Banner Image
بهترین ساندویچ ساز چند کاره

بهترین ساندویچ ساز چند کاره

امتیاز دهید

تهیه ساندویچ‌های خانگی و انواع اسنک یک راه‌ عالی برای خوردن یک غذای سالم خانگی و کم کردن هزینه‌ها است. وسایل زیادی هست که به شما برای درست کردن چنین غذایی کمک کند و بهترین ساندویچ ساز چند کاره یکی از مهم‌ترین این وسایل به شمار می‌آید. با چنین محصولی گریل کردن گوشت و مرغ، تست کردن ساندویچ و درست کردن وافل برای صبحانه به کاری آسانی تبدیل می‌شود که در عرض چند دقیقه انجام می‌دهید. در ادامه نکات مهم برای خرید چنین محصولی و 10 مدل از بهترین ساندویچ سازهای موجود در بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

نکات مهم برای خرید بهترین ساندویچ ساز چند کاره

5 ویژگی مهم وجود دارد که هنگام خرید ساندویچ ساز باید در نظر داشته باشید، به‌خصوص اگر به دنبال خرید محصولی هستید که چند کار را برای شما انجام دهد و کیفیت بالایی داشته باشد. این ویژگی‌های مهم و اساسی برای خرید باکیفیت‌ترین ساندویچ ساز چند کاره عبارت‌اند از:

نکات مهم برای خرید بهترین ساندویچ ساز چند کاره

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای خرید بهترین ساندویچ ساز چند کاره بررسی کنید، قدرت آن است

1.     قدرت ساندویچ ساز

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای خرید بهترین ساندویچ ساز چند کاره بررسی کنید، قدرت آن است. یک محصول پرقدرت به‌ سرعت گرم شده و باعث می‌شود در زمان صرفه‌جویی کرده و تعداد ساندویچ بیشتری درست کنید. به سراغ یک ساندویچ سازی بروید که توان آن بالای 750 وات باشد، چنین محصول پرقدرتی به شما این امکان را می‌دهد که در عرض چند دقیقه یک ساندویچ تهیه کنید، حتی اگر دیرتان شده است.

2.     تعداد خانه‌های ساندویچ‌ ساز

تعداد محل قرارگیری برش‌های نان در انواع ساندویچ‌ ساز متفاوت است و با برخی از آن‌ها می‌توان هم‌زمان تا 4 ساندویچ درست کرد. بسته به تعداد اعضای خانواده، باید ساندویچ‌ سازی را انتخاب کنید که دارای 2 یا 4 خانه باشد. اگر خانواده متوسطی دارید، یک ساندویچ‌ ساز با 4 تا 6 اسلات بهترین گزینه برای شما خواهد بود و کار برای شما سرعت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:بهترین مارک ساندویچ ساز ایرانی و خارجی

3.     تعداد و جنس صفحات

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای خرید بهترین ساندویچ ساز چند کاره بررسی کنید، تعداد و جنس صفحات است. یک ساندویچ ساز همه کاره باید صفحه گریل برای مرغ و گوشت، صفحه مخصوص ساندویچ، وافل‌ساز و … داشته باشد. همچنین جنس صفحه هم باید نچسب باشد تا مجبور نباشید برای تمیز کردن با یک سیم ظرف‌شویی به جان آن بیفتید.

تعداد و جنس صفحات

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای خرید بهترین ساندویچ ساز چند کاره بررسی کنید، تعداد و جنس صفحات است

4.     تنظیمات حرارت و نشانگر دما

گرچه قابلیت تنظیم دما فقط در چند محصول پیشرفته ارائه می‌شود؛ اما این ویژگی مهم شما را قادر می‌سازد تا ساندویچ‌هایی با سطوح تردی متفاوت و مواد غذایی متنوع را آماده کنید. همچنین چراغ‌های نشانگر روی اغلب محصولات شما را از گرم شدن آن آگاه می‌کند.

5.     نوع دسته

در هنگام خرید باید ویژگی‌های ایمنی دستگاه‌های الکتریکی چون ساندویچ ساز را که باید به ‌صورت روزانه از آن استفاده کنید حتماً در نظر بگیرید. برخی از ساندویچ سازها دارای دسته پلاستیکی هستند، برخی دیگر با دسته استیل ضدزنگ عرضه می‌شوند. بسته به نوع استفاده، دستگاهی را انتخاب کنید که دارای دسته عایق حرارت بوده و برای باز و بسته کردن دستگاه با آن راحت باشید.

معرفی 10 ساندویچ ساز برتر همه کاره در بازار ایران

خرید وسایل برقی به‌خصوص وسایل آشپزخانه نیازمند تحقیق و تفحص بیشتری خواهند بود؛ زیرا مدام از آن استفاده می‌شود و بیشتر در معرض آسیب است. به جای گوش دادن به حرف دوست و آشنا، توجه داشته باشید که شاید نوع نیاز و بودجه آن‌ها متفاوت بوده و باید با توجه به اولویت‌های خودتان دست به خرید بزنید. اگر می‌خواهید بهترین ساندویچ ساز چند کاره بخرید، محصولات زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

1.     ساندویچ ساز لایف اسمایل مدل B231

این محصول دارای توان 1400 وات بوده و به دلیل برخورداری از امکان کنترل دمای خودکار، یکی از بهترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌رود. این محصول دارای صفحه ساندویچ ساز، گریل و وافل‌ساز است که قابل جداسازی و شستشوی آسان به ‌واسطه نچسب بودن هستند. المنت‌های حرارتی مورد استفاده در این ساندویچ ساز به‌ سرعت گرم شده و زمان آماده‌سازی غذا را برای شما کم خواهند کرد.

ویژگی‌ها

  • ویژگی‌های مقاومتی: دستگیره عایق حرارت
  • امکانات: قرارگیری عمودی
  • امکانات آماده‌سازی غذا: گریل
  • نوع صفحه: نچسب
ساندویچ ساز لایف اسمایل مدل B231

این محصول دارای توان 1400 وات بوده و به دلیل برخورداری از امکان کنترل دمای خودکار، یکی از بهترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌رود

2.     ساندویچ ساز دسینی مدل 6IN1

اگر دوست دارید بهترین ساندویچ ساز چند کاره را بخرید، بدون شک این محصول از برند دسینی نظر شما را به خود جلب می‌کند. همان‌طور که از نام آن پیدا است 6 کارایی مختلف و امکان طبخ غذا را با خرید یک دستگاه در اختیار خواهید داشت؛ از پخت اسنک و تست کردن ساندویچ گرفته تا گریل کردن غذا و وافل. توان این محصول بالای 750 وات بوده و علاوه بر قدرت مناسب دارای بدنه بادوام و مقاومی است. چراغ نشانگر دما و عایق حرارت بودن دسته نیز از دیگر ویژگی‌های مهمی است که باید به آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:تابه گریل چیست؟ (سالم آشپزی کنید)

ویژگی‌ها

  • ویژگی‌های مقاومتی: دستگیره عایق حرارت
  • امکانات آماده‌سازی غذا: گریل
  • نوع صفحه: نچسب
ساندویچ ساز دسینی مدل 6IN1

چراغ نشانگر دما و عایق حرارت بودن دسته نیز از دیگر ویژگی‌های مهمی است که باید به آن اشاره کرد

3.     ساندویچ ساز کنوود مدل SM740

این محصول در عین سادگی بسیار کاربردی و عصای دست شما در آشپزی خواهد بود. بخش تهیه اسنک آن دارای 4 خانه بوده و به دلیل توان 1300 وات، کار تهیه ساندویچ، اسنک و گریل کردن را با سرعت انجام می‌دهد. علاوه بر صفحه ساندویچ ساز دارای صفحه گریل برای گوشت و مرغ نیز هست که جداشونده بوده و به‌ راحتی تمیز می‌شوند. وزن مناسب، استفاده از آن را راحت کرده و خیلی آسان می‌توانید در آشپزخانه جابه‌جا کنید.

ویژگی‌ها

  • ویژگی‌های مقاومتی: دستگیره عایق حرارت
  • امکانات آماده‌سازی غذا: صفحات جداشونده
  • نوع صفحه: نچسب
ساندویچ ساز کنوود مدل SM740

وزن مناسب، استفاده از آن را راحت کرده و خیلی آسان می‌توانید در آشپزخانه جابه‌جا کنید

4.     ساندویچ ساز مدل YG-6088

اگر می‌خواهید بهترین ساندویچ ساز چند کاره را بخرید این محصول با تنوع رنگی بالا و امکانات متعدد هوش از سر شما خواهد برد. به جای ساندویچ ساز، نام صبحانه ساز برازنده این دستگاه چندمنظوره است. بخش ساندویچ ساز آن چهار صفحه مختلف جداشونده برای تهیه انواع اسنک، کوکی، وافل و… را دارد. بخش دیگر آن هم یک تابه برای گریل و ظرفی برای آب‌پز کردن تخم‌مرغ دارد که می‌توان سبدی برای بخارپز کردن سبزیجات روی آن قرار داد. قابلیت تنظیم حرارت، آلارم و دسته عایق حرارت از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول به شمار می‌رود.

ویژگی‌ها

  • امکانات آماده‌سازی غذا: بخش ساندویچ ساز و بخش پخت غذا به‌ صورت مجزا
  • نوع صفحه: نچسب
  • دارای چهار عدد صفحه قابل تعویض
ساندویچ ساز مدل YG-6088

بخش ساندویچ ساز آن چهار صفحه مختلف جداشونده برای تهیه انواع اسنک، کوکی، وافل و… را دارد

5.     ساندویچ ساز شفر مدل Grill haus

این محصول کشور ترکیه بسیار قدرتمند بوده که دارای توان بالا و قدرت گرمایش زیاد است. علاوه بر تهیه 6 اسنک با کمک آن می‌توانید برای گریل کردن از این محصول کمک کنید. همچنین مخزن در آن تعبیه شده تا روغن اضافی غذا در آن جمع‌آوری شود. صفحات جداشونده آن از جنس نچسب بوده و با یک دکمه به‌ راحتی از دستگاه جدا خواهد شد. بدنه آن نیز از جنس مقاومی ساخته شده تا گواهی بر عمر طولانی و ماندگاری‌اش باشد.

بیشتر بخوانید:سالم‌ترین قابلمه برای پخت و پز از نظر طب سنتی

ویژگی‌ها

  • ویژگی‌های مقاومتی: دستگیره عایق حرارت
  • امکانات آماده‌سازی غذا: صفحات جداشونده برای اسنک، گریل و …
  • نوع صفحه: نچسب
ساندویچ ساز شفر مدل Grill haus

این محصول کشور ترکیه بسیار قدرتمند بوده که دارای توان بالا و قدرت گرمایش زیاد است

6.     ساندویچ ساز کرکماز مدل A811-08

یکی دیگر از محصولاتی که در لیست بهترین ساندویچ ساز چند کاره می‌توان از آن نام برد، ساندویچ ساز کرکماز مدل A811-08 است. قابلیت نچسب بودن صفحات این محصول کار شما برای تمیز کردن آن را آسان کرده و می‌توانید از این صفحات برای درست کردن انواع ساندویچ، اسنک و سرخ کردن انواع مواد غذایی از آن استفاده کرد.

ویژگی‌ها

  • ویژگی‌های مقاومتی: دستگیره عایق حرارت
  • امکانات آماده‌سازی غذا: صفحات جداشونده و سرخ‌کن بدون روغن
  • نوع صفحه: نچسب
ساندویچ ساز کرکماز مدل A811-08

قابلیت نچسب بودن صفحات این محصول کار شما برای تمیز کردن آن را آسان می‌کند

7.     ساندویچ ساز افبا مدل 700

ساندویچ ساز افبا محصولی از کمپانی مشهور و پرطرفدار EFBA است. با استفاده از این محصول در کنار تهیه انواع اسنک و ساندویچ، می‌توان گوشت، مرغ و ماهی را هم گریل کرد. توان 1800 واتی آن نیز نشان‌دهنده قدرت بالا در گریل و تست کردن است. همچنین باید اشاره کرد که دارای ولوم تنظیم توان بوده تا بتوانید با توجه به نوع ماده غذایی حرارت را تنظیم کنید. در نهایت باید گفت صفحات آن از جنس چدن نچسب و دارای محفظه مخصوص جمع‌آوری روغن نیز هست.

ویژگی‌ها

  • ویژگی‌های مقاومتی: دستگیره عایق حرارت
  • امکانات آماده‌سازی غذا: صفحات جداشونده برای گریل و تست
  • نوع صفحه: چدن نچسب
ساندویچ ساز افبا مدل 700

با استفاده از این محصول در کنار تهیه انواع اسنک و ساندویچ، می‌توان گوشت، مرغ و ماهی را هم گریل کرد

8.     ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 25811GCC

این محصول به دلیل برخورداری از دستگیره عایق حرارت ایمنی شما را در حین کار تأمین خواهد کرد. به دلیل اینکه قابلیت قرارگیری عمودی داشته، می‌توانید به‌ راحتی در هر فضایی حتی کوچک آن را جای دهید. همچنین باید اشاره کرد که از این دستگاه می‌توانید برای تهیه اسنک و گریل یا کباب کردن گوشت، میگو، ماهی و مرغ هم استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • ویژگی‌های مقاومتی: دستگیره عایق حرارت
  • امکانات آماده‌سازی غذا: صفحات جداشونده برای گریل و تست
  • نوع صفحه: نچسب
ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 25811GCC

این محصول به دلیل برخورداری از دستگیره عایق حرارت ایمنی شما را در حین کار تأمین خواهد کرد

9.     ساندویچ ساز سانفورد مدل هفت کاره SF5761DST

اگر در یک خانواده کم‌جمعیت هستید و خرید بهترین ساندویچ ساز چند کاره برایتان اهمیت دارد، حتماً این محصول سانفورد را تهیه کنید. این ساندویچ ساز 7 کاره بوده و انواع ساندویچ، اسنک، ماهی گریل شده، وافل، کوکی و دونات و … را به کمک آن می‌توان در کمترین زمان تهیه کرد. از نظر ایمنی نیز مجهز به دسته عایق حرارت، قفل ایمنی و پایه ضد لغزش است. همچنین بر روی دستگاه دو چراغ قرمز و سبز نشانگر وجود دارد که گرم شدن دستگاه برای شروع کار را شما نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:بهترین مارک غذاساز ایرانی و خارجی به همراه قیمت

ویژگی‌ها

  • ویژگی‌های مقاومتی: دستگیره عایق حرارت، پایه ضد لغزش
  • امکانات آماده‌سازی غذا: صفحات جداشونده برای گریل، کوکی، وافل، تست و …
  • نوع صفحه: نچسب
ساندویچ ساز سانفورد مدل هفت کاره SF5761DST

بر روی دستگاه دو چراغ قرمز و سبز نشانگر وجود دارد که گرم شدن دستگاه برای شروع کار را شما نمایش می‌دهد

10.                       ساندویچ ساز سانیز مدل شونینگ

آخرین محصولی که در لیست بهترین ساندویچ ساز چند کاره باید به آن اشاره کرد، ساندویچ ساز سانیز مدل شونینگ است که با صفحات کاملاً نچسب به فروش می‌رسد. سایز جمع‌وجور، رنگ‌های جذاب و وزن سبک این محصول باعث شده تا یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین ساندویچ ‌سازهای موجود در بازار باشد. همچنین باید اشاره کرد که برای تهیه انواع ساندویچ، اسنک، پنینی و گریل گوشت قرمز، گوشت سفید و سبزیجات کاربرد دارد.

ویژگی‌ها

  • ویژگی‌های مقاومتی: دستگیره عایق حرارت
  • امکانات آماده‌سازی غذا: صفحات جداشونده گریل و تست
  • نوع صفحه: نچسب
ساندویچ ساز سانیز مدل شونینگ

سایز جمع‌وجور، رنگ‌های جذاب و وزن سبک این محصول باعث شده تا یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین ساندویچ ‌سازهای موجود در بازار باشد

سخن پایانی

ساندویچ ساز از آن دسته محصولاتی است که عصای دست شما در آشپزخانه خواهد شد، به‌ویژه اگر زندگی کاری شلوغی دارید و زمان کافی برای پخت غذاهای سنتی ندارید. با خرید بهترین ساندویچ ساز چند کاره می‌توانید یک صبحانه عالی، عصرانه برای دورهمی یا شام سبک را در کمترین زمان تهیه کنید و از خوردن آن در کنار عزیزان خود لذت ببرید؛ بدون آنکه خستگی در تنتان بماند و سرپا ایستادن در آشپزخانه شما را کلافه کند.

بیشتر بخوانید:توستر چیست؟ تفاوت تستر و آون توستر

سوالات متداول

  • توان بالاتر در یک ساندویچ ساز به چه معنا است؟

توان بالاتر به معنای قدرت بیشتر المنت‌های چنین محصولی و سرعت بخشیدن به کار شما است. همچنین باعث صرفه‌جویی در زمان نیز خواهد شد.

  • برای خرید بهترین ساندویچ ساز چند کاره به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قیمت، برند سازنده، تعداد و جنس صفحات، قابلیت تنظیم دما، میزان توان مصرفی و ویژگی‌های ایمنی از مهم‌ترین نکاتی است که برای خرید بهترین ساندویچ ساز تک کاره یا چند کاره باید به آن‌ها توجه داشت.

  • آیا می‌توان گوشت و مرغ را هم با ساندویچ ساز درست کرد؟

بله، اغلب ساندویچ سازهای چند کاره دارای صفحات گریلی هستند که می‌توانید روی آن انواع گوشت از میگو گرفته تا استیک را گریل یا کبابی کنید.

  • صفحات مربعی کوچک در ساندویچ ساز به چه دردی می‌خورد؟

با قرار دادن این صفحات می‌توانید وافل درست کنید که نوعی نان نرم و شیرین مانند پنکیک است و برای صبحانه و عصرانه کاربرد دارد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =