Banner Image
امتیاز دهید

ارتباطات ما به قدری به گوشی همراه و گجت‌های هوشمند پیوند خورده است که خاموش شدن یکی از آن‌ها در میانه کار یا رفت‌وآمد می‌تواند شبیه به کابوس باشد. برندهای بزرگ دنیا چون شیائومی به دنبال آن هستند با عرضه محصولاتی چون پاوربانک هیچ وقت در چنین موقعیتی قرار نگیرید. خرید بهترین پاوربانک شیائومی به شما این امکان را می‌دهد در هر فضایی و حتی به دور از برق، به ‌راحتی گوشی، تبلت، ساعت هوشمند و … را شارژ کنید.

خرید پاوربانک فارغ از برند، ظرفیت و هر چیز دیگری، برای کسانی که مشغله زیادی دارند نیز مناسب است. اگر فکر می‌کنید شما هم باید یک پاوربانک شیائومی بخرید، اما محصولات متنوع این برند سردرگمتان کرده، بهتر است به لیستی که در ادامه مطلب آمده نگاهی بیندازید.

بیشتر بخوانید:بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه

بهترین پاور بانک شیائومی موجود در بازار

شما حتماً نباید یک فرد پرمشغله باشید تا به فکر خرید چنین کالایی بیفتید، هر کسی یک بار هم که شده در موقعیتی قرار می‌گیرد که نیاز به خرید و استفاده از پاوربانک را حس کند. ظرفیت یکی از مهم‌ترین نکاتی است که برای خرید بهترین پاوربانک شیائومی باید به آن توجه داشته باشید. جنس بدنه، تعداد درگاه، سرعت شارژ و … مواردی هستند که برای خرید از اهمیت بالایی برخوردارند. بهترین محصولات این برند که در بازار ایران هم موجود است عبارت‌اند از:

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت

ری 20000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. به لطف این ظرفیت بالا می‌توانید به ‌راحتی گوشی یا تبلت خود را در هر مکانی و هر زمان که نیاز داشته باشید شارژ کنید. پورت‌های تعبیه‌ شده در این محصول به شما امکان می‌دهند تا دو گوشی هوشمند را به ‌طور هم‌زمان شارژ کنید.

 

بهترین پاوربانک شیائومی 30000

پاوربانک شیائومی مدل Mi PB3018ZM ظرفیت 30000 بدون شک یکی از بهترین محصولات این برند محسوب می‌شود. از این محصول می‌توان به ‌راحتی برای شارژ سریع و هم‌زمان سه دستگاه استفاده کرد. همچنین دارای دو درگاه خروجی USB و یک عدد Type-C دو طرفه بوده که توان خروجی 18 واتی دارند. به دلیل برخورداری از حالت ویژه جریان کم یا همان low-power می‌توان از آن برای شارژ وسایل و گجت‌های هوشمند کوچکی چون هدفون‌های بی‌سیم، مچ‌بند و ساعت‌های هوشمند استفاده کرد.

این محصول قطعاً بهترین پاوربانک شیائومی در میان محصولات متنوع به شمار می‌رود که از قابلیت‌های مختلف دیگری چون شارژ ایمن و محافظت از باتری دستگاه‌ها هم برخوردار است. علاوه بر این موارد برای شارژ آن نیز دو پورت MicroUSB و Type-C ورودی در نظر گرفته ‌شده که از قابلیت شارژ سریع پاوربانک با توان 24 وات پشتیبانی می‌کنند. بسته به ظرفیت باتری گوشی‌های مختلف، از این محصول می‌توان بین 4 تا 10 بار برای شارژ استفاده کرد.

پاوربانک شیائومی مدل Mi PB3018ZM ظرفیت 30000

پاوربانک شیائومی مدل Mi PB3018ZM ظرفیت 30000 بدون شک یکی از بهترین محصولات این برند محسوب می‌شود.

کلاس وزنی سنگین
ظرفیت اسمی 30000
تعداد درگاه 3
جنس بدنه پلاستیک
سازگار با تمامی دستگاه‌ها
امکانات و قابلیت‌ها شارژ هم‌زمان سه دستگاه، حالت جریان کم، شارژ 18 واتی خروجی و 24 وات ورودی
وزن 680 گرم

بهترین پاوربانک شیائومی 20000

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت از آن دست محصولاتی محسوب می‌شود که خرید آن برای هر کسی که مداوم از گوشی استفاده می‌کند واجب است. این پاوربانک از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و در برابر ضربه ایمن است. در ادامه مشخصات ظاهری آن باید گفت که جنس بدنه طوری نیست که در دست بلغزد. در واقع شما با بهترین پاوربانک شیائومی روبه‌رو هستید که به شارژر سریع 18 واتی و باتری 20000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. به لطف این ظرفیت بالا می‌توانید به ‌راحتی گوشی یا تبلت خود را در هر مکانی و هر زمان که نیاز داشته باشید شارژ کنید.

پورت‌های تعبیه‌ شده در این محصول به شما امکان می‌دهند تا دو گوشی هوشمند را به ‌طور هم‌زمان شارژ کنید. علاوه بر این در برابر گرما مقاوم بوده و به مکانیزمی مجهز شده که در صورت تولید گرمای زیاد، روند شارژ شدن دستگاه شما متوقف می‌شود تا از آسیب به آن جلوگیری کند. به لطف تکنولوژی Low Power Charging از این محصول می‌توانید برای شارژ ساعت هوشمند و گجت‌های دیگر نیز استفاده کنید. همچنین دارای ورودی‌های USB-C و Micro-USB است. بسته به ظرفیت باتری گوشی خود بین 3 تا 5 بار می‌توانید از این محصول برای شارژ کامل استفاده کنید.

کلاس وزنی سنگین
ظرفیت اسمی 20000
تعداد درگاه 2
جنس بدنه پلاستیک ABS
سازگار با تمامی دستگاه‌های دیجیتال از جمله گوشی، تبلت، دوربین فیلم‌برداری و عکاسی و …
امکانات و قابلیت‌ها دارای قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ و شدت جریان، مقاوم در برابر ضربه و …
وزن 470 گرم

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت

بیشتر بخوانید:راه‌اندازی ساعت هوشمند شیائومی (قدم به قدم)

بهترین پاوربانک شیائومی 10000

پاور بانک Redmi مدل PB100LZM ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت یکی دیگر از محصولاتی است که باید در رده ظرفیتی خود به ‌عنوان بهترین از آن نام برد. با این محصول می‌توانید باتری یک گوشی معمولی را بین 2 تا 3 بار شارژ کنید. این پاوربانک شیائومی در برابر گرما و سرما و نوسان جریان مقاوم بوده و همین نکات باعث می‌شود تا علاوه بر ماندگاری بالا، به باتری گوشی شما آسیبی نرساند. همچنین به خاطر استفاده از تکنولوژی Fit Charge در این محصول از شارژ شدن بیش ‌از حد گوشی جلوگیری کرده و جریان خروجی را در مواقع لازم قطع می‌کند.

یکی از نکات مثبت دیگر، طراحی باکیفیت و زیبای آن است. استفاده از متریال باکیفیت باعث شده تا روی بدنه بافتی ایجاد شود که مانع سر خوردن آن می‌شود و جای اثرانگشت و لکه نیز روی پاوربانک باقی نمی‌ماند. همچنین وزن بسیار کمی دارد که حمل‌و‌نقل و جابه‌جایی آن را آسان کرده است. پشتیبانی از تکنولوژی شارژ 10 واتی، دو ورودی USB-C و micro-USB، شارژ هم‌زمان دو گوشی به کمک آن نیز باعث شده تا در لیست بهترین پاوربانک شیائومی قرار بگیرد. این محصول برای استفاده روزمره و معمولی یک گزینه ایده‌آل است.

پاور بانک Redmi مدل PB100LZM ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت

این محصول برای استفاده روزمره و معمولی یک گزینه ایده‌آل است.

بیشتر بخوانید:بهترین گلس گوشی برای سامسونگ، آیفون و شیائومی

کلاس وزنی معمولی
ظرفیت اسمی 10000
تعداد درگاه 2
جنس بدنه پلاستیک ABS
سازگار با تمامی دستگاه‌های دیجیتال از جمله گوشی، تبلت، دوربین فیلم‌برداری و عکاسی و …
امکانات و قابلیت‌ها تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)، مقاوم در برابر ضربه، امکان شارژ هم‌زمان دو دستگاه، دارای درگاه Micro USB برای شارژ پاوربانک
وزن 240 گرم

کلام آخر

امیدواریم با معرفی بهترین پاوربانک شیائومی از رده‌های متنوع و با ظرفیت‌های مختلف به شما کمک کرده باشیم تا از این میان بهترین محصول را با توجه به نیاز و نوع کاربری مدنظر خود انتخاب کنید. فراموش نکنید که همراه داشتن یک پاوربانک این امید را در دل شما زنده نگه ‌می‌دارد که قرار نیست با خاموشی گوشی و دیگر ابزار دیجیتال خود مواجه شوید، آن هم درست زمانی که به وجودشان نیاز مبرم دارید.

بیشتر بخوانید:بهترین پاور بانک خورشیدی موجود در بازار

سوالات متداول

  • ظرفیت اسمی و واقعی پاوربانک‌ها با هم تفاوت دارد؟

بله، اصولاً ظرفیت اسمی بر اساس شرایط ایزوله و در جریان تست‌های معتبر تعیین می‌شود. ظرفیت واقعی با توجه به نوع استفاده کاربر و شرایط ممکن است کمی کمتر از ظرفیت اسمی باشد که تولیدکننده برای یک پاوربانک اعلام کرده است.

  • کدام پاوربانک شیائومی برای طبیعت‌گردی بهتر است؟

اگر اهل این هستید که برای چند روزی در دل طبیعت بمانید و وسایل دیجیتال متعددی چون گوشی، هدفون، ساعت هوشمند، دوربین و … همراه خود ببرید، بهتر است پاوربانکی با ظرفیت 30000 میلی‌آمپر ساعت برای خود تهیه کنید.

  • هنگام خرید پاوربانک به چه نکاتی باید توجه داشت؟

برای خرید بهترین پاوربانک شیائومی یا از هر برند دیگری علاوه بر ظرفیت، باید به جنس بدنه و مقاومت آن در برابر آسیب، وزن، تعداد پورت‌ها و توان ورودی و خروجی آن هم دقت داشته باشید.

  • آیا از پاور بانک‌های شیائومی فقط برای محصولات این برند می‌توان استفاده کرد؟

خیر ورودی و خروجی‌های اغلب محصولات این برند به ‌صورت استاندارد طراحی شده و از آن‌ها می‌توان به ‌عنوان یک منبع شارژ برای هر دستگاهی که دارای چنین پورت‌هایی هستند، استفاده کرد.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 8 =