Banner Image

بهترین ساعت هوشمند که با یک میلیون می‌توانیم بخریم

5/5 - (3 امتیاز)

ساعت‌های هوشمند یکی از محصولات جذاب و پرطرفدار موجود در بازار هستند که تنوع بسیار زیادی دارند. اغلب افراد تصور می‌کنند که این ساعت‌ها، قیمت‌های نجومی دارند و نمی‌توان ساعتی متناسب با نیاز خود خریداری کنند؛ اما حقیقت این است که شما با بودجه پایین و حتی زیر یک میلیون تومان هم می‌توانید ساعت هوشمند مناسب بخرید. این مدل از ساعت‌های هوشمند امکانات متوسطی دارند و برای رفع نیازهای روزمره گزینه مناسبی هستند. هر یک از ساعت‌های هوشمند تا یک میلیون تومان، ویژگی‌های خاص خود را داشته و ارزش خرید دارند. در این مقاله 10 نمونه از بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر قصد خرید اسمارت واچ با قیمت زیر 1 میلیون تومان را دارید، از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با پیندو همراه باشید.

بهترین ساعت های هوشمند زیر یک میلیون تومان

ساعت‌های هوشمند زیادی در بازار وجود دارند که برای خرید گزینه مناسبی هستند؛ اما اغلب این اسمارت واچ‌ها قیمت بالایی داشته و همه افراد توانایی مالی لازم برای خرید آن‌ها را ندارند. به همین جهت به دنبال خرید ساعت هوشمند با قیمت مقرون به صرفه هستند. ساعت‌های مد نظر تنوع بسیار زیادی دارند و با کیفیت قابل قبول روانه بازار می‌شوند. پس شما با شناخت بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون می‌توانید یک اسمارت واچ زیبا و کاربردی برای خودتان خریداری کنید. این ساعت‌ها عبارت‌اند از:

بیشتر بخوانید:راهنمای جامع اتصال ساعت هایلو به گوشی‌های اندرویدی و آیفون

1- ساعت هوشمند TCH مدل Z10

ساعت هوشمند TCH مدل Z10 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت است که از قابلیت‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایشی مستطیل شکل از نوع TFT است و تصاویر را با کیفیت بالایی در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند وزن بسیار سبکی دارد و از بدنه‌ای با جنس پلاستیک طراحی شده است.

با خرید این ساعت هوشمند می‌توانید به سنسورهای گام شمار، کالری شمار، ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و وضعیت خواب دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که این محصول باتری قدرتمندی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به مدت 5 روز از آن استفاده کنید. با توجه به این تفاسیر طبیعی است که ساعت هوشمند TCH مدل Z10 در لیست بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:ساعت هوشمند برای چه کسانی مناسب است؟

ساعت هوشمند Thمدل ظ10

با توجه به این تفاسیر طبیعی است که ساعت هوشمند TCH مدل Z10 در لیست بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون قرار بگیرد.

2- ساعت هوشمند هایلو مدل LS02

ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 یکی دیگر از بهترین ساعت‌های زیر یک میلیون تومان است. این ساعت هوشمند با صفحه ‌نمایش مستطیلی و بدنه سیلیکونی برای استفاده رسمی، روزمره و ورزشی طراحی شده است. ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 باتری قدرتمندی دارد و اگر آن را در حالت بهینه قرار دهید، قادر است که تا 20 روز شارژ نگه دارد. این ساعت هوشمند جذاب دارای 12 حالت ورزشی و سنسور ضربان قلب است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید نیازهای خود را برطرف کنید.

ساعت هوشمند هایلو

ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 یکی دیگر از بهترین ساعت‌های زیر یک میلیون تومان است.

3- ساعت هوشمند میبرو مدل C2 Xpaw009

ساعت هوشمند میبرو مدل C2 Xpaw009 یکی از اقتصادی‌ترین محصولات شرکت میبرو است که با صفحه ‌نمایش مستطیل و وزن 34 گرمی روانه بازار شده است. این ساعت هوشمند از بدنه‌ای با جنس پلاستیک ساخته شده و مقاومت خوبی در برابر ضربه و آب دارد. ساعت هوشمند میبرو مدل C2 Xpaw009 دارای حسگرهای متنوعی است و به شما کمک می‌کند که فعالیت‌های ورزشی و میزان سلامت بدن خود را ارزیابی کنید. این ساعت هوشمند باتری قدرتمندی دارد و می‌تواند تا 7 روز در حالت آماده به کار پاسخگوی نیازهای شما باشد. با توجه به این تفاسیر می‌توان ساعت هوشمند میبرو مدل C2 Xpaw009 را در لیست بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان قرار داد.

ساعت هوشمند میبرو

ساعت هوشمند میبرو مدل C2 Xpaw009 را در لیست بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان قرار داد.

4- ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTC Watch

ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTC Watch یکی از ساعت‌های هوشمند جذاب است که با قیمت زیر میلیون تومان به بازار عرضه شده است. این ساعت هوشمند دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک است و با بهره‌مندی از استاندارد IP68 مقاومت خوبی در برابر آب، گرد و غبار و ضربه دارد. ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTC Watch از 70 حالت ورزشی، سنجش کیفیت خواب، سنسور ضربان قلب و سنسور اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید فعالیت‌های ورزشی و بدنی خود را کنترل کرده و از وضعیت خود آگاه شوید. در حالت کلی اگر قصد خرید بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون را دارید به شما ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTC Watch را پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:بهترین ساعت هوشمند تا دو میلیون

ساعت هوشمند کیو سی وان

شما می‌توانید فعالیت‌های ورزشی و بدنی خود را کنترل کرده و از وضعیت خود آگاه شوید.

5- ساعت هوشمند هایلو RT2

ساعت هوشمند هایلو RT2 یکی از بهترین محصولات با قیمت زیر یک میلیون تومان است که با سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS سازگاری دارد. این ساعت هوشمند جذاب دارای صفحه نمایشی بزرگ با ابعاد 1.3 اینچ است. ساعت هوشمند هایلو RT2 دارای باتری قدرتمند با قابلیت شارژدهی تا 12 روز است؛ بنابراین شما با خرید این ساعت هوشمند به ‌راحتی می‌توانید نیازهای خود را برطرف کنید. ساعت هوشمند هایلو RT2 از ویژگی‌هایی همچون 12 حالت ورزشی، سنسور ضربان قلب، ردیابی خواب، سنسور اکسیژن خون و گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند. با توجه به این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها طبیعی است که ساعت هوشمند هایلو RT2 در لیست بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان قرار بگیرد.

ساعت هوشمند هایلو RT2

ساعت هوشمند هایلو RT2 در لیست بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان قرار بگیرد.

6- ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Air

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Air یک ساعت زیبا و جذاب است که با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند دارای صفحه ‌نمایش گرد با وزن سبک است به همین جهت روی دست، زیبا جلوه می‌کند. ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Air به یک بند سیلیکونی قابل تعویض نیز مجهز شده است و زیبایی آن را دوچندان می‌کند. این محصول ارزان قیمت دارای سنسورهای متنوعی همچون ضربان قلب، گام شمار، وضعیت خواب، هشدار عدم تحرک، وضعیت آب و هوا و چندین حالت ورزشی است. ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Air با بهره‌مندی از قابلیت‌های متنوع و باتری قدرتمند به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید برای ده روز از ساعت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:چه شارژری برای ساعت هوشمند مناسب است؟

ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Air یک ساعت زیبا و جذاب است که با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌شود.

7- ساعت هوشمند مدل T55 plus series 6

ساعت هوشمند مدل T55 plus series 6 یک ساعت جذاب با قابلیت‌های متنوع است که قیمت بسیار پایینی دارد. این ساعت جذاب دارای وزن 35 گرمی است و با صفحه ‌نمایش مستطیل شکل روانه بازار شده است. ساعت هوشمند مدل T55 plus series 6 از سنسورهای کاربردی همچون گام شمار، کنترل سطح اکسیژن، ضربان قلب و کیفیت خواب پشتیبانی می‌کند. این اسمارت واچ زیبایی خاصی دارد و در دست شیک دیده می‌شود. پس اگر قصد خرید بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان را دارید به شما ساعت هوشمند مدل T55 plus series 6 را پیشنهاد می‌کنیم.

ساعت-هوشمند-مدل-T55-plus-series-6

ساعت هوشمند مدل T55 plus series 6 یک ساعت جذاب با قابلیت‌های متنوع است

8- ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro Watch A1

ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro Watch A1 با رنگ مشکی و وزن 42 گرمی یکی از محصولات اقتصادی موجود در بازار است. این ساعت هوشمند دارای بدنه‌ای از جنس آلیاژ فلز بوده و به یک بند سیلیکونی جذاب مجهز شده است. ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro Watch A1 دارای باطری با ظرفیت 270 میلی‌آمپر ساعت است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به مدت 10 روز بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS، زبان فارسی، 20 حالت ورزشی مختلف، پایش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و استرس از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ساعت هوشمند به شمار می‌روند. پس اگر قصد خرید بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان را دارید گزینه بهتری از ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro Watch A1 پیدا نخواهید کرد.

ساعت-هوشمند-میبرو-مدل-Mibro-Watch-A1

ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro Watch A1 با رنگ مشکی و وزن 42 گرمی یکی از محصولات اقتصادی موجود در بازار است.

9– ساعت هوشمند آیمیلب مدل W01

ساعت هوشمند آیمیلب مدل W01 از جمله ساعت‌های هوشمند ورزشی بوده که با قیمت زیر یک میلیون تومان روانه بازار شده است. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایشی مربع با سایز 1.69 اینچ است و تصاویر را با بهترین کیفیت ممکن نمایش می‌دهد. ساعت هوشمند آیمیلب مدل W01 دارای قابلیت‌هایی همچون نمایش ضربان قلب، شمارش تعداد گام‌ها، تشخیص میزان مسافت طی شده، کیفیت خواب و کالری سوزانده شده در طی روز است.

این ساعت هوشمند قدرتمند دارای باتری پیشرفته با ظرفیت 220 میلی‌آمپر ساعت است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به مدت 15 روز از ساعت جذاب خود استفاده کنید. ساعت هوشمند آیمیلب مدل W01 با توجه به قابلیت‌های متنوعی که دارد، جزو گزینه‌های ایده‌آل برای خرید به شمار می‌رود. پس اگر قصد خرید ساعت هوشمند با بودجه پایین را دارید، ساعت هوشمند آیمیلب مدل W01 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ساعت هوشمند آیملب

ساعت هوشمند آیمیلب مدل W01 از جمله ساعت‌های هوشمند ورزشی بوده که با قیمت زیر یک میلیون تومان روانه بازار شده است.

10- می بند 6 شیائومی Xiaomi Mi Band 6

می بند 6 شیائومی Xiaomi Mi Band 6 از جمله ساعت‌های هوشمند جذاب موجود در بازار است که در لیست بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان قرار می‌گیرد. این ساعت جذاب دارای صفحه‌نمایش 1.56 اینچی است و تصاویر را با رزولوشن 486*152 پیکسل نمایش می‌دهد. می بند 6 شیائومی Xiaomi Mi Band 6 در 5 رنگ سبز، مشکی، نارنجی، آبی، زرد و سفید به بازار عرضه می‌شوند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ساعت هوشمند مورد نیاز خود را با رنگ دلخواه خریداری کنید.

این ساعت هوشمند ارزان قیمت دارای باتری قدرتمند با ظرفیت 125 میلی‌آمپر ساعت است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به مدت 14 روز از ساعت هوشمند خود استفاده کنید. می بند 6 شیائومی Xiaomi Mi Band 6 از دو سیستم ‌عامل اندروید و IOS پشتیبانی می‌کند و به حسگرهای ضربان قلب، محاسبه سطح اکسیژن خون، فشار سنج، شتاب ‌سنج و 30 حالت ورزشی مجهز شده است. با خرید این ساعت هوشمند می‌توانید به ‌راحتی نیازهای خود را برطرف کنید.

بیشتر بخوانید:بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه

ساعت هوشمند شیائومی

این ساعت هوشمند ارزان قیمت دارای باتری قدرتمند با ظرفیت 125 میلی‌آمپر ساعت است

سخن پایانی

ساعت‌های هوشمند یکی از تجهیزات کاربردی و جذاب موجود در بازار هستند که طرفداران خاص خود را دارند. این ساعت‌ها قابلیت‌های مختلفی داشته و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید نیازهای خود را برطرف کنید. اغلب ساعت‌های هوشمند قیمت‌های بالایی دارند و خرید آن‌ها کمی مشکل است. به همین منظور در این مقاله سعی کردیم بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. شاید این مدل از ساعت‌های هوشمند تمام ویژگی‌های اسمارت واچ پرچم‌دار را نداشته باشند، اما گزینه مناسبی برای خرید هستند و از پس رفع نیازهای مخاطبان برمی‌آیند. بیشتر این ساعت‌ها از لحاظ کاربرد با هم یکسان هستند و تنها در شکل ظاهری، صفحه ‌نمایش و اندازه با هم فرق دارند. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول

  • ساعت هوشمند چیست؟

ساعت هوشمند یک ساعت جذاب با صفحه ‌نمایش لمسی است که از قابلیت‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند.

  • ساعت‌های هوشمند چه کاربردی دارند؟

ساعت‌های هوشمند یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات موجود در بازار هستند که برای دریافت اعلانات گوشی موبایل، تنظیم زنگ، تست سلامت صاحب ساعت و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • آیا ساعت هوشمند زیر یک میلیون ارزش خرید دارد؟

بله؛ شما با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید می‌توانید ساعتی جذاب و مناسب برای برطرف کردن نیازهای روزمره خریداری کنید.

  • ساعت‌های هوشمند زیر یک میلیون چه تفاوتی با ساعت‌های پرچم‌دار دارند؟

این ساعت‌ها از لحاظ شکل ظاهری، ابعاد و اندازه دقیقاً مشابه ساعت‌های پرچم‌دار هستند و تنها از لحاظ میزان قابلیت‌ها با هم متفاوت‌اند.

  • بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون کدام است؟

در این مقاله بهترین ساعت هوشمند تا زیر یک میلیون تومان را به شما معرفی کردیم. شما با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید بهترین آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =