Banner Image
هندزفری سیمی

بهترین هندزفری سیمی در سال 2024

امتیاز دهید

در دنیایی که دائماً مدل‌های جدیدی از هندزفری‌های بی‌سیم وارد بازار می‌شوند‌، هندزفری‌های سیمی همچنان طرفداران مخصوص به خود را دارند. هندزفری‌های سیمی بدون نیاز به باتری کار می‌کنند به همین دلیل، افراد زیادی همچنان استفاده از آن‌ها را ترجیح می‌دهند. اگر جزو طرفداران هندزفری سیمی هستید و در میان انبوهی از برندها نمی‌توانید تشخیص دهید که کدام محصول بهتر است، در این مطلب با ما همراه باشید تا از ویژگی‌های یک هندزفری خوب برایتان بگوییم و چند مدل از بهترین هندزفری سیمی را به شما معرفی کنیم.

بهترین هندزفری سیمی چه ویژگی‌هایی دارد؟

هندزفری یکی از محصولاتی است که به ما کمک می‌کند تا با گوش دادن به موسیقی، پادکست یا ویس از جهان اطراف فاصله بگیریم و لذت بیشتری ببریم. برای بسیاری از افراد هندزفری وسیله‌ای مهمی بشمار می‌رود؛ چراکه ساعت‌های طولانی از آن استفاده می‌کنند بنابراین، برایشان مهم است که محصولی باکیفیت خریداری کنند. هندزفری‌‌‌های سیمی دنیای رنگارنگی دارند که انتخاب را برای افراد دشوار می‌سازد‌. برای خرید بهترین هندزفری سیمی به ویژگی‌هایی که در ادامه اشاره می‌کنیم، توجه کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

  • کیفیت صدا
  • ارگونومی مناسب
  • دکمه پاسخگویی به تماس و تنظیم صدا
  • طول و نوع سیم
  • سازگاری با دستگاه‌های هوشمند
  • مقاوم در برابر آب
  • عدم انتشار صدا به بیرون
  • نویزگیر صدای مزاحم
بهترین هندزفری سیمی چه ویژگی‌هایی دارد

هندزفری یکی از محصولاتی است که به ما کمک می‌کند تا با گوش دادن به موسیقی، پادکست یا ویس از جهان اطراف فاصله بگیریم و لذت بیشتری ببریم

معرفی بهترین هندزفری سیمی

اگر به‌طور مداوم از هندزفری استفاده می‌کنید در زمان خرید باید دقت بسیاری به‌خرج دهید؛ چراکه در صورت کیفیت نامناسب، هندزفری به‌سرعت خراب می‌شود و باید برای خرید محصول جدید مجددا هزینه کنید. ازاین‌رو در ادامه قصد داریم به معرفی چند نمونه از بهترین هندزفری سیمی بپردازیم:

معرفی بهترین هندزفری سیمی

در صورت کیفیت نامناسب، هندزفری به‌سرعت خراب می‌شود و باید برای خرید محصول جدید مجددا هزینه کنید

بیشتر بخوانید:بهترین هندزفری بی سیم

هندزفری سیمی سامسونگ مدل Samsung AKG EO-IG955

برند سامسونگ در صنعت لوازم الکترونیکی، نام شناخته شده‌ای محسوب می‌شود که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کند‌. هندزفری سیمی سامسونگ مدل Samsung AKG EO-IG955 یکی از کالاهای درجه یک این برند بشمار می‌رود‌ که یک تجربه عالی برایتان رقم می‌زند. این هندزفری برای گوش دادن به موزیک، مکالمه و گیمینگ بسیار مناسب است. شما می‌توانید از هندزفری سیمی سامسونگ در هنگام ورزش استفاده کنید؛ زیرا این محصول ضد آب است و عرق نمی‌تواند به آن خدشه‌ای وارد کند.

samsung akg

برند سامسونگ در صنعت لوازم الکترونیکی، نام شناخته شده‌ای محسوب می‌شود که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کند‌

هندزفری SoundMAGIC E11C

آنچه که یک هندزفری خوب را از سایر محصولات مشابه جدا می‌سازد، کیفیت پخش صدا است‌. هندزفری SoundMAGIC E11C دارای صدایی پرقدرت است که شما را غافلگیر می‌کند. این محصول یکی از پرفروش‌ترین هندزفری‌های بازار محسوب می‌شود که به دلیل وضوح صدا و قیمت مناسب طرفداران بسیاری دارد‌. هندزفری E11C از سوند مجیک همچنین صداهای مزاحم اطراف را مسدود می‌کند، بدین ترتیب افراد می‌توانند بدون سروصدای محیط به موزیک گوش دهند‌. همراه با این هندزفری، لوازم جانبی مخصوصی ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی آن را در گوش قرار دهید.

soundmajic

هندزفری SoundMAGIC E11C دارای صدایی پرقدرت است که شما را غافلگیر می‌کند

هندزفری Tin HiFi T2

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین هندزفری سیمی، طراحی ارگونومیک آن است که موجب می‌شود گوشواره‌های آن به‌خوبی داخل گوش قرار بگیرند. هندزفری Tin HiFi T2 طراحی بسیار ظریف و سبکی دارد که به‌راحتی داخل گوش قرار‌ می‌گیرند. این هندزفری با ایجاد توازن بین فرکانس بالا و پایین، صدای شفاف و واضحی را منتشر می‌کند. طراحی و کیفیت بالای این محصول موجب شده تا در لیست بهترین هندزفری‌های سیمی قرار بگیرد. هندزفری Tin HiFi T2، کابل TIN Audio T2 دارد و سیم‌های آن گره نمی‌خورد. گوشواره‌های این هندزفری دارای طراحی مناسبی هستند که حتی هنگام ورزش کردن نیز از گوش جدا نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:چگونه هندزفری خراب را درست کنیم؟

HIFI

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین هندزفری سیمی، طراحی ارگونومیک آن است که موجب می‌شود گوشواره‌های آن به‌خوبی داخل گوش قرار بگیرند

هندزفری سیمی Marshall Mode EQ

صدای استثنایی هندزفری سیمی Marshall Mode EQ، آن را به یک محصول پرطرفدار تبدیل کرده است. این هندزفری با درایوهای ۹ میلی‌متری، صدایی واضح و بدون نویز منتشر می‌کند تا شنونده از موسیقی لذت ببرد. هندزفری مارشال دارای میدرنج شفاف، بیس عمیق و امکان شخصی سازی صدا است، به همین دلیل انواع موسیقی از راک و جاز گرفته تا سنتی و کلاسیک را با کیفیت بالا پخش می‌کند. این هندزفری همچنین از کابلی مقاوم ساخته شده است که به‌راحتی گره نمی‌خورد و دوام بالایی دارد.

pos-marshall-mode-eq-01-1

صدای استثنایی هندزفری سیمی Marshall Mode EQ، آن را به یک محصول پرطرفدار تبدیل کرده است

هندزفری QuietComfort 20s Bose

بوز یکی از برندهای شناخته شده در تولید لوازم صوتی محسوب می‌شود. هندزفری QuietComfort 20s Bose مدلی با سیم از بوز است که کیفیت بالایی دارد. این محصول دارای دکمه‌هایی برای پاسخگویی به تماس‌ها، میکروفن و قابلیت حذف نویز است و صدایی شفاف را به گوش شنونده می‌رساند. هندزفری سیمی بوز همچنین در برابر رطوبت و عرق مقاوم است، از‌این‌رو در هنگام ورزش نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

هندزفری QuietComfort 20s Bose

هندزفری QuietComfort 20s Bose مدلی با سیم از بوز است که کیفیت بالایی دارد

بیشتر بخوانید:چگونه هندزفری را تمیز کنیم

هندزفری سنهایزر Sennheiser CX 275S Handsfree

از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین هندزفری سیمی، سازگاری آن با دستگاه‌های مختلف است. هندزفری سنهایزر Sennheiser CX 275S Handsfree قابلیت استفاده در گجت‌های مختلفی مانند آیفون و اندروید را دارد. طراحی این هندزفری به گونه‌ای است که از ورود صداهای اطراف به گوش جلوگیری می‌کند و صدای موزیک نیز از آن خارج نمی‌شود. هندزفری سیمی سنهایزر دارای کابلی به طول ۱۲۰ سانتی‌متر است بنابراین، به‌‌راحتی می‌توانید آن را به دستگاه‌هایی که داخل کیف یا جیب قرار دارد متصل کنید. این هندزفری همچنین از صدای استریو پشتیبانی می‌کند، به همین دلیل صدایی بسیار واضح و شفاف ارائه می‌دهد.

SENNHEISER

هندزفری سنهایزر Sennheiser CX 275S Handsfree قابلیت استفاده در گجت‌های مختلفی مانند آیفون و اندروید را دارد

هندزفری سیمی Google Earbuds

هندزفری سیمی Google Earbuds در گوشی‌های اندروید، اپل و سایر دستگاه‌های الکترونیک قابل استفاده است. از مزیت‌های این هندزفری می‌توان به کیفیت صدای فوق‌العاده و طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد که از خارج شدن گوشواره‌ها از گوش جلوگیری می‌کند. اگر از هندزفری در حین مسافرت استفاده می‌کنید و شنیدن صدای محیط برایتان مهم است، این هندزفری از قابلیت عدم حذف کامل صدای محیط پشتیبانی می‌کند. از دیگر خصوصیات هندزفری بی‌سیم گوگل می‌توان به وضوح صدای آن مخصوصا در هنگام تماس تلفنی اشاره کرد که به شما کمک می‌کند تا با صدای ملایم با تلفن صحبت کنید.

google

هندزفری سیمی Google Earbuds در گوشی‌های اندروید، اپل و سایر دستگاه‌های الکترونیک قابل استفاده است

هندزفری ریزر مدل Hammerhead for iOS

یکی از هندزفری‌هایی که برای گوشی اپل تولید شده است هندزفری ریزر مدل Hammerhead for iOS نام دارد. این هندزفری دارای سرگوشی‌هایی است که به حذف سروصدای محیط کمک می‌کند تا صدایی واضح و شفاف به گوش شنونده برسد. این محصول در تمامی گوشی‌های آیفون که دارای پورت لایتنینگ هستند قابل استفاده است. از قابلیت‌های هندزفری بی‌سیم ریزر می‌توان به وجود میکروفن برای دریافت تماس‌های تلفنی و دکمه‌های کنترل صدا اشاره کرد که آن را نه‌تنها برای گوش دادن به موزیک بلکه برای مکالمه نیز مناسب می‌سازد.

بیشتر بخوانید:فرق هدفون و هدست چیست؟ کدام برای شما بهتر است؟

ios

این هندزفری دارای سرگوشی‌هایی است که به حذف سروصدای محیط کمک می‌کند تا صدایی واضح و شفاف به گوش شنونده برسد

جمع‌بندی

هندزفری‌ یکی از وسایلی است که افراد زیادی برای گوش دادن به موسیقی، گیمینگ و مکالمه از آن استفاده می‌کنند، از‌این‌رو در این مطلب لیستی از بهترین هندزفری سیمی را در اختیارتان قرار دادیم تا بتوانید در زمان خرید آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید. هندزفری‌های سیمی به دلیل عدم نیاز به شارژر، کیفیت و پخش صدای بهتر طرفداران زیادی دارند. به دلیل مشتریان فراوان این محصول، برندهای معروفی همچون بوز، سوند مجیک، مارشال، سامسونگ و بسیاری دیگر همچنان به تولید و فروش هندزفری‌های بی‌سیم ادامه می‌دهند. این محصولات علاوه‌بر داشتن صدای بهتر، عمر طولانی‌تری نیز دارند، از‌این‌رو انتخابی مناسب برای افرادی که به‌طور دائم از هندزفری استفاده می‌کنند بشمار می‌رود.

سوالات متداول

مشخصات بهترین هندزفری سیمی چیست؟

بهترین هندزفری سیمی باید کیفیت صدای بالا، سازگاری با دستگاه‌های مختلف و دوام خوبی داشته باشد تا افراد ضمن لذت بردن از موسیقی برای مدت طولانی هم از آن استفاده کنند.

آیا هندزفری‌های سیمی به همه گوشی‌های هوشمند متصل می‌شوند؟

به‌طور کلی، اکثر هندزفری‌های سیمی از یک جک استاندارد استفاده می‌کنند که آن‌ها را برای طیف وسیعی از تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های صوتی سازگار می‌‌سازد.

چه ویژگی‌هایی به کیفیت صدای خوب هندزفری کمک می‌کند؟

در هنگام خرید به عواملی مانند حذف نویز، بلندگوهای باکیفیت و عدم انتشار صدا به محیط توجه کنید، چراکه این موارد به کیفیت صدای بهتر هندزفری کمک می‌کنند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 6 =