Banner Image
شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است

شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است؟

امتیاز دهید

امروزه در دنیای فشن و مد مدل‌های مختلفی از شلوارها و لباس‌ها وجود دارد که هر شخصی متناسب با سلیقه و نوع اندام خود می‌تواند این لباس‌ها را انتخاب کرده و استایلی شیک ایجاد ‌کند. یکی از شلوارهایی که این روزها در دنیای مد به فراوانی دیده‌ می‌شود شلوارهای مام استایل هستند. حال شاید برای شما سوال باشد که شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است و چه افرادی می‌توانند این شلوارها را به‌عنوان آیتم مناسب با تیپ خود انتخاب کنند.

شلوار مام استایل که در سال‌های اخیر در تمام استایل‌های تابستانی و زمستانی وجود دارد، در انواع مختلفی دوخته می‌شود که هر شخص مناسب با نوع اندام و سایر آیتم‌هایی که انتخاب می‌کند می‌تواند نوع مناسبی از آن را خریداری کرده و استایلی شیک و رسمی و یا اسپرت و خاص داشته باشد. این شلوارها را می‌توان برای تمام استایل‌های رسمی، مجلسی و دورهمی‌های دوستانه استفاده کرد و تنها لازم است نوع اندام خود را بشناسید تا بتوانید این شلوار را به ‌عنوان مناسب‌ترین گزینه برای خود انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه شوید تا اندام‌های مختلفی که برای شلوارهای مام استایل مناسب است را بشناسید.

شلوارم مام استایل چیست؟

برای اینکه بتوانیم به سوال شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است را به صورت کامل پاسخ دهیم لازم است در ابتدا با این نوع شلوار آشنا شوید و در مرحله بعدی نوع بدن خود را شناسید تا در نهایت بتوانید با توجه به ساختار بدنی خود شلوار مناسبی را انتخاب کنید. شلوارهای مام استایل فاق بلندی دارند و تا قسمت کمر و بالای ناف کشیده می‌شوند و برای افرادی که می‌خواهند کمرشان باریک‌تر به نظر برسد انتخابی مناسب هستند.

بیشتر بخوانید:چگونه شلوار مام استایل را تا بزنیم؟

شلوارهای مام به دو صورت معمولی و فیت طراحی و دوخته می‌شوند تا بتوانید مطابق با پر بودن پاهای خود نوع مناسبی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شلوارهای مام استایل به صورت گشاد بوده و از قسمت کمر به پایین به شکل راسته، گشاد و یکنواخت خواهند بود؛ در واقع گشادی که در قسمت ران وجود دارد در قسمت ساق نیز وجود داشته و در نهایت شلوارهای بی‌نهایت جذابی را به وجود می‌آورند که با تمام استایل‌های بهاری و پاییزی بی‌نهایت زیبا می‌شوند.

شلوارم مام استایل چیست؟

شلوارهای مام به دو صورت معمولی و فیت طراحی و دوخته می‌شوند تا بتوانید مطابق با پر بودن پاهای خود نوع مناسبی را انتخاب کنید

شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است؟

اکثر خانم‌ها می‌توانند این شلوارها را با لباس‌های مختلفی ست کنند، اما اگر بر طبق قاعده و اصول پیش می‌روید و علاقه‌مند هستید که لباس‌هایی را انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد بهتر است فرم بدنی‌تان را در نظر بگیرید. این شلوارها برای افرادی که دارای قد بلند و کشیده‌ای هستند انتخابی بسیار مناسب است؛ زیرا پاهای شما را پرتر نشان داده و هماهنگی خاصی را ایجاد می‌کند. در واقع به‌ خاطر حالت خمره‌ای که دارد می‌تواند انتخابی مناسب‌تر برای افراد لاغر به حساب آید تا جذابیت پاها را بیشتر نمایان کند.

برای اینکه بدانید شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است بایستی توجه داشته باشید که این شلوار ساق کوتاهی دارد و از این ‌رو با کتانی و کفش‌های ساق‌دار اسپرت ترکیب اسپرت را ایجاد می‌کند و انتخابی مناسب برای استفاده روزمره به حساب می‌آید و شما می‌توانید استایلی کژوال و راحت با استفاده از این شلوار داشته باشید. البته افرادی که قد کوتاه دارند نیز می‌توانند این شلوارها را استفاده کنند، اما بهتر است به جای مام فیت از مام استایلی که دارای گشادترین ساق پا بوده استفاده کرده تا پاهایشان کوتاه‌تر به نظر نرسد.

بیشتر بخوانید:با هودی چه شلواری بپوشیم؟

با اینکه خانم‌ها بیشتر طرفدار شلوارهای مام استایل هستند، اما در بین آقایان نیز این شلوارها بسیار پرطرفدار بوده و به‌خصوص آقایانی که با مد و فشن سروکار دارند از این شلوارها در استایل‌های روزانه خود استفاده می‌کنند. البته پیشنهاد می‌شود در صورتی ‌که قد شما کوتاه بوده و چاق هستید شلوار مام استایل را جزو آیتم‌های انتخابی خود قرار ندهید؛ زیرا قدتان را کوتاه‌تر نشان داده و همچنین پاهایتان نیز پرتر دیده می‌شوند و در نهایت استایلی نامناسب خواهید داشت.

شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است؟

این شلوارها برای افرادی که دارای قد بلند و کشیده‌ای هستند انتخابی بسیار مناسب است

شلوارهای مام استایل را با چه لباسی ست کنیم؟

این شلوارها می‌توانند متناسب با سایر آیتم‌هایی که انتخاب می‌کنید مناسب برای مهمانی و دورهمی‌های رسمی باشند و یا گزینه‌ای مناسب برای ورزش کردن و یا خریدهای روزمره به حساب آیند؛ به همین دلیل علاوه ‌بر در نظر داشتن این موضوع که شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است سایر آیتم‌ها را نیز به درستی انتخاب کنید تا در نهایت استایلی خاص و زیبا داشته باشید. ما در ادامه لباس‌های مناسبی که می‌توانید با این شلوار انتخاب کنید را معرفی کرده‌ایم:

شلوارهای مام استایل را با چه لباسی ست کنیم؟2

در فصل گرما شما می‌توانید شلوارهای مام استایل زاپ‌دار را برای دورهمی‌ها و مهمانی‌های دوستانه به همراه کراپ بپوشید

استایل‌های مناسب برای فصل گرم با استفاده از شلوار مام استایل

در فصل گرما شما می‌توانید شلوارهای مام استایل زاپ‌دار را برای دورهمی‌ها و مهمانی‌های دوستانه به همراه کراپ بپوشید. این استایل می‌تواند باریکی کمر شما را بیشتر نشان دهد و در نتیجه خوش هیکل‌تر به نظر برسید. همچنین شلوارهای مام استایل با مانتوهای کوتاه و بلند نیز به زیبایی استایل می‌شوند. در انتخاب کفش شما می‌توانید برای تیپ‌های رسمی از صندل‌های پاشنه بلند و یا کفش‌های استیلتو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:استایل کژوال چیست؟

زمانی ‌که برای انجام کارهای روزمره و دورهمی‌های دوستانه در کافی‌شاپ و غیره نیز به دنبال کفش مناسبی با شلوار مام استایل هستید می‌توانید کتانی‌های ساق‌دار و اسپرت را انتخاب کنید. در دنیای مد هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و فقط لازم است خلاقیت داشته باشید و لباس‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید و همچنین اطلاعاتی جامع در مورد این دنیای پیچیده داشته باشید.

استایل‌های مناسب برای فصل گرم با استفاده از شلوار مام استایل

در دنیای مد هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و فقط لازم است خلاقیت داشته باشید و لباس‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید

استایل‌های مناسب برای فصل سرد با استفاده از شلوار مام استایل

در فصل سرما شلوارهای مام استایل انتخاب مناسبی هستند تا با بوت‌های چلسی و رزمی استایل شوند، این شلوارها که در برخی مواقع به صورت ریش ریش در قسمت پایین دوخته می‌شوند ترکیب ایده‌آلی با بوت‌های چلسی دارند که این ترکیب در استایل‌های خیابانی افراد معروف و سلبریتی‌ به فراوانی دیده شده است. شما می‌توانید شلوارهای مام استایل را به همراه هودی‌های رنگی و بوت‌های رزمی بپوشید و تیپی اسپرت داشته باشید. برای داشتن استایل‌های رسمی با استفاده از شلوارهای مام استایل در فصل زمستان می‌توانید شومیزهای یقه مردانه را به همراه بافت‌های یقه هفت بپوشید و سپس با استفاده از پالتوهای بلند استایل خود را تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید:استایل جذاب دخترانه با پافر

در این شرایط تیپ شما کاملاً رسمی و نیمه رسمی جسورانه خواهد بود که توانسته‌اید شلوار مام استایل را به جای شلوارهای تنگ در بین استایل‌های رسمی به کار ببرید و بدین ترتیب در جمع‌های دوستانه خاص و متفاوت و در عین حال شیک خواهید بود. توجه داشته باشید که این استایل برای آقایان و خانم‌ها مشترک بوده و در هر دو می‌توانند بسیار شیک باشند.

حال که متوجه شده‌اید شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است می‌توانید استایل‌های مناسبی را مطابق با نوع فصل انتخاب کنید و در تمام دورهمی‌ها، مجالس و جمع‌های دوستانه خود بدرخشید.

استایل‌های مناسب برای فصل سرد با استفاده از شلوار مام استایل

در فصل سرما شلوارهای مام استایل انتخاب مناسبی هستند تا با بوت‌های چلسی و رزمی استایل شوند

کلام آخر

امروزه در دنیای فشن و مد انواع مختلف لباس‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلف طراحی شده است که هر کدام برای اندام خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و همه افراد می‌توانند با توجه به سلیقه شخصی و فرم بدنی خود انتخابی مناسب‌تر داشته باشند. توجه به فرم بدن در انتخاب لباس به‌خصوص شلوار بسیار مهم است تا استایل شما شیک و زیباتر به نظر برسد. شلوارهای مام که یکی از خاص‌ترین شلوارها به حساب می‌آیند، در سال‌های اخیر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای دو نوع مام فیت و ساده هستند که هر شخص می‌تواند مطابق با فرم بدنی خود مناسب‌ترینِ آن را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:دورس چیست؟ تفاوت آن با هودی و سویشرت

حال شاید برای شما سوال باشد که شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است و بایستی چه افرادی این شلوار را به ‌عنوان آیتم ثابت در استایل خود قرار دهند. شلوارهای مام استایل به صورت خمره‌ای بوده و دارای فاق بلند هستند که تا ناف بالا می‌آید. شلوار نیز در قسمت ران و ساق به یک اندازه بوده و تنگ نمی‌شوند؛ به همین دلیل خانم‌ها و آقایانی که درشت هیکل بوده و دارای قد کوتاهی هستند در صورتی ‌که شلوار مام استایل بپوشند قدشان کوتاه‌تر به نظر می‌رسد و همچنین پر تر از حالت عادی دیده می‌شوند که این موضوع ناخوشایند است. به همین دلیل اگر لاغر اندام هستید و قدی بلند دارید می‌توانید با پوشیدن شلوارهای مام استایل زیبایی هیکل خود را بیشتر کرده و پاهایی پر و جذاب داشته باشید.

سوالات متداول

  • آیا خانم‌های قدکوتاه و درشت هیکل می‌توانند شلوار مام استایل بپوشند؟

استفاده از شلوارهای مام استایل برای افرادی که لاغر اندام و قد بلند هستند توصیه می‌شود؛ زیرا هیکل را بلندتر از حالت طبیعی نشان داده و از این ‌رو این افراد پرتر و قدکوتاه‌تر به نظر می‌رسند که خوشایند نیست.

  • کفش مناسب با شلوار مام استایل چیست؟

شما می‌توانید انواع کفش‌های ساق‌دار و کتانی را با این شلوار استایل کنید همچنین بوت‌های زمستانی نیز در فصل‌های سرد انتخاب مناسبی هستند. (انتخاب کفش بسته به لباس‌هایتان می‌تواند متفاوت باشد)

  • شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است؟

این شلوارها انتخاب مناسبی برای آقایان و خانم‌های قد بلند و لاغر اندام است، اما در صورتی ‌که با هیکل درشت قصد پوشیدن این شلوار را دارید بهتر است شلوار مام با ساق گشادتر را انتخاب کنید.

  • آیا پوشیدن کفش پاشنه بلند با شلوار مام استایل ممکن است؟

شما می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه شلوار مام استایل (بهتر است زاپ‌دار باشد) را به همراه کفش‌ها و صندل‌های پاشنه بلند ست کنید.

  • آیا شلوارهای مام استایل برای تیپ‌های اسپرت مناسب هستند؟

شما می‌توانید با انتخاب آیتم‌های رسمی و شلوار مام استایل تیپ‌های رسمی و نیمه رسمی نیز داشته باشید و در واقع هیچ محدودیتی وجود ندارد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =