Banner Image
بهترین ایده ها برای سورپرایز ولنتاین

بهترین ایده ها برای سوپرایز ولنتاین

امتیاز دهید

زمان زیادی تا ولنتاین نمانده و خیلی زود قفسه فروشگاه‌های مختلف پر از عروسک‌های خرسی، بسته‌های شکلات و قلب‌های قرمز می‌شود. ولنتاین بهانه خوبی برای یادآوری احساس و علاقه شما به عشق زندگیتان است و یک سورپرایز ویژه می‌تواند این روز را خاطره‌انگیزتر کند. برای سوپرایز ولنتاین می‌توانید یک قرار رمانتیک در خانه یا بیرون از خانه داشته باشید. شاید هم بخواهید پک هدیه آماده کرده یا یک شعر، نامه یا آهنگ عاشقانه به پارتنرتان بدهید.  فرقی نمی‌کند در خانه باشید یا بخواهید فرد مورد‌علاقه‌تان را در خارج از منزل سوپرایز کنید، در هر صورت ما‌ ایده‌های جذابی برای زیباتر کردن این روز به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این مطلب همراه ما باشید تا بگوییم چگونه فرد موردعلاقه‌تان را در خانه، بیرون از خانه یا حتی از راه دور سوپرایز کنید.

سورپرایز ولنتاین در خانه

برای اینکه ولنتاین رمانتیک و خاطره‌انگیزی داشته باشید، نیازی نیست که حتما از خانه بیرون بروید. شما می‌توانید در خانه برنامه‌های فوق‌العاده و هیجان‌انگیزی ترتیب داده و این روز را در کنار عشق زندگیتان جشن بگیرید.

استقبال عاشقانه از شریک احساسی

یکی از‌ ایده‌های جذاب و منحصربه‌فرد برای سوپرایز ولنتاین در خانه این است که زمین را با شمع و گلبرگ و نامه‌های عاشقانه تزئین کرده و یک مسیر زیبا و رمانتیک برای استقبال از پارتنر خود آماده کنید. این مسیر می‌تواند با هدیه‌های گوناگون تزئین شود و در نهایت به یک تختی که گل‌آرایی و بادکنک‌آرایی دارد، منتهی شود. استفاده از نور‌های رنگی آرام بخش و انتخاب یک موسیقی عاشقانه هم انتخاب جذابی برای رویایی‌تر کردن فضا است.

بیشتر بخوانید:ایده‌ های کادو ولنتاین برای دختر؛ خلاقانه هدیه بخرید!

تبدیل خانه به یک سینمای کوچک و درخواست ازدواج

یکی از بهترین کارها برای سوپرایز ولنتاین این است که پس از گذراندن یک روز هیجان‌انگیز، در نهایت به پارتنر خود پیشنهاد ازدواج بدهید. شما می‌توانید از خلاقیت خود کمک گرفته و با اجاره پروژکتور، خانه خود را به یک سینمای کوچک تبدیل کنید. سپس خوراکی‌های موردعلاقه پارنترتان را آماده کرده و یک فیلم رمانتیک و عاشقانه ببینید. در نهایت هم می‌توانید آخر شب با پیشنهاد ازدواج، او را سوپرایز کنید.

تبدیل خانه به یک سینمای کوچک و درخواست ازدواج

یکی از بهترین کارها برای سوپرایز ولنتاین این است که پس از گذراندن یک روز هیجان‌انگیز، در نهایت به پارتنر خود پیشنهاد ازدواج بدهید

برگزاری یک مهمانی کوچک

اگر پارتنر شما مهمانی و رقص را دوست دارد، حتما از این برنامه خوشحال می‌شود‌. شما می‌توانید دوستان نزدیکتان را دعوت کرده و با آوردن دی جی، یک دورهمی کوچک برگزار کنید‌. یک پیشنهاد جذابی که باعث خاص شدن ولنتاین و سوپرایز پارتنر شما می‌شود این است که یک آهنگ عاشقانه و رمانتیک برای او بخوانید.

خلق یک اثر هنری ساده

یکی از جذاب‌ترین‌ ایده‌ها برای سوپرایز ولنتاین در خانه این است که پارتنر خود را با یک اثر هنری ساده سورپرایز کنید‌. برای مثال شما می‌توانید از آموزش‌های آنلاین کمک گرفته و دستور پخت غذای موردعلاقه او را یاد بگیرید. اگر هم استعداد نقاشی کشیدن دارید، تصویر زیبایی از چهره او بکشید.

سورپرایز ولنتاین در بیرون از خانه

برای این نوع سورپرایز باید از چند روز قبل برنامه‌ریزی کنید‌. حتی شاید بهتر باشد برای طبیعی نشان دادن اوضاع، سورپرایز خود را به چند روز قبل از ولنتاین موکول کنید. ‌ایده‌های جذاب و گوناگونی برای سورپرایز ولنتاین در بیرون از خانه وجود دارند که اجرای هر کدام به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.

ترتیب دادن یک ماجراجویی هیجان‌انگیز

اگر پارتنر شما علاقه زیادی به گردش و تفریح در طبیعت دارد، او را به جا‌های دیدنی اطراف برده و تفریحات هیجان‌انگیزی مثل تله کابین، قایق سواری، بالن سواری و… را با او تجربه کنید. در نهایت هم با رزرو هتل و گذراندن یک شب عالی در کنار هم، عشق زندگیتان را در روز ولنتاین سورپرایز کنید.

بیشتر بخوانید:بهترین ایده‌ های کیک ولنتاینی؛ عشق زندگی‌تان را غافلگیر کنید!

دعوت به کنسرت یا برنامه ورزشی مورد علاقه

ترتیب دادن یک سفر کوتاه یا دعوت به کنسرت و مسابقه‌های ورزشی موردعلاقه پارتنرتان، یکی از جذاب‌ترین‌ ایده‌ها برای سورپرایز ولنتاین در بیرون از خانه است. شما می‌توانید با خرید بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه عشق زندگیتان، او را سورپرایز کنید‌. شاید هم بخواهید پارتنر خود را به تئاتر یا بازی مورد علاقه‌اش ببرید. در نهایت هم یک هتل لوکس رزرو کرده و یک شب عالی را در کنار هم بگذرانید‌.

دعوت به یک مکان مناسب

یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای سورپرایز‌ ولنتاین این است که دست پارتنر خود را گرفته و او را به یک جای خوبی مثل کافه یا رستوران ببرید‌. شما می‌توانید با سفارش دیزاین مخصوص ولنتاین، میز مخصوص خود را رزرو کرده و با خرید کیک و کادو برای عشق زندگیتان این روز زیبا را با او جشن بگیرید. برای هیجان انگیز‌تر کردن موضوع هم می‌توانید چشمان پارتنر خود را بسته و پس از رسیدن به فضای مورد نظر، سورپرایز خود را به او نشان دهید.

دعوت به یک مکان مناسب

یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای سورپرایز‌ ولنتاین این است که دست پارتنر خود را گرفته و او را به یک جای خوبی مثل کافه یا رستوران ببرید‌

گروه‌های سورپرایز شو

با گروه‌های مخصوص سورپرایز شو هماهنگ کنید تا با‌ ایده‌های جذاب و هیجان‌انگیز خود کمک کنند تا روز عشق را در کنار هم جشن بگیرید. برای سورپرایز ولنتاین در بیرون از خانه می‌توانید ترتیبی دهید که یک خانم ناشناس از پارتنر شما بخواهد که برای انجام کاری به او کمک کند. با ورود عشق زندگیتان به مکان مورد نظر، شما با کیک به استقبال او رفته و کادویی که آماده کرده‌اید را تقدیم می‌کنید.

سورپرایز ماشینی

یکی از‌ ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین، سوپرایز ماشینی است. شما می‌توانید یک آهنگ رمانتیک و عاشقانه پخش کرده و پک هدیه خود را با یک دسته گل بزرگ و بادکنک و شکلات در صندوق عقب ماشین بگذارید‌. سپس پارتنر خود را به بیرون دعوت کرده و او را سورپرایز کنید.

سورپرایز ماشینی

شما می‌توانید یک آهنگ رمانتیک و عاشقانه پخش کرده و پک هدیه خود را با یک دسته گل بزرگ و بادکنک و شکلات در صندوق عقب ماشین بگذارید‌

سورپرایز ولنتاین برای روابط لانگ دیستنس

قبول داریم که دور بودن از عشق زندگیتان سخت است. اما اگر قلب‌هایتان به هم نزدیک باشد، دوری راه هم راه‌حل‌های مختلفی دارد. برای روز ولنتاین دوری فیزیکی را فراموش کرده و نزدیک بودن دل‌هایتان را به هم ثابت کنید. اگر عشق زندگی شما در شهر یا کشور دیگری زندگی می‌کند، با این روش‌ها او را سورپرایز کنید:

پک هدیه خاص و رویایی

پک هدیه سورپرایز ولنتاین آیتم‌های خاص و ویژه‌ای دارد و یک انتخاب رمانتیک برای خوشحال کردن عشق زندگیتان است. شما می‌توانید یک جعبه بزرگ را برداشته و آن را با پوشال‌های رنگی، بادکنک‌های کوچک و خوراکی‌های خوشمزه تزئین کنید. سپس یک هدیه خاص و زیبا در آن قرار داده و بسته را به آدرس پارتنرتان بفرستید.

بیشتر بخوانید:ناب‌ترین ایده ولنتاین برای همسر چیست؟

برقراری تماس تصویری عاشقانه

هیچ چیز بهتر از دیدن روی ماه معشوق نیست! تعدادی شمع روشن کرده، یک آهنگ عاشقانه پخش کنید و با پارتنر خود تماس تصویری بگیرید. سعی کنید تا جایی که می‌توانید این تماس را مثل یک قرار عاشقانه واقعی برگزار کنید. پس بهترین لباس‌هایتان را بپوشید و اگر هدیه شما به دست عشقتان رسیده، از او بخواهید تا آن را جلوی شما باز کند. با تماس تصویری می‌توانید ذوق و خوشحالی عشق زندگیتان را ببینید، تا صبح با او حرف بزنید و حتی به‌صورت آنلاین، فیلم تماشا کنید.

برقراری تماس تصویری عاشقانه

تعدادی شمع روشن کرده، یک آهنگ عاشقانه پخش کنید و با پارتنر خود تماس تصویری بگیرید

یک سفارش رمانتیک!

یکی از جذاب‌ترین‌ ایده‌ها برای خوشحال کردن عشق زندگیتان در ولنتاین، این است که با سفارش یک دسته گل زیبا و رویایی روز او را بسازید! برای این کار لازم نیست حتما در شهر او باشید؛ زیرا از راه دور هم می‌توانید دسته گل مورد علاقه او را سفارش داده و آن را برایش بفرستید. برای بیان میزان دلتنگی و عشقتان، با معنی هر گل آشنا شده و یک انتخاب خاص داشته باشید.

دیدار معشوق؛ بهترین سورپرایز ولنتاین

بهترین سورپرایز ولنتاین برای کسانی که راهشان از هم دور شده، رفتن به شهر یا کشور پارتنر و دیدار او است. برای این کار یک بلیط تهیه کرده و با ترتیب دادن یک قرار عاشقانه در کافه یا رستوران، ولنتاین را در کنار هم جشن بگیرید.

بیشتر بخوانید:ایده کادو ولنتاین و جادوی عشق در هدیه‌های خاص

سفارش پست اختصاصی

شما می‌توانید با یک هزینه مناسب سفارش یک پست عاشقانه اختصاصی در اینستاگرام را بدهید و عشق زندگیتان را تگ کنید. اینگونه هر وقت که او آنلاین شود، با یک سورپرایز خاص و رمانتیک مواجه می‌شود.

ایده‌های اقتصادی برای سورپرایز ولنتاین

اگر در روز‌های آغاز رابطه هستید یا شریک احساسی شما با چیز‌های کوچک خوشحال‌ می‌شود، پارتنرتان را با هدیه‌های کم هزینه سورپرایز کنید. در ادامه بهترین‌ ایده‌های اقتصادی برای سورپرایز ولنتاین را بررسی می‌کنیم.

ایده‌های اقتصادی برای سورپرایز ولنتاین

اگر در روز‌های آغاز رابطه هستید یا شریک احساسی شما با چیز‌های کوچک خوشحال‌ می‌شود، پارتنرتان را با هدیه‌های کم هزینه سورپرایز کنید

درست کردن هدیه دست ساز

هدیه دست ساز می‌تواند یک یادگاری خاص و عاشقانه باشد که پارتنر شما، آن را تا همیشه کنار خود نگه دارد. برای تهیه این هدیه، توجه به سلیقه پارتنر شما بسیار مهم است. ‌ایده‌هایی مثل طراحی یک عکس عاشقانه روی ماگ یا نوشتن یک جمله رمانتیک روی تیشرت انتخاب‌های جذابی برای سورپرایز ولنتاین هستند.

نوشتن نامه یا درست کردن دفترچه خاطرات

چاپ کردن عکس‌های دو نفره و چسباندن آن‌ها در یک دفتر به همراه نوشتن خاطرات خوشی که با هم داشته‌اید، یک سورپرایز خاص و منحصربه‌فرد است که شریک احساسی شما را خیلی خوشحال می‌کند. اگر نویسنده یا شاعر خوبی هستید، حسی را که نسبت به او دارید در یک جمله یا یک بیت شعر خلاصه کرده و آن را در یک نامه عاشقانه به پارتنرتان بدهید.

نوشتن نامه یا درست کردن دفترچه خاطرات

چاپ کردن عکس‌های دو نفره و چسباندن آن‌ها در یک دفتر به همراه نوشتن خاطرات خوشی که با هم داشته‌اید، یک سورپرایز خاص و منحصربه‌فرد است

پنهان کردن هدیه

یکی از‌ایده‌های خلاقانه برای سورپرایز ولنتاین این است که هدیه خود را پنهان کرده و اجازه دهید تا پارتنر شما به دنبال آن بگردد. برای جذاب‌تر کردن ماجرا حتی می‌توانید با کمک گرفتن از خلاقیت خود یک نقشه گنج هم طراحی کنید! مهم این است که اوقات لذت بخشی را تجربه کرده و خاطره‌های به یادماندنی بسازید.

استفاده از عکس‌های عاشقانه دونفره

هدایایی که با علاقه و توجه درست شده باشند، احساسات خانم‌ها را درگیر می‌کنند. ترکیب تعدادی از عکس‌های دونفره زیبای شما با یک موسیقی عاشقانه تبدیل به یک دفترچه خاطرات دیجیتالی می‌شود که عشق زندگیتان را سورپرایز می‌کند.

بیشتر بخوانید:کادو ولنتاین برای پسر چی بخریم؟

درست کردن یک کارت پستال اختصاصی

یک کارت پستال دست ساز درست کرده و آن را با جمله‌های عاشقانه پر کنید. در آن جملات حتما بگویید که چرا عاشق پارتنرتان هستید و چقدر دلتان می‌خواهد که در کنار او باشید. خانم‌ها با دریافت این هدیه سورپرایز شده و از خواندن جملات عاشقانه زیبای شما خوشحال می‌شوند.

دستیار مخصوص او شوید!

وقتی او خانه نیست، کار‌هایی که مدت‌ها قصد انجام دادنشان را داشته و نتوانسته را انجام دهید. مثلا خانه را تمیز کرده و آشپزی کنید یا خرید‌های عقب افتاده را انجام داده و دکوراسیون خانه را تغییر دهید. اینگونه باری از روی دوش شریک احساسیتان برداشته و او را سوپرایز می‌کنید.

سخن پایانی

در این مطلب ایده‌های متفاوتی برای سورپرایز ولنتاین در خانه، خارج از خانه، روابط راه دوره و ایده‌های اقتصادی پیشنهاد دادیم. فرقی ندارد که چه مدت از رابطه‌تان می‌گذرد یا پارتنرتان چقدر از شما دور است. در هر صورت می‌توانید با هر بودجه و سلیقه‌ای، عشق زندگیتان را خوشحال کنید. تنها کافی است یک برنامه رمانتیک چیده و کادوی مورد علاقه او را تهیه کنید. تور مسافرتی، سینما، کنسرت و… همه از مکان‌های جذابی هستند که می‌توانید آن‌ها را برای سورپرایز ولنتاین انتخاب کنید‌. فقط یادتان باشد که در انتخاب نوع برنامه به سلیقه پارتنرتان و جزئیات برنامه بیش‌تر توجه کنید، در این صورت می‌توانید شب فوق‌العاده‌ای را در کنار شریک احساسی خود داشته باشید.

سوالات متداول

۱) بهترین جا برای ولنتاین و قرار عاشقانه در این روز کجاست؟

یک سفر کوتاه مدت، رفتن به کافی شاپ و رستوران بهترین جا برای ولنتاین و قرار عاشقانه در این روز است.

۲) آیا سورپرایز ولنتاین در خانه امکان‌پذیر است؟

بله چرا که نه! تنها کافی است یک فضای عاشقانه و رمانتیک آماده کنید یا این روز را با برگزاری یک مهمانی کوچک جشن بگیرید.

۳) بهترین‌ایده سورپرایز ولنتاین برای پسر چیست؟

خرید هدیه مورد علاقه، گردش به شهر دلخواه، تهیه دسته گلی زیبا و رفتن به یک قرار عاشقانه با او بهترین‌ ایده سوپرایز ولنتاین برای پسر‌ها است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =