Banner Image

بهترین پاور بانک فست شارژ

5/5 - (3 امتیاز)

پاور بانک، یک دستگاه قابل‌حمل با پورت‌های متعدد است که از آن برای شارژ وسایل باتری دار مثل هدفون، گوشی هوشمند، تبلت، اسپیکر و … استفاده می‌شود. در دنیای امروزی که موبایل جزو لاینفک در زندگی روزمره انسان به حساب می‌آید و به سبب اتصال به اینترنت، شارژ آن در مدت‌ زمان کوتاهی رو به اتمام می‌رود، خرید بهترین پاور بانک فست شارژ یک راه‌حل عالی و هوشمندانه جهت تضمین استفاده طولانی ‌مدت از این دستگاه حیاتی است.

بیشتر بخوانید:بهترین پاوربانک برای آیفون (9 مدل برتر)

جدول محتوایی

پاور بانک به سبب داشتن پورت‌های مختلف می‌تواند چندین دستگاه را به طور هم‌زمان شارژ کند؛ اما شارژ کردن تنها ملاک خرید پاور بانک نیست. سرعت انتقال شارژ از پاور بانک به دستگاه نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ بنابراین توصیه می‌شود در هنگام خرید پاور بانک نه تنها ظاهر و ظرفیت، بلکه قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع یا همان Fast Charging را نیز مد نظر قرار دهید. در ادامه لیستی از بهترین پاور بانک‌های فست شارژ در سال ۲۰۲۳ ارائه شده است که رضایت کامل خریداران را جلب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:بهترین پاوربانک شیائومی از نظر خریداران

بهترین پاور بانک‌های فست شارژ

انتخاب بهترین پاور بانک فست شارژ کار چندان آسانی نیست، چون این دستگاه پرکاربرد با برندهای مختلف در بازار وجود دارد. با این وجود، لیست زیر می‌تواند راهنمای خوبی برای خرید پاور بانک مناسب در نظر گرفته شود، به ‌ویژه که به حدود قیمت هر محصول در فروشگاه‌های مختلف اینترنتی نیز اشاره شده است.

بیشتر بخوانید:شارژ اولیه گوشی چند ساعت است؟

بهترین پاور بانک‌های فست شارژ
انتخاب بهترین پاور بانک فست شارژ کار چندان آسانی نیست

پاور بانک فست شارژ ای دیتا A.T20000 با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت

مگر می‌توان به جستجوی بهترین پاور بانک فست شارژ پرداخت و با محصولی با برند معروف Adata مواجه نشد؟ این برند سابقه طولانی و درخشانی در حوزه تولید پاور بانک داشته و هر ساله مدل‌های بادوام و کاربردی را در محدوده قیمت متنوع روانه بازار می‌کند. یکی از بهترین مدل‌های پاور بانک ای دیتا، A.T20000 نام دارد که از قابلیت شارژ سریع QC 3.0 و UPD 3.0 پشتیبانی کرده و ظرفیت آن به ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. بدنه ای.تی ۲۰۰۰۰ شامل دو پورت USB-A و یک پورت USB-C می‌شود که به عنوان ورودی/ خروجی عمل می‌کند. پس از شارژ کامل دستگاه متصل به پاور بانک، جریان ورودی به لطف مدیریت هوشمند شارژ قطع می‌شود.

س از شارژ کامل دستگاه متصل به پاور بانک، جریان ورودی به لطف مدیریت هوشمند شارژ قطع می‌شود.

پاور بانک فست شارژ باسئوس Adaman 2 با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت

پاور بانک باسئوس مدل Adaman 2 نیز یکی از بهترین پاور بانک‌های موجود در بازار است که هرچند نسبت به بدنه کوچک خود وزن زیادی دارد، اما ویژگی‌های متعدد از جمله ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی و سرعت فوق‌العاده در انتقال شارژ باعث شده این دستگاه محبوبیت بسیاری نزد کاربران پیدا کند. پاور بانک Adaman 2 روی بدنه به یک پورت ورودی /خروجی USB-C با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی PD و دو پورت خروجی USB-A مجهز است. در این پورت‌ها، فناوری‌های فست شارژ SCP، AFC، FCP‌ و QC پیاده‌سازی شده است. پاور بانک Baseus حدود ۲.۳ میلیون تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:بهترین پاور بانک خورشیدی موجود در بازار

در این پورت‌ها، فناوری‌های فست شارژ SCP، AFC، FCP‌ و QC پیاده‌سازی شده است.

پاور بانک فست شارژ راوپاور RP-PB208 با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت

مدل RP-PB208 راوپاور را می‌توان به عنوان بهترین پاور بانک فست شارژ در نظر گرفت. این دستگاه با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، دارای توان خروجی ۴۸ وات بوده و می‌تواند به طور هم‌زمان ۴ دستگاه را شارژ کند. پاور بانک راوپاور دارای دو پورت ورودی USB-C با توان ۳۰ و ۲۰ وات، دو پورت خروجی USB-A با توان ۱۸ وات، یک پورت خروجی USB-C با توان ۳۰ وات و یک پورت خروجی دیگر از نوع USB-C با توان ۲۰ وات است. میزان شارژ دستگاه به وسیله چهار چراغ مشخص می‌شود. برای خرید پاور بانک RavPower حدود ۲.۵ الی ۳ میلیون تومان هزینه باید پرداخت کرد.

برای خرید پاور بانک RavPower حدود ۲.۵ الی ۳ میلیون تومان هزینه باید پرداخت کرد.

پاور بانک فست شارژ انکر A1289 با ۲۴ هزار میلی آمپر ساعت

پاور بانک انکر مدل A1289 به دلایل مختلف از جمله ظرفیت بالا، کیفیت ساخت، ظاهر جذاب و همین‌طور نحوه نمایش توان ورودی و خروجی، زمان تمام شدن شارژ و میزان شارژ می‌تواند بهترین پاور بانک فست شارژ به حساب آید. این دستگاه به وسیله پورت ورودی USB-C و با توان ۱۴۰ وات شارژ می‌شود. دو پورت خروجی USB-C با توان ۱۴۰ وات و یک پورت USB-A با توان ۱۸ وات نیز روی بدنه دستگاه جاسازی شده که برای شارژ دستگاه‌های هوشمند مثل گوشی، تبلت و لپ‌تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند. با اینکه پاور بانک Anker ویژگی‌های منحصر به فردی دارد، اما قیمت ۶ میلیون تومانی آن چندان متناسب با بودجه اکثر خریداران نیست.

با اینکه پاور بانک Anker ویژگی‌های منحصر به فردی دارد، اما قیمت ۶ میلیون تومانی آن چندان متناسب با بودجه اکثر خریداران نیست.

پاور بانک فست شارژ شیائومی PLM18ZM با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت

شیائومی تاکنون پاور بانک‌های متعددی را روانه بازار کرده، اما مدل PLM18ZM یک محصول عالی و متمایز شمرده می‌شود. این دستگاه با پشتیبانی از فناوری فست شارژ ۵۰ واتی می‌تواند گوشی و تبلت هوشمند شما را به سرعت شارژ کند. پاور بانک شیائومی دارای دو پورت خروجی USB-A و یک پورت ورودی/ خروجی USB-C است که از قابلیت شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کنند. برای شارژ دستگاه همچنین می‌توان از پورت سنتی MicroUSB استفاده کرد. با دو مرتبه فشردن دکمه روشن/ خاموش، این وسیله جانبی وارد حالت ولتاژ پایین شده و به شما اجازه می‌دهد تا با خیالی آسوده، گجت‌های کوچک مثل ساعت هوشمند یا هندزفری را شارژ کنید. قیمت پاور بانک شیائومی مدل PLM18ZM حدود ۸۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:شارژ اولیه گوشی چند ساعت است؟

این دستگاه با پشتیبانی از فناوری فست شارژ ۵۰ واتی می‌تواند گوشی و تبلت هوشمند شما را به سرعت شارژ کند.

پاور بانک فست شارژ اکستروم APB10K20W با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت

پاور بانک اکستروم مدل APB10K20W یک دستگاه کوچک و بسیار سبک‌وزن است که از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این وسیله کاربردی و به طور خاص ارزان ‌قیمت، به وسیله پورت ورودی MicroUSB شارژ می‌شود، ولی دارای دو پورت خروجی USB-A و یک پورت خروجی دیگر از نوع USB-C است که از تکنولوژی‌های PD و QC 3.0 پشتیبانی می‌کند. اکستروم مدل APB10K20W تنها ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

اکستروم مدل APB10K20W تنها ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

پاور بانک فست شارژ اکسیژن OX100 با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت

پاور بانک اکسیژن مدل OX100 را می‌توان بهترین پاور بانک فست شارژ ارزان ‌قیمت با توان خروجی ۲۲.۵ وات در نظر گرفت که ظرفیت آن به ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد. این دستگاه دارای یک پورت ورودی MicroUSB‌ و دو پورت خروجی USB-A و USB-C بوده و مهم‌ترین مزیت آن، حالت استندبای باتری به مدت ۳۶۰ روز است. به این معنی که باتری دستگاه به مدت تقریباً یک سال شارژ در خود نگه می‌دارد، مگر اینکه در این میان گجت هوشمندی مثل گوشی، تبلت، هندزفری و … به آن متصل شود و شارژ آن به مرور به پایان برسد. این محصول هم‌اکنون در فروشگاه‌های مختلف با حدود قیمت ۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این محصول هم‌اکنون در فروشگاه‌های مختلف با حدود قیمت ۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پاور بانک فست شارژ سامسونگ EB-P3300 با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت

سامسونگ مدل EB-P3300 یکی از بهترین پاور بانک‌های فست شارژ برای گوشی، تبلت و سایر گجت‌های هوشمند است که بر خلاف اکثر نمونه‌های دیگر، میزان شارژ آن به وسیله چهار چراغ در قسمت بالای آن مشخص می‌شود. روشن بودن چهار، سه، دو و یک چراغ به ترتیب به معنی باقی‌مانده شارژ بین ۷۰ الی ۱۰۰ درصد، ۴۰ الی ۷۰ درصد، ۲۰ الی ۴۰ درصد و در نهایت صفر الی ۲۰ درصد است. پاور بانک سامسونگ به یک پورت خروجی USB با توان ۱۸ وات و استاندارد QC 2.0 و همین‌طور یک پورت ورودی/ خروجی USB-C با توان ۲۵ وات مجهز بوده که از فناوری‌های PD3.0، SFC و AFC بهره می‌گیرد. برای خرید این دستگاه باید مبلغی حدود ۱.۵ میلیون تومان پرداخت کنید.

برای خرید این دستگاه باید مبلغی حدود ۱.۵ میلیون تومان پرداخت کنید.

کلام

پاوربانک یک دستگاه کوچک و قابل‌حمل است که دارای یک باتری بزرگ بوده و در صورت نیاز، شارژ این باتری بزرگ را به باتری کوچک گوشی، تبلت و سایر گجت‌های هوشمند انتقال می‌دهد. برخی پاور بانک‌ها حتی از قابلیت شارژ دستگاه‌های بزرگ‌تری مثل لپ‌تاپ برخوردار هستند. در هنگام خرید بهترین پاور بانک فست شارژ، نه تنها به ظرفیت و شکل ظاهری آن، بلکه باید سرعت انتقال شارژ را نیز ملاک قرار داده و دستگاهی را خریداری کنید که از قابلیت شارژ سریع یا همان فست شارژ پشتیبانی کند. هر یک از موارد ذکر شده در این مقاله از نگاه کاربران آن‌ها به عنوان بهترین پاوربانک فست شارژ شناخته شده‌اند؛ بنابراین می‌توانند گزینه‌ای مطمئن برای خرید باشند.

پرسش‌های متداول

  • از کجا بفهمیم یک پاور بانک فست شارژ است؟

در مشخصات یک پاور بانک فست شارژ عبارت‌هایی مثل Fast Charge، Quick Charge و Super Charge به وضوح ذکر شده‌اند. در غیر این صورت اعدادی مثل 57/1A، 57/2A، 57/2.4A و 97/2A برای خروجی، نشان‌دهنده پشتیبانی دستگاه از شارژ سریع هستند.

  • آیا پاور بانک فست شارژ به گوشی هوشمند آسیب وارد می‌کند؟

در هنگام استفاده از پاور بانک بهتر است نکاتی همچون جریان ورودی و خروجی گوشی هوشمند و منبع شارژ رسانی را مورد بررسی قرار دهید. اگر گوشی هوشمند شما از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند، بهتر است از پاور بانک‌های معمولی برای شارژ آن استفاده کنید، در غیر این صورت امکان آسیب دیدن گوشی وجود دارد.

  • پاور بانک فست شارژ در چه محدوده قیمتی است؟

بسته به ظرفیت ۱۰ یا ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی (یا بالاتر) و همین‌طور برند سازنده، قیمت پاور بانک فست شارژ متغیر است.

  • آیا از پاوربانک فست شارژ می‌توان برای شارژ لپ‌تاپ استفاده کرد؟

پاور بانک‌های قدرتمند با توان خروجی بالا قادر به شارژ لپ‌تاپ، تبلت، اسپیکر و … هستند؛ مثلاً با استفاده از پاور بانک انکر مدل A1289 با توان خروجی ۱۴۰ وات می‌توان لپ‌تاپ را شارژ کرد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نه =