Banner Image

بهترین پالت سایه که با قیمت مناسب می‌توانید بخرید

امتیاز دهید

چشم‌ها مهم‌ترین عضو صورت هستند و آرایش آن‌ها زیبایی چهره را چند برابر می‌کند. لوازم آرایش متعددی برای چشم‌ها وجود دارد و سایه چشم به نوعی جذاب‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید. سایه چشم روی پلک‌ها و زیر ابروها کشیده می‌شود و عمق و جلوه خاصی به چشم‌ها می‌بخشد. سایه چشم به شکل‌های مختلف مثل پالتی، پودری، مدادی و … در فروشگاه‌ها عرضه شده‌اند، اما نوع پالتی به طور ویژه مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد. ولی بهترین پالت سایه چشم کدام است؟

رنگ سایه چشم معمولاً با توجه به رنگ چشم‌ها، رنگ موها، رنگ لباس و تم آرایشی صورت انتخاب می‌شود. از این رو بسیاری از افراد به سراغ خرید سایه‌های پالتی می‌روند که تنوع رنگی بیشتری دارد. علیرغم وجود مارک‌های مختلف ایرانی و خارجی، چند برند خاص برای پالت چشم وجود دارد که به دلایلی همچون کیفیت، ماندگاری، تنوع رنگی و میزان رضایت خریداران، نام آن‌ها حداقل یک‌بار به گوش هر خانمی رسیده است.

بیشتر بخوانید:تسلط بر تکنیک‌های خط چشم برای چشم‌های گرد و درشت

بهترین مارک سایه چشم ایرانی

شرکت‌های آرایشی و بهداشتی متعددی در ایران هر ساله محصولات متنوعی از جمله پالت سایه چشم را تولید و روانه بازار می‌کنند؛ اما برندهای معدودی تاکنون توانسته‌اند موجب جلب رضایت کامل مشتریان شوند. آیا تاکنون به این فکر افتاده‌اید که بهترین پالت سایه چشم متعلق به کدام برند ایرانی است؟

سایه چشم کالیستا

اکثر فروشندگان و آرایشگران، کالیستا (Callista) را به عنوان بهترین پالت سایه چشم ایرانی معرفی می‌کنند. سایه چشم کالیستا بافت بسیار نرمی داشته و به خوبی روی پلک می‌نشیند و احساس سنگینی به وجود نمی‌آورد. اگر چشم‌های حساسی دارید و پوشش رنگ برای شما از اهمیت بسیاری برخوردار است، به سراغ محصولات کالیستا بروید و مطمئن باشید که بهترین برند سایه چشم را انتخاب کرده‌اید.

اکثر فروشندگان و آرایشگران، کالیستا (Callista) را به عنوان بهترین پالت سایه چشم ایرانی معرفی می‌کنند.

سایه چشم مای

مای (MY) نامی قدیمی و آشنا در تولید لوازم آرایشی است و با تجربه‌ای که در سال‌های طولانی به دست آورده، جای تعجب ندارد که نام آن روی بسته‌بندی بهترین پالت سایه چشم ایرانی درج شده باشد. بدون شک بارها در فروشگاه‌های لوازم آرایشی کوچک و بزرگ و همین‌طور داروخانه‌ها، چشمتان به سایه‌های تک‌رنگ مای افتاده است. پوشش سبک و یکدست با ماندگاری طولانی و مقاومت در برابر تعریق، ویژگی‌های اصلی سایه‌های تک‌رنگ مای هستند.

پوشش سبک و یکدست با ماندگاری طولانی و مقاومت در برابر تعریق، ویژگی‌های اصلی سایه‌های تک‌رنگ مای هستند.

سایه چشم آنیکا

آنیکا (Anika) نیز کاندید بهترین برند سایه چشم ایرانی است و استقبال فراوان مشتریان، مهر تأییدی بر این ادعا خواهد بود. سایه چشم آنیکا بافت بسیار نرم و سبکی داشته و جذابیت خاصی روی پلک‌ها به وجود می‌آورد. ماندگاری طولانی ‌مدت و عدم نیاز به تمدید آرایش در طول روز، از دیگر مزایای سایه چشم آنیکا به حساب می‌آیند که موجب محبوبیت این برند شده است.

بیشتر بخوانید:چگونه خط چشم قرینه بکشیم؟

بهترین مارک سایه چشم خارجی

به دلیل تنوع فراوان، انتخاب بهترین برند سایه چشم خارجی کار بسیار دشواری است. از فلورمار و گلدن رز گرفته تا لورآل و دبورا، نام برندهای مطرحی روی بسته‌بندی پالت‌های سایه به چشم می‌خورد که همگی آن‌ها کیفیت و ماندگاری بالایی دارند. در ادامه، به نام برخی از برندهای تولیدکننده بهترین پالت سایه چشم خارجی اشاره می‌کنیم.

سایه چشم دبورا

دبورا (Deborah) یک برند ایتالیایی است که سابقه بسیار طولانی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی دارد. سایه چشم‌های دبورا به دلیل داشتن رنگ‌دانه‌های غنی، دوام بالا و همین‌طور ایجاد بافت نرم و ابریشمی پشت پلک‌ها، محبوبیت بسیاری نزد خانم‌ها دارند. دبورا بدون تردید در صدر فهرست بهترین برند سایه چشم قرار می‌گیرد.

دبورا (Deborah) یک برند ایتالیایی است که سابقه بسیار طولانی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی دارد.

سایه چشم میبلین

نام میبلین (Maybelline) فرانسه نیز در لیست بهترین برند سایه چشم خارجی به چشم می‌خورد. سایه چشم‌های میبلین دارای رنگ‌بندی متنوعی هستند، بافت مخملی و نرمی روی پلک‌ها به وجود می‌آورند، کیفیت و ماندگاری بالایی داشته و نیاز به تمدید ندارند. این ویژگی‌ها باعث شده صفت بهترین پالت سایه به پالت‌های برند میبلین اختصاص داده شود.

بیشتر بخوانید:چطور لاک را بدون استون پاک کنیم؟

سایه چشم رولوشن

سایه چشم Velvet Rose یک پالت شامل ۱۵ رنگ پایه، گرم و ملایم است که در همان نگاه اول، قلب هر خانمی را به تسخیر خود درمی‌آورد. این مدل خاص پالت سایه، به برند انگلیسی رولوشن (Revolution) تعلق دارد. بسیاری از آرایشگران، رولوشن را بهترین برند سایه چشم می‌دانند، چون پالت‌های آن علاوه بر رنگ‌دانه‌های قوی، پوشش نرم و سبک و همین‌طور ماندگاری بالا، شامل طیف وسیعی از رنگ‌های سرد، گرم، خنثی، مات یا براق می‌شوند.

سایه چشم هدی بیوتی

هدی بیوتی یک برند آمریکایی است که مدل‌های مختلف پالت سایه چشم در سبد محصولات آن وجود دارد. پالت‌های هدی بیوتی علاوه بر کیفیت و ماندگاری، رنگ‌های جذاب و منحصر به فردی داشته و جلوه خاصی به صورت می‌بخشند. به طور خاص مدل نود (Nude) به عنوان پرطرفدارترین و بهترین پالت سایه چشم از برند Huda Beauty در ایران شناخته می‌شود.

بهترین برند سایه چشم مخملی

سایه مخملی جذابیت خاص و چشم‌گیری به پلک‌ها می‌بخشد و به همین خاطر، هر خانمی حداقل یک پالت سایه چشم مخملی در مجموعه لوازم آرایشی خود دارد؛ اما بهترین پالت سایه مخملی متعلق به کدام برند است؟

سایه چشم میبلین مدل Burgundy Bar

تنوع پالت‌های دارای رنگ‌های مخملی، میبلین را در لیست بهترین برند سایه چشم مخملی قرار می‌دهد. به طور ویژه مدل Burgundy Bar با ۱۲ رنگ عمیق و درخشان، یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های خرید برای افرادی است که به دنبال سایه چشم مخملی با رنگ دهی و ماندگاری بالا هستند.

تنوع پالت‌های دارای رنگ‌های مخملی، میبلین را در لیست بهترین برند سایه چشم مخملی قرار می‌دهد.

برند آرکانسیل مدل Trio Cabaret

مدل Trio Cabaret متعلق به برند فرانسوی آرکانسیل (Arcancil)، بهترین پالت سایه چشم مخملی در بازار است که رنگ‌های جذاب آن شما را وادار می‌کند به محض خرید، آن‌ها را روی پلک‌های خود بکشید. سایه‌های مخملی آرکانسیل یکدست، براق و زیبا هستند و ماندگاری تحسین‌برانگیزی دارند.

سایه‌های مخملی آرکانسیل یکدست، براق و زیبا هستند و ماندگاری تحسین‌برانگیزی دارند.

برند این لی مدل Ocean

برند ایرانی این لی (Inlay) نیز با عرضه مدل‌هایی مثل Ocean و Mocha توانسته نام خود را به لیست بهترین برند سایه چشم مخملی اضافه کند. پالت سایه چشم مخملی این لی معمولاً شامل ۴ رنگ با طیف هماهنگ می‌شود که بافت سبکی داشته و با پوششی یکدست و ماندگار، به خوبی روی پلک‌ها می‌نشیند.

برند ایرانی این لی (Inlay) نیز با عرضه مدل‌هایی مثل Ocean و Mocha توانسته نام خود را به لیست بهترین برند سایه چشم مخملی اضافه کند.

بهترین برند سایه چشم برای عروس

آرایش عروس از حساسیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر آرایشگران از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی برای عروس خانم‌ها استفاده می‌کنند. بهترین برند سایه چشم برای عروس باید ماندگاری و دوام فوق‌العاده‌ای داشته باشد و به هیچ‌وجه نریزد و جلوه خود را از دست ندهد. بر اساس توصیه و تجربه آرایشگرها و همچنین نتیجه جستجو در اینترنت، بهترین پالت سایه چشم برای آرایش عروس، متعلق به سه برند زیر است:

برند هدی بیوتی

مدل Desert Dusk یکی از پرکاربردترین پالت‌های سایه چشم محسوب می‌شود که دارای ۱۸ رنگ متنوع با چهار بافت متفاوت است که علاوه بر جذابیت و ماندگاری طولانی ‌مدت، جلوه خاصی به چشم‌ها می‌بخشد. هدی بیوتی را می‌توان بهترین برند سایه چشم عروس در نظر گرفت.

هدی بیوتی را می‌توان بهترین برند سایه چشم عروس در نظر گرفت.

برند رولوشن

مدل Neutrals یکی از پالت‌های پرطرفدار برای آرایش عروس است که همانند پالت سایه هدی بیوتی، شامل رنگ‌های متنوع با بافت‌های مختلف می‌شود. سایه چشم رولوشن بافت بسیار نرم و سبکی داشته و به سبب ماندگاری بالا و تنوع رنگ‌ها، برای مراسم خاص مثل نامزدی و عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از دیگر مارک‌های سایه چشم مناسب برای عروس می‌توان به بیولیس مدل Catch it 288 و اسنس مدل Nude Edition اشاره کرد.

از دیگر مارک‌های سایه چشم مناسب برای عروس می‌توان به بیولیس مدل Catch it 288 و اسنس مدل Nude Edition اشاره کرد.

آیا سایه چشم تاریخ انقضا دارد؟

سایه چشم همانند سایر محصولات آرایشی دارای تاریخ انقضا است. فرقی نمی‌کند پالت سایه چشم شما به برند ایرانی مای تعلق داشته باشد یا هدی بیوتی. با گذشت زمان، مواد تشکیل‌دهنده سایه چشم خاصیت خود را از دست داده و غیر قابل استفاده می‌شوند. معمولاً لوازم آرایشی بین ۱۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری داشته و سپس فاسد می‌شوند. اصرار به نگهداری آن‌ها به معنی آسیب‌رسانی عمدی به پوست است؛ بنابراین توصیه می‌شود حدود ۱ سال پس از خرید هر نوع لوازم آرایشی مثل سایه چشم، آن را تعویض کنید. بد نیست بدانید سایه چشم در صورت فاسد شدن نه تنها بوی بدی به خود می‌گیرد، بلکه انسجام خود را از دست داده و به خوبی روی پلک نمی‌نشیند.

کلام آخر

سایه چشم یکی از لوازم آرایشی محبوب و پرکاربرد بین خانم‌ها است، ولی به دلیل تماس مستقیم با پوست اطراف چشم، به هیچ‌وجه نباید به سراغ برندهای ناآشنا و ارزان ‌قیمت رفت. اگر چشم‌های حساسی دارید و یا از لنز استفاده می‌کنید، با انتخاب بهترین پالت سایه از برندهای معتبر در حق چشم‌های خود لطف کرده و لذت یک آرایش سبک، جذاب و ماندگار روی پلک‌های خود را تجربه کنید.

پرسش‌های متداول

  • بهترین برند سایه چشم ایرانی کدام است؟

مای، کالیستا، آنیکا، این لی و شون جزو بهترین برندهای تولیدکننده پالت سایه چشم در ایران هستند.

  • بهترین برند سایه چشم خارجی کدام است؟

دبورا، رولوشن، لورآل، میبلین، آرکانسیل، گلدن رز، اسنس، فلورمار و نوت، بهترین برندهای سایه چشم در بازار جهانی هستند.

  • مشخصات سایه چشم خوب چیست؟

بافت نرم، رنگ‌دانه‌های غنی و قوی و همین‌طور دوام و ماندگاری بالا مهم‌ترین خصوصیات سایه چشم خوب هستند.

  • بهترین روش برای پاک کردن سایه چشم از روی پلک چیست؟

بهترین پاک‌کننده آرایش چشم، روغن نارگیل است که ضمن پاک کردن مواد آرایشی، پوست دور چشم را تقویت می‌کند.

  • آیا سایه چشم فاسد می‌شود؟

تمام لوازم آرایشی از جمله سایه چشم دارای تاریخ انقضا هستند که معمولاً پشت بسته‌بندی آن‌ها درج شده است. سایه چشم حدود ۱۲ الی ۱۸ ماه ماندگاری دارد و در صورت خراب شدن به هیچ‌وجه نباید مورد استفاده قرار گیرد.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =