Banner Image
استایل صورتی دخترانه

راهنمای ست استایل صورتی دخترانه

امتیاز دهید

صورتی جزو آن دسته از رنگ‌هایی است که آدم‌ها را به دو گروه تقسیم می‌کند: احتمالاً یا عاشق پوشیدن لباس‌هایی به این رنگ هستید یا در گروه دوم قرار می‌گیرید که اصلاً لباسی به رنگ صورتی را دوست ندارند. صورتی اگر درست ست شود، به‌خصوص برای دخترها و خانم‌ها یکی از رنگ‌های شاداب و پرجنب‌وجوش است. این راهنمای ست استایل صورتی دخترانه به شما می‌گوید چه رنگ‌ها، لباس‌ها و اکسسوری‌هایی مکمل زیبای این رنگ هستند.

اگر شما هم تا به ‌حال اصلاً لباس و اکسسوری صورتی استفاده نکرده‌اید، یا فکر می‌کنید برای سن شما مناسب نیست، شاید زمان تجدید ‌نظر در این اشتباه رسیده است. صورتی رنگ پوست شما را گرم می‌کند و حتی چهره شما را سالم‌تر نشان می‌دهد. همچنین برای داشتن یک استایل جذاب و امروزی بهترین انتخاب است. در ادامه با ما همراه باشید که ست کردن این رنگ و ساخت استایلی زیبا را با آن یاد بگیرید.

7 نکته مهم برای استفاده از رنگ صورتی در استایل خود

بسیاری از دختران و زنان اغلب اوقات، به‌خصوص با بالا رفتن سن، از پوشیدن لباس‌هایی با رنگ صورتی خودداری می‌کنند و معتقدند که زمان بازی کردن نقش یک پرنسس با لباس صورتی گذشته است؛ اما در دنیای مد و فشن نباید هیچ رنگی را دست‌کم گرفت و پوشیدن رنگ صورتی می‌تواند بسیار شیک و جذاب باشد. قرار نیست حتماً اندام و ظاهر باربی داشته باشید تا این رنگ به شما بیاید. نکته کلیدی این است که بدانید چگونه با این رنگ رفتار کرده و چگونه آن را با دیگر رنگ‌ها همراه کنید. به ‌طور کلی راهنمای ست استایل صورتی دخترانه شامل نکات زیر می‌شود:

1.     به استایل خود بافت اضافه کنید

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه صورتی بپوشید و ست کردن آن را آسان‌تر سازید، کمی بافت به تیپ اضافه کنید. بافت همیشه به رنگ صورتی جذابیت بصری اضافه می‌کند و باعث می‌شود ظاهر شیک‌تر و چندبعدی داشته باشید. استفاده از یک تاپ توری ترکیب خوبی به استایل شما می‌بخشد. همچنین با ترکیب طیف صورتی در تیپ و استفاده از کیف صورتی جیغ، باعث می‌شود مدرن به نظر برسید. کفش صورتی با بافت توری هم ایده خوبی برای این نوع استایل است.

لباس بافت صورتی دخترانه

با ترکیب طیف صورتی در تیپ و استفاده از کیف صورتی جیغ، باعث می‌شود مدرن به نظر برسید.

2.     کنتراست رنگ‌ را فراموش نکنید

رعایت کنتراست روشی بدون دردسر برای استفاده از رنگ‌های پیچیده و بدقلق چون صورتی در یک استایل شیک و امروزی به شمار می‌رود. یک پیراهن چهارخانه که رنگ صورتی هم در آن باشد، یک ماکسی بلند با طیف رنگی صورتی، استفاده از بلوز راه‌راه صورتی و سفید یکی از راه‌های رعایت کنتراست و نکات مهم در راهنمای ست استایل صورتی دخترانه به شمار می‌رود.

کنتراست رنگ‌

استفاده از بلوز راه‌راه صورتی و سفید یکی از راه‌های رعایت کنتراست و نکات مهم در راهنمای ست استایل صورتی دخترانه به شمار می‌رود.

3.      از استایل مردانه الهام بگیرید

صورتی یک رنگ بسیار زنانه و زیبا محسوب می‌شود و برای عده زیادی از خانم‌ها در سراسر دنیا بسیار جذاب است. بسیاری هم از این جنبه زنانه صورتی خوششان نمی‌آید. یک ترفند عالی برای متعادل کردن جنبه زنانه این رنگ، استفاده از لباس‌ها و سبک پوشش مردانه است. این امر به شما امکان می‌دهد لطافت رنگ صورتی را در تیپ خود کم‌اهمیت جلوه دهید و لباسی صورتی بپوشید بدون آنکه توی ذوق بزند. یک تاپ سفید، شلوار جین تیره و کت صورتی عالی به نظر می‌رسد. همچنین پیراهن‌های سبک مردانه، با کلاه و کفش کالج صورتی انتخاب بسیار خوبی برای رعایت این اصل است.

استایل صورتی

صورتی یک رنگ بسیار زنانه و زیبا محسوب می‌شود و

4.     از صورتی به‌ عنوان اکسسوری استفاده کنید

اگر دوست ندارید لباس صورتی بپوشید اما همچنان این رنگ را دوست دارید، می‌توانید از اکسسوری‌هایی به این رنگ چون دستمال ‌گردن، کلاه، عینک آفتابی، گوشواره، ساعت و … استفاده کنید. این کار یکی از ظریف‌ترین و کم ریسک‌ترین راه‌های، افزودن رنگ‌ صورتی به استایل روزانه شما محسوب می‌شود.

اکسسوری صورتی

می‌توانید از اکسسوری‌هایی به این رنگ چون دستمال ‌گردن، کلاه، عینک آفتابی، گوشواره، ساعت و … استفاده کنید.

5.     لباس‌های با پارچه‌های سخت و محکم انتخاب کنید

انتخاب لباس‌هایی با پارچه محکم و ضخیم مانند کت کوتاه چرمی یا پالتو شاید مشابه اصل انتخاب سبک مردانه باشد که در بخش‌‌های قبل این راهنمای ست استایل صورتی دخترانه به آن اشاره شد؛ اما باید از عناصر دخترانه چون کمربند و سگک یا گل میخ‌های صورتی بیشتری برای این اصل استفاده کرد تا ظاهر رمانتیک‌تری پیدا کند.

6.     استایل کلاسیک داشته باشید

اگر نمی‌دانید که چگونه لباس صورتی دخترانه و زنانه بپوشید و در عین ‌حال نمی‌خواهید خیلی مردانه یا خشن باشید، راه دیگر برای کاهش عنصر “پرنسسی” این رنگ، استایلی به سبک کلاسیک است. یک ترنچ کت بلند به رنگ صورتی که زیر آن پیراهنی مشکی با کمربند بزرگ دارد به شما در داشتن چنین استایلی کمک خواهد کرد.

استایل کلاسیک صورتی

یک ترنچ کت بلند به رنگ صورتی که زیر آن پیراهنی مشکی با کمربند بزرگ دارد به شما در داشتن چنین استایلی کمک خواهد کرد.

7.     همیشه جسور باشید

قرار نیست همیشه لباس صورتی کمرنگ بپوشید یا از دخترانه بودن این رنگ با کمک اجزای دیگر کم کنید. اگر در پوشیدن لباس و انتخاب رنگ‌ها جسور هستید، لباس‌هایی به رنگ صورتی روشن یا جیغ را انتخاب کنید. می‌توانید یک بلوز صورتی پررنگ بپوشید و بقیه لباس‌هایتان را کم‌رنگ انتخاب کنید. یک بلوز بافت صورتی جیغ با یک دامن صورتی کمرنگ از جنس ساتن برای چنین استایلی عالی است.

بیشتر بخوانید:استایل پاییزی مردانه در سال 2023

لباس صورتی جسورانه

قرار نیست همیشه لباس صورتی کمرنگ بپوشید

چه رنگ‌هایی بهترین همراه رنگ صورتی هستند؟

یکی از نکات مهم در راهنمای ست استایل صورتی دخترانه استفاده از رنگ‌های همراه مناسب برای استایل خود است. اگر بدانید که می‌توان لباس رنگ صورتی را با چه رنگ لباس و اکسسوری ست کرد، بی‌نهایت استایل می‌توانید برای خود خلق کرده و از تمام لباس‌های کمد خود استفاده کنید.

ست لباس‌ مشکی و صورتی

اگر واقعاً دوست ندارید با پوشیدن لباسی به رنگ صورتی خیلی دخترانه به نظر برسید، رنگ مشکی انتخاب خوبی است. شما می‌توانید مشکی را با هر نوع رنگ صورتی از کم‌رنگ گرفته تا جیغ بپوشید و به جای اینکه بیش ‌از حد رمانتیک به نظر برسید، تیپی کلاسیک و خانمانه داشته باشید. برای این کار می‌توانید لباس صورتی خود را با کت و شلوار، چکمه مشکی و همچنین اکسسوری مشکی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:هدیه خاص برای خانم ها [21 کادوی به یادماندنی]

لباس‌های مشکی و صورتی

اگر واقعاً دوست ندارید با پوشیدن لباسی به رنگ صورتی خیلی دخترانه به نظر برسید، رنگ مشکی انتخاب خوبی است.

ست لباس صورتی و قرمز

شاید هیچ‌وقت در ذهن خود هم به همراه شدن رنگ صورتی و قرمز فکر نکرده باشید و یک استایل جذاب به نظر نرسد؛ اما خوب است گاهی استایل‌های غیرمنتظره را امتحان کنید. در سال‌های دور این دو رنگ با هم استفاده می‌شدند و حال دوباره مد شده است. تاپ یا پیرهن قرمز، کت صورتی، شلوار جین تیره و کیف و کفش قرمز را امتحان کنید و از تیپ خود شگفت‌زده شوید.

لباس صورتی و قرمز

گاهی استایل‌های غیرمنتظره را امتحان کنید.

ست لباس صورتی و سفید

هر راهنمای ست استایل صورتی دخترانه را که مطالعه کنید حتماً به این نکته اشاره شده که بهترین همراه برای این رنگ، سفید است. صورتی و سفید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل بهار و تابستان هستند که پوشیدن رنگ‌های روشن باب است. شما می‌توانید با انتخاب رنگ صورتی پاستلی، کل ظاهر خود را نرم و لطیف نگه دارید، یا می‌توانید با صورتی جیغ و سفید ظاهری شاداب‌تری داشته باشید.

لباس صورتی و سفید

بهترین همراه برای این رنگ، سفید است.

ست لباس صورتی و زرد

یکی دیگر از ترکیب‌های غیرمنتظره اما در عین ‌حال جذاب و شیک، ست لباس‌های صورتی و زرد با هم است. اگر می‌خواهید از همه متمایز شوید، شاید بهتر باشد که این دو رنگ را در استایل خود استفاده کنید. یک کت‌ و شلوار صورتی با کیف و کفش زرد یا یک پیراهن زرد با اکسسوری صورتی به ‌کل ظاهر شما را تغییر می‌دهد و جذاب‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:استایل پاییزی دخترانه

لباس زرد و صورتی

یکی دیگر از ترکیب‌های غیرمنتظره اما در عین ‌حال جذاب و شیک، ست لباس‌های صورتی و زرد با هم است.

ست لباس صورتی و خاکستری

اگر در این راهنمای ست استایل صورتی دخترانه به دنبال یک ترکیب رنگ ملایم و زیبا هستید می‌توانید صورتی و خاکستری را امتحان کنید. خاکستری به‌ عنوان رنگ خنثی تأثیر زیادی در استایل شما ندارد، اما همراهی آن با صورتی می‌تواند از جنبه دخترانه و باربی طور این رنگ کم کند. یک ژاکت خاکستری ملایم را برای پوشیدن با دامن صورتی چین‌دار انتخاب کنید و با افزودن کفش‌های کتانی لژدار ظاهر خود را غیررسمی نگه دارید.

لباس صورتی و خاکستری

اگر در این راهنمای ست استایل صورتی دخترانه به دنبال یک ترکیب رنگ ملایم و زیبا هستید می‌توانید صورتی و خاکستری را امتحان کنید.

 

کلام آخر

امیدواریم این راهنمای ست استایل صورتی دخترانه نظر شما را در مورد پوشیدن لباس‌هایی به این رنگ تغییر داده باشد. با رعایت نکاتی که گفته شد حتی با رنگ سرسختی چون صورتی هم استایلی جذاب و دلربا خواهید داشت و مثل ستاره در هر جمعی می‌درخشید.

سوالات متداول

  • چه رنگی با صورتی بهتر هماهنگ می‌شود و هارمونی دارد؟

استفاده از رنگ‌های خنثی چون خاکستری و سفید بهترین انتخاب برای همراهی با رنگ صورتی است. البته رنگ قرمز و مشکی هم انتخاب‌هایی جسورانه هستند.

  • چه رنگ و جنس شلواری برای بلوز به رنگ صورتی بهتر است؟

شلوار جین، کتان یا پارچه‌ای به رنگ تیره یا رنگ روشن چون سفید یا آبی یخی به بهترین شکل با بلوز صورتی ست خواهد شد.

  • چه نوع کفشی با استایل صورتی بپوشیم؟

فرقی ندارد که قصد پوشیدن چه کفشی دارید، مجلسی یا اسپرت؛ فقط باید به هماهنگی آن به استایل و رنگ‌های مورد استفاده در لباس‌ها توجه کنید. حتی می‌توانید از کیف و کفش ست برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هجده =