Banner Image
بهترین دزدگیر ماشین

معرفی ۲۵ مدل از بهترین دزدگیرهای ماشین

5/5 - (1 امتیاز)

اگر در یک خیابان یا کوچه نسبتاً پر رفت و آمد زندگی می‌کنید، احتمالاً هر از گاهی صدای دزدگیر ماشین‌ها را می‌شنوید. هر چند این صدا ممکن است آزاردهنده باشد، اما هدفی مهم دارد: محافظت از وسیله نقلیه و محتویات آن در برابر کسانی که ممکن است بخواهند آن‌ها را بدزدند. داشتن بهترین دزدگیر ماشین می‌تواند مرز بین دزدیده شدن یا ایمن و سالم ماندن ماشین را تعیین کند؛ بخصوص برای کسانی که ساکن محله‌های مستعد دزدی و وقوع جرم هستند.

جدول محتوایی

امروزه اکثر وسایل نقلیه با دزدگیر داخلی ساخته می‌شوند، با این حال خوب است که با آخرین تکنولوژی‌ها و پیشرفت‌های دزدگیر ماشین همگام باشید و به ارتقای سیستم دزدگیر ماشین خود فکر کنید. سارقان با تجربه بسیاری از سیستم‌های امنیتی قدیمی را به راحتی دور می‌زنند، به همین دلیل مهم است که سیستم دزدگیر ماشین خود را ارتقا دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که بهترین مدل‌های دزدگیر موجود در بازار کدام‌اند و چه نکاتی را هنگام خرید آن‌ها باید مد نظر قرار داد.

انواع دزدگیر ماشین

در دهه ۱۹۲۰ اولین دزدگیر خودرو توسط سنت جورج ایوانز و ادوارد برکنبول ساخته شد. تلاش اولیه آن‌ها برای ایجاد دزدگیر، بسیار شبیه به سیستمی بود که ما امروزه استفاده می‌کنیم: مالک وسیله نقلیه ترکیبی از سوئیچ‌ها را تنظیم می‌کرد و فقط آن شخص این ترکیب را می‌دانست. با استارت زدن خودرو، دزدگیر فعال می‌شد و اگر ترکیب سوئیچ‌ها را نمی‌دانستید، جریان حاصل از احتراق کلید مستقیماً به بوق موتور هدایت می‌شد و بوق به صدا در می‌آمد تا زمانی که صاحب خودرو آن را متوقف کند یا باتری ماشین تمام شود.

از آن زمان تاکنون، دزدگیرهای ماشین دستخوش تحولات زیادی شده‌اند و قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به طور کلی می‌توان انواع بهترین دزدگیر ماشین را به چهار دسته تقسیم کرد که از لحاظ قابلیت‌ها، ظاهر، قیمت و فناوری مورد استفاده، با هم تفاوت دارند. در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

انواع دزدگیر ماشین

در دهه ۱۹۲۰ اولین دزدگیر خودرو توسط سنت جورج ایوانز و ادوارد برکنبول ساخته شد.

دزدگیر ماشین ساده

این نوع دزدگیر که به آن دزدگیر یک طرفه نیز گفته می‌شود، از پرکاربردترین و ارزان‌ترین سیستم‌های محافظت از خودرو به شمار می‌رود. کارکرد این دزدگیر بسیار ساده بوده و تنها می‌تواند پیام‌هایی که از طرف ریموت ارسال می‌شود را دریافت کند و قابلیت دریافت پیام از سوی خودرو را ندارد. شکل ظاهری این نوع دزدگیر ساده است و تنها به شما امکان می‌دهد که خودرو را قفل کرده یا قفل آن را باز کنید. تنها در صورتی که خودرو نزدیک شما باشد و توسط شخص دیگری باز شود می‌توانید صدای آژیر آن را بشنوید.

دزدگیر ماشین تصویری

دزدگیرهای تصویری که نسل جدید سیستم‌های امنیتی خودرو به شمار می‌روند، دارای ریموت تصویری هستند و با نام دزدگیر دو طرفه نیز شناخته می‌شوند؛ زیرا برخلاف دزدگیرهای ساده، قابلیت ارسال پیام به ریموت را دارند. روی دزدگیر تصویری یک ال‌سی‌دی تعبیه شده است که در صورت باز شدن درب خودرو، صدای زنگ یا ویبره تولید می‌کند. با استفاده از دزدگیر تصویری، حتی زمانی که ماشین شما نزدیکتان نیست می‌توانید از خطری که آن را تهدید می‌کند آگاه شوید. این سیستم یکی از انواع بهترین دزدگیر ماشین به شمار می‌رود.

دزدگیر ماشین سیم‌کارتی

این نوع دزدگیرها برای فعال شدن نیاز به یک سیم‌کارت دارند. با استفاده از آن‌ها، صاحب ماشین می‌تواند موقعیت خودرو را مشاهده کرده و از قابلیت کنترل از راه دور نیز بهره‌مند شود. مهم‌ترین مزیت دزدگیر سیم‌کارتی این است که کاربر می‌تواند از دور خودرو را خاموش کرده و با استفاده از سامانه ردیاب دزدگیر، ماشین را ردیابی کند. دزدگیر سیم‌کارتی همچنین به کاربر امکان شنود مکالمات درون خودرو، کلید اضطراری و غیره را می‌دهد.

دزدگیر ماشین استارتی

این سیستم نیز یکی دیگر از انواع بهترین دزدگیر ماشین به شمار می‌رود که قابلیت روشن یا خاموش کردن ماشین از راه دور را به شما می‌دهد. از کاربردهای دزدگیر استارتی می‌توان به روزهای سرد زمستان اشاره کرد که ماشین باید قبل از حرکت، برای دقایقی روشن بماند تا گرم شود. در چنین شرایطی می‌توانید خودرو را از راه دور روشن کرده و در زمان خود نیز صرفه‌جویی کنید. دزدگیرهای استارتی انواع مختلفی دارند و هم در نوع تصویری و هم ساده عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین خودرو چیست؟

معرفی 25 مدل از بهترین دزدگیر ماشین

همان‌طور که گفته شد، خرید دزدگیر ماشین یکی از کارهای مهمی است که تمامی صاحبان خودرو باید به فکر آن باشند. از آنجا که برندها و شرکت‌های متعددی نسبت به تولید این سیستم‌ها اقدام می‌کنند، خوب است که با مدل‌های برتر آن آشنا شوید تا انتخاب دزدگیر مناسب برایتان راحت‌تر باشد. در ادامه ۲۵ مدل از انواع بهترین دزدگیر ماشین را معرفی خواهیم کرد:

1.       دزدگیر خودرو ایمورتال مدل IMPX5

این محصول جزو دزدگیرهای بسیار پیشرفته سیم‌کارتی بوده که قابلیت‌های فراوانی دارد. این دزدگیر امکان خاموش کردن خودرو در حین حرکت در سرعت زیر ۳۰ کیلومتر، باز و بسته کردن درب خودرو، اتصال به آژیر خودرو جهت پیدا کردن آن در اماکن شلوغ، مشاهده تاریخچه حرکت ماشین و اطلاعات مربوط به سرعت، درصد شارژ باتری و غیره را به شما می‌دهد. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به قفل مرکزی، قفل کودک، ورود بدون کلید و اتصال به تلفن همراه اشاره کرد.

دزدگیر خودرو ایمورتال مدل IMPX5

دزدگیر خودرو ایمورتال مدل IMPX5

2. دزدگیر خودرو ماجیکار مدل 130AS

این مدل دزدگیر از برند ماجیکار نیز یکی از انواع بهترین دزدگیر ماشین به شمار می‌رود که دارای قابلیت‌هایی مانند استارت از راه دور، باز کردن درب خودرو توسط کد کارکال، اخطار باز شدن درب خودرو، درب صندوق و درب موتور، اخطار روشن ماندن چراغ خودرو و غیره است. این دزدگیر تصویری امکان ماشین‌یابی با فلاشر، اتوماتیک روشن شدن خودرو در دمای زیر صفر درجه و روشن کردن آن به صورت اتومات در هر ۲۴ ساعت را به کاربر می‌دهد.

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل 130AS

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل 130AS

3. دزدگیر خودرو مدل CARIQ

این دزدگیر علاوه بر قیمت مناسب، امکان کنترل به وسیله تلفن همراه با استفاده از اپلیکیشن مخصوص را به کاربر می‌دهد. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به برد بلند، امکان اتصال به شیشه بالابر، باز و بسته کردن اتوماتیک درب خودرو، یافتن آسان خودرو در مکان‌های شلوغ و غیره اشاره کرد.

دزدگیر خودرو مدل CARIQ

دزدگیر خودرو مدل CARIQ

4. دزدگیر خودرو ایمورتال مدل FOTA

این محصول مقرون به صرفه و کاربردی نیز یکی دیگر از انواع بهترین دزدگیر ماشین تولید شده توسط برند ایمورتال به شمار می‌رود که دارای قابلیت‌هایی مانند ورود بدون کلید، اتصال به گوشی هوشمند، قفل مرکزی، قفل کودک و غیره است.

دزدگیر خودرو ایمورتال مدل FOTA

دزدگیر خودرو ایمورتال مدل FOTA

5. دزدگیر خودرو ماتریکس مدل FX-8500

این دزدگیر معتبر و کاربردی دارای تأییدیه از ایران خودرو و سایپا بوده و در کشور تایوان تولید شده است. این محصول امکان قفل و باز کردن در به صورت با صدا و بی‌صدا، خاموش و روشن شدن چراغ‌های راهنما هنگام باز شدن درب‌ها، روشن شدن چراغ داخل خودرو با تحریک شدن دزدگیر، ردیابی خودرو و غیره را به کاربر می‌دهد.

کلیک کنید: سن معاینه فنی خودرو برای خودروهای شخصی چقدر است؟

دزدگیر خودرو ماتریکس مدل FX-8500

دزدگیر خودرو ماتریکس مدل FX-8500

6. دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 single

این دزدگیر از نوع تک ریموت تصویری بوده و قابلیت ویبره و زنگ را دارد. در صورت احساس خطر، از طریق ویبره و زنگ شما را با خبر کرده و با توجه به خروجی‌هایی که دارد، از چشمی آلتراسونیک، پمپ صندوق‌پران و شیشه بالابر یا همان پاور ویندوز نیز پشتیبانی می‌کند.

دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 single

دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 single

7. دزدگیر خودرو ماتریکس مدل FX-9500

این مورد یکی دیگر از انواع بهترین دزدگیر ماشین ساخته ‌شده در کشور تایوان است که قابلیت‌های مختلفی از جمله حذف شوک سنسور از مدار دزدگیر به وسیله ریموت کنترل، قفل کودک، مکان‌یابی خودرو، فعال کردن دزدگیر به وسیله ریموت در مواقع اضطراری و غیره را دارد.

دزدگیر خودرو ماتریکس مدل FX-9500

دزدگیر خودرو ماتریکس مدل FX-9500

8. دزدگیر خودرو ماجیکار مدل i135as

این محصول فوق‌العاده از برند ماجیکار، یکی از جدیدترین دزدگیرهای تولید شده توسط این برند به شمار می‌رود که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله برتری‌های این دزدگیر نسبت به مدل‌های قبلی می‌توان به عمر طولانی‌تر باتری، آنتن‌دهی قوی‌تر و ظاهری خاص و شکیل‌تر اشاره کرد. این دزدگیر همچنین ضد آب و ضد ضربه بوده و نوع باتری آن لیتیومی (قابل شارژ) است.

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل 130AS

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل 130AS

۹. دزدگیر خودرو پلیسینگ مدل استارتی

این محصول از انواع دزدگیر استارتی بوده که تا ۳۰ الی ۵۰ متر برد دارد. نوع باتری آن ساعتی (سکه‌ای) بوده و از حسگر آلتراسونیک، سوئیچ و ضربه‌ای استفاده می‌کند. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به اتصال به گوشی هوشمند، استارت زدن خودرو، ورود بدون کلید، قفل کودک، قفل مرکزی و غیره اشاره کرد.

دزدگیر خودرو پلیسینگ مدل استارتی

دزدگیر خودرو پلیسینگ مدل استارتی

۱۰. دزدگیر خودرو مدل GPS-11

این دزدگیر سیم‌کارتی پیشرفته با قابلیت ردیاب، در عین سادگی امکانات پیچیده و مهمی را به کاربر ارائه می‌دهد. این دستگاه ترکیبی از دزدگیر و ردیاب بوده که بخش ردیاب آن، اطلاعات را از سیستم‌های ماهواره‌ای GPS دریافت می‌کند و مکان خودرو را به مالک اطلاع می‌دهد. از قابلیت‌های مهم آن می‌توان به نشان دادن موقعیت خودرو، روشن یا خاموش بودن و همچنین باز یا بسته بودن درب آن اشاره کرد.

دزدگیر خودرو مدل GPS-11

دزدگیر خودرو مدل GPS-11

۱۱. دزدگیر خودرو ماجیکار مدل M125A

این دزدگیر یکی دیگر از انواع بهترین دزدگیر ماشین برند ماجیکار بوده که دارای قابلیت‌های متعددی از جمله اعلام وضعیت خودرو، حالت پانیک، خروجی AUX، تشخیص باز بودن درب صندوق، اخطار باز شدن سوئیچ و روشن شدن موتور، سوکت چشم آلتراسونیک و غیره است.

بیشتر بخوانید: کدام ضد یخ بهتر است؟

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل M125A

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل M125A

۱۲. دزدگیر خودرو ماجیکار مدل M130A

این محصول که از نوع دزدگیرهای تصویری است، از باتری لیتیومی با ظرفیتی برابر ۲۰۰ میلی‌آمپر استفاده کرده و امکانات زیادی را به کاربر ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های این دزدگیر می‌توان به صندوق‌پران، حالت پانیک، آلارم با ضربه، فراخوانی مالک خودرو، نشان دادن ولتاژ باتری خودرو، درجه حرارت آن و ساعت اشاره کرد. این دزدگیر همچنین از تایمر پارک بهره‌مند بوده و هنگام تمام شدن محدودیت پارک، شما را مطلع می‌کند.

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل M130A

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل M130A

 

۱۳. دزدگیر خودرو پروماتیکس مدل A9500-B920

این محصول شامل دو عدد ریموت تصویری بوده که تا بیش از یک کیلومتر برد دارد. همچنین قابلیت پخش آهنگ و لرزش را دارا بوده و می‌توان آن را به سیستم صندوق‌پران و قفل مرکزی خودرو متصل کرد. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به نشانگر دمای داخل اتومبیل، دکمه پیجر برای پیج کردن ریموت، حذف سنسورها از راه دور و امکان به صدا درآوردن آژیر و فلاشر جهت هشدار به مزاحمین اشاره کرد.

دزدگیر خودرو پروماتیکس مدل A9500-B920

دزدگیر خودرو پروماتیکس مدل A9500-B920

۱۴. دزدگیر خودرو ماجیکار مدل M130AS

یکی دیگر از انواع بهترین دزدگیر ماشین، دزدگیر ماجیکار مدل M130AS است که از نوع تصویری بوده و با استفاده از یک حسگر ضربه‌ای دقیق، هشدارهای لازم را به مالک خودرو می‌دهد. به دلیل ابعاد کوچک و وزن سبک این دزدگیر، حمل آن بسیار آسان بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل M130AS

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل M130AS

۱۵. دزدگیر خودرو وایکو مدل W-MS660-12-24V

این دزدگیرها ظاهری شیک و خاص دارند و سیستم عملکردشان بسیار حرفه‌ای است. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به نظارت داخلی اولتراسونیک، سیستم هشدار دهنده به وسیله روشن شدن LED روی ریموت، عملکرد پانچ (زنگ هشدار از طریق کنترل از راه دور) و غیره اشاره کرد.

دزدگیر خودرو وایکو مدل W-MS660-12-24V

دزدگیر خودرو وایکو مدل W-MS660-12-24V

۱۶. دزدگیر خودرو استیلاک مدل M9-SINGLE

این دزدگیر تصویری سبک و مقرون به صرفه از حسگر آلتراسونیک، سوئیچ و ضربه‌ای استفاده می‌کند. با خرید این دزدگیر از ویژگی‌هایی مانند شیشه بالابر اتوماتیک، صندوق‌پران، قفل کودک، قفل مرکزی و غیره بهره‌مند خواهید شد.

دزدگیر خودرو استیلاک مدل M9-SINGLE

دزدگیر خودرو استیلاک مدل M9-SINGLE

۱۷. دزدگیر و ردیاب خودرو دفا مدل X-DVS90

این بهترین دزدگیر ماشین بوده که سیستمی کاملاً قابل تنظیم دارد و از خودرو در برابر سرقت و دزدیده شدن اشیاء با ارزش موجود در آن محافظت می‌کند. این دزدگیر همچنین دارای چراغ LED چشمک‌زن قرمز یا آبی در قسمت داخلی شیشه جلو بوده که به مزاحمان هشدار می‌دهد و آن‌ها را دور نگه می‌دارد. در صورت تلاش برای شکستن پنجره‌ها، زنگ خطر آن فعال می‌شود و صدایی بلند تولید می‌کند.

دزدگیر و ردیاب خودرو دفا مدل X-DVS90

دزدگیر و ردیاب خودرو دفا مدل X-DVS90

۱۸. دزدگیر خودرو مدل MT1-GPS

این سیستم ردیاب کاملاً ضد آب بوده و به آسانی نصب می‌شود. حتی بعد از قطع شدن برق دستگاه، فعال می‌ماند و سیستم جی‌پی‌اس آن در دو حالت کار آنلاین (از طریق اپلیکیشن یا سایت) و آفلاین (ارسال لوکیشن با پیامک) به شما گزارش کاملی از وضعیت خودرو ارائه می‌دهد. از قابلیت‌های دیگر آن می‌توان به تنظیم آلارم جهت گزارش سرعت بیش از حد، سنسور لرزش و غیره اشاره کرد.

دزدگیر خودرو مدل MT1-GPS

دزدگیر خودرو مدل MT1-GPS

۱۹. قطع‌کن لمسی خودرو مدل DR105

این وسیله کاربردی با قرار گرفتن در مسیر بنزین یا برق پشت آمپر خودرو، جلوی روشن شدن و سرقت آن را می‌گیرد. این محصول به صورت لمسی و از فاصله حداقل یک سانتی‌متری عمل می‌کند. ابعاد آن کوچک بوده و می‌توان آن را در هر جای خودرو (زیر داشبورد، زیر بدنه یا دستگیره درب و غیره) نصب کرد.

قطع‌کن لمسی خودرو مدل DR105

قطع‌کن لمسی خودرو مدل DR105

۲۰. دزدگیر خودرو چیتا مدل S886

شرکت چیتا یکی دیگر از تولیدکنندگان بهترین دزدگیر ماشین به شمار می‌رود. دزدگیر چیتا مدل S886 با برخورد ضربه به خودرو، مالک آن را با به صدا درآوردن آژیر و همچنین لرزش ریموت مطلع می‌سازد و قسمت ضربه ‌دیده را در ریموت نشان می‌دهد.

دزدگیر خودرو چیتا مدل BT-CH46

دزدگیر خودرو چیتا مدل BT-CH46

۲۱. دزدگیر خودرو پاناتک مدل P-CA501

این دزدگیر که با دو عدد ریموت ارائه می‌شود، از حسگر آلتراسونیک استفاده می‌کند و دارای ویژگی‌هایی از جمله قفل کودک، صندوق‌پران، شیشه بالابر اتوماتیک و غیره است. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت ضد سرقت خودرو (خاموش‌کن موتور)، اتصال به شیشه بالابر، یک ریموت آنتن‌دار، ارسال دستور یک ‌طرفه و غیره اشاره کرد.

دزدگیر خودرو پاناتک مدل P-CA501

دزدگیر خودرو پاناتک مدل P-CA501

شاید مطالعه این مقاله برای شما مفید باشد: آشنایی با قطعات خودرو (مصرفی و غیرمصرفی)

۲۲. دزدگیر خودرو چیتا مدل BT-CH46

این دزدگیر که از سه حسگر ضربه‌ای، سوئیچ و اولتراسونیک استفاده می‌کند، قابلیت فرمان‌دهی از طریق اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS را به کاربر می‌دهد. از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به فلاشر زدن هنگام باز بودن درب‌ها، اتصال به شیشه بالابر، صندوق‌پران از روی ریموت و غیره اشاره کرد.

دزدگیر خودرو چیتا مدل BT-CH46

دزدگیر خودرو چیتا مدل BT-CH46

۲۳. دزدگیر خودرو استیل میت مدل RX1000

این مورد یکی دیگر از انواع بهترین دزدگیر ماشین به شمار می‌رود که دو ریموت غیر تصویری دارد. اگر تصویری بودن ریموت برایتان ملاک چندان مهمی نیست، خرید این دزدگیر توصیه می‌شود. قابلیت‌های مهم آن عبارت‌اند از شیشه بالابر، صندوق‌پران، رله قطع‌کن در شرایط اضطراری و غیره.

دزدگیر خودرو استیل میت مدل RX1000

دزدگیر خودرو استیل میت مدل RX1000

۲۴. دزدگیر و ردیاب تلکارنت مدل TCN-V300

این دزدگیر از دو سیستم مجزا تشکیل می‌شود که در دو نقطه از خودرو نصب شده و به وسیله سیم به هم متصل هستند. در صورت پیدا شدن هر یک توسط سارق، دیگری کار خود را انجام می‌دهد و شامل امکاناتی از جمله گزارش از طریق پیامک در صورت ضربه، باز شدن درب، سرقت باتری و همچنین شنود صدای داخل خودرو است.

دزدگیر و ردیاب تلکارنت مدل TCN-V300

دزدگیر و ردیاب تلکارنت مدل TCN-V300

۲۵. دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L130

این آخرین مورد از لیست بهترین دزدگیر ماشین است که از نوع تصویری بوده و طراحی شیک و زیبایی دارد. این محصول با یک عدد ریموت اضافه تصویری ارائه می‌شود و از جمله ویژگی‌های مهم آن، شارژی بودن ریموت‌ها است. این دزدگیر در صورت برخورد ضربه به خودرو، مالک را مطلع کرده و قسمت ضربه‌ دیده را در ریموت نشان می‌دهد.

دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L130

دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L130

نکات مهم در انتخاب بهترین دزدگیر خودرو

هنگام خرید بهترین دزدگیر ماشین برخی نکات مهم وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهید تا بیشترین ارزش را از خرید خود دریافت کنید. در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت:

  • وجود قفل مرکزی: این ویژگی به شما امکان می‌دهد که با فشردن یک دکمه روی ریموت، تمام درب‌های خودرو را باز یا بسته کنید.
  • میزان مسافت یا برد قابل پشتیبانی: هرچقدر ریموت دزدگیر فاصله یا برد بیشتری را پوشش دهد، کارایی آن بیشتر خواهد بود.
  • راحتی نصب و راه‌اندازی: سیستمی انتخاب کنید که نصب آن ساده و راحت باشد تا نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت نصب توسط فرد متخصص پیدا نکنید.
  • امکان تنظیم سنسور حساسیت: سنسور حساسیت، حسگری است که نسبت به نزدیک شدن یا برخورد یک شیء با ماشین واکنش نشان می‌دهد. برای مثال، می‌توانید این سنسور را به شکلی تنظیم کنید که در اثر شکستن شیشه‌ها یا باز شدن درب خودرو فوراً آژیر را به صدا درآورد.
  • برخورداری از ریموت یدکی: اگر دزدگیر همراه با ریموت یدک ارائه شود، در صورت گم کردن ریموت اصلی می‌توانید از آن استفاده کنید.
بهترین دزدگیر ماشین

اگر دزدگیر همراه با ریموت یدک ارائه شود، در صورت گم کردن ریموت اصلی می‌توان از آن کمک گرفت.

سخن پایانی

خرید ماشین یک سرمایه‌گذاری بزرگ است و برای محافظت از این سرمایه و همچنین وسایل و مسافرانی که داخل ماشین هستند، نصب بهترین دزدگیر ماشین امری هوشمندانه و ضروری به شمار می‌رود. از جمله بهترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده دزدگیر ماشین می‌توان به ایمورتال، ماتریکس، استیلاک، ماجیکار و غیره اشاره کرد. با استفاده از نکات ذکرشده در این مقاله، می‌توانید یک دزدگیر قوی متناسب با بودجه و نیاز خود بخرید.

برای اطلاعات بیشتر: قفل پدال را چگونه ببندیم؟

سوالات متداول

  • تفاوت بین دزدگیر یک ‌طرفه و دو طرفه ماشین چیست؟

دزدگیرهای یک ‌طرفه با ارسال سیگنال از ریموت به دزدگیر کار می‌کنند و عملکرد محدودتری دارند؛ اما سیستم‌های دو طرفه می‌توانند سیگنال‌ها و سایر داده‌ها را از ماشین به ریموت ارسال کنند.

  • بهترین نوع دزدگیر خودرو برای جلوگیری از سرقت چیست؟

بستگی به این دارد که شما به دنبال چه چیزی باشید. شاید ترجیح دهید دزدگیر خودرو‌تان بی‌صدا باشد؛ یا به شما این امکان را بدهد که از طریق GPS خودرو را ردیابی کنید.

  • آیا با نصب دزدگیر، گارانتی ماشین باطل می‌شود؟

خیر، دزدگیر یکی از آپشن‌های ماشین به شمار می‌رود و اگر هنگام نصب به سیم‌های ماشین آسیبی نرسد، ضمانت آن باطل نخواهد شد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هفت =