Banner Image
ناب ترین ایده ولنتاین برای همسر چیست؟

ناب‌ترین ایده ولنتاین برای همسر چیست؟

امتیاز دهید

روز ولنتاین برای زوج‌های جوان و حتی زوج‌هایی که چندین سال از ازدواج‌شان می‌گذرد یک روز ویژه و خاص است. در این روز زوج‌ها سعی می‌کنند با دادن هدیه به یکدیگر به نوعی علاقه خود را نشان دهند. اما کادو دادن و پیدا کردن یک هدیه درست‌و‌حسابی کار چندان آسانی نیست.

هر ساله زوج‌های مختلف برای این روز ایده‌هایی در نظر می‌گیرند تا طرف مقابل خود را خوشحال کنند. اما به نظر شما کدام ایده‌ها بهتر از بقیه هستند و کدام روش‌ها برای سورپرایز کردن مناسب‌تر هستند؟ در ادامه این مقاله ایده‌ها و کادوهایی را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها بتوانید یک روز ولنتاین خوب داشته باشید. با ما همراه باشید.

تاریخچه ولنتاین

ولنتاین یا روز عشق هر ساله در 14 فوریه یا همان 25 بهمن در سراسر جهان برگزار می‌شود. این روز یکی از مهم‌ترین روزها برای زوج‌ها در همه دنیا است. اما بیایید پیش از هر چیز تاریخچه این روز مهم را دوره کنیم.

بیشتر بخوانید:ایده کادو ولنتاین و جادوی عشق در هدیه‌های خاص

همان‌گونه که تاریخ می‌گوید، ریشه‌های این جشن بزرگ به روم باستان بر‌می‌گردد. گفته می‌شود نخستین ولنتاین در سال 496 میلادی جشن گرفته شده است. نام ولنتاین برگرفته از یک قدیس است که افسانه‌های بسیار زیادی در مورد آن گفته می‌شود. در این روز مردم سعی می‌کنند به آدم‌های مهم زندگی خود هدایایی تقدیم کنند و بابت بودن آن‌ها در زندگی‌شان تشکر کنند.

هر ساله در همه جهان بیش از یک میلیارد کارت تبریک مخصوص این روز چاپ می‌شود که نشان از اهمیت بالای این روز دارد. در زمان‌های گذشته در این روز زوج‌ها شکلات‌های کوچکی به هم می‌دادند و این روز را گرامی می‌داشتند، اما رفته‌رفته و با گذر زمان آن قطعه شکلات کوچک جایش را به انواع کادوهای گران‌قیمت داد. چیزی که در این روز اهمیت دارد عشق است پس تا می‌توانید در روز ولنتاین به همسر خود عشق هدیه دهید و او را دوست بدارید.

تاریخچه ولنتاین

ولنتاین یا روز عشق هر ساله در 14 فوریه یا همان 25 بهمن در سراسر جهان برگزار می‌شود

ایده‌های جذاب برای روز ولنتاین مخصوص خانم‌ها

مردها برای خرید هدیه ولنتاین بیشتر از زن‌ها سردرگم خواهند شد. دلیل این موضوع این است که مردها کمتر به خرید کردن علاقه دارند. در ادامه این مقاله ایده‌های بسیار خوبی به مردان خواهیم داد تا با‌توجه به آن‌ها بتوانند، بهترین کادو را برای همسر خود انتخاب کنند.

شکلات خوشمزه

شکلات همیشه محبوب‌ترین تنقلات در روز ولنتاین بوده است. برخی بر این باورند که شکلات باعث به وجود آمدن شادی در زندگی می‌شود. ما هم پیشنهاد می‌کنیم که از خرید شکلات در روز ولنتاین غافل نشوید. کمتر کسی پیدا می‌شود که به شکلات‌های خوشمزه علاقه نداشته باشد در نتیجه بهتر است در کنار هدیه خود یک بسته شکلات خوشمزه هم قرار دهید.

بیشتر بخوانید:هدیه خاص برای خانم ها [21 کادوی به یادماندنی]

عطر

کادو دادن یک عطر لاکچری و خوشبو یکی دیگر از ایده‌های بسیار خوبی است که می‌توانید در روز ولنتاین به‌کار بگیرید. عطرها از سالیان دور تا حالا همیشه جز کادوهای آقایان برای خانم‌ها بوده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم، اگر وقت خرید کادو را ندارید و یا اینکه سلیقه همسر خود را به‌خوبی نمی‌دانید، با خرید یک عطر مناسب کار خود را پیش ببرید.

گل

یک دسته گل زیبا ارزش کار شما را در روز ولنتاین چند برابر خواهد کرد. گل‌ها برای همه افراد مناسب هستند، حتی سخت‌پسندترین آدم‌ها نیز از گرفتن دسته‌گل خوشحال خواهند شد. شما می‌توانید، یک دسته‌گل زیبا و یک کارت تبریک مناسب برای این روز تدارک ببینید و آن‌ها را به همسر خود هدیه دهید.

عروسک

زن‌ها در هر سنی به عروسک علاقه خاصی دارند. شما می‌توانید برای روز ولنتاین یک عروسک بسیار زیبا خریداری کنید و آن را به همسر خود هدیه دهید. عروسک‌های دخترانه در بازار به تعداد فراوانی وجود دارد، به همین دلیل برای خرید این کادو با مشکل روبرو نخواهید شد. دخترها معمولا به عروسک‌های خرس و خرگوش علاقه زیادی دارند. پیشنهاد می‌کنیم برای کادو گرفتن عروسک از یک کاغذ‌کادو مناسب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:بهترین کادو برای زن

آرشیو عکس‌های دونفره

شما می‌توانید برای این روز مخصوص یک آرشیو عکس‌های دونفره با تم زیبا درست کنید. تهیه یک آلبوم و چیدن عکس‌های دونفره درون آن، کار چندان سختی نیست فقط کافیست که کمی سلیقه به خرج دهید. می‌توانید در بین عکس‌ها چند نقاشی که از روی عکس‌های دونفره شما کشیده شده است، قرار دهید.

لوازم الکترونیکی

اگر همسر شما به لوازم الکترونیکی علاقه دارد، می‌توانید دست به‌کار شوید و یک کادو عالی برای این روز تدارک ببینید. خوشبختانه لوازم الکترونیکی در بازار بسیار زیاد هستند و شما برای خرید این محصولات با مشکل مواجه نخواهید شد. هدفون، ایرپاد و گوشی هوشمند جزو پرطرفدارترین کادوهای روز ولنتاین هستند.

ساعت

ساعت‌های زنانه جزو پرفروش‌ترین محصولات در روز ولنتاین هستند. ساعت‌ها معمولا با طرح‌های گوناگون و زیبا در بازار موجود هستند و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را برای هدیه روز ولنتاین انتخاب کنید.

جواهرات

پیشنهاد می‌کنیم اگر محدودیت مالی ندارید با خرید یک جواهر خاص در این روز همسر خود را شگفت‌زده کنید. جواهرات همیشه در طول تاریخ محبوب‌ترین کادوهای زنان بوده‌اند. خرید یک انگشتر زیبا در این روز خاص یک ایده بسیار عالی است.

بیشتر بخوانید:هدیه خاص و متفاوت برای دوستم چی بخرم؟

باکس هدیه

این نوع کادو چند سالی است که طرفداران بسیار زیادی پیدا است. باکس‌های هدیه معمولا با انواع شکلات‌ها تزئین می‌شوند و در صورت نیاز یک کادو خاص هم درون آن‌ها قرار می‌گیرد. کادویی که درون باکس هدیه قرار می‌گیرد کاملا به سلیقه طرف مقابل شما بستگی دارد.

باکس هدیه

اکس‌های هدیه معمولا با انواع شکلات‌ها تزئین می‌شوند و در صورت نیاز یک کادو خاص هم درون آن‌ها قرار می‌گیرد

ایده‌های جذاب برای روز ولنتاین مخصوص آقایان

خانم‌ها چون به خرید علاقه دارند و زمان بیشتری را صرف گشتن در بازار می‌کنند، راحت‌تر می‌توانند کادو روز ولنتاین را خریداری کنند. ما در ادامه چند ایده بسیار عالی برای شما خانم‌های عزیز آماده کرده‌ایم.

ست مردانه

ست‌های مردانه همیشه جزو پرفروش‌ترین کادوها در روز ولنتاین هستند. این ست‌ها معمولا دارای کیف، کمربند و ساعت و فندک یک‌رنگ هستند. این کادو بسیار شیک و مناسب است.

فندک

اگر همسر شما به فندک علاقه دارد شما می‌توانید یک فندک بسیار خاص و لاکچری انتخاب کنید و در روز ولنتاین به او هدیه دهید.

لباس

اگر همسر شما به لباس‌های مختلف علاقه دارد و به شیک‌پوشی اهمیت می‌دهد، می‌توانید به‌عنوان کادو ولنتاین برای او یک لباس زیبا و لاکچری بخرید. چون روز ولنتاین در فصل زمستان است، شما می‌توانید یک ژاکت زیبا برای همسر خود بخرید و به او هدیه دهید. همچنین خرید یک کفش خاص و مناسب هم برای کادو دادن در روز ولنتاین پیشنهاد می‌شود.

پک ریش‌تراش

این کادو بسیار خاص و مناسب برای این روز است. آقایان معمولا به این مدل کالاها علاقه دارند. پک ریش‌تراش معمولا دارای یک ریش‌تراش باکیفیت و ارزشمند است و قیمت نسبتا مناسبی هم دارد.

عطر

عطرها نه تنها جز کادوهای مورد‌علاقه خانم‌ها هستند، بلکه مردان هم از این هدیه استقبال خواهند کرد. خوشبختانه عطرهای مردانه تا دلتان بخواهد در بازار موجود هستند، شما می‌توانید از بین آن‌ها یک عطر خوشبو و لاکچری را انتخاب کنید و در روز ولنتاین به همسر خود هدیه کنید.

بیشتر بخوانید:چه ادکلن مردانه ای بخرم؟

تخته‌نرد و شطرنج

اگر همسر شما به بازی‌های رومیزی مثل شطرنج و تخته‌نرد علاقه دارد، کار شما بسیار راحت خواهد بود. خوشبختانه کادوهای این مدلی در بازار فراوان هستند. شما می‌توانید با خرید یک شطرنج لاکچری، همسر خود را در این روز غافلگیر کنید.

بیشتر بخوانید:کادو ولنتاین برای پسر چی بخریم؟

کالاهای دیجیتالی

تقریبا همه مردان به محصولات دیجیتالی علاقه دارند. پیشنهاد می‌کنیم، اگر محدودیت مالی ندارید برای کادو ولنتاین یک کالای دیجیتالی مانند گوشی هوشمند، لپ‌تاپ، هدفون، پاوربانک یا اپل واچ خریداری کنید.

یک روز عالی بسازید

بهتر است روز ولنتاین خود را فقط محدود به خرید و کادو دادن نکنید. سعی کنید این روز را بسیار خوب شروع کنید و عاشقانه به اتمام برسانید. خانم‌ها می‌توانند صبح روز ولنتاین یک میز صبحانه بسیار عالی و زیبا درست کنند و خانه را به سبکی جدید دکور کنند. آقایان هم می‌توانند برای روز ولنتاین برنامه‌های دیگر خود را کنسل کنند و فقط در اختیار همسر باشند. یادتان باشد سورپرایزهای بسیار زیادی برای این روز تداریک ببینید و طرف مقابل خود را هیجان‌زده کنید. برای صرف شام نیز بهتر است به یک رستوران لاکچری که موسیقی زنده دارد، بروید.

یک روز عالی بسازید

سعی کنید این روز را بسیار خوب شروع کنید و عاشقانه به اتمام برسانید

سخن پایانی

روز ولنتاین یک روز بسیار مهم برای زوج‌ها است، بهتر است برای این روز خاص برنامه‌های زیادی بچینید و همواره سعی کنید طرف مقابل خود را خوشحال کنید. ولنتاین روزی است که شما باید عشق خود را به همسر خود ثابت کنید. شاید فلسفه اصلی ولنتاین این است که در این روز خاص به همسر خود نشان دهید که هنوز هم او را دوست دارید و تک‌تک لحظه‌های سال را به یاد او بوده‌اید. شما باید در این روز از طرف مقابل خود عشق بگیرید و به او عشق بدهید. یادتان باشد زندگی بدون عشق هیچ معنایی ندارد، پس در روز ولنتاین عشق را به کانون گرم خانواده خود بیاورید.

سوالات متداول

1-چه زمانی از روز ولنتاین برای دادن هدیه بهتر است؟

این موضوع کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. اما به‌هر ‌حال شاید بهتر باشد که کادوی خود را بعد از شام و در پایان روز ولنتاین، تقدیم کنید.

2-آیا جعبه شکلات برای کادو ولنتاین کافی است؟

معمولا افرادی که جعبه شکلات را برای هدیه دادن در روز ولنتاین انتخاب می‌کنند، جدا از شکلات‌ها یک کالای دیگر را نیز درون آن بسته به‌عنوان هدیه اصلی قرار می‌دهند. جعبه‌های شکلاتی جز پرطرفدارترین کادوها در روز ولنتاین هستند.

3-ست مردانه یک هدیه ایده‌آل است؟

بله. ست‌های مردانه یکی از پرفروش‌ترین محصولات در روز ولنتاین هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهارده =