Banner Image

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی کدام برند است؟

1/5 - (1 امتیاز)

ماشین لباسشویی به عنوان یکی از نمادهای انقلاب صنعتی و سبک جدید شهرنشینی شناخته می‌شود. از زمان اختراع نخستین ماشین لباسشویی‌های دستی تا به امروز، این ابزار نقش حیاتی برای خانواده‌ها در سراسر جهان ایفا کرده است. به همین دلیل است که مصرف‌کنندگان ایرانی نیز به دنبال خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی یا شناسایی بهترین برند ماشین لباسشویی هستند.

ماشین لباسشویی از دو قرن پیش تاکنون، تحولات مختلفی را پشت سر گذاشته است. با این حال از زمان عرضه ماشین لباسشویی درب از جلو تا به امروز، این پیشرفت‌ها خاص‌تر شده‌اند. امروزه اکثر تولیدکنندگان به دنبال ارائه برنامه‌های شستشوی پیشرفته‌تر هستند یا آن‌که می‌خواهند لرزش ماشین لباسشویی‌ها را نسبت به گذشته کاهش دهند. این مسئله در کنار افزایش برندهای تولیدکننده ماشین لباسشویی، سبب شده است تا این کالا به یکی از لوازم ضروری هر خانه تبدیل شود و رقابت بر سر دستیابی به بهترین قیمت و بالاترین کیفیت افزایش یابد. در ادامه این مطلب از سایت پیندو با ما همراه باشید تا شما را با بهترین ماشین لباسشویی ایرانی آشنا کنیم.

برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی ایرانی

همانند بسیاری دیگر از لوازم خانگی، نخستین ماشین لباسشویی‌های وارد شده به ایران نیز از برندهای خارجی بودند. با این حال صنعتگران ایرانی طی مدت کوتاهی موفق شدند تا ماشین لباسشویی‌های داخلی را به بازار عرضه کنند. برندهای قدیمی ایرانی همچون ارج، از مدت‌ها پیش به تولید ماشین لباسشویی مشغول شدند.

برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی ایرانی

نخستین ماشین لباسشویی‌های وارد شده به ایران از برندهای خارجی بودند.

همانند بازارهای خارجی، در بازار لوازم خانگی ایران نیز تنوع برندهای تولیدکننده ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی افزایش یافته است. از این رو ممکن است مشتریان هنگام بررسی گزینه‌ها سردرگم شوند و به دنبال شناخت بهترین ماشین لباسشویی ایرانی باشند. در این بخش به برندهای مختلف تولیدکننده ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت تا ببینیم کدام برند ایرانی توانسته‌ است بیشتر از دیگران نظر مخاطبان را جلب کند. از بین برندهای ایرانی فعال در زمینه تولید ماشین لباسشویی، تنوع محصولات پاکشوما، اسنوا و جی پلاس بیشتر است و پس از آن نیز نام‌هایی همچون ایکس ویژن یا امرسان قرار می‌گیرند.

پاکشوما

پاکشوما یکی از نام‌های قدیمی در صنعت تولید لوازم خانگی ایرانی است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1354 آغاز کرد و تا به امروز نیز توانسته است به حیات خود ادامه دهد. ماشین‌ لباسشویی‌های برند پاکشوما، ترکیبی از امکانات مورد نیاز را به همراه قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهند و به همین دلیل نزد مشتریان ایرانی محبوب هستند. علت برتری پاکشوما در حوزه ساخت انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی، همکاری این شرکت با برندهای کندی، زیرووات و کنوود است. در واقع پاکشوما با کمک برندهای مطرح لوازم خانگی موفق شده است تا محصولاتی باکیفیت روانه بازار کند. پاکشوما علاوه‌بر تولید ماشین لباسشویی‌های معمول درب از جلو، انواع قدیمی‌تر و ارزان‌تر همچون ماشین لباسشویی سطلی یا ماشین لباسشویی دوقلو را نیز به تولید می‌رساند.

پارس خزر

پارس خزر نامی شناخته شده برای مشتریان ایرانی است و می‌توان به جرات گفت که هرکدام از مصرف‌کنندگان ایرانی حداقل یک محصول با برند پارس خزر را در منزل خود دارند. پارس خزر نیز از شرکت‌های باسابقه تولید لوازم خانگی در ایران است که فعالیت خود را از سال 1347 آغاز کرد.

پارس خزر

پارس خزر از شرکت‌های باسابقه تولید لوازم خانگی در ایران است که فعالیت خود را از سال 1347 آغاز کرد.

سبد محصولات پارس خزر در حال حاضر شامل انواع لوازم خانگی کوچک و بزرگ می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به ماشین لباسشویی اشاره کرد. البته تنوع اجناس پارس خزر در حوزه ماشین لباسشویی چندان چشمگیر نیست و هنوز محصولات این شرکت در حوزه ماشین لباسشویی برای بسیاری از مشتریان ناشناخته باقی مانده‌اند.

جی پلاس

جی پلاس یکی از نام‌های تازه وارد در رقابت برای بهترین ماشین لباسشویی ایرانی محسوب می‌شود. جی پلاس برندی از گروه گلدیران است و در واقع نام آن گلدیران پلاس است که به اختصار جی پلاس نامیده می‌شود. گلدیران پس از سال‌ها عرضه محصولات ال جی به بازار ایران، تصمیم گرفت تا محصولات خود را با برند اختصاصی خود روانه بازار کند.

عمر برند جی پلاس تنها به چند سال می‌رسد اما در همین مدت محدود این برند توانسته است سهم مناسبی از بازار لوازم خانگی را در اختیار بگیرد. تمامی ماشین‌های لباسشویی جی پلاس از نوع درب جلو هستند و در تنوع بالایی وارد بازار شده‌اند. جی پلاس یکی از معدود برندهایی است که ماشین لباسشویی 10 کیلویی و بالاتر را به بازار عرضه می‌کند.

اسنوا

برند اسنوا یکی از نام‌های جوان صنعت لوازم خانگی ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد. سبد محصولات اسنوا شامل کولر، اجاق گاز، تلویزیون، یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی می‌شود. ماشین‌های لباسشویی اسنوا نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند و مشتریان با بودجه‌های متفاوت می‌توانند نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند. اسنوا علاوه بر تولید ماشین لباسشویی درب جلو، چند مدل از نوع دوقلو را نیز روانه بازار کرده است تا سهمی از بخش‌های اقتصادی بازار در اختیار داشته باشد.

ایکس ویژن

ایکس ویژن برند لوازم خانگی و دیجیتال شرکت مادیران یا ماشین‌های اداری ایران است که بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی آن را با نمایشگرهای ال جی به خاطر می‌آورند. با این حال سابقه مادیران بسیار بیشتر از تصور ما است، چرا که این شرکت فعالیت خود را در سال 1343 آغاز کرده است.

ماشین لباسشویی و لوازم خانگی ایکس ویژن

سبد محصولات ایکس ویژن شامل انواع مختلفی از لوازم اداری و خانگی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به ماشین لباسشویی اشاره کرد.

با این حال فعالیت برند ایکس ویژن به سال 1395 باز می‌گردد، زمانی که این شرکت با همکاری شرکت چینی تی سی ال تصمیم گرفت تا برخی محصولات را به بازار ایران عرضه کند. سبد محصولات ایکس ویژن شامل انواع مختلفی از لوازم اداری و خانگی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به ماشین لباسشویی اشاره کرد. نکته مثبت ماشین لباسشویی‌های برند ایکس ویژن در مقایسه با سایر نام‌های ایرانی، قیمت پایین‌تری است که برای خرید مطالبه می‌شود.

امرسان

برای بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی، برند امرسان یادآور شعار تبلیغاتی «زیبا، جادار، مطمئن» است که به رویه مرسوم تبلیغات این شرکت تبدیل شده بود. امرسان امروزه با شعار «زیبا، پیشرو، مطمئن» در بازار فعالیت می‌کند و در زمینه تولید ماشین لباسشویی نیز فعال است. سبد محصولات این شرکت شامل انواع یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، کولر و اجاق گاز می‌شود.

نخستین محصولات امرسان در دسته ماشین لباسشویی در قالب ماشین‌های دوقلو وارد بازار شدند اما امروزه این شرکت چند مدل از نوع درب جلو را به فروش می‌رساند. ماشین لباسشویی‌های امرسان از تنوع اندکی برخوردار هستند اما شناخته شده بودن نام تجاری آن، به فروش محصولات امرسان کمک می‌کند.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایرانی

نخستین گام در شناسایی بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی، بررسی تجربیات و نظرات کاربران است. به این منظور شما می‌توانید با جستجو در فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های فروش اینترنتی کالا همچون دیجی کالا و پیندو، نظرات کاربران را در مورد کالاهای مختلف بخوانید.

یکی دیگر از راه‌های شناسایی بهترین ماشین لباسشویی ایرانی، جستجو در آمار فروش است. برخی مدل‌ها نسبت به سایرین پرفروش‌تر هستند، چرا که نیازهای کاربران را بهتر رفع می‌کنند و قیمت آن‌ها نیز برای خریداران مقرون به صرفه است.

ماشین لباسشویی ایرانی

برخی از ماشین لباسشویی ها نسبت به سایرین پرفروش‌تر هستند، چرا که نیازهای کاربران را بهتر رفع می‌کنند.

لازم است تا هنگام خرید ماشین لباسشویی، هدف از خرید را مدنظر خود قرار دهید. ماشین لباسشویی‌ها بر اساس وزن طبقه‌بندی می‌شوند. برای مثال خانوارهای کوچک 2 تا 4 نفره به چیزی فراتر از ماشین لباسشویی 7 کیلویی نیاز ندارند. در سوی مقابل اگر خانواده بزرگتری دارید یا حجم لباس‌هایی که هر هفته مورد شستشو قرار می‌دهید بسیار زیاد است، می‌توانید ماشین لباسشویی‌های 9 یا 10 کیلویی را خریداری کنید.

برخی از انواع ماشین لباسشویی موجود در بازار، برنامه‌های شستشو متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. این ماشین‌ها می‌توانند انواع پتو و لباس‌های گرم را به راحتی مورد شستشو قرار دهند یا لباس‌های را میکروب زدایی کنند. پس اگر به دنبال بهره‌مندی از آخرین فناوری‌ها هستید، خرید این گروه از ماشین لباسشویی را در برنامه خود قرار دهید.

در نهایت بودجه بزرگترین عامل تأثیرگذار بر انتخاب یا عدم انتخاب یک کالا از سوی مشتریان است؛ بنابراین ابتدا محدوده بودجه خود را تعیین کنید و سپس بین کالاها به جستجو بپردازید. در هر طبقه قیمتی کالاهای مختلفی وجود دارند که یکی از آن‌ها نسبت به دیگر گزینه‌ها برتری نسبی دارد.

جمع بندی

ماشین لباسشویی یکی از نیازهای اساسی هر خانه و خانواده در سراسر جهان است. این مسئله به خصوص پس از شیوع بیماری‌های واگیردار در سراسر جهان اهمیت بیشتری پیدا کرد، چرا که مصرف‌کنندگان تمایل دارند تا همواره لباس‌هایی پاکیزه به تن داشته باشند. بدیهی است که شستشوی حجم زیادی از لباس‌ها توسط دست امکان‌پذیر نیست و استفاده از خدمات خشکشویی نیز برای مشتریان بسیار گران تمام می‌شود، از این رو لازم است تا هر فرد در منزل خود یک ماشین لباسشویی داشته باشد.

افزایش فعالیت برندهای ایرانی در حوزه تولید ماشین لباسشویی، سبب شده است تا انتخاب‌های پیش روی مشتریان روز به روز افزایش یابد. این مسئله برای مصرف‌کنندگان ایرانی بسیار اهمیت دارد، چرا که تولیدات ایرانی نسبت به محصولات خارجی ارزان‌تر هستند و همین مسئله سبب شده است تا افراد بیشتری شانس خرید یک ماشین لباسشویی مدرن و به روز را داشته باشند.

از بین برندهای ایرانی حاضر در بازار ماشین لباسشویی، برندهای پاکشوما، جی پلاس و ایکس ویژن بیشترین توجهات کاربران را به سمت خودشان جلب کرده‌اند؛ بنابراین می‌توان گفت که بهترین ماشین لباسشویی ایرانی در حال حاضر یکی از تولیدات این سه برند است. پاکشوما به صورت اختصاصی در حوزه تولید ابزارهای شستشو فعالیت دارد و می‌توان به تولیدات آن مطمئن بود. با این حال محصولات ایکس ویژن و جی پلاس نیز طی مدت کوتاهی موفق شده‌اند تا نزد کاربران ایرانی محبوب واقع شوند.

سوالات متداول

آیا ماشین لباسشویی به سرویس دوره‌ای نیاز دارد؟

ماشین‌های لباسشویی قدیمی از تسمه برای حرکت موتور استفاده می‌کردند و به همین دلیل لازم بود تا برخی قطعات آن‌ها روغن کاری شوند یا تسمه پس از مدتی تعویض شود. با این حال اکثر ماشین لباسشویی‌های امروزی فاقد تسمه هستند و در صورت استفاده صحیح کاربر، نیازی به سرویس نخواهند داشت.

هنگام خرید پودر ماشین لباسشویی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

همانند انواع ماشین لباسشویی، برخی پودرهای شستشو نیز کیفیت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارند. لازم است تا هنگام خرید این مسئله را مد نظر داشته باشید تا از ایجاد رسوب در مجاری ماشین لباسشویی جلوگیری کنید.

چگونه مصرف انرژی ماشین لباسشویی را کاهش دهیم؟

برای کاهش مصرف برق ماشین لباسشویی، لازم است تا آن را به مجرای ورودی آب گرم متصل کنید. این کار به ماشین لباسشویی اجازه می‌دهد تا از آب گرم لوله کشی استفاده کند و نیازی به صرف انرژی برای گرم کردن آب نداشته باشد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − سه =