کودکان مجهز است.

13. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-7202 ظرفیت 7 کیلوگرم

اگر خانواده پرجمعیتی نیستید و هفته‌ای یک الی دو بار گذرتان به سمت ماشین لباس‌شویی می‌افتد، پس بیایید ببینیم برای شما بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است. مدل 7202 با ظرفیت ۷ کیلوگرم و داشتن قابلیت‌های متعدد می‌تواند یک لباس‌شویی همراه و با کارایی بالا در خدمت شما باشد. این لباس‌شویی از سیستم بخارشوی و فناوری ضدچروک برخوردار است. این فناوری باعث می‌شود پس از شست‌وشو، لباس‌ها چروک نباشد و اتوکشی آن‌ها خیلی سریع و ساده باشد.

تعداد برنامه‌های شست‌و‌شوی این مدل به ۱۵ می‌رسد و موتور آن در هر دقیقه ۱۰۰۰ حرکت را انجام می‌دهد. فعالیت سریع این موتور سبب می‌شود در مصرف انرژی صرفه‌جویی زیادی صورت بگیرد. از ویژگی‌های بارز این مدل طراحی بی‌نظیر و های‌تک آن است که در نگاه اول نظر افراد را به سمت خود جلب می‌کند.

ماشین لباسشویی دوو DWK-7202

از امکانات DWK-7202 می‌توان به سیستم بخارشوی و برنامه ضد چروک اشاره کرد.

ممکن است این مقاله برای شما مفید باشد: از کجا بفهمیم ماشین لباسشویی ال جی اصل است؟

14. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-Pro841TB ظرفیت 8 کیلوگرم

باز هم برویم سراغ مدل دیگری از سری پرو که ظرفیت ۸ کیلویی دارد و یکی از خوش‌ساخت‌ترین محصولات دوو به شمار می‌رود. قسمت بالایی این ماشین لباس‌شویی به رنگ مشکی و سایر بدنه به رنگ سفید است. برجستگی‌های زمردی دیگ این ماشین لباس‌شویی باعث می‌شود بافت لباس دچار فرسودگی نشود و آسیبی به پارچه البسه نرسد.

موتور سریع و بدون تسمه این مدل در هر یک دقیقه ۱۴۰۰ دور می‌چرخد و در کوتاه‌ترین زمان با بالاترین کیفیت لباس‌ها را شست‌و‌شو می‌دهد. از دیگر امکانات مدل Pro841TB می‌توان به مجهز بودن به ۱۴ برنامه، سیستم اتوشوی بخار، بدنه تیتانیومی قوی، صدا و لرزش بسیار کم و قفل کودک اشاره کرد.

ماشین لباسشویی دوو DWK-PRO84TT

از امکانات این مدل می‌توان به مجهز بودن به ۱۴ برنامه، سیستم اتوشوی بخار، بدنه تیتانیومی قوی، صدا و لرزش بسیار کم و قفل کودک اشاره کرد.

15. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWk-7020W ظرفیت 7 کیلوگرم

اگر به دنبال این هستید که بدانید جدیدترین و بهترین مدل لباسشویی دوو کدام است، این شما و این تازه‌ترین مدل از سری white land دوو. مدل 7020 با موتور تسمه‌ای طراحی شده است و در رده‌بندی انرژی نشان A+++ را دارد. موتورهای تسمه‌ای به نسبت موتورهای دایرکت درایو عملکرد کندتری دارند اما در زمان تعمیر خیلی راحت‌تر می‌توانند مورد بررسی قرار بگیرند.

این لباس‌شویی ۷ کیلوگرمی دارای عمق ۶۸۰ و ارتفاع ۸۵۰ سانتی‌متری است و حجم زیادی از لباس‌ها را می‌تواند در هر بار به دوش بکشد. جهت باز شدن در این ماشین از سمت راست به سمت چپ و با زاویه ۱۸۰ درجه است‌. موتور مدل 7020 در هر دقیقه می‌تواند ۱۰۰۰ دور بچرخد و از این نظر بیش از ۳۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌های خانوار داشته باشد.

لباسشویی دوو مدل DWk-7020W

استفاده از این ماشین لباسشویی می‌تواند تا سی درصد در هزینه انرژی صرفه‌جویی به همراه داشته باشد.

16. ماشین لباس‌شویی دوو سری کاریزما مدل DWK-8022S ظرفیت 8 کیلوگرم

شرکت دوو در طراحی در این ماشین لباس‌شویی تمام خلاقیت خود را به کار برده و دری بزرگ با قابلیت باز شدن 180 درجه را طراحی کرده است. همچنین امکان اضافه کردن لباس به لباس‌شویی در حین کار نیز وجود دارد و خیالتان از بابت اینکه لباسی را فراموش کرده باشید که داخل ماشین بیندازید، راحت باشد. مخزن این مدل از استیل ضدخش با عمق 60 و ارتفاع 90 سانتی‌متری ساخته شده و پهنای آن نیز به 60 سانتی‌‌متر می‌رسد.

از مزایای مدل DWK-8022S می‌توان به داشتن قفل کودک، برخورداری از 15 برنامه شست‌وشوی متنوع، سیستم حباب‌ساز، برخورداری از امکان شست‌وشوی سریع و 15 دقیقه‌ای، شست‌وشو با تأخیر، داشتن قابلیت بخارشوی و اتوکشی آسان و امکان چرخش 1000 دوری موتور در هر دقیقه اشاره کرد. نکته مهم‌تر قیمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی این ماشین لباس‌شویی است که در آشفته‌بازار گزینه بسیار مناسبی برای بودجه‌های اقتصادی به شمار می‌رود.

لباسشویی دوو مدل DWK-8022S

از مدل DWK-8022S می‌توان به عنوان اقتصادی‌ترین گزینه بهترین ماشین های لباسشویی دوو اشاره کرد.

17. ماشین لباس‌شویی دوو سری پریمو مدل DWK-8540 ظرفیت 8 کیلوگرم

لباس‌شویی مدل DWK-8540 از دوو یکی از کم‌صداترین ماشین‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. این ماشین لباس‌شویی با بهره‌مندی از برترین تکنولوژی‌های روز جهانی از سیستم لرزش‌گیر و کاهش صدای لباس‌شویی برخوردار است. از امکانات ماشین لباس‌شویی فوق می‌توان به داشتن سیستم چرخش آب، حذف تسمه در موتور و بهره‌مندی از موتور دایرکت درایو، برنامه حباب‌ساز، مجهز به سیستم pop up knob و داشتن فناوری نانوسیلور اشاره کرد.

اگر برایتان سوال است که در رده لباس‌شویی‌های 8 کیلویی بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است، این مدل انتخابی خوب با قیمت نسبتاً مناسب محسوب می‌شود. بدنه اکوبادی این مدل جلوی هرگونه لرزش یا صدا را می‌گیرد و محفظه زمردی آن از هر نوع آسیب رسیدن به بافت البسه جلوگیری خواهد کرد. در پایان شست‌وشو، لباس‌ها با آب گرم آب‌کشی می‌شوند تا اثری از میکروب‌ها و ویروس‌های سمج بر روی لباس‌ها باقی نماند.

لباسشویی دوو DWK-8540

لباس‌شویی مدل DWK-8540 دوو یکی از کم‌صداترین ماشین‌های موجود در بازار است.

کلیک کنید: راهنمای کامل طریقه استفاده از لباسشویی اتوماتیک

18. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-8242 ظرفیت 8 کیلوگرم

این ماشین لباس‌شویی از نظر کیفیت قطعات و استحکام ساخت یک سر و گردن از مدل‌های 8 کیلویی بالاتر است. بدنه اکوبادی، استفاده از تکنولوژی کاهش صدا، حذف تسمه در بخش موتور و دایرکت درایو بودن موتور آن از مواردی است که در این مدل ارتقا پیدا کرده‌اند. به همین علت مدل DWK-8242 در زمره لباس‌شویی‌هایی با کمترین صدا و لرزش قرار می‌گیرد.

این لباس‌شویی از 10 برنامه متنوع برای شست‌وشو برخوردار است که می‌توانید با توجه به نوع پارچه و الیاف لباس، برنامه متناسب را نیز انتخاب کنید. بهره‌گیری از سیستم حباب‌ساز، شست‌وشوی سریع و 14 دقیقه لباس‌هایی که لک چندانی ندارند، استفاده از سیستم بخارشوی و داشتن پنل اسکرین LED از قابلیت‌هایی است که در این لباس‌شویی دیده می‌شود. موتور این دستگاه می‌تواند 1400 بار چرخش داشته باشد و لباس‌ها را با بیشترین سرعت و کمترین صدا و در نتیجه کمترین مصرف انرژی شست‌وشو دهد.

ماشین لباسشویی دوو DWK-8242

می‌توان از مدل DWK-8242 به عنوانی یکی از بهترین مدل‌های هشت کیلویی برند دوو یاد کرد.

19. ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-Life 83TB ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباس‌شویی DWK-Life 83TB از دوو اول از هر چیز با طراحی منحصربه‌فرد و یونیکی که دارد، نگاه را به سمت خود جلب می‌کند. این لباس‌شویی 8 کیلویی از بدنه سفید با پنل‌های کاربری سیاه ساخته شده و این ترکیب رنگ جلوه بسیار زیبایی ایجاد کرده است. تکنولوژی نانوسیلور این دستگاه سبب می‌شود هیچ‌گونه بوی نامطبوع یا لکی بر روی لباس‌ها باقی نماند. همچنین فناوری Air Bubble System در این ماشین این امکان را فراهم می‌کند تا مواد شوینده به زیروبم لباس‌ها نفوذ کنند و شست‌وشویی باکیفیت صورت بگیرد.

ذخیره انرژی تا 35 درصد، مجهز بودن به سیستم کاهش صدا و لرزش، برخورداری از دیگ زمردی، پنل لمسی و بهره‌مندی از سیستم پاششی در شست‌وشوی لباس‌ها باعث می‌شود لباس‌شویی مدل DWK-Life 83TB پاسخ خوبی برای پرسش بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است، باشد.

20. ماشین لباس‌شویی دوو مدلDWK-7300

این ماشین لباس‌شویی 7 کیلویی دوو از آن مدل‌هایی است که با یک قیمت مناسب می‌توانند به بیشترین نیازها پاسخ دهند. موتور این ماشین لباس‌شویی از نوع تسمه‌ای و تعداد دفعات حرکت آن در هر دقیقه 1000 بار است. ماشین لباس‌شویی مدل DWK-7300 صفحه نمایش LED دارد و از قفل کودک برخوردار است. بهره‌مندی از تکنولوژی نانوسیلور همراه با تنظیم دمای آب به‌صورت دلخواه سبب می‌شود به لباس‌ها آسیبی نرسد و در عین حال به بهترین نحو شسته شوند. 15 برنامه کاربردی برای شست‌وشو در کنار امکان خشک کردن لباس‌ها و شست‌وشو با بخار از دیگر قابلیت‌های این ماشین لباس‌شویی به شمار می‌رود.

نکته مهم درباره آن قیمت اقتصادی و به‌صرفه مدل DWK-7300 است. همچنین با این ماشین می‌توانید برنامه شست‌وشو با تأخیر را اجرا کنید و در زمانی که می‌خواهید، به لباس‌شویی برنامه بدهید تا شستن را آغاز کند. دیگ بزرگ این لباس‌شویی از نوع درام زمردی است؛ یعنی تمام تاروپود لباس‌ها با مواد شوینده و آب در ارتباط هستند و هیچ لکی از شست‌وشوی تیزبین دیگ این ماشین دور نمی‌ماند.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7300

15 برنامه کاربردی برای شست‌وشو در کنار امکان خشک کردن لباس‌ها و شست‌وشو با بخار از قابلیت‌های ماشین لباس‌شویی دوو مدل DWK-7300 به شمار می‌رود.

مطالعه این مقاله را توصیه می‌کنیم: بهترین ماشین لباسشویی ایرانی از کدام برند است؟

سخن پایانی

ماشین لباس‌شویی‌های دوو با بهره‌مندی از طراحی‌های بی‌نظیر و مجهز بودن به برترین تکنولوژی‌های روز جهان می‌تواند نگاه رضایت‌بخش افراد را به سمت خود جلب کند. موتور اغلب ماشین لباس‌شویی‌های این برند از نوع دایرکت درایو با قابلیت کاهش مصرف انرژی تا 60 درصد است و به همین علت نمره A+++ را در نمودار انرژی دریافت می‌کنند. برخورداری از فناوری‌هایی چون نانوسیلور، محفظه درام زمردی، شست‌وشوی بخار، سیستم شتاب‌سنج و بدنه اکوبادی سبب می‌شود این لباس‌شویی‌ها در رده‌ای اول جهان قرار بگیرند. ما در مقاله فوق بررسی کردیم بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است و هر یک چه ویژگی‌هایی دارند. از اینکه همراه ما بودید، سپاس‌گزاریم.

سوالات متداول

  • بهترین مدل‌‌های ماشین لباسشویی دوو کدام است؟

مدل‌های DWK-9000C، DWK-9542V و DWK-9400S و با ظرفیت 9 کیلویی از بهترین مدل‌های ماشین لباس‌شویی دوو به شمار می‌روند.

  • ماشین لباسشویی‌های دوو چه ویژگی‌هایی دارند؟

این ماشین لباس‌شویی‌ها بی‌صدا و بدون لرزش هستند، از فناوری‌های شست‌وشو مانند امکان حباب‌ساز، نانوسیلور، قابلیت خشک‌ کردن لباس‌ها و برنامه‌های متنوع شست‌وشو برخوردارند و موتورهای بسیار قدرتمندی بر روی آن‌ها نصب شده است.

  • بهترین مدل‌های ماشین لباس‌شویی دوو با ظرفیت 8 کیلویی کدام‌اند؟

در رده 8 کیلویی مدل‌هایLife 83TB ، 8242، 8022S و8542V  از بهترین نمونه‌های ماشین لباس‌شویی هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =