Banner Image
شاخص ضد آفتاب بیودرما

خواص کرم ضد آفتاب بیودرما

5/5 - (1 امتیاز)

کرم ضد آفتاب بیودرما انواع مختلفی دارد که مختص هر نوع پوست بوده و از انواع پوست‌ها در برابر پیری، ایجاد چین و چروک و همچنین لک‌های پوستی محافظت می‌کند. خواص کرم ضد آفتاب بیودرما به این چند مورد ختم نمی‌شود و خاصیت‌های بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است که این کرم، حاوی آنتی‌اکسیدان و ترکیبات مرطوب کننده بوده که به سلامت پوست کمک شایانی می‌کند.

ضد آفتاب بیودرما در واقع کرم ضد آفتابی است که توسط شرکت فرانسه تولید و به بازار عرضه شده است. این کرم ضد آفتاب از خاصیت محافظت از پوست در مقابل اشعه‌های UVA و UVB آفتاب برخوردار است و به نوعی محافظت کننده فیزیکی به حساب می‌آید. برای اطلاعات بیشتر درباره خواص کرم ضد آفتاب بیودرما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

معرفی برند بیودرما

بیودرما برند فرانسوی است که در زمینه تولید محصولات پوست و مو بیش از 40 سال سابقه دارد. این برند توسط فرد داروسازی به نام ژان نویل تورل تأسیس و با هدف درمان پوستی طراحی و عرضه شده است.

این برند کرم‌های ضد آفتاب مناسب با هر پوستی را تولید می‌کند و یکی از برندهای معروفی است که به دلیل کیفیت بالا، طرفداران بسیار زیادی دارد. محصولات بیودرما طوری تولید شده‌اند که متناسب با هر پوستی، سازگاری خواهند داشت.

از خواص کرم ضد آفتاب می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم که فاقد چربی هستند و در برابر تعریق هم عملکرد و مقاومت خوبی دارند. همچنین قابلیت پوشش دهی بالایی دارند و سبک هستند که این موارد باعث شده این کرم ضد آفتاب مورد استقبال همگان قرار بگیرد.

معرفی برند بیودرما

بیودرما برند فرانسوی است که در زمینه تولید محصولات پوست و مو بیش از 40 سال سابقه دارد

چرا باید از کرم ضد آفتاب بیودرما استفاده کنیم؟

بدن انسان تا حد معینی به نور آفتاب نیاز دارد تا ویتامین مورد نیاز خود را تأمین کند. همان‌طور که می‌دانید خورشید اشعه‌های مضری دارد که پوست انسان نمی‌تواند با آن‌ها مقابله کند. کرم ضد آفتاب می‌تواند از پوست در برابر اشعه‌هایUVB  و UVA محافظت کند. این دو اشعه باعث پیری زودرس پوست می‌شوند و اگر پوست مدت طولانی با این اشعه‌ها مواجه شود، منجر به بیماری‌های پوستی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک (هرگز پیر نشوید!)

از همین رو باید در مقابل نور خورشید از کرم ضد آفتاب بیودرما استفاده کنید تا از خواص کرم ضد آفتاب بیودرما بهره‌مند شوید. این کرم ضد آفتاب با ساختار سبک خود به دلیل وجود فتودرم مکس، می‌تواند به راحتی، بدون ماساژ صورت و هرگونه چسبندگی روی پوست، بر روی صورت به خوبی پخش شود.

البته برند بیودرما علاوه بر کرم ضد آفتاب، محصولات مراقبت از پوست دیگری نیز تولید می‌کند؛ از جمله کرم مرطوب کننده، کرم ترمیم کننده، سرم آبرسان، تونر، فومینگ ژل شستشو و … . شما می‌توانید با استفاده از محصولات بیودرما پوستی سالم و شفاف به خود هدیه دهید.

چرا باید از کرم ضد آفتاب بیودرما استفاده کنیم؟

خورشید اشعه‌های مضری دارد که پوست انسان نمی‌تواند با آن‌ها مقابله کند

خواص کرم ضد آفتاب بیودرما چیست؟

کرم ضد آفتاب بیودرما برای محافظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر خورشید طراحی شده است. علاوه بر این، شامل فیلترهای معدنی و شیمیایی هم است که با ترکیب آن‌ها، باعث می‌شود پوست از آسیب‌های ناشی از تابش UV محافظت شود. سایر خواص کرم ضد آفتاب بیودرما شامل موارد زیر است:

بیشتر بخوانید:بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان

  • کرم ضد آفتاب بیودرما محصولی برای مراقبت از پوست است که از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر UV و هرگونه آسیب پوستی مانند آفتاب سوختگی و کک و مک محافظت می‌کند.
  • استفاده از این ضد آفتاب به دلیل داشتن ترکیباتی مثل آنتی اکسیدان‌ها، از پیری زودرس پوست و از ایجاد چین و چروک نیز جلوگیری به عمل می‌آورد و حتی باعث تقویت پوست می‌شود.
  • این کرم ضد آفتاب باعث حفظ رطوبت پوست و همچنین جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن یا ریزش پوست می‌شود.
  • یکی دیگر از خواص کرم ضد آفتاب بیودرما این است که پوشش دهی عالی دارد و بدین ترتیب شما دیگر هیچ نگرانی به خاطر لک، جوش و جای جوش قدیمی نخواهید داشت.
  • این محصول کاملاً سبک است و موقع استفاده از آن نیز احساس خوشایندی خواهید داشت.
  • اگر این کرم ضد آفتاب را به صورت مداوم استفاده کنید، باعث می‌شود از پوستی صاف و شفاف برخوردار شوید.
  • از دیگر خواص کرم ضد آفتاب بیودرما می‌توانیم به این مورد اشاره کنیم که باعث کاهش التهابات پوست و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی می‌شود. همچنین در حالت کلی به وضعیت پوست بهبود می‌بخشد.
  • استفاده از کرم ضد آفتاب بیودرما منجر به نرم و درخشان شدن پوست شما نیز خواهد شد.
  • همچنین این ضد آفتاب در مقابل آب مقاوم بوده و حتی از قابلیت ضد تعریق بودن نیز برخوردار است.
  • این محصول بو و عطر خاصی ندارد و موقع استفاده باعث آزار و اذیت فرد نمی‌شود.
خواص کرم ضد آفتاب بیودرما چیست؟

کرم ضد آفتاب بیودرما برای محافظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر خورشید طراحی شده است

سایر خواص کرم ضد آفتاب بیودرما

سایر خواص کرم ضد آفتاب بیودرما شامل موارد زیر هستند:

  • کمک به جلوگیری از افزایش رنگ‌دانه‌های پوست و لک‌های آفتابی
  • بهبود و رفع مشکلات پوستی مثل خطوط ریز، لک‌های پوستی و…
  • به پوست رنگ طبیعی می‌دهد
  • مناسب پوست‌های چرب، مختلط، معمولی، خشک و حساس
  • اثری مطلوب برای رفع براقی پوست
  • تنظیم چربی پوست
  • جلوگیری از سوختگی و سرطان پوست
  • جلوگیری از تیرگی پوست
  • جلوگیری از تحریکات خارجی پوستی مانند آلودگی‌ها و مواد شیمیایی و…
سایر خواص کرم ضد آفتاب بیودرما

کمک به جلوگیری از افزایش رنگ‌دانه‌های پوست و لک‌های آفتابی از خواص استفاده از کرم ضدآفتاب بیودرما است

ترکیبات کرم ضد آفتاب بیودرما

با توجه به اطلاعات موجود، ترکیبات ضد آفتاب بیودرما عبارتند از:

  • اکسید روی و تیتانیوم دی اکسید:

این ترکیبات در واقع به عنوان فیلتر مادون قرمز و مادون بنفش خورشید عمل می‌کنند.

  • دیمتیکون:
    نوعی سیلیکون است که به عنوان آبرسان و نرم کننده پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • مواد ضد اکسیدان:

این مواد نیز مانند سدیم آسکوربیل فسفات، توکوفرول آستات و… در ترکیبات ضد آفتاب استفاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:آموزش روتین پوستی دخترانه برای انواع پوست

  • پروتئین طبیعی:

پروتئین‌های طبیعی مانند کلاژن و الاستین، در ترکیبات این ضد آفتاب منجر به سلامت و براقی پوست می‌شوند.

  • مواد مرطوب کننده:

این مواد نیز مانند گلیسیرین، اسکوالن و پانتنول درون ترکیبات ضد آفتاب به کار می‌روند که باعث می‌شوند پوست نرم و مرطوب شود.

ترکیبات کرم ضد آفتاب بیودرما

دیمتیکون موجود در این کرم نوعی سیلیکون است که به عنوان آبرسان و نرم کننده پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد

سخن پایانی

ما در این مقاله توضیحات جامعه درباره خواص کرم ضد آفتاب بیودرما برای شما ارائه کردیم که شما بتوانید با خیالی راحت از این کرم ضد آفتاب استفاده کرده و روز به روز تغییرات پوست خود را مشاهده کنید. شاید در بین محصولات کرم ضد آفتاب بیودرما برای انتخاب بهترین آن‌ها تردید داشته باشید، ولی با شناخت نوع پوست خود و مدل‌های مختلف این برند می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اگر سوال یا دیدگاه خاصی داشتید می‌توانید آن را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دهند. امید است که این مقاله بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

سوالات متداول

  • خواص کرم ضد آفتاب بیودرما چیست؟

کرم ضد آفتاب بیودرما که محبوبیت فراوانی دارد، دارای خواصی مانند تنظیم چربی پوست، جلوگیری از چین و چروک و پیری زودرس پوست، پوشش دهی عالی، جلوگیری از تیرگی پوست، صاف و شفاف شدن پوست، تقویت پوست و… است.

  • ضد آفتاب بیودرما بی رنگ مناسب چه نوع پوستی است؟

ضد آفتاب بیودرما بی رنگ هم برای پوست خشک و هم برای پوست چرب کارایی مفیدی دارد. ترکیباتی که در این نوع از ضد آفتاب به کار رفته، باعث می‌شود تمام تیپ‌های پوستی‌ از این کرم بهره‌مند شوند.

  • ترکیبات ضد آفتاب بیودرما چیست؟

ترکیبات به کار رفته در این کرم شامل مواردی مانند پروتئین‌های طبیعی، مواد مرطوب کننده، مواد ضد اکسیدان و اکسید روی و تیتانیوم دی اکسید و… هستند.

  • ضد آفتاب بی رنگ بیودرما استفاده کنیم یا ضد آفتاب رنگی؟

ضد آفتاب رنگی یا بی رنگ بیودرما هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. شما طبق سلیقه خودتان می‌توانید یکی از این دو را انتخاب کرده و هم برای آرایش و هم برای محافظت از پوست خود استفاده کنید.

اشتراک‌گذاری

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =