Banner Image
بهترین کرم مرطوب کننده صورت

بهترین کرم مرطوب کننده صورت برای انواع پوست

امتیاز دهید

طیف گسترده‌ای از کرم‌های صورت و محصولات بهداشتی که توسط هر برندی به فروش می‌رسد، می‌تواند تشخیص و خرید بهترین گزینه را برایتان دشوار کند. به یاد داشته باشید، فقط به این دلیل که بهترین دوست یا سلبریتی مورد علاقه شما محصول خاصی را تأیید می‌کند و ادعا دارد بهترین کرم مرطوب کننده صورت است، به این معنی نیست که برای شما عالی باشد. گاهی خرید محصول بدون توجه به برخی فاکتورها و تناسب آن با پوستتان دور ریختن پول است. برای آنکه بهترین گزینه را انتخاب کنید، یک راهنمای خرید کرم مرطوب‌کننده و معرفی 10 محصول معروف را در ادامه آورده‌ایم.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم مرطوب کننده صورت

چندین فاکتور وجود دارد که باید قبل از خرید کرم صورت در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت. توجه به نکاتی که در ادامه آمده است می‌تواند به شما در انتخاب کرم صورت یا محصولات زیبایی مناسب برای پوستتان کمک کند:

بیشتر بخوانید:معجزه کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک

نوع پوست

بی‌دلیل نیست که کرم‌های مرطوب‌کننده مختلفی برای افراد با انواع پوست در بازار وجود دارد. توجه به نوع پوست مهم‌ترین ویژگی است که قبل از خرید بهترین کرم مرطوب کننده صورت باید به آن توجه شود. بررسی کنید که آیا پوست خشک، چرب، مختلط یا حساس دارید و بعد بهترین محصول را انتخاب کنید. استفاده از کرم صورت نامناسب در صورت داشتن پوست چرب، می‌تواند ظاهری کدر و چرب به شما بدهد یا پوست خشک شما را بدتر کند؛ بنابراین، قبل از خرید هر محصولی، ابتدا نوع پوست خود را شناسایی کرده و به ‌طور خاص برای آن خرید کنید.

شرایط آب‌وهوایی

شرایط آب‌وهوایی شهر شما نقش زیادی در انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده صورت دارد. در زمستان‌ها یا آب‌وهوای سرد و خشک، خرید یک کرم صورت غلیظ برای حفظ رطوبت و لطافت پوست ضرورت دارد. با این‌ حال، استفاده از همین بافت در تابستان یا ماه‌های مرطوب می‌تواند پوست را مسدود کرده و منجر به جوش شود. در عوض، در این زمان باید یک کرم ملایم مرطوب‌کننده بخرید.

مواد موجود و ترکیبات کرم

ترکیبات هر محصول یکی از نکات مهم برای خرید کرم مرطوب‌کننده صورت است، به‌ویژه برای افرادی که پوست حساس دارند و ممکن است به برخی از عناصر واکنش آلرژیک نشان دهند. اطمینان حاصل کنید که برچسب روی محصول انتخابی خود را به‌ صورت کامل بررسی کرده‌اید تا مطمئن شوید که حاوی ماده‌ای نیست که به آن حساسیت دارید. برخی از کرم‌های صورت دارای مواد شیمیایی و الکل هستند که می‌توانند باعث التهاب پوست شوند. کرمی را انتخاب کنید که از مواد ارگانیک و باکیفیت برای ساخت آن استفاده شده است.

مواد موجود و ترکیبات کرم

ترکیبات هر محصول یکی از نکات مهم برای خرید کرم مرطوب‌کننده صورت است.

قیمت

بسیاری از افراد قیمت یک محصول را نشانه اصلی کیفیت آن دانسته و فوراً به دنبال گران‌ترین محصولات موجود در بازار می‌گردند. این قاعده همیشه جوابگو نیست و برندهای پیشرو محصولات باکیفیت را در طیف قیمتی مختلف عرضه می‌کنند. با توجه به نوع پوست و نیاز و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انتخاب محصولات غنی‌ شده با ویتامین

ویتامین‌ها در کنار آب‌رسانی عالی به ترمیم یا صاف کردن پوست شما نیز کمک می‌کند. بهترین کرم مرطوب کننده صورت محصولی است که دارای ویتامین‌های مفید برای پوست چون ویتامین A یا E باشد؛ زیرا پیری را به تأخیر می‌اندازند، از ایجاد چین‌وچروک و خطوط ریز جلوگیری کرده و به مقابله با لک کمک می‌کنند.

معرفی 10 مدل از بهترین کرم‌های مرطوب ‌کننده صورت موجود در بازار

در ادامه برای آنکه کار شما را در انتخاب بهترین کرم رطوبت‌رسان برای پوست راحت کنیم به سراغ بهترین محصولات موجود در بازار ایران از دید خریداران و امتیازات آن‌ها رفته‌ایم. اگر تجربه خاصی در زمینه خرید کرم مرطوب‌کننده صورت ندارید بهتر است یکی از 10 کرم زیر را انتخاب کنید.

1.     کرم مرطوب کننده صورت درماگور مدل اسنشیال لایت

کرم مرطوب کننده صورت درماگور مدل مای اسنشیال لایت یک انتخاب خوب برای خرید بهترین کرم مرطوب کننده صورت با اثربخشی و ماندگاری بسیار بالایی است. استفاده از این محصول مانع بروز خشکی و کشیدگی پوست صورت شده و برای پوست‌های دهیدراته بهترین گزینه است. از ترکیبات اصلی آن می‌توان به کلاژن دریایی، روغن هسته زردآلو، سیلیکون ارگانیک، روغن دانه آفتابگردان، موم زنبورعسل و روغن نارگیل اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:روزی چند بار از کرم آبرسان استفاده کنیم؟

ویژگی‌ها:

  • دارای روغن
  • دارای عصاره‌های گیاهی طبیعی
  • مناسب برای پوست خشک و حساس
کرم مرطوب کننده صورت درماگور مدل اسنشیال لایت

کرم مرطوب کننده صورت درماگور مدل مای اسنشیال لایت یک انتخاب خوب برای خرید بهترین کرم مرطوب کننده صورت با اثربخشی و ماندگاری بسیار بالایی است

2.     کرم مرطوب کننده صورت مادوکس مدل care

یکی از محصولات ایرانی را که در لیست بهترین کرم مرطوب کننده صورت باید قرار داد، کرم مرطوب کننده صورت مادوکس مدل care است. این محصول دارای خاصیت ضدالتهاب بوده و به دلیل استفاده از عصاره چای سبز و سبوس برنج به تغذیه پوست کمک خواهد کرد. توصیه می‌کنیم وقتی که پوست صورت تمیز است از این محصول استفاده کنید.

ویژگی‌ها:

  • دارای روغن طبیعی
  • ضدالتهاب
  • مناسب برای انواع پوست
کرم مرطوب کننده صورت مادوکس مدل care

این محصول دارای خاصیت ضدالتهاب بوده و به دلیل استفاده از عصاره چای سبز و سبوس برنج به تغذیه پوست کمک خواهد کرد

3.     کرم مرطوب کننده دست و صورت لافارر مدل آب رسان

اگر برای پوست‌های معمولی و مختلط به دنبال خرید بهترین کرم مرطوب کننده صورت هستید، کرم مرطوب کننده دست و صورت لافارر مدل آب رسان انتخاب خوبی است. این کرم علاوه بر رطوبت‌رسانی عمیق، از پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. از عصاره‌های گیاهی موجود در ترکیبات این محصول به بابونه، آلوئه‌ورا، گل همیشه‌بهار، روغن‌زیتون و روغن بادام باید اشاره کرد. همچنین حاوی ویتامین E و C است که برای بازسازی پوست مفید خواهند بود.

ویژگی‌ها:

  • مناسب برای پوست‌های معمولی و مختلط
  • حاوی عصاره‌های طبیعی
  • دارای ویتامین A و C
کرم مرطوب کننده دست و صورت لافارر مدل آب رسان

این کرم علاوه بر رطوبت‌رسانی عمیق، از پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

4.     کرم مرطوب کننده دست و صورت تلما مدل روغن آرگان

کرم مرطوب کننده دست و صورت تلما مدل روغن آرگان یکی دیگر از محصولات جذابی است که نرمی و لطافت را به پوست شما برمی‌گرداند. استفاده از آن برای انواع پوست مناسب بوده و دارای ویتامین ب 5 و ای نیز هست تا پوست را تقویت و تغذیه کند. رطوبت از دست ‌رفته پوست را با کمک این محصول می‌توانید به آن برگردانید.

ویژگی‌ها:

  • حاوی ویتامین B5 و E
  • حاوی روغن آرگان
  • مناسب برای پوست‌های مختلط

کرم مرطوب کننده دست و صورت تلما مدل روغن آرگان

5.     کرم مرطوب کننده صورت جی پولار مدل شی باتر

اگر دوست دارید بهترین کرم مرطوب کننده صورت را بخرید، پیشنهاد ما به شما کرم مرطوب کننده صورت جی پولار مدل شی باتر است. برخورداری از خاصیت آب‌رسانی قوی باعث شده تا رطوبت پوست صورت را تضمین کند و از خارش و اگزما جلوگیری خواهد کرد. از ترکیبات مفید در آن می‌توان به ویتامین‌های A و E اشاره کرد. همچنین دارای عصاره شی باتر برای رطوبت‌رسانی بیشتر به پوست شما است.

ویژگی‌ها:

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ویتامین
  • دارای عصاره شی باتر
کرم مرطوب کننده صورت جی پولار مدل شی باتر

برخورداری از خاصیت آب‌رسانی قوی باعث شده تا رطوبت پوست صورت را تضمین کند و از خارش و اگزما جلوگیری خواهد کرد

بیشتر بخوانید:استفاده از کرم آبرسان از چه سنی ضروری است؟

6.     کرم مرطوب کننده صورت آردن آتوپیا مدل Dry Relief

این محصول را می‌توان یکی از قوی‌ترین و بهترین کرم‌های نرم‌کننده و مرطوب‌کننده صورت دانست. در این محصول از اوره 5% استفاده شده تا مانند سدی رطوبت را در پوست شما حفظ کند. از دیگر ترکیبات خاص آن می‌توان به اسید هیالورونیک، گلیسیرین، اسیدهای چرب، سرامید و اسکالن اشاره کرد. همچنین حاوی عصاره جو دوسر و شی ‌باتر نیز هست. نکته مثبتی که بعد از استفاده از این کرم متوجه خواهید شد این است که حس سنگینی به پوست شما نمی‌دهد.

ویژگی‌ها:

  • فاقد الکل
  • حاوی عصاره‌های طبیعی
  • غیر کمدون‌زا
کرم مرطوب کننده صورت آردن آتوپیا مدل Dry Relief

این محصول را می‌توان یکی از قوی‌ترین و بهترین کرم‌های نرم‌کننده و مرطوب‌کننده صورت دانست

7.     کرم مرطوب کننده صورت و دست لافارر مدل 03

کرم مرطوب کننده لافارر مدل 03 مخصوص پوست‌های خشک ساخته شده است تا با رطوبت‌رسانی عمیق از پوست شما محافظت کند و نرمی و لطافت را به آن هدیه بدهد. استفاده از روغن‌های طبیعی و عصاره‌های گیاهی چون بابونه در این کرم علاوه بر نرمی پوست، مانع بروز التهاب و حساسیت خواهد شد و پوست را تقویت و تغذیه می‌کند.

ویژگی‌ها:

  • رطوبت‌رسانی طولانی مدت پوست
  • حاوی عصاره‌های گیاهی
  • حاوی روغن برای نرمی پوست
کرم مرطوب کننده صورت و دست لافارر مدل 03

کرم مرطوب کننده لافارر مدل 03 مخصوص پوست‌های خشک ساخته شده است تا با رطوبت‌رسانی عمیق از پوست شما محافظت کند

8.     کرم مرطوب کننده صورت کپیدرما مدل Moisturizing Face Cream

برند Capiderma یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین لابراتوارهای دنیا برای تولید محصولات پوستی را دارد. اگر قصد خرید بهترین کرم مرطوب کننده صورت را دارید، کرم مدل Moisturizing Face Cream از محصولات شگفت‌انگیز این برند به لحاظ اثربخشی بالا و رطوبت‌رسانی قوی است. از ترکیبات خاص آن می‌توان به اسید هیالورونیک برای حجم‌دهی و رطوبت‌رسانی قوی به پوست، روغن آفتابگردان برای حفظ رطوبت، شی باتر برای آب‌رسان عمقی و ویتامین ث برای کلاژن سازی و روشن کردن پوست اشاره کرد.

ویژگی‌ها:

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ویتامین
  • حاوی عصاره‌های گیاهی
کرم مرطوب کننده صورت کپیدرما مدل Moisturizing Face Cream

برند Capiderma یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین لابراتوارهای دنیا برای تولید محصولات پوستی را دارد

9.     کرم مرطوب کننده دست و صورت ماکادامیا مدل WEIGHTLESS

کرم مرطوب کننده دست و صورت ماکادامیا مدل WEIGHTLESS یکی دیگر از محصولاتی است که می‌توان برای انواع پوست از آن استفاده کرد. استفاده از عصاره لوبیا سفید و کلاژن در این کرم باعث می‌شود تا علاوه بر رطوبت‌رسانی، باعث جوان‌سازی و آب‌رسانی به پوست نیز شود. همچنین تغذیه و تقویت پوست شما را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:عوارض استفاده از کرم آبرسان برای پوست

ویژگی‌ها:

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی عصاره لوبیا سفید
  • حاوی کلاژن
کرم مرطوب کننده دست و صورت ماکادامیا مدل WEIGHTLESS

استفاده از عصاره لوبیا سفید و کلاژن در این کرم باعث می‌شود تا علاوه بر رطوبت‌رسانی، باعث جوان‌سازی و آب‌رسانی به پوست نیز شود

10.                       کرم مرطوب کننده پوست صورت و بدن کاسمکولوژی مدل Milk Protein

بسیاری به دنبال خرید بهترین کرم مرطوب کننده صورت هستند که باعث تغذیه پوست شده و از قیمت مناسبی برخوردار باشد. کرم مرطوب کننده پوست صورت و بدن مدل Milk Protein از برند کاسمکولوژی بهترین گزینه برای رسیدن به این هدف است. استفاده از عسل در ترکیبات آن باعث شده تا یک آنتی‌اکسیدان قوی برای محافظت از پوست خود در برابر عوامل محیطی داشته باشید. همچنین باید اشاره کرد که حاوی شیر بوده و با کمک ویتامین‌ها و پروتئین‌های موجود در شیر پوست شما را تغذیه خواهد کرد.

ویژگی‌ها:

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی عسل و پروتئین شیر
  • تقویت و تغذیه پوست
کرم مرطوب کننده پوست صورت و بدن کاسمکولوژی مدل Milk Protein

استفاده از عسل در ترکیبات این کرم باعث شده تا یک آنتی‌اکسیدان قوی برای محافظت از پوست خود در برابر عوامل محیطی داشته باشید

سخن پایانی

توجه به نکات ضروری که در این مطلب به آن اشاره شد به شما کمک خواهد کرد تا بهترین کرم مرطوب کننده صورت را برای نرم و لطیف نگه‌ داشتن پوست خود انتخاب کنید. همچنین اگر در این زمینه تجربه خاصی ندارید، می‌توان یکی از ده محصول معرفی شده را با توجه به نوع پوست خود و بودجه مدنظر انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:طرز استفاده از کرم موبر

سوالات متداول

  • هنگام خرید کرم مرطوب‌ کننده صورت به چه نکاتی توجه کنیم؟

به دنبال محصولاتی باشید که حاوی انواع ویتامین A، عصاره‌های گیاهی و مناسب برای نوع پوست شما باشد.

  • برندهای برتر در زمینه تولید کرم مرطوب‌ کننده صورت چیست؟

آردن، کاسمکولوژی، لافارر، کپیدرما، جی پولار، تلما و درماگور جزو برندهای ایرانی و خارجی در زمینه تولید بهترین کرم مرطوب‌ کننده صورت هستند.

  • آیا قیمت فاکتور مهمی برای خرید کرم مرطوب کننده است؟

قطعاً برندهای معتبر و شناخته ‌شده دارای محصولاتی چون کرم صورت با قیمت بالایی هستند، اما این فاکتور تنها برای خرید یک محصول چون کرم مهم نخواهد بود. بهتر است بودجه خود را تعیین کرده و محصولی مناسب با آن خریداری کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =