Banner Image

بهترین مارک اتو مو چند کاره

امتیاز دهید

خرید یک اتو موی چندکاره با یک تیر چند نشان زدن است و می‌توانید با خرید آن از صرف پول بیشتر برای خرید چند وسیله دیگر چون ویو و بابلیس خود را معاف کنید. اگر دوست دارید بهترین مارک اتو مو چند کاره را همیشه کنار میز آرایش خود داشته باشید و ظاهر موی خود را با آن متفاوت جلوه دهید، ادامه این مطلب را بخوانید. در ادامه قصد داریم 10 محصول از برندهای برتر را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانیم:اپیلاتور چیست؟ آموزش طرز استفاده از دستگاه اپیلیدی!

1.     اتو مو جیمی جاندلی مدل JDL 2109

کمپانی Yiwu Gemei Electric Appliance Co یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان لوازم برقی با نام جیمی است. تجربه 15 ساله این شرکت باعث شده تا محصولاتی دارای کیفیت بالا و مطابق استاندارد اروپا CE تولید کند. یکی از محصولات اتو مو جیمی مدل JDL 2109 نام دارد. این اتو مو چندکاره برای صاف، مجعد و فر کردن مو کاربرد دارد. صفحات آن از جنس تیتانیوم ساخته شده و دوام و کیفیت بسیار بالایی دارند. همچنین کابل بلند، کار با آن را آسان کرده و دارای قابلیت چرخش 360 درجه نیز هست تا در هم گره نخورد و باعث پارگی و آسیب‌دیدگی سیم نشود.

طول سیم 170 سانتی‌متر
جنس صفحات تیتانیوم
نوع صفحات متوسط، باریک
امکانات سیستم قفل ایمنی، دارای سه صفحه اتو، ویو و بابلیس، دارای چراغ نشانگر گرم شدن، کابل بلند با قابلیت چرخش

کمپانی Yiwu Gemei Electric Appliance Co یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان لوازم برقی با نام جیمی است.

2.    اتو مو و فر کننده بابلیس مدل ConiSmooth BAB2225TTE

اگر به دنبال شناخت و خرید بهترین مارک اتو مو چند کاره هستید، برند معروف و جهانی بابلیس را نباید از قلم انداخت. بابلیس برندی است که در دهه 60 میلادی توسط یک جوان آرایشگر و با ساخت یک انبر فر کننده مو کار خود را شروع کرد و نام بابلیس برای آن انتخاب شد. BAB2225TTE یکی از فر کننده‌های مخروطی باکیفیت است که برای صاف و موج‌دار کردن موهای خود نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

صفحه‌های سرامیکی این محصول دارای روکشی از جنس تیتانیوم تورمالین است که باعث شده 40 درصد کارایی بیشتر داشته باشد. چنین روکشی الکتریسیته ساکن از روی موها را از بین برده و به درخشش موها کمک خواهد کرد. قابلیت تنظیم دمای این محصول روی در سه حالت 170، 200 و 230 وجود دارد.

طول سیم
جنس صفحات سرامیک با روکش تیتانیوم
نوع صفحات متوسط
امکانات قابلیت تنظیم دما، دارای قفل ایمنی

بیشتر بخوانید:بهترین پالت سایه

قابلیت تنظیم دمای این محصول روی در سه حالت 170، 200 و 230 وجود دارد.

3.    اتو و حالت‌دهنده‌ مو بابلیس مدل MS22SDE

یکی دیگر از محصولات برند بابلیس که بهترین مارک اتو مو چند کاره است، مولتی استایلر مدل Ms22Sde نام دارد. این محصول، یک مجموعه با 10 حالت‌دهنده مختلف است. همچنین دارای صفحات سرامیکی مختلف از جمله فر کننده، چین‌دار، صاف کننده، ویور و صفحات مارپیچ به همراه سنجاق مو است. افزون بر این، از پلاستیک ترموست در بخش خارجی آن برای محافظت از دست در برابر حرارت استفاده شده و یک محصول ضدضربه به شمار می‌رود.

طول سیم 200 سانتی‌متر
جنس صفحات سرامیک
نوع صفحات متوسط
امکانات ضدضربه، دارای 10 سری برای حالت‌دهی به مو

بیشتر بخوانید:هدیه خاص برای خانم ها [21 کادوی به یادماندنی]

افزون بر این، از پلاستیک ترموست در بخش خارجی آن برای محافظت از دست در برابر حرارت استفاده شده و یک محصول ضدضربه به شمار می‌رود.

4.    اتو مو باراباس نانو مدل ST2911

باراباس نانو از جمله‌ برندهای برتری است که در زمینه تولید انواع اتو مو، میکرودرم‌ و … فعالیت دارد. در ادامه معرفی بهترین مارک اتو مو چند کاره به یکی از محصولات این برند یعنی اتو مو باراباس نانو مدل ST2911 می‌پردازیم. این محصول دارای قابلیت صاف و موج‌دهندگی به مو است و برای تغییر حالت بین این دو فقط باید یک دکمه را فشار دهید. همچنین دارای سیم گردان باکیفیت نیز هست تا هنگام کار با آن دست خسته نشود و سیم گره نخورد.

طول سیم
جنس صفحات سرامیک
نوع صفحات پهن
امکانات اتو مو و موج دهنده، برخورداری از صفحه فوق پهن، سیم گردان

 

5.    اتو و حالت‌دهنده مو مک استایلر مدل MC-2070

برند مک استایلر یکی از برندهای خوش‌نام در زمینه تولید لوازم برقی مختلف و متنوعی بوده که پرفروش‌ترین آن‌ها محصولاتی چون اتو و سشوار مو است. محصولی که در ادامه بررسی بهترین مارک اتو مو چند کاره معرفی می‌کنیم، متعلق به این برند و مدل MC-2070 است. این محصول امکان تنظیم دما بین 200 درجه تا 220 درجه سانتی‌گراد را دارد. طراحی آن علاوه بر زیبایی، کاربردی بوده و باعث می‌شود کار با آن راحت باشد. قابلیت چرخش سیم آن هم از فرسودگی و آسیب به آن جلوگیری می‌کند.

طول سیم 180 سانتی‌متر
جنس صفحات سرامیک
نوع صفحات متوسط
امکانات دارای سیم چرخشی، امکان تنظیم دما

برند مک استایلر یکی از برندهای خوش‌نام در زمینه تولید لوازم برقی مختلف و متنوعی بوده که پرفروش‌ترین آن‌ها محصولاتی چون اتو و سشوار مو است.

6.    اتو و حالت‌دهنده‌ مو تونی اند گای مدل TGIR1928UK1

تونی اند گای یکی از برندهایی است که در زمینه تولید محصولات آرایشگاهی فعالیت دارد. این محصول نیز از تولیدات همین برند بوده و حداکثر دمای ایجاد شده توسط آن 200 درجه است که البته قابلیت تنظیم روی دماهای مختلف را دارد. صفحات سرامیکی آن دارای روکشی از تورمالین بوده و به واسطه استفاده از فناوری Color Lock از موهای شما محافظت می‌کند.

طول سیم
جنس صفحات سرامیک تورمالین
نوع صفحات پهن
امکانات دارای فناوری Color Lock، سیستم ایمنی قفل دما

تونی اند گای یکی از برندهایی است که در زمینه تولید محصولات آرایشگاهی فعالیت دارد.

7.    اتو و حالت‌دهنده مو انزو پروفشنال مدل EN-3888W به همراه فر مو

اتو موی مدل EN-3888W یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های برند انزو است که بهترین مارک اتو مو چند کاره به شمار می‌رود. از این اتو مو علاوه بر صاف کردن مو می‌توانید برای فر کردن نیز استفاده کنید. وزن مناسب، کار با آن راحت کرده و نشانگر دیجیتالی روی محصول، شما را از دمای دقیق آن آگاه می‌کند. دما را روی سه حالت می‌توانید تنظیم کنید و علاوه بر این دارای کابلی با قابلیت چرخش 360 درجه است تا راحت‌تر با آن کار کنید.

طول سیم
جنس صفحات سرامیک
نوع صفحات متوسط
امکانات امکان تنظیم حرارت، دارای نشانگر دیجیتالی

وزن مناسب، کار با آن راحت کرده و نشانگر دیجیتالی روی محصول، شما را از دمای دقیق آن آگاه می‌کند.

8.    اتو و حالت‌دهنده مو والرا مدل ایکس استایل

والرا یکی از برندهای برتر تولیدکننده محصولات برقی شخصی و مراقبت از مو است. این برند از سال 1955 در سوئیس فعالیت خود را شروع کرده و تمام آرایشگران حرفه‌ای و طراحان مدل مو دنیا آن را می‌شناسند. با این توضیحات قطعاً باید در لیست بهترین مارک اتو مو چند کاره قرار بگیرد. یکی از تولیدات این برند اتو موی چندکاره مدل ایکس استایل است که سه قابلیت اتو مو، فر‌ و ویو‌ کننده دارد. حداکثر دمای آن 190 درجه و دارای فناوری گرم و سرد شدن فوری و قابلیت حفظ پایداری دما است.

طول سیم 3 متر
جنس صفحات سرامیک
نوع صفحات متوسط
امکانات مجهز به سیستم گرمایش PTC، فناوری گرم و سرد شدن فوری و پایداری دما

والرا یکی از برندهای برتر تولیدکننده محصولات برقی شخصی و مراقبت از مو است.

9.    اتو و حالت‌دهنده مو روزیا مدل HR755

روزیا هم جزو برندهای برتری بوده که در زمینه تولید محصولات این‌چنینی فعالیت دارد و اتو موی سه‌کاره مدل HR755 یکی از تولیدات این برند است. در توضیح مشخصات این اتو مو باید گفت که دارای سه صفحه برای صاف و موج‌دار کردن مو بوده و به شکل کاملاً ارگونومیک طراحی ‌شده است تا دست شما در هنگام کار با آن خسته نشود. نوع نمایشگر این محصول LED بوده و دمای آن را به شما نمایش خواهد داد.

طول سیم
جنس صفحات سرامیک
نوع صفحات متوسط
امکانات قابلیت تنظیم دما، 4 صفحه موج‌دار

نوع نمایشگر این محصول LED بوده و دمای آن را به شما نمایش خواهد داد.

10.اتو و حالت‌دهنده مو اکسیژن مدل 5164

این محصول تولید برند اکسیژن بوده و دارای دو کاربرد مختلف یعنی صاف و ویو کردن مو است. صفحات از جنس سرامیک و روکش تیتانیومی دارد که از ایجاد الکتریسیته ساکن روی مو جلوگیری می‌کند. علاوه بر این مشخصات دارای کابلی به طول 2 متر و همراه با قابلیت چرخش 360 درجه است تا کار با آن راحت باشد و به سیم در حین کار آسیبی وارد نشود.

طول سیم 2 متر
جنس صفحات سرامیک
نوع صفحات متوسط
امکانات قابلیت تنظیم دما، قابلیت چرخش سیم، قابلیت صاف و ویو کردن مو

بیشتر بخوانید:چگونه خط چشم قرینه بکشیم؟

کلام آخر

در این مقاله بهترین مارک اتو مو چند کاره و محصول هر برند را به شما معرفی کردیم. این محصولات در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند تا با توجه به بودجه مدنظر خود بهترین انتخاب را از بین آن‌ها داشته باشید. فقط قبل از خرید بهتر است انتظارات و اولویت‌های خود را مشخص کنید که تعداد گزینه‌های شما محدودتر و انتخاب آسان‌تر شود.

سوالات متداول

  • چه تعداد قابلیتی در اتو مو چند کاره معقول است؟

تعداد صفحات و کارایی‌ها به نیاز شما بستگی دارد. برخی محصولات 2 کاربرد دارد و برخی دیگر تا 10 مدل موی شما را حالت می‌دهند.

  • برای استفاده خانگی اتو مو چند کاره مناسب است؟

این مدل اتو موها بیشتر برای کاربرهای خانگی طراحی شده‌اند و مناسب استفاده شما هستند. البته مدل‌های حرفه‌ای و آرایشگاهی هم وجود دارد.

  • چه عواملی روی قیمت اتو موی چند کاره اثر دارد؟

تعداد کارایی، نوع صفحات، برند تولیدکننده، امکان تنظیم دما و امکانات هر محصولی بر روی قیمت آن اثر دارد.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 6 =