Banner Image

هدیه خاص برای خانم ها [21 کادوی به یادماندنی]

5/5 - (4 امتیاز)

خرید هدیه برای خانم‌ها در نگاه اول کار ساده‌ای به نظر می‌رسد و احتمالاً اغلب شما فکر می‌کنید با خرید یک ظرف یا یک تکه طلا داستان تمام می‌شود؛ اما این‌گونه نیست؛ یک هدیه خاص برای خانم ها باید به آن‌ها نشان دهد که برای خرید آن زمان صرف شده و برای او اهمیت قائل شده‌اید. مادر یا همسر شما یک آشپز نیست که با سرویس قابلمه‌ای که برای تمام اعضای خانواده است یا یک جاروبرقی جدید شاد شود. اگر به دنبال خاص‌ترین هدایا برای همسر خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

جدول محتوایی

بهترین کادو تولد برای خانم ها

خوشحال کردن خانم‌ها کار سختی محسوب نمی‌شود و نیازی نیست هدیه انتخابی شما قیمت بالایی داشته باشد. کافی است حیطه علایق و روحیات آن‌ها را بشناسید و سعی کنید هدیه‌ای مناسب با این موارد بخرید. در ادامه چند مورد از هدایایی که برای روحیات مختلف می‌توانید بخرید را ذکر کرده‌ایم.

1.     یک گلدان زیبا برای عاشقان طبیعت

اگر همسر یا مادر شما کنجی از خانه را به یک محیط سرسبز و زیبا تبدیل کرده و ساعاتی از روز را برای رسیدگی به آن‌ها در نظر گرفته است، گلدانی زیبا می‌تواند یک هدیه خاص برای خانم های این‌چنینی باشد. یک بنسای، تراریوم جذاب شیشه‌ای، یک گلدان ارکیده یا گل بابا آدم انتخاب‌های بسیار ایده‌آل و خوبی هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین گیاهان آپارتمانی برای منزل شما !

2.     یک پکیج یا دوره آموزشی خاص، برای زنان کمال‌گرا

زنان کمال‌گرا و شاغلی که مدام به فکر ارتقا و پیشرفت خود هستند، بیش از هر چیزی علم و آموزش‌های جدید را دوست دارند. خرید یک دوره خاص مرتبط با شغل یا دوره‌ای که خود او مدت‌ها به فکر خرید آن است بدون شک جزو گزینه‌های جذاب و خاصی‌ بوده که به ذهن کمتر کسی خطور می‌کند.

زنان کمال‌گرا و شاغلی که مدام به فکر ارتقا و پیشرفت خود هستند، بیش از هر چیزی علم و آموزش‌های جدید را دوست دارند.

3.     پک مراقبت از پوست، برای زنان حساس به سلامت

داشتن یک روتین پوستی از آن دسته کارهایی است که بسیاری از زنان به دلیل مشغله فراوان از خاطر می‌برند. خرید یک پک مراقبت از پوست که در آن اقلامی چون تونر، آب‌رسان، کرم دور چشم، کرم ضد آفتاب، میسلار واتر و ماسک ورقه‌ای باشد بدون شک یک هدیه خاص برای خانم ها به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: پوست بی‌عیب‌ونقص را با دستگاه میکرودرم خانگی به دست بیاورید!

4.     یک وقت ماساژ برای عزیزان پرمشغله

مادران و خانم‌های خانه‌دار و شاغل آن‌قدر وظایف متعددی دارند که گاهی از خود غافل می‌شوند و خستگی در تنشان برای مدت‌ها رخنه می‌کند. اگر قصد دارید خستگی را از آن‌ها دور کنید، یک نوبت ماساژ ریلکسی یا سنگ‌داغ به آن‌ها کمک می‌کند تا برای ساعاتی از دغدغه کار و زندگی رها شوند.

5.     یک دسته‌گل بزرگ برای زنان

شاید در نگاه اول یک دسته‌گل زیبا هدیه خاص برای خانم ها به شمار نرود، اما بدون شک لبخند آن‌ها بعد از دیدن این گل‌ها از زیباترین و خاص‌ترین لبخندهای دنیا خواهد بود.یک باکس زیبا یا گل‌های مورد علاقه مادر، همسر، خواهر یا دختر شما بدون شک آنان را سورپرایز خواهد کرد.

یک باکس زیبا یا گل‌های مورد علاقه مادر، همسر، خواهر یا دختر شما بدون شک آنان را سورپرایز خواهد کرد.

6.     کتاب برای زنان دوستدار دانش و آگاهی

کتاب بدون شک یکی از بهترین و جذاب‌ترین کادوها برای هر سن و سالی و هر جنسیتی است. یک کتاب شعر یا رمان برای زنان عاشق‌پیشه، یک کتاب فلسفی برای زنان اهل آگاهی، مجموعه مجلات یا چند جلد کتاب‌ خاص برای زنانی که عاشق یک کتابخانه غنی هستند و … همگی هدایای خاص و جذابی به شمار می‌روند. در کنار آن اکسسوری‌هایی چون نشانک‌ها هم می‌تواند تکمیل‌کننده این هدیه شما باشد.

بیشتر بخوانید: خواص کراتین مو و فواید کراتینه مو برای زنان

7.     وسایل ورزشی برای زنان ورزشکار و فعال

یک ست زیبای لباس ورزشی، کوله‌پشتی و ساک ورزشی، مت یوگا، کفش ورزشی جذاب و راحت و هزاران وسیله دیگر بدون شک یک هدیه خاص برای خانم ها و زنان ورزشکار است. حتی برای زنانی که قصد ورزش دارند اما امروز و فردا می‌کنند خرید چنین وسایلی به آن‌ها انگیزه مضاعف خواهد داد.

8.     شکلات دست‌ساز برای زنان عاشق شیرینی

خرید شکلات و شیرینی در نگاه اول کار خاصی نیست؛ اما یک بسته شکلات دست‌ساز با تم و رنگ مورد علاقه خانم‌ها می‌تواند هدیه خاص و جذابی باشد. این نوع شکلات‌ها چندان هم ارزان نیستند که به چشم یک هدیه دم‌دستی به آن‌ها نگاه کنید.

یک بسته شکلات دست‌ساز با تم و رنگ مورد علاقه خانم‌ها می‌تواند هدیه خاص و جذابی باشد.

کادوهای لاکچری برای زنان جوان

خرید کادو برای زنان جوان امروزی کار سختی به نظر می‌رسد، اگر شما هم برای این کار دچار مشکل شده‌اید، شاید ایده‌‌های زیر به شما در انتخاب کمک کند:

1.     پک زیبایی برای زنان عاشق میکاپ

یک پک که شامل وسایل آرایشی باشد یک هدیه خاص برای خانم ها و زنان جوان است. چیدن یک پک پر از لوازم ‌آرایشی چون رژ، رژ گونه، کانسیلر، هایلایتر، کرم پودر، پلت سایه، ریمل، خط چشم، پک براش رنگی و جذاب، بیوتی بلندر و چند رنگ لاک زیبا و فریبنده می‌تواند نتیجه جذابی را به همراه داشته باشد و همراه زندگی شما را ذوق‌زده کند.

بیشتر بخوانید: چه پنککی برای پوست خشک خوبه؟

2.     وسایلی سفارشی برای زنانی که کادوهای تکراری دوست ندارند

خرید یک تراول ماگ با طرح مورد علاقه، یک کتاب با امضای نویسنده، یک تکه طلا به اسم فرد مدنظرتان، یک تابلو فرش با طرح صورت و … جزو کادوهای سفارشی هستند که یک کادو تکراری نیست و آنان را شگفت‌زده خواهد کرد.

3.     کیف، کفش و لباس جذاب برای زنان عاشق ترندهای روز

دنیای لباس و کیف و کفش آن‌قدر متنوع و پر از محصولات جذاب و رنگارنگ است که گزینه‌های خرید شما محدود نمی‌شود. می‌توانید برای زنان جوان و طرفدار تیپ‌های لاکچری، محصولاتی را بخرید که طبق ترندهای روز دنیا است و زنانی با استایل‌های خاص آن‌ها را می‌پسندند.

دنیای لباس و کیف و کفش آن‌قدر متنوع و پر از محصولات جذاب و رنگارنگ است که گزینه‌های خرید شما محدود نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:جدول سایز کفش زنانه (نحوه اندازه‌گیری سایز پا)

4.     یک بلیت برای تجربه‌ای خاص

اگر خواننده یا بازیگر مورد علاقه همسر خود را می‌شناسید و به دنبال هدیه خاص برای خانم ها هستید، بهتر است یک بلیت کنسرت یا تئاتر از آن خواننده یا بازیگر به او هدیه بدهید. این ایده به ذهن کمتر کسی می‌رسد و شما دیگر یک کادوی تکراری برای او نخریده‌اید.

5.     یک تور لاکچری برای زنان عاشق سفرهای خاص

اگر دوست دارید متفاوت‌ترین هدیه را به خانم‌ها بدهید که عاشق سفر و گشت‌وگذار هستند، تهیه یک تور لاکچری بهترین کار است. لزومی ندارد حتماً این تور برای یک سفر خارجی باشد، تور شیراز، کیش، جزیره هرمز و اقامت در یک هتل شیک هم گزینه خوب و هدیه لاکچری به شمار می‌رود.

6.     ابزار استایل مو برای افرادی که به ظاهر خود می‌رسند

وسایل برقی برای رسیدگی به مو هم می‌تواند یک هدیه خاص برای خانم ها باشد. اگر قصد خرید چنین کادویی را دارید یک اتو موی چندکاره، سشوار، بابلیس، برس حرارتی و … می‌تواند جزو گزینه‌های نهایی شما قرار بگیرد و از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

7.     وسایل هوشمند و گجت‌ها

اگر به دنبال یک هدیه خاص برای خانم های امروزی هستید، یک ایرپاد و گوشی از برندی که دوست دارد می‌تواند جذاب باشد. همچنین ساعت هوشمند یا مچ‌بندهای اسمارتی که تنوع رنگ و مدل دارند، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. هندزفری، تبلت، لپ‌تاپ و… هم جزو این وسایلی است که می‌توانید به‌ عنوان یک هدیه لاکچری بخرید.

هندزفری، تبلت، لپ‌تاپ و… هم جزو این وسایلی است که می‌توانید به‌ عنوان یک هدیه لاکچری بخرید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند سامسونگ سال 2023

8.     ابزار بلاگری برای زنان فعال در فضای مجازی

اگر قصد خرید یک هدیه خاص برای خانم ها و دخترانی را دارید که بلاگر هستند و در فضای مجازی فعالیت دارند، ابزارهای دیجیتال و اکسسوری‌های متعددی چون میکروفون یقه‌ای، مونوپاد، سه‌پایه، رینگ لایت و … جزو گزینه‌‌های خوبی است که می‌توانید هنگام انتخاب و خرید کادو در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین هایی که بلاگرها در سال 2023 استفاده میکنند

9.     بلیت یک بازی برای زنان عاشق هیجان

اگر همسر شما عاشق هیجان و بالا رفتن آدرنالین خون است، به‌ جای هدایای عجیب‌وغریب، امکان انجام چنین فعالیتی را برای او فراهم کنید. بلیت بانجی جامپینگ، پاراسل، زیپ لاین، اتاق فرار، بولینگ و … جزو هدایای خاص و منحصربه‌فرد به شمار می‌رود.

10.عینک دودی و اکسسوری‌های لاکچری

اگر با خانم برند دوست و عاشق زرق‌وبرق روبه‌رو هستید، خرید اکسسوری‌ها و زیورآلات جذاب از برندهایی چون کارتیه یا یک عینک دودی جذاب و برند می‌تواند هدیه خوبی به شمار آید. بهتر است برای خرید عینک دودی فرم صورت را به یاد داشته باشید تا عینکی بی‌ربط نخرید و مجبور به تعویض آن نباشید.

هتر است برای خرید عینک دودی فرم صورت را به یاد داشته باشید تا عینکی بی‌ربط نخرید و مجبور به تعویض آن نباشید.

بهترین کادو برای خانم 50 ساله

اگر همسر یا مادر شما بالای 50 سال سن دارد و بسیاری از هدایای بالا را نمی‌توانید برای او بخرید، بهتر است با در نظر گرفتن سن و شرایط او یکی از ایده‌های زیر را عملی کنید و بهترین هدیه را برای سورپرایز او بخرید.

1.     یک حیوان خانگی برای زنان تنها

یک پرنده چون طوطی یا حیوان خانگی دیگری مانند سگ و گربه هدیه خاص برای خانم ها و مادرانی است که ساعات زیادی در خانه تنها هستند. یک حیوان خانگی مانند همدم بوده و برای سرگرمی این خانم‌ها هم که شده گزینه ایده‌آلی به شمار می‌رود.

2.     ابزارها و گجت‌های سلامت

با افزایش سن بیماری‌های مختلف به سراغ آدم می‌آید، خرید وسایل و گجت‌هایی که برای ردیابی وضعیت سلامت تولید می‌شوند برای خرید هدیه مناسب است. دستگاه فشارسنج دیجیتال، یک ساعت هوشمند با قابلیت نظارت بر ضربان قلب، فشارخون و خواب، یک ماساژور گردن یا پا و … جزو گزینه‌هایی است که برای خرید آن‌ها می‌توانید اقدام کنید.

ک ساعت هوشمند با قابلیت نظارت بر ضربان قلب، فشارخون و خواب، یک ماساژور گردن یا پا و … جزو گزینه‌هایی است که برای خرید آن‌ها می‌توانید اقدام کنید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش گرفتن فشارخون با دستگاه عقربه‌ای

3.     لوازم دست‌ساز و صنایع‌دستی

زنان بالای 50 سال ممکن است به هنرهای خاص و تولیدات دستی علاقه‌مند باشند؛ بنابراین، انتخاب یک کار دستی یا اشیای هنری و دکوری چون شمع دست‌ساز، یک فرش دستباف کوچک، کوسن زیبا، ظرف دکوری سفالی و … اغلب موردپسندشان واقع شده و کار شما را برای خرید کادو راحت می‌کند.

برای همسرمان چه کادویی بخریم؟

انتخاب یک هدیه خاص برای خانم ها می‌تواند یک فرصت بزرگ برای نشان دادن میزان عشق، احترام و توجه شما به او باشد. برای انتخاب کادوی مناسب باید سه اصل مهم را در نظر بگیرید که عبارت‌اند از:

  • برای خرید هدیه لیست آرزوهای او را در نظر بگیرید، نه لیست کارهای او! برای همین می‌گوییم بهتر است برای هیچ زنی قابلمه و پارچ و لیوان به‌ عنوان کادو نخرید.
  • از برندها و سازندگانی که به سلیقه آن‌ها اعتماد دارید، خرید کنید.
  • علایق همسر خود را فراموش نکنید و هدیه‌ای مناسب سبک زندگی او تهیه کنید.

انتخاب یک هدیه خاص برای خانم ها می‌تواند یک فرصت بزرگ برای نشان دادن میزان عشق، احترام و توجه شما به او باشد.

کلام آخر

با توجه به ایده‌ها و قانون‌هایی که در این مطلب مرور کردیم، امیدواریم خرید یک هدیه خاص برای خانم ها دیگر کار پردردسر و چالش‌برانگیزی برای شما محسوب نشود. بدون شک یک هدیه فارغ از ارزش مادی، نشان‌دهنده عشق و احترام شما نسبت به یک زن است و ارزش آن را دارد که برای تهیه کادوی جذاب زمان کافی و مناسبی را اختصاص دهید.

سوالات متداول

  • کدام گزینه‌ها برای چیدن یک باکس هدیه برای خانم‌ها بهتر است؟

گل‌های زیبا، میوه‌های خشک، تنقلات خاص چون پاستیل، کلوچه‌های ترد یا میوه‌های نوبر همراه با یادداشت زیبا، می‌تواند به خواهر، مادر یا شریک زندگی‌تان بفهماند که چقدر برای شما مهم هستند.

  • خانم‌ها چه چیزهایی را برای هدیه دوست دارند؟

این امر به علایق و ترجیحات یک زن بستگی دارد، اما از دید آماری محصولات مراقبت از پوست، لوازم‌آرایشی، زیورآلات، لباس و هدیه نقدی در صدر لیست قرار دارند.

  • چگونه یک هدیه برای خانم‌ها انتخاب کنیم؟

برای خرید هدیه خاص برای خانم ها باید بدانید که چه تیپ شخصیتی دارد، از انجام چه نوعی فعالیتی لذت می‌برد و به چه چیزهایی مورد نیاز او است. همچنین می‌توانید از دوست صمیمی او کمک بگیرید.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − یک =