Banner Image
بخاری برقی

جدیدترین بخاری برقی

امتیاز دهید

خرید جدیدترین بخاری برقی با یک سیستم گرمایشی منحصربه‌فرد کمک می‌کند تا گرما به ‌طور مساوی در سراسر محیط مدنظر شما توزیع شود. این امر فضایی راحت و دنج به‌خصوص در فصل سرد زمستان را برای کار یا استراحت به شما هدیه می‌دهد، بدون آنکه نگران در کمین بودن سرماخوردگی باشید. همچنین بخاری برقی‌های جدید با طراحی شیک و مدرن، با کاربری آسان و تنظیمات دما یک وسیله گرمایشی عالی برای هر اتاقی هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا ضرورت خرید چنین محصولی، نکات مهم برای خرید و بهترین محصول‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

چرا خرید بخاری برقی ضرورت دارد؟

خرید جدیدترین بخاری برقی و بهترین مدل موجود در بازار به دلایل مختلفی ضروری بوده که در درجه اول مربوط به تأمین راحتی، حفظ سلامت و گرم کردن محیط است. برخی از دلایل اصلی ضروری بودن خرید بخاری برقی عبارت است از:

  • کمک به تنظیم دما: از بخاری‌های برقی برای افزایش دما اغلب در هوای سرد و در فضاهای داخلی استفاده می‌شود. این دسته از محصولات گرمایشی با جلوگیری از پایین آمدن دمای خانه که می‌تواند منجر به ناراحتی و حتی مشکلاتی برای سلامتی شود، به حفظ راحتی یک محیط کمک خواهند کرد.
  • حفظ سلامت و تندرستی: قرار گرفتن در معرض دمای پایین به‌ ویژه برای مدت طولانی می‌تواند به سلامت انسان ضرر برساند. بخاری برقی به جلوگیری از شرایطی مانند هیپوترمی و سرمازدگی کمک می‌کند، به ‌ویژه برای گروه‌های آسیب‌پذیر مانند افراد مسن، کودکان و افراد با شرایط پزشکی خاص.
  • جلوگیری از یخ‌زدگی تأسیسات داخلی: در مناطق سردتر کشور، از بخاری برقی برای جلوگیری از یخ‌زدگی لوله‌های آب و سایر زیرساخت‌های ضروری استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل کنند که تأمین آب با مشکل خاص و حادی مواجه نشود.
  • افزایش راحتی و بهره‌وری محیط کاری: شرایط کاری راحت برای بهره‌وری بیشتر ضروری است. بخاری برقی به تنظیم دما برای داشتن یک محیط مساعد برای کار کمک می‌کند.
  • سهولت در استفاده: راه‌اندازی بخاری گازی و شوفاژ به ‌ویژه در مکان‌هایی چون مغازه و محل کار که همیشه به گرمایش نیاز ندارند، به ‌صورت روزانه دردسرهای زیادی دارد. خرید یک بخاری برقی شما را از این دردسرها راحت می‌کند.
ضرورت خرید بخاری برقی

مناطق سردتر کشور، از بخاری برقی برای جلوگیری از یخ‌زدگی لوله‌های آب و سایر زیرساخت‌های ضروری استفاده می‌شود

مهم‌ترین نکات برای خرید بخاری برقی

ویژگی‌هایی که در ادامه آمده در اصل نکات مهمی است که در هنگام خرید بخاری برقی باید به آن‌ها توجه ویژه داشته باشید:

  • توجه به مدل بخاری برقی: اگر به دنبال خرید جدیدترین بخاری برقی رفته باشید، می‌دانید که مدل‌های زیادی در بازار وجود دارد. بدون شک خرید محصولی را به شما توصیه می‌کنیم که ارتفاع قابل تنظیم و قابلیت استفاده به شکل دیواری، رومیزی و زمینی را داشته باشد.
  • قابلیت گرمایش سریع: قابلیت گرمایش سریع تضمین می‌کند که بخاری به‌ سرعت به دمای دلخواه شما می‌رسد. این ویژگی به ‌ویژه در ماه‌های سردتر که می‌خواهید اتاق را به ‌سرعت گرم کنید، بسیار مفید است.
  • توان گرمایشی و تناسب آن با محیط: حتماً به توان گرمایشی محصول و ابعاد آن توجه داشته باشید تا ببینید به اندازه محیط شما می‌خورد یا نه. بخاری برقی کوچک محیط را گرم نمی‌کند و بخاری برقی بزرگ بیش ‌از حد گرم خواهد کرد و عدد قبض برق شما را بالا می‌برد.
  • سبک وزن: یک بخاری سبک وزن به‌ راحتی در خانه جابه‌جا می‌شود و انتقال آن از یک اتاق به اتاق دیگر را راحت می‌کند. این قابلیت جابجایی مخصوصاً زمانی مفید بوده که قصد دارید از بخاری در مناطق مختلف استفاده کنید یا فضای انباری شما محدود است.
  • میزان صدا: برای خرید جدیدترین بخاری برقی به میزان صدای آن هم توجه داشته باشید که آرامش شما در حین استراحت، خواب و مکالمه با دیگران مختل نشود.
  • ویژگی‌های ایمنی: حفاظت در برابر گرمای بیش ‌از حد یک ویژگی ایمنی مهم است که باید هر بخاری برقی داشته باشد. با کمک این ویژگی در صورت رسیدن به دمای ناایمن بخاری برقی به ‌طور خودکار خاموش می‌شود. این امر به جلوگیری از گرم شدن بیش ‌از حد محیط کمک می‌کند، خطر آتش‌سوزی را کاهش می‌دهد و ایمنی اعضای خانواده و اموال شما را تضمین می‌کند.
نکات مهم خرید بخاری برقی

رای خرید جدیدترین بخاری برقی به میزان صدای آن هم توجه داشته باشید که آرامش شما در حین استراحت، خواب و مکالمه با دیگران مختل نشود.

معرفی 10 مدل از جدیدترین بخاری برقی‌های موجود در بازار

خوشبختانه این روزها تنوع محصولات گرمایشی چون بخاری برقی به ‌قدری در بازار زیاد است که با هر سلیقه و بودجه بتوان بهترین و زیباترین مدل را خریداری کرد و گرما را به خانه هدیه داد. اگر جزو افرادی هستید که به دنبال خرید جدیدترین بخاری برقی و مدلی شیک، امروزی و در عین‌ حال کارآمد هستید، خرید یکی از محصولات زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

1.     بخاری برقی شکس مدل 1032

این محصول برای تأمین گرمای محیطی به اندازه 30 مترمربع عالی عمل می‌کند و قابلیت تنظیم روی سه حالت گرمایش 400، 800 و 1200 وات را هم دارد. برای ساخت این محصولی از فناوری هالوژن استفاده شده تا علاوه بر تولید گرمای مناسب، بی‌صدا کار کرده و مزاحمتی برای مکالمات و خواب شما ایجاد نکند. به لطف وجود یک دسته و وزن کم، حمل و جابجایی آن بسیار آسان است. علاوه بر این موارد باید اشاره کرد که ترموستات ایمنی موجود در این محصول باعث می‌شود تا در حین واژگونی یا گرمای بیش از حد، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شود.

ابعاد 32x28x51 سانتی‌متر
وزن 2 کیلوگرم
حداکثر توان گرمایشی 1200 وات
قابلیت‌ها و امکانات ترموستات ایمنی، تنظیم دما، دکمه توقف عملیات

 

بخاری برقی شکس مدل 1032

این محصول برای تأمین گرمای محیطی به اندازه 30 مترمربع عالی عمل می‌کند و قابلیت تنظیم روی سه حالت گرمایش 400، 800 و 1200 وات را هم دارد.

2.     بخاری برقی مه پویا مدل H-3000 – c

یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید جدیدترین بخاری برقی مدل H-3000 – c از برند مه پویا است. به دلیل توان بالای گرمایشی در محیطی مثل سالن پذیرایی بزرگ و محل کار نیز می‌توان از آن برای گرمایش محیط استفاده کرد. علاوه بر موارد فوق باید گفت که فن موجود در این محصول به توزیع یکنواخت دما کمک کرده و دمای آن نیز قابل تنظیم است. همچنین باید اشاره کرد که این محصول به‌ صورت زمینی قابل ‌استفاده است.

ابعاد 51x17x37 سانتی‌متر
وزن 3.8 کیلوگرم
حداکثر توان گرمایشی 2000 وات
قابلیت‌ها و امکانات دارای فن و قابلیت تنظیم دما
بخاری برقی مه پویا مدل H-3000 - c

یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید جدیدترین بخاری برقی مدل H-3000 – c از برند مه پویا است.

3.     بخاری برقی جی پاس مدل GHH9112

ضرب‌المثل “فلفل نبین چه ریزه” در مورد جدیدترین بخاری برقی از برند جی پاس یعنی مدل GHH9112 صدق می‌کند. این محصول 1.8 کیلوگرمی و کوچک دارای حداکثر توان گرمایشی بسیار بالا یعنی معادل 2000 وات است و برای همین یک بخاری برقی کارآمد برای تأمین گرمایش محیط‌های مختلف به شمار می‌رود. علاوه بر این دارای طراحی زیبا و شکیلی بوده و دسته آن امکان حمل و جابجایی‌اش را راحت‌تر کرده است.

ابعاد 49x28x12 سانتی‌متر
وزن 1.8 کیلوگرم
حداکثر توان گرمایشی 1200 وات
قابلیت‌ها و امکانات تنظیم دما
بخاری برقی جی پاس مدل GHH9112

این محصول 1.8 کیلوگرمی و کوچک دارای حداکثر توان گرمایشی بسیار بالا یعنی معادل 2000 وات است

4.     بخاری برقی برفاب مدل QH-2000

یکی دیگر از محصولاتی که در لیست جدیدترین بخاری برقی باید از آن نام برد، بخاری برقی برفاب مدل QH-2000 است. بدنه این محصول از جنس پلاستیک مقاوم به حرارت ساخته شده و به‌ صورت رومیزی قابل ‌استفاده خواهد بود. علاوه بر این موارد مجهز به ترموستات برای ایمنی بیشتر و مجهز به فن برای به جریان انداختن هوای گرم نیز هست.

ابعاد 24×12.5 x25 سانتی‌متر
وزن 1.185 کیلوگرم
حداکثر توان گرمایشی 1500 وات
قابلیت‌ها و امکانات دارای قابلیت تنظیم دما
بخاری برقی برفاب مدل QH-2000

یکی دیگر از محصولاتی که در لیست جدیدترین بخاری برقی باید از آن نام برد، بخاری برقی برفاب مدل QH-2000 است.

5.     بخاری برقی دیواری سیمتک مدل 1717

برند سیمتک یکی از معروف‌ترین برندهای کشور ترکیه است که در زمینه تولید جدیدترین بخاری برقی فعالیت دارد. می‌توانید دمای دلخواه این بخاری برقی را روی 18 تا 49 درجه تنظیم کنید و حداکثر توان گرمایشی آن 2200 وات خواهد بود. نمایشگر ال ای دی، تایمر خواب، برخورداری از ریموت کنترل و توان گرم کردن محیط 30 الی 40 متر از دیگر ویژگی‌های مهم این بخاری برقی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:علت خاموش شدن بخاری گازی و شمعک آن چیست؟

ابعاد 19x14x60 سانتی‌متر
وزن 2 کیلوگرم
حداکثر توان گرمایشی 2200 وات
قابلیت‌ها و امکانات برخورداری از ریموت کنترل، قابلیت تنظیم دما، سیستم ضد انجماد
بخاری برقی دیواری سیمتک مدل 1717

برند سیمتک یکی از معروف‌ترین برندهای کشور ترکیه است که در زمینه تولید جدیدترین بخاری برقی فعالیت دارد.

6.     فن هیتر مدل صورتک

اگر به دنبال خرید جدیدترین بخاری برقی برای روی میز کار یا اتاق کوچک خود هستید، فن هیتر مدل صورتک انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. جدا از اینکه طراحی و زیبایی ظاهری آن بدون شک نظر شما را به خود جلب می‌کند، این محصول دارای سیم برق 1.5 متری و وزن 750 گرمی است تا بتوانید در هر محیطی به ‌راحتی از آن استفاده کنید. علاوه بر این موارد فناوری PTC در این محصول کمک می‌کند تا سریع‌تر گرم شود. همچنین وجود یک ترموستات قابل تنظیم به ایمنی بیشتر و کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند. سیستم قطع‌کن خودکار در این محصول برای خاموش شدن آن در حین واژگونی یا گرم شدن بیش ‌از حد بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید:بهترین مارک بخاری (معرفی 7 برند پرفروش بازار)

ابعاد 15×10×20 سانتی‌متر
وزن 750 گرم
حداکثر توان گرمایشی 500 وات
قابلیت‌ها و امکانات دارای کابل بلند، سیستم خاموشی خودکار، فناوری PTC
فن هیتر مدل صورتک

علاوه بر این موارد فناوری PTC در این محصول کمک می‌کند تا سریع‌تر گرم شود.

7.     بخاری برقی سانی مدل FANDAR-AZARIN

بدون شک بخاری برقی سانی مدل FANDAR-AZARIN که محصولی پنکه‌ای و هالوژنی بوده، جدیدترین بخاری برقی و زیباترین محصولی است که می‌توانید برای خانه یا محل کار خود بخرید. این بخاری برقی کم‌مصرف دارای طراحی زیبا و مدرنی بوده و ارتفاع آن نیز قابل تنظیم است. همچنین با یک ریموت کنترل می‌توانید آن را روشن و خاموش کرده و دمای آن را تنظیم کنید. فن موجود در این دستگاه هم باعث می‌شود تا گرما به‌ صورت یکنواخت و متوازن در محیط پراکنده شود.

بیشتر بخوانید:شوفاژ برقی چگونه کار می‌کند؟

ابعاد 45x45x115 سانتی‌متر
وزن 10 کیلوگرم
حداکثر توان گرمایشی 1200 وات
قابلیت‌ها و امکانات دارای سیستم خاموشی خودکار، دارای ریموت کنترل
بخاری برقی سانی مدل FANDAR-AZARIN

این بخاری برقی کم‌مصرف دارای طراحی زیبا و مدرنی بوده و ارتفاع آن نیز قابل تنظیم است.

8.     بخاری برقی میجیا مدل ZMNFJ01YM

این محصول در نگاه اول یک بخاری برقی کوچک و رومیزی زیبا است؛ اما این نکات تنها در مورد ظاهر آن بوده و گرما را به‌ صورت 360 درجه از بخش زیرین خود خارج می‌کند. بدنه آن از پلاستیک ABS فشرده و مقاوم در برابر دمای بالا ساخته شده است. از این محصول می‌توان برای گرم کردن محیطی به مساحت 15 متر استفاده کرد. همچنین دارای ترموستات با قابلیت خاموشی خودکار بوده و فناوری گرمایش PTC در آن به انتقال گرما با سرعت مناسب کمک خواهد کرد.

ابعاد 19x13x13 سانتی‌متر
وزن 1 کیلوگرم
حداکثر توان گرمایشی 600 وات
قابلیت‌ها و امکانات سیستم خاموشی خودکار، فناوری گرمایش PTC
بخاری برقی میجیا مدل ZMNFJ01YM

ز این محصول می‌توان برای گرم کردن محیطی به مساحت 15 متر استفاده کرد.

9.     بخاری برقی ویتو مدل CH1800 RT

جدیدترین بخاری برقی که از حالت تابشی برای ایجاد گرما استفاده می‌کند، بخاری برقی تابشی ویتو veito مدل CH1800LT است. از این محصول می‌توان برای گرمایش خانه یا محل کار خود استفاده کنید. جنس بدنه آن از آلومینیوم بوده و همین امر کمک می‌کند تا علاوه بر مقاومت بالا، دارای وزن کمتری نسبت به محصولات مشابه باشد. ارتفاع این بخاری برقی را به کمک یک لوله تلسکوپی می‌توانید تنظیم کنید، همچنین دارای کنترل از راه دور نیز هست. سیستم خاموشی خودکار در این محصول در صورت واژگونی آن را خاموش می‌کند.

بیشتر بخوانید:بخاری برقی برای سالن بزرگ

ابعاد 69x30x30 سانتی‌متر
وزن 3 کیلوگرم
حداکثر توان گرمایشی 1800 وات
قابلیت‌ها و امکانات سیستم خاموشی خودکار، قابلیت تنظیم دما
بخاری برقی ویتو مدل CH1800 RT

اگر به دنبال خرید جدیدترین بخاری برقی برای روی میز کار یا اتاق کوچک خود هستید، فن هیتر مدل صورتک انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

10.بخاری برقی پارس خزر مدل FH2000P

آخرین مدل که در لیست جدیدترین بخاری برقی باید به آن اشاره کرد، بخاری برقی پارس خزر مدل FH2000P است. این محصول ایرانی را به‌ صورت رومیزی، همچنین در هوای گرم به خاطر فنی که دارد، مانند یک پنکه می‌توان استفاده کرد. علاوه بر این موارد دارای سیستم قطع‌کن حرارتی خودکار بوده که در صورت بسته ‌شدن شبکه ورود هوا یا واژگونی دستگاه خودبه‌خود خاموش خواهد شد.

ابعاد 26x26x12.5 سانتی‌متر
وزن 750 گرم
حداکثر توان گرمایشی 2000 وات
قابلیت‌ها و امکانات دارای تایمر، دارای قابلیت تنظیم دما
بخاری برقی پارس خزر مدل FH2000P

آخرین مدل که در لیست جدیدترین بخاری برقی باید به آن اشاره کرد، بخاری برقی پارس خزر مدل FH2000P است.

کلام آخر

خرید جدیدترین بخاری برقی به شما کمک می‌کند تا محصولی مدرن، زیبا و کارآمد را مهمان خانه خود کنید تا هوایی گرم و لذت‌بخش را برای شما فراهم کند. هر کدام از 10 محصولی هم که در این مطلب معرفی شد به شما برای انتخاب یک بخاری برقی مناسب با فضایی که در نظر دارید، کار شما راحت‌تر شود.

سوالات متداول

  • برای خرید بخاری برقی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

میزان صدا، توان گرمایشی، جنس بدنه، کیفیت ساخت و مدل آن از مهم‌ترین نکاتی است که باید هنگام خرید بخاری برقی به آن توجه کرد.

  • بخاری برقی ایستاده بهتر است یا رومیزی و دیواری؟

بستگی به مکانی دارد که قصد استفاده از آن را دارید، بخاری برقی دیواری و ایستاده برای خانه و مدل رومیزی بیشتر برای محیط اداری کارایی دارد.

  • دلیل تنوع قیمت جدیدترین بخاری برقی‌ها برای چیست؟

قیمت این محصول به عوامل مختلفی چون برند تولیدکننده، جنس بدنه، توان و تکنولوژی گرمایشی آن بستگی دارد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هجده =