Banner Image

راهنمای جامع اتصال ساعت هایلو به گوشی‌های اندرویدی و آیفون

امتیاز دهید

هایلو یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی است که ساعت‌های هوشمند شیک و مقرون به صرفه‌ای تولید می‌کند. محصولات این برند برای آن دسته از افراد مناسب است که می‌خواهند با صرف هزینه کم، از قابلیت‌های یک ساعت هوشمند حرفه‌ای و پیشرفته بهره‌مند شوند. ویژگی‌های مثبتی مانند طراحی ظریف و استاندارد، باتری خوب، وجود میکروفون، اتصال آسان و غیره باعث شده‌اند هایلو به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای تولیدکننده ساعت هوشمند در بازار تبدیل شود. اگر به تازگی یکی از محصولات این برند را خریداری کرده‌اید و می‌خواهید بدانید چگونه ساعت هایلو را به گوشی وصل کنیم، با ما در این مقاله همراه باشید تا نحوه اتصال آن به گوشی‌های اندرویدی و آیفون را مورد بررسی قرار دهیم.

چگونه ساعت هایلو را به گوشی وصل کنیم؟ اندروید

اکثر کاربران ساعت‌های هوشمند بخصوص در ایران از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنند که اتصال ساعت هوشمند هایلو به آن‌ها بسیار آسان و بی‌دردسر است. در ادامه به صورت مرحله به مرحله بررسی خواهیم کرد که چگونه ساعت هایلو را به گوشی وصل کنیم:

بیشتر بخوانید:بهترین شارژ فندکی برای گوشی سامسونگ

  1. اگر هنوز ساعت هایلو خود را روشن نکرده‌اید، دکمه کناری آن را نگه دارید تا روشن شود.
  2. برنامه Haylou Fun را از طریق گوگل پلی روی گوشی خود دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید که این مرحله برای تمامی گوشی‌های اندرویدی از جمله سامسونگ، شیائومی، هوآوی و سایر برندها یکسان است.
  3. بعد از نصب برنامه، آن را باز کرده و گزینه Start the Experience را بزنید.
  4. تیک گزینه Agree and Continue را زده و گزینه Sign in/Sign up را انتخاب کنید.
  5. اگر قبلاً در این برنامه اکانت ساخته‌اید، کافی است اطلاعات حساب را وارد کنید تا وارد اکانتتان شوید. اگر اکانت ندارید، از قسمت بالا سمت راست گزینه Sign up را بزنید.
  6. در این مرحله، برنامه از شما می‌خواهد دسترسی به لوکیشن را بدهید. برای این کار، گزینه Allow all the time را انتخاب کنید.
  7. پس از ورود به منوی برنامه، به بخش me بروید و گزینه Add Device را بزنید.
  8. ساعت خود را از بین گزینه‌های موجود در لیست انتخاب کنید تا گوشی به طور خودکار به دنبال آن بگردد. وقتی گوشی ساعت را پیدا کرد، یک نوتیفیکیشن روی صفحه ساعت نمایان می‌شود.
  9. تیک نوتیفیکیشنی که روی ساعت پدیدار شده را بزنید و روی گوشی گزینه Continue را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد، گزینه Allow را چند بار بزنید تا دسترسی‌های لازم به ساعت داده شود.
  • پس از دادن دسترسی‌های لازم، روی گزینه Begin use که نمایش داده می‌شود کلیک کنید.
  • با زدن گزینه Go to settings، به برنامه اجازه دهید که همیشه در پس‌زمینه فعال باشد.
  • همین! اکنون گوشی شما به ساعت هایلویتان وصل شده است!

اگر هنوز ساعت هایلو خود را روشن نکرده‌اید، دکمه کناری آن را نگه دارید تا روشن شود.

چگونه ساعت هایلو را به گوشی وصل کنیم: آیفون

در بالا توضیح دادیم که چگونه ساعت هایلو را به گوشی وصل کنیم؛ اما این توضیحات برای گوشی‌های اندرویدی بود. نحوه اتصال ساعت هایلو به گوشی‌های آیفون نیز مشابه مراحل بالا است، اما برای راهنمایی بهتر در ادامه به صورت گام به گام آن را توضیح می‌دهیم:‌

بیشتر بخوانید:راهنمای کامل تمیز کردن قاب گوشی

  1. دکمه کناری ساعت هایلو را نگه دارید تا روشن شود.
  2. برنامه Haylou Fun را از طریق App Store روی گوشی آیفون خود دانلود کنید.
  3. بلوتوث آیفون را روشن کرده، وارد برنامه Haylou Fun شوید و گزینه Start the Experience را بزنید.
  4. در مرحله بعد، گزینه Agree and Continue و سپس Sign in/Sign up را انتخاب کنید.
  5. اگر قبلاً اکانت ساخته‌اید، اطلاعات اکانت خود را وارد کرده و اگر اکانت ندارید، از قسمت بالا سمت راست گزینه Sign up را بزنید.
  6. در مرحله بعد، گوشی از شما سوال می‌کند که به این برنامه دسترسی به بلوتوث را می‌دهید یا خیر. با زدن گزینه OK دسترسی را بدهید.
  7. برنامه را باز کرده و به بخش me بروید.
  8. گزینه Add Device را بزنید و بین گزینه‌های موجود در لیست، ساعت هایلو خود را انتخاب کنید.
  9. پس از انتخاب ساعت، گوشی به طور خودکار مدل ساعت شما را جستجو کرده و نام آن را نمایش می‌دهد. روی اسم ساعت خود کلیک کنید.
  • روی ساعت یک گزینه تیک نمایان می‌شود که باید آن را بزنید. سپس، روی گوشی گزینه Continue را انتخاب کنید.
  • در این مرحله، چند بار پشت سر هم گزینه Allow را بزنید تا دسترسی‌های لازم به ساعت داده شود.
  • یک صفحه روی گوشی نمایان می‌شود که باید در آن گزینه Pain را انتخاب کرده و مجدداً Allow را بزنید.
  • بعد از تأیید دسترسی‌ها، گزینه Start Using نمایش داده می‌شود که می‌توانید روی آن کلیک کرده و استفاده از ساعت هایلو خود را شروع کنید.
  • همین! ساعت هایلو شما اکنون به گوشی آیفونتان وصل شده است.

دکمه کناری ساعت هایلو را نگه دارید تا روشن شود.

نحوه اتصال ساعت هایلو به گوشی با برنامه Haylou Fun

اکنون می‌دانیم چگونه ساعت هایلو را به گوشی وصل کنیم، اما شاید کار با برنامه Haylou Fun همچنان برای شما کمی مبهم باشد. در این صورت می‌توانید آموزش‌های زیر را دنبال کنید تا در این برنامه اکانت خود را ساخته و ساعت هایلو را به گوشی‌تان متصل سازید.

بیشتر بخوانید:ساعت هوشمند برای چه کسانی مناسب است؟

لازم به ذکر است که همه ساعت‌های هایلو از یک اپلیکیشن برای اتصال به گوشی استفاده می‌کنند؛ بنابراین روش اتصال همه آن‌ها یکی خواهد بود. قبل از اینکه به آموزش کار با برنامه هایلو فان بپردازیم، خوب است چند نکته را بررسی کنیم: هرگز قبل از اتصال ساعت هوشمند به اپلیکیشن، سعی نکنید آن را با بلوتوث به گوشی متصل کنید. اگر چنین کاری انجام داده‌اید، به قسمت تنظیمات بلوتوث بروید و ساعت را از لیست دستگاه‌های pair شده حذف کنید. علاوه بر این، اگر زبان گوشی شما فارسی است، قبل از اتصال به هایلو فان آن را به انگلیسی تغییر دهید؛ زیرا برنامه هایلو فان خیلی با زبان فارسی سازگار نبوده و ممکن است در برخی مراحل مانند ارسال کد و وارد کردن پسورد به مشکل بر بخورید. ساعت‌هایی که آموزش‌های زیر رویشان جواب می‌دهد عبارتند از Haylou LS01، Haylou LS02، Haylou RS3 LS04، Haylou Solar LS05 و Haylou RT LS05S.

اکنون که تمامی نکات لازم را می‌دانیم، بیایید ببینیم با استفاده از برنامه هایلو فان چگونه ساعت هایلو را به گوشی وصل کنیم:

  1. اول به پلی استور، اپ استور یا هر جایی که اپلیکیشن‌ها را از آن دانلود می‌کنید بروید و برنامه Haylou Fun را دانلود و نصب کنید.
  2. بعد از نصب، وارد اپلیکیشن شوید تا اکانت خود را بسازید. برنامه در همان ابتدا از شما می‌خواهد اجازه دسترسی به دوربین و فضای ذخیره‌سازی را به آن بدهید. برای این کار، گزینه Allow را بزنید.
  3. گزینه Sign in/Sign up را انتخاب کنید. اکنون می‌توانید در صورت داشتن اکانت، با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن و پسورد خود به آن وارد شوید و در غیر این صورت، با زدن گزینه Sign up در بالا سمت راست صفحه، یک اکانت جدید بسازید.
  4. بعد از انتخاب گزینه Sign up، برنامه از شما می‌خواهد کشور مبدأ را انتخاب کرده و یک ایمیل و پسورد وارد کنید. هنگام وارد کردن کشور مبدأ باید دسترسی لوکیشن را به برنامه بدهید. برای این کار گزینه Allow all the time را بزنید.
  5. بعد از اینکه اطلاعات را وارد کردید، تیک گزینه I have read and agree with Haylou Fun User Agreement and Privacy Policy را زده و گزینه Sign up را انتخاب کنید.
  6. یک کد تأیید به ایمیل شما ارسال می‌شود. به ایمیل خود بروید، کد تأیید را برداشته و در قسمت تعیین ‌شده وارد کنید.
  7. اکنون اکانت ساخته شده و می‌دانیم چگونه ساعت هایلو را به گوشی وصل کنیم! می‌توانید در ادامه پروفایل خود را ویرایش کرده و اطلاعات شخصی خود را به آن اضافه کنید.

بعد از نصب، وارد اپلیکیشن شوید تا اکانت خود را بسازید. برنامه

لغو اتصال ساعت هایلو به گوشی

اینکه چگونه ساعت هایلو را به گوشی وصل کنیم یک مسئله است و جدا کردن آن یک مسئله دیگر؛ اما هر دو کار از طریق همان برنامه کاربردی Haylou Fun قابل انجام دادن هستند. برای اینکه ساعت هایلو خود را از گوشی‌تان جدا سازید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه هایلو فان را باز کرده و نماد ساعت موجود در بالای صفحه را بزنید.
  2. در صفحه بعد، نام ساعت هایلو خود را پیدا کرده و آن را لمس کنید.
  3. روی گزینه تنظیمات (علامت چرخ‌دنده) ضربه بزنید.
  4. در صفحه بعد، دکمه قرمز رنگ Unbind device که در پایین صفحه قرار دارد را بزنید.
  5. در نهایت، گزینه Confirm را انتخاب کنید تا اتصال ساعت هایلو شما به گوشی‌تان قطع شود.

برنامه هایلو فان را باز کرده و نماد ساعت موجود در بالای صفحه را بزنید.

سخن پایانی

در این مقاله بررسی کردیم که چگونه ساعت هایلو را به گوشی وصل کنیم. ساعت‌های هایلو (زیرمجموعه برند محبوب شیائومی)‌ این روزها به یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار تبدیل شده‌اند که قابلیت‌های کاربردی بسیاری دارند. برای وصل کردن این ساعت‌ها به گوشی (چه اندروید و چه آیفون)، شما به اپلیکیشن Haylou Fun نیاز خواهید داشت که در این مقاله نحوه نصب آن را نیز توضیح داده‌ایم. با استفاده از این توضیحات می‌توانید به راحتی در این برنامه اکانت خود را ساخته، ساعت هایلو را به گوشی متصل کرده و در صورت نیاز اتصال آن را لغو کنید.

سوالات متداول

  • چه گوشی‌های هوشمندی با ساعت هایلو سازگار هستند؟

ساعت هایلو با گوشی‌های هوشمند دارای iOS 9.0 یا بالاتر (برای آیفون) و اندروید ۴.۴ یا بالاتر (برای دستگاه‌های اندرویدی) سازگار است.

  • آیا می‌توانم ساعت هایلو را هم‌زمان به چند گوشی متصل کنم؟

ساعت هایلو تنها می‌تواند در هر زمان به یک گوشی وصل باشد. اگر می‌خواهید آن را به گوشی دیگری متصل کنید، ابتدا باید اتصال آن به گوشی فعلی را لغو سازید.

  • آیا می‌توان از ساعت هایلو بدون اتصال به گوشی استفاده کرد؟

بله، می‌توانید از برخی عملکردهای اولیه ساعت هایلو مانند گام‌شمار و بررسی ساعت بدون اتصال به گوشی استفاده کنید؛ اما برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته، دریافت نوتیفیکیشن‌ها و سینک کردن داده‌ها، باید آن را به گوشی متصل سازید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 12 =