Banner Image
بهترین مارک غذاساز

بهترین مارک غذاساز ایرانی و خارجی به همراه قیمت

5/5 - (2 امتیاز)

غذاساز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی و پرطرفدار است که در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. غذاساز به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید مواد اولیه مورد نیاز برای پخت انواع غذاهای لذیذ را به راحتی و در مدت زمان کوتاه آماده کنید. از غذاساز می‌توانید برای انجام کارهایی همچون خرد کردن، ورقه ورقه کردن، مخلوط کردن، آسیاب کردن، آبمیوه گیری، رشته رشته کردن و… استفاده کنید. کاربردهای متنوع غذاساز سبب می‌شود که این وسیله محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد و خیلی‌ها به دنبال خرید بهترین برند غذاساز باشند. به همین منظور در این مقاله به معرفی بهترین مارک غذاساز خواهیم پرداخت؛ بنابراین اگر قصد دارید بهترین و مناسب‌ترین غذاسازها را برای خرید انتخاب کنید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با سایت پیندو همراه باشید.

انواع غذاساز

غذاسازها جزو بهترین لوازم آشپزخانه هستند که با توجه به کاربردی که دارند به انواع مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند؛

غذاساز

غذاسازها بر اساس کاربردشان به دو نوع ساده و کاربردی تقسیم می‌شوند

بنابراین قبل از خرید غذاساز باید انواع غذاساز را به طور کامل بشناسید و مشخص کنید که چه انتظاری از محصول مورد نظر دارید. به  طور کلی انواع غذاساز عبارتند از:

  • غذاساز ساده: این مدل از غذاساز‌ها برای موارد عمومی از جمله خرد کردن، له کردن و رنده کردن مواد غذایی طراحی شده‌اند؛ بنابراین شما می‌توانید برای آماده کردن مواد غذایی مختلف از این دستگاه‌ها استفاده کنید.
  • غذاساز حرفه‌ای: این دسته از غذاسازها قابلیت‌ها و امکانات بیشتری دارد. غذاسازهای حرفه‌ای قابلیت تبدیل به آبمیوه‌ گیری، آسیاب، خردکن و مخلوط کن تبدیل شوند. در واقع غذاسازهای حرفه‌ای به عنوان یک دستگاه همه‌کاره شناخته می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید به راحتی نیازهای خودتان را برطرف کنید.

ویژگی های یک غذاساز حرفه ای و مناسب چیست؟

غذاسازها جزو تجهیزات مهم و کاربردی موجود در بازار به شمار می‌روند. چرا که این تجهیزات راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند. غذاسازها قابلیت تبدیل به آبمیوه گیری، مخلوط کن، خرد کن و آسیاب را دارند؛ بنابراین از این محصولات می‌توانید برای کمک به پخت انواع مواد غذایی استفاده کنید. موضوعی که در این میان وجود دارد انتخاب و خرید یک غذاساز حرفه‌ای و مناسب است.

ویژگی‌های غذاساز

غذاسازها قابلیت تبدیل به آبمیوه گیری، مخلوط کن، خرد کن و آسیاب را دارند

برای این کار لازم است که ویژگی‌های یک غذاساز حرفه‌ای را به طور کامل بشناسید. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • توان مصرفی بالایی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از بابت خراب شدن موتور دستگاه به راحتی نیازهای خود را برطرف کنید.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • امکانات و قابلیت‌های متنوعی دارد.
  • قیمت مناسبی دارد.
  • تیغه‌ها و بدنه آن از جنس باکیفیت ساخته می‌شود و به راحتی دچار آسیب‌دیدگی نمی‌شود.
  • لغزش کمی دارد و شما می‌توانید به کمک آن انواع مواد غذایی را برای پخت غذاهای متنوع آماده کنید.
  • سیم بلندی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به راحتی از امکانات دستگاه استفاده کنید.
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.
  • از قابلیت تنظیم سرعت پشتیبانی می‌کند تا بتوانید سرعت کارکرد دستگاه را با توجه به نوع مواد غذایی و سفت بودن آن‌ها تنظیم کنید.
  • از غذاساز حرفه‌ای می‌توانید برای انجام کارهای مختلف از جمله خرد کردن، آبمیوه گرفتن، آسیاب کردن، له کردن، مخلوط کردن و… استفاده کنید.
  • دارای قابلیت میکرو سوییچ است تا اگر درب دستگاه یا تیغه‌ها درست جایگذاری نشده باشند از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک لوازم خانگی برقی در سال 1401

معرفی بهترین مارک غذاساز

غذاساز یکی از لوازم آشپزخانه کاربردی است که خرید آن برای هر خانواده‌ای ضروری است. این محصولات تنوع بسیار زیادی داشته و توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

انواع غذاساز

غذاساز یکی از لوازم آشپزخانه کاربردی است که خرید آن برای هر خانواده‌ای ضروری است.

این موضوع باعث می‌شود که شما گزینه‌های بیشتری برای انتخاب و خرید داشته باشید؛ اما مهم است که برندهای معتبر و محبوب را برای خرید انتخاب کنید. در ادامه بهترین مارک غذاساز را به شما معرفی می‌کنیم:

1- کنوود

کنوود یک شرکت ژاپنی است که در زمینه ساخت انواع لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت محبوبیت زیادی بین کاربران دارد و تاکنون توانسته است که توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. برند کنوود دارای بیشتر از یک قرن سابقه کاری است و فعالیت خود را از سال 1936 آغاز کرده است.

این برند محبوب دارای 4 نمایندگی فعال در سراسر دنیا است و محصولات بی‌نظیر خود از جمله غذاساز را به سراسر دنیا صادر می‌کند. غذاسازهای تولیدی شرکت کنوود از کیفیت بالایی برخوردارند و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید به راحتی نیازهای خود را برطرف کنید؛ بنابراین اگر قصد خرید غذاساز از بهترین مارک غذاساز را دارید، برند کنوود بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

2- فیلیپس

فیلیپس یکی دیگر از شرکت‌های قدرتمند فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است که دوست داران زیادی دارد. این شرکت هلندی با بیش از یک قرن سابقه قادر است که انواع غذاسازهای حرفه‌ای را با کیفیت بالا به بازار عرضه کند. برند فیلیپس فعالیت خود را از سال 1891 آغاز کرده است و امروزه محصولات بی‌نظیر خود را به 100 کشور مختلف دنیا صادر می‌کند.

غذاساز فیلیپس

غذاسازهای برند فیلیپس از کیفیت بالایی برخوردارند و تنوع بسیار زیادی دارند.

غذاسازهای تولیدی برند فیلیپس از کیفیت بالایی برخوردارند و تنوع بسیار زیادی دارند. این موضوع سبب می‌شود که شما بتوانید به راحتی و با توجه به نیاز خود بهترین غذاسازهای فیلیپس را برای خرید انتخاب کنید. توان مصرفی بالا، موتور قدرتمند، طراحی زیبا، مقاومت بالای محصولات و صدای کم دستگاه هنگام کار کردن از جمله ویژگی‌های غذاسازهای تولیدی این شرکت به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: بهترین قهوه ساز خانگی موجود در بازار

3- بوش

بوش از جمله شرکت‌های قدرتمند و نام آشنای موجود در بازار است که در لیست بهترین مارک غذاساز قرار می‌گیرد. این برند آلمانی سابقه بلند مدتی دارد و از سال 1886 در حال ارائه خدمات به مشتریان است. بوش در زمینه ساخت انواع لوازم خانگی از جمله غذاساز فعالیت و تاکنون توانسته است رضایت بیشتر مخاطبان خود را به دست آورد.

غذاساز بوش

بوش از جمله شرکت‌های قدرتمند و نام آشنای موجود در بازار است که در لیست بهترین مارک غذاساز قرار می‌گیرد.

تنوع بالایی محصولات بوش در کنار کیفیت بالای آن‌ها به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید محصولاتی متناسب با نوع نیاز خود خریداری کنید. غذاسازهای بوش در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و با قابلیت‌های متنوع روانه بازار می‌شوند؛ بنابراین شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید و می‌توانید خرید غذاساز بوش را در دستور کار خود قرار دهید.

4- فلر

فلر یکی از معروف‌ترین برندهای سازنده لوازم خانگی است که قدمت کمتری نسبت به سایر رقبای خود دارد. این برند ساخت کشور آلمان بوده و فعالیت خود را از سال 1994 شروع کرده است. فلر در زمینه تولید انواع لوازم آشپزخانه از جمله غذاساز، آبمیوه گیری، چای ساز، ساندویچ ساز و… فعالیت می‌کند. محصولات تولیدی این شرکت از کیفیت بالایی برخوردارند و برای هر خریداری یک گزینه ارزشمند به شمار می‌روند.

غذاساز فلر

فلر یکی از معروف‌ترین برندهای سازنده لوازم خانگی است که قدمت کمتری نسبت به سایر رقبای خود دارد

غذاسازهای فلر با توجه به مقاومت بالا و عملکرد خیره‌کننده‌ای که دارند در لیست بهترین برند غذاساز قرار می‌گیرند. فلر غذاسازهای تولید خود را با قیمت‌های متنوع به بازار عرضه می‌کند؛ به همین دلیل شما با هر میزان بودجه‌ای که دارید، می‌توانید محصولی متناسب با نوع نیاز خود خریداری کنید. غذاسازهای فلر کیفیت ساخت بالایی دارند و شما را از خرید هر محصول دیگری بی‌نیاز خواهند کرد.

5- گوسونیک

گوسونیک یکی از برندهای نسبتا جدید است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این برند محبوب ترکیه‌ای فعالیت خود را از سال 1979 آغاز کرده است و امروزه با گذشت نیم‌قرن از فعالیتش توانسته است که اسم و رسم خوبی برای خود فراهم کند. برند گوسونیک طرفداران بسیار زیادی در منطقه خاورمیانه و برخی کشورهای اروپایی دارد.

این برند منحصر‌به فرد قادر است که انواع غذاسازها را با کیفیت بالا و با بهره‌مندی از امکانات متنوع روانه بازار کند. گوسونیک غذاسازهای خود را با توجه به استانداردهای روز دنیا و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته طراحی می‌کند. به همین دلیل محصولات گوسونیک کیفیت بالایی دارند و این برند برای تمام محصولات خود گارانتی 15 ماهه ارائه می‌دهد. با توجه به این تفاسیر عجیب نیست که گوسونیک در لیست بهترین مارک غذاساز قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک آون توستر ایرانی و خارجی

6- مولینکس

مولینکس یکی دیگر از بهترین برندهای سازنده غذاساز است که شرکت اصلی آن در کشور فرانسه قرار دارد. این برند محبوب در سال 1937 افتتاح شده است و در طی این مدت توانسته است محصولات متنوع و کاربردی زیادی را به بازار عرضه کند. برند مولینکس در زمینه تولید محصولاتی همچون غذاساز، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، غذاساز، خرد کن و… فعالیت می‌کند.

غذاساز مولینکس

مولینکس یکی دیگر از بهترین برندهای سازنده غذاساز است که شرکت اصلی آن در کشور فرانسه قرار دارد

در واقع اغلب محصولات تولیدی این برند برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید بهترین برند غذاساز را دارید و به راحتی خود فکر می‌کنید، غذاسازهای مولینکس گزینه مناسبی برای شما هستند. چرا که محصولات تولیدی این شرکت از کیفیت بالایی برخوردارند و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

7- پارس خزر

پارس خزر یک برند ایرانی محبوب و منحصر‌به فرد است که توان رقابت با برندهای خارجی را دارد. این برند با نیم‌قرن تجربه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی توانسته است سهم بزرگی از بازار غذاساز را به خودش اختصاص دهد. پارس خزر افزایش کیفیت محصولات را در دستور کار خود قرار داده است. این موضوع سبب شده است که پارس خزر نسبت به سایر برندها محبوبیت بیشتری داشته باشد و همیشه جزو برترین‌های حوزه لوازم خانگی در نظر گرفته شود.

محصولات تولیدی برند پارس خزر از کیفیت بالایی برخوردارند و همیشه توسط کارشناسان فروش به مشتریان پیشنهاد می‌شوند. غذاسازهای پارس خزر تنوع بسیار زیادی داشته و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید به خوبی از پس نیازهای خود بربیایید؛ بنابراین اگر قصد خرید غذاساز از بهترین برند غذاساز را دارید، برند ایرانی پارس خزر بهترین گزینه‌های شما خواهد بود.

8- براون

براون یکی از شرکت‌های معروف و با سابقه آلمانی است که در زمینه ساخت انواع لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این برند محبوب از سال 1921 شروع به کار کرده است و همیشه جزو برترین‌های حوزه غذاساز در نظر گرفته می‌شود.

غذاساز براون

بروان غذاسازهای خود را با تضمین کیفیت و با قیمت مناسب روانه بازار می‌کند

محصولات تولیدی برند براون در لیست بهترین مارک غذاساز قرار می‌گیرند و گزینه ایده‌آلی برای خرید به شمار می‌روند. بروان غذاسازهای خود را با تضمین کیفیت و با قیمت مناسب روانه بازار می‌کند؛ بنابراین اگر می‌خواهید غذاسازهای عالی و با کیفیت خریداری کنید به شما غذاسازهای ساخت برند براون را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سخن پایانی

غذاسازها جزو تجهیزاتی هستند که وجود آن‌ها راحتی و آسایش را برای خانم‌های خانه به ارمغان می‌آورد. این محصولات تنوع بسیار زیادی داشته و توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند. با خرید بهترین مارک غذاساز می‌توانید انواع مواد غذایی را در کمترین زمان ممکن آماده کرده و برای پخت غذاهای خوشمزه استفاده کنید. در این مقاله بهترین برند غذاساز و همچنین ویژگی‌های یک غذاساز حرفه‌ای را برای شما شرح دادیم. با مراجعه به فروشگاه پیندو می‌توانید از بین غذاسازهای متنوع موجود در فروشگاه، بهترین و مناسب‌ترین غذاسازها را برای خرید انتخاب کنید.

سوالات متداول

  • هنگام خرید بهترین برند غذاساز باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

توان مصرفی، جنس تیغه‌ها، قیمت محصول، قابلیت تنظیم سرعت، نوع غذاساز، طول سیم، کاربرد غذاساز و میزان صدای تولیدی هنگام کار کردن از جمله نکاتی هستند که باید هنگام خرید بهترین برند غذاساز به آن توجه کنید.

  • بهترین برند ایرانی تولید کننده غذاساز کدام است؟

پارس خزر به عنوان بهترین برند ایرانی سازنده غذاساز است که محصولات متنوع و کاربردی را روانه بازار می‌کند.

  • موارد استفاده از غذاساز چیست؟

از غذاساز می‌توانید برای انجام کارهایی همچون خرد کردن، ورقه ورقه کردن، مخلوط کردن، آسیاب کردن، آبمیوه گیری، رشته رشته کردن و… استفاده کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 11 =