Banner Image

بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه

5/5 - (4 امتیاز)

ساعت‌های هوشمند این روزها به ترند جدید و محبوب دوستداران فناوری تبدیل شده‌ که تا حدودی جای ساعت‌های آنالوگ و قدیمی را گرفته‌اند. افراد مختلف، ساعت هوشمند را به دلایل متفاوتی تهیه می‌کنند: یکی می‌خواهد بر ضربان قلب و کیفیت خواب نظارت کند، یک نفر دیگر ورزشکار است و به داده‌های مربوط به تمرینات، کالری‌های سوزانده ‌شده و … نیاز دارد. در این میان، بخش عظیمی از خریداران ساعت‌های هوشمند افرادی هستند که صرفاً برای راحت‌تر انجام دادن کارهای روزمره و جواب دادن به پیام‌ها، تماس‌ها و غیره به خرید این گجت روی می‌آورند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، آشنایی با بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه می‌تواند برایتان بسیار مفید باشد.

قابلیت مکالمه یکی از ویژگی‌هایی است که همه ساعت‌های هوشمند ندارند، اما می‌توان با قیمتی مقرون به صرفه ساعتی تهیه کرد که امکان پاسخگویی به تماس را برقرار سازد و بقیه نیازهای روزمره را نیز پوشش دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا با ۱۰ نمونه از این ساعت‌ها از برند محبوب شیائومی آشنا شویم.

۱. ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT Verge Lite A1818

این مدل یکی از بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه است که با توانایی‌های منحصر به فرد خود، یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت به شمار می‌رود. وزن محصول ۴۶ گرم است که مچ دست را آزار نمی‌دهد و فرم گرد آن به گونه‌ای طراحی شده که بتوان آن را در هر مکانی از جمله عمومی، مجلسی، اداری، ورزشی و غیره استفاده کرد. همان‌طور که گفته شد، این ساعت قابلیت اتصال و انجام مکالمه را به کاربر می‌دهد و از نسخه اندروید ۴.۴ به بالا و iOS ۹.۰ به بالا پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT Verge Lite A1818

ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT Verge Lite A1818

اگر بخواهیم در رابطه با ظاهر AMAZFIT Verge Lite A1818 بیشتر توضیح دهیم، باید گفت که این محصول بندی سیلیکونی و سبک دارد که استفاده روزانه از آن را توسط ورزشکاران امکان‌پذیر می‌کند. شیشه آن نیز از جنس گوریلا گلس ۳ بسیار مقاوم بوده که فرمی گرد و جذاب دارد و هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. از جمله سایر ویژگی‌های ساعت AMAZFIT Vege Lite A1818 می‌توان به بهره‌گیری از پردازنده دو هسته دوگانه با پشتیبانی از فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز، باتری ۳۹۰ میلی‌آمپری، فناوری GPS، حسگر سنجش شتاب، ژیروسکوپ سنجش نور محیط، گام‌شمار و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند شیائومی زیر 2 میلیون

۲. ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Lite

این محصول علاوه بر اینکه بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه به شمار می‌رود، به گفته کاربران ماندگاری شارژ بالایی نیز دارد. قابلیت GPS این مدل به کاربران امکان مکان‌یابی را داده و کیفیت صفحه نمایش فوق‌العاده آن، محصول را بسیار شیک و بادوام جلوه می‌دهد. MI Watch Lite ضد آب است، قابلیت نمایش سطح دریا را دارد و به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، توانسته ۴ ستاره از کاربران دریافت کند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Lite

ساعت هوشمند شیائومی مدل MI Watch Lite

فرم مستطیلی ساعت، به دست شما ظاهری شیک و خوش‌استایل می‌بخشد و می‌توانید آن را در مکان‌های مختلف اداری، مهمانی‌های رسمی، مراسم‌های اختصاصی و غیره بپوشید. وزن ۳۵ گرمی آن از ایجاد احساس سنگینی و آزار مچ دست جلوگیری کرده و صفحه نمایش ۳۲۳ پیکسلی TFT، اعداد و بک‌گراند ساعت را به بهترین شکل نشان می‌دهند.

۳. ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch S1

یک نمونه دیگر از بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه، مدل Watch S1 است که به خوبی حس و حال کلاسیک ساعت‌های قدیمی را به نمایش می‌گذارد و هم آقایان و هم خانم‌ها را به خود جذب می‌کند. شاسی اصلی آن از جنس استنلس استیل ساخته شده و نمایشگر دایره‌ای ۱.۴۳ اینچی آن از جنس یاقوت کبود بوده که از لحاظ استحکام و شفافیت بسیار قوی است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch S1

ساعت هوشمند شیائومی مدل Watch S1

در رابطه با ویژگی‌های این مدل باید گفت که در عمق ۵۰ متری آب یا فشار ۵ اتمسفری آب مقاومت خوبی دارد، از بلوتوث ۵.۲ و وای فای در باند ۲.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. همچنین قابل اتصال به دستگاه‌های اندروید ۶.۰ به بالا و iOS ۱۰.۰ به بالا است. میکروفن و بلندگویی که در این مدل تعبیه شده به شما امکان می‌دهد که با یک لمس، تماس را از طریق ساعت خود پاسخ دهید. ۱۱۷ حالت ورزشی نیز در آن وجود دارد که ورزش‌های مختلفی از جمله تردمیل، دویدن، پیاده‌روی، یوگا، طناب‌زنی، دوچرخه‌سواری، شنا و غیره را در بر می‌گیرند.

۴. ساعت هوشمند شیائومی-کیسلکت مدل Smart Calling Watch Kr

این مدل از بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه، حاصل همکاری بین برندهای شیائومی و کیسلکت است که از یک تراشه قدرتمند برای مکالمه، گواهی IP68 Waterproof، تراشه دو در یک با عملکرد دوگانه انتقال داده و صدای بلوتوثی و بسیاری قابلیت‌های دیگر بهره می‌برد.

ساعت هوشمند شیائومی-کیسلکت مدل Smart Calling Watch Kr

ساعت هوشمند شیائومی-کیسلکت مدل Smart Calling Watch Kr

یک نکته جالب درباره این محصول این است که به دلیل تک تراشه بودن، تا ۳۰ درصد انرژی کمتری نسبت به ساعت‌های هوشمند دو تراشه دارد و تمام رنگ‌ها را در صفحه نمایش semi-AMOLED ۱.۳۲ اینچی خود به شما نشان می‌دهد. این ساعت همچنین دارای ۷۰ حالت ورزشی از جمله شنا، قایقرانی، طناب، تنیس، یوگا و غیره بوده و از سنسورهای پایش ضربان قلب، کیفیت خواب، بررسی سطح اکسیژن خون، پایش استرس و … نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند شیائومی زیر 1 میلیون 

۵. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite 2

این بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه یکی دیگر از ساعت‌های صفحه گرد این برند است که وزنی حدود ۵۴ گرم و صفحه نمایش ۱.۳ اینچی دارد. وزن سبک، طراحی شیک و جذاب و جنس خوب بند و بدنه این محصول، آن را به گزینه‌ای جذاب برای آقایان و بانوان تبدیل می‌کند. Mibro Lite 2 با استفاده از بلوتوث ۵.۱ به موبایل شما (اندروید یا iOS) وصل می‌شود و امکان برقراری تماس و مکالمه را به شما می‌دهد. صفحه نمایش AMOLED HD این محصول، وضوح و شفافیت بالایی داشته و در شرایط نوری مختلف به خوبی قابل مشاهده است.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite 2

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite 2

از جمله ویژگی‌ها و امکانات Mibro Lite 2 می‌توان به حسگر ضربان قلب، شتاب سنج، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، گام‌شمار، ردیابی و پایش ۶۰ فعالیت ورزشی مختلف و … اشاره کرد. باتری آن نیز ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی بوده که با استفاده معمولی تا ۱۲ روز دوام می‌آورد.

۶. ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro T1

اگر به دنبال محصولی شیک و باکیفیت هستید که استایل کلاسیک و اسپرت را به خوبی با هم ترکیب کند، این بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه برای شما به شمار می‌رود. ظاهر آن به گونه‌ای است که هم آقایان و هم خانم‌ها می‌پسندند. جنس بند آن سیلیکونی بوده و با سگک بسته می‌شود، صفحه‌ای مستطیلی و ۱.۶ اینچی دارد و با دستگاه‌های اندروید (۴.۴ به بالا) و iOS (۸.۵ به بالا) سازگار است. نوع صفحه نمایش این محصول امولد بوده که ساعت، تاریخ، روز، وضعیت آب و هوا، میزان ضربان قلب، قدم‌هایی که طی کرده‌اید، مسافت طی ‌شده و میزان کالری مصرفی در طول روز را نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro T1

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro T1

این ساعت تنها ۵۳ گرم وزن دارد که روی دست سنگینی نمی‌کند و مزاحم فعالیت‌های ورزشی نیز نمی‌شود. از جمله سایر ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت در برابر آب تا ۲۰ متر و بند قابل تعویض اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: چگونه با ساعت هوشمند زنگ بزنیم؟

۷. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Pace

امیزفیت یکی از تولیدات زیرمجموعه برند شیائومی، یعنی هوآمی (Huami) است که یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین گزینه‌های موجود در بازار ایران به شمار می‌رود. بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه از امیزفیت، Pace نام دارد که مجهز به موقعیت‌یاب GPS، سنسور ضربان قلب و بسیاری قابلیت‌های دیگر بوده و برای استفاده روزمره و ورزشی گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Pace

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Pace

این محصول در محیط باز از GPS برای نمایش مسیر حرکت شخص و اندازه‌گیری مسافت طی‌ شده استفاده می‌کند. صفحه نمایش تمام لمسی آن، به طور مداوم روشن می‌ماند و ساعت را نشان می‌دهد. البته برای اینکه باتری زیادی مصرف نشود، نور صفحه نمایش مقداری کم است و با استفاده از سنسور نور محیط، در تاریکی نور پس‌زمینه صفحه نمایش را روشن می‌کند. حالت‌های ورزشی مختلفی در این مدل تعبیه شده و همچنین ۴ گیگ حافظه داخلی دارد که می‌توان روی آن آهنگ ذخیره کرد.

۸. ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou Solar

این مدل از بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه را می‌توان نسل دوم ساعت‌های هوشمند هایلو شیائومی به حساب آورد که از لحاظ امکانات بسیار تقویت شده است. بدنه آن از پلی کربنات تقویت‌شده تولید می‌شود که بسیار مقاوم و در عین حال سبک بوده و از یک صفحه نمایش ۱.۲۸ اینچی و قاب سرامیکی بهره می‌برد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou Solar

ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou Solar

دکمه‌ها و محل شارژ ساعت از جنس استیل ضدزنگ بوده و به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت استفاده تا عمق ۵۰ متری آب را دارد. علاوه بر شنا، این ساعت هوشمند قادر است ۱۰ حالت ورزشی دیگر مانند دویدن، راه رفتن، دوچرخه‌سواری، تردمیل، کوهنوردی و غیره را تشخیص دهد.

۹. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2

این مدل علاوه بر اینکه بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه به شمار می‌رود، ظاهری مشابه اپل واچ داشته و با قیمت مناسب‌تر، امکانات مشابهی را به شما ارائه می‌دهد. این ساعت هم با گوشی‌های اندرویدی و هم آیفون سازگار بوده و با بدنه آلومینیومی و بند سیلیکونی ساخته شده است. وزن آن بدون احتساب بندها ۲۴.۷ گرم بوده و برای کاربری روزمره و ورزشی ساعت خوبی محسوب می‌شود.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2

یک میکروفن و اسپیکر روی ساعت Amazfit GTS 2 تعبیه شده که امکان دریافت تماس و مکالمه را می‌دهد (ساعت سیم‌کارت ‌خور نیست و از طریق اتصال به گوشی امکان پاسخ‌دهی وجود دارد). ۳ گیگابایت حافظه داخلی نیز در این ساعت در نظر گرفته شده که می‌توان ۳۰۰ الی ۶۰۰ موزیک دلخواه را روی آن ذخیره کرد. از جمله سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این مدل می‌توان به صفحه نمایش امولد ۱.۶۵ اینچی، سنسور فشار هوا، سنجش اکسیژن خون، شتاب سنج، ژیروسکوپ، ۹۰ حالت ورزشی، باتری مقاوم و ضد آب (تا عمق ۵۰ متری) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند امیزفیت

۱۰. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 3 Pro

آخرین نمونه از بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم، امیزفیت GTS 3 Pro نام دارد. این مدل برای افرادی مناسب است که هنوز هم به حال و هوای نوستالژیک ساعت‌های گرد و کلاسیک قدیمی علاقه دارند. این محصول از نمایشگر Ultra HD AMOLED، سیستم عامل قدرتمند Zepp، عمر باتری ۱۲ روزه و حسگرهای مدیریت سلامت ۲۴ ساعته بهره می‌برد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 3 Pro

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 3 Pro

بدنه آلومینیومی خوش‌تراش و صیقلی آن به خوبی روی دست می‌نشیند و حساسیت به وجود نمی‌آورد. وزن آن نیز حدود ۳۲ گرم بوده که بسیار سبک است. صفحه نمایش آن رنگ‌ها را بسیار زنده و شفاف جلوه می‌دهد و رفرش ریت آن نیز تا حد زیادی بهبود یافته است.

مقایسه ساعت‌های هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه

تاکنون با چندین نمونه از بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه آشنا شدیم. در جدول زیر، هرکدام از این مدل‌ها را از لحاظ مشخصات فنی و قابلیت‌ها با هم مقایسه خواهیم کرد تا در انتخاب مدل مناسب به شما کمک کنیم:

مدل وزن فرم صفحه سازگاری عمر باتری زبان
Amazfit Vege Lite A1818 ۴۶ گرم گرد اندروید ۴.۴ به بالا

iOS ۹.۰ به بالا

حداکثر ۲۰ روز (با استفاده از GPS حداکثر ۴۰ ساعت) انگلیسی
MI Watch Lite ۳۵ گرم مستطیل اندروید و iOS تا ۹ روز با استفاده معمولی فارسی و انگلیسی
Watch S1 ۳۶ گرم گرد اندروید ۶.۰ به بالا

iOS ۱۰.۰ به بالا

تا ۱۲ روز با استفاده معمولی فارسی و انگلیسی
Calling Watch Kr ۳۷ گرم گرد اندروید ۷.۰ به بالا

iOS ۱۲ به بالا

تا ۵ روز با استفاده معمولی

تا ۲۵ روز در حالت استندبای

انگلیسی و فارسی
Mibro Lite 2 ۵۴.۲ گرم گرد اندروید و iOS ۳ تا ۱۲ روز فارسی و انگلیسی
Mibro T1 ۵۱ گرم مستطیل اندروید ۴.۴ به بالا

iOS ۸.۵ به بالا

۵ الی ۷ روز استفاده معمولی انگلیسی و فارسی
Amazfit Pace ۵۴.۵ گرم گرد اندروید ۴.۳ به بالا

iOS ۸ به بالا

تا ۵ روز مصرف مداوم

تا ۳۰ ساعت با GPS روشن

انگلیسی و فارسی
Haylou Solar ۵۴ گرم گرد اندروید ۴.۴ به بالا

iOS ۸ به بالا

تا ۳۰ روز انگلیسی و فارسی
Amazfit GTS 2 ۵۰ گرم مستطیل اندروید ۵.۰ به بالا

iOS ۱۰ به بالا

۶ روز استفاده عادی

۳ روز استفاده زیاد

انگلیسی و فارسی
Amazfit GTR 3 Pro ۳۲ گرم گرد اندروید ۷ به بالا

iOS ۱۱ به بالا

۲۱ روز استفاده عادی

۱۰ روز استفاده زیاد

۳۵ ساعت با GPS روشن

انگلیسی و چینی

 

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی ۱۰ نمونه از بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه پرداختیم. شیائومی یکی از برندهایی است که به تولید محصولات مقرون به صرفه و باکیفیت شهرت دارد و ساعت‌های هوشمند آن در بازار ایران به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته‌اند. اگر می‌خواهید یک ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه، مقاوم در برابر آب و سنسورهای مختلف برای پایش سلامتی تهیه کنید، می‌توانید با خرید هر یک از نمونه‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم نیازهای مختلف خود را برآورده سازید.

سوالات متداول

  • چگونه از طریق ساعت هوشمند شیائومی تماس بگیریم؟

با pair کردن ساعت هوشمند شیائومی و گوشی خود از طریق بلوتوث و استفاده از شماره‌گیر ساعت یا همگام‌سازی مخاطبین و انتخاب مخاطب مورد نظر، می‌توانید از طریق ساعت هوشمند شیائومی تماس برقرار کنید.

  • چگونه می‌توان از طریق ساعت هوشمند شیائومی به تماس دریافتی پاسخ داد؟

هنگامی که تماسی دریافت کردید، یک اعلان در صفحه نمایش ساعت هوشمندتان نشان داده می‌شود که به شما امکان می‌دهد تماس را پاسخ دهید یا رد کنید.

  • محدوده برقراری تماس از طریق بلوتوث در ساعت هوشمند شیائومی چقدر است؟

محدوده برقراری تماس در ساعت هوشمند شیائومی معمولاً حدود ۱۰ متر است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =