Banner Image
ماشین لباسشویی اصل

از کجا بفهمیم ماشین لباسشویی ال جی اصل است؟

1/5 - (1 امتیاز)

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی پرکاربرد و منحصر‌به‌فرد است که خرید آن برای هر خانواده‌ای ضرورت دارد. این محصولات کاربردی، تنوع بسیار زیادی دارند و توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین برندهای سازنده، ماشین لباسشویی ال جی است. محبوبیت این برند سبب شده است که عد‌ه‌ای از افراد سودجو نسبت به جعل کردن لوگوی این برند اقدام کرده و محصولات تقلبی به بازار عرضه کنند. به همین جهت باید حواس خود را کاملا جمع کنید و در دام این افراد فرصت‌طلب نیافتید. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که از کجا بفهمیم ماشین لباسشویی ال جی اصل است. پس اگر قصد خرید لباسشویی ال جی را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با سایت پیندو همراه باشید.

نمونه لباسشویی‌ های تقلبی در بازار ایران

همان‌طور که می‌دانید ال جی یکی از مطرح‌ترین برندهای فعال در زمینه ساخت ماشین لباسشویی است. در برخی از اوقات محبوبیت این برند سبب می‌شود که افراد سودجو محصولاتی تقلبی روانه بازار کرده و جنس‌های فیک را به مشتریان قالب کنند. حال این سوال پیش می‌آید که مدل‌های تقلبی لباسشویی چگونه به وجود می‌آید؟

لباسشویی‌ های تقلبی در بازار ایران

ماشین لباسشویی‌های ال جی تقلبی از لحاظ کیفیت و کارایی در وضعیت نامطلوبی قرار دارند. به‌طوری که این محصولات فیک با نمونه‌های داخلی و خارجی موجود در بازار قابل مقایسه نیستند. افراد سودجو و فرصت‌طلب برچسب محصولات را می‌کنند و برچسب برند ال جی را روی ماشین لباسشویی می‌چسبانند. البته این تقلب برای برندهای دیگر نیز صدق می‌کند و تنها برای برند ال جی نیست.

این فرآیند به قدری با دقت و با حوصله انجام می‌شود که تشخیص آن فوق‌العاده سخت است. البته اگر سابقه خرید ماشین لباسشویی LG را داشته یا از خصوصیات محصولات این برند باخبر باشید تا حدودی می‌توانید تقلبی بودن لباسشویی را تشخیص دهید. برای این که در دام چنین افرادی نیافتید بهتر است محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

از نمونه‌های لباسشویی‌های تقلبی که در بازار به جای ال جی به فروش می‌رسد می‌توان به لباسشویی‌های ایوولی، یونیوا، جنرال و برخی لباسشویی‌های چینی اشاره کرد. البته همه محصولات ارزان قیمت قابلیت تبدیل شدن به برند ال جی را دارند و شما باید کاملا هوشیار باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین ماشین لباسشویی ایرانی کدام برند است؟

راه‌ های تشخیص لباسشویی ال جی اصل

حال که متوجه شدید امکان جعل کردن لباسشویی وجود دارد باید نحوه تشخیص لباسشویی ال جی اصل را نیز بلد باشید. برای این کار کافی است با ویژگی‌های ماشین لباسشویی ال جی اصل آشنا شوید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید محصولاتی با کیفیت خریداری کنید. به‌طور کلی ویژگی‌های یک لباسشویی ال جی اصل عبارت‌اند از:

  • لوگو و برچسب مطابق با محصول دارد. شما باید لوگو و شماره سریال موجود روی باکس ماشین لباسشویی را بررسی کنید و از اصل بودن آن مطمئن شوید. بهترین راهکار برای تشخیص شماره سریال لباسشویی مراجعه به سایت ال جی و اطمینان از اصل بودن آن است.
  • ماشین لباسشویی ال جی قیمت بالایی دارد. این ماشین لباسشویی‌ها به تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته مجهز هستند به همین جهت قیمت بالاتری نسبت به محصولات هم رده خود دارند؛ بنابراین هنگام خرید لباسشویی ال جی باید به قیمت آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

لباسشویی ال جی

  • ماشین لباسشویی ال جی دارای گارانتی است. محصولات اصل ال جی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید نیازهای خود را برطرف کنید. پس طبیعی است که لباسشویی‌های اصل ال جی دارای گارانتی باشند.
  • لباسشویی LG اصل دارای موتور قدرتمندی هستند. یکی از ویژگی‌های بارز لباسشویی‌های ال جی بهره‌مندی از موتور قدرتمند و حرفه‌ای است. برای بررسی اصل بودن موتور این لباسشویی‌ها کافی است قسمت پشتی لباسشویی را چک کرده و از نبود تسمه آن مطمئن شوید.
  • لباسشویی ال جی دارای دفترچه راهنمای اصل است. معمولا لباسشویی‌های اصل دارای دفترچه راهنمای انگلیسی هستند که لوگوی LG روی آن هک شده است. پس هنگام خرید ماشین لباسشویی ال جی باید به این نکته ریز توجه داشته باشید تا سرتان کلاه نرود.
  • نام دستگاه با نسخه اصلی مطابقت دارد. برای این که بتوانید اصل بودن ماشین لباسشویی ال جی را تشخیص دهید باید نام درج شده روی دستگاه را داخل گوگل یا سایت اصلی LG جستجو کنید تا از اصل بودن کالا مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل طریقه استفاده از ماشین لباسشویی اتوماتیک

سخن پایانی

ال جی یکی از برندهای قدیمی و نام‌آشنای موجود در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این برند در زمینه ساخت انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی فعالیت می‌کند. این محبوبیت سبب شده است که برخی از افراد سودجو با جعل برند ماشین لباسشویی، محصولاتی تقلبی وارد بازار کنند؛ بنابراین اگر شما هم جزو طرفداران ماشین لباسشویی ال جی هستید باید راه تشخیص لباسشویی LG اصل را بدانید. در این مقاله بررسی کردیم که از کجا بفهمیم ماشین لباسشویی ال جی اصل است. امیدواریم با خواندن این مطالب، بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوالات متداول

  • بهترین روش تشخیص اصل بودن ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

بهترین و ساده‌ترین روش تشخیص اصل بودن لباسشویی ال جی این است که وارد سایت اصلی LG شوید و اصل بودن نام محصول و شماره سریال آن را بررسی کنید.

  • کدام برندهای لباسشویی به عنوان ال جی فروخته می‌شوند؟

ماشین لباسشویی‌های ساخت برندهای ایوولی، یونیوا، جنرال و برخی لباسشویی‌های چینی که قیمت ارزان‌تری دارند به جای لباسشویی ال جی فروخته می‌شوند.

  • کدام لباسشویی ها قابلیت جعل شدن دارند؟

متأسفانه همه برندهای ماشین لباسشویی قابلیت جعل شدن دارند. افراد سودجو لوگوی محصولات ارزان و شبیه به برند را تغییر می‌دهند و آن‌ها را با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =