Banner Image
بهترین مارک بخاری

بهترین مارک بخاری (معرفی 7 برند پرفروش بازار)

امتیاز دهید

بخاری یکی از تجهیزاتی است که با شروع فصل سرما تقاضا برای خرید آن افزایش پیدا می‌کند. این محصولات تنوع بسیار زیادی دارند و در طرح‌های متنوع و توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند؛ بنابراین قبل از این‌که نسبت به خرید بخاری اقدام کنید لازم است که شناخت کافی درباره انواع بخاری و بهترین برند بخاری داشته باشید. این کار به شما کمک می‌کند که بتوانید بهترین و مناسب‌ترین بخاری را برای خرید انتخاب کنید. به همین منظور در این مقاله به معرفی بهترین مارک بخاری گازی موجود در بازار خواهیم پرداخت؛ بنابراین اگر قصد خرید بهترین بخاری را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با پیندو همراه باشید.

یک بخاری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بخاری گازی یکی از محصولات کاربردی است که در طرح‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. بخاری‌های زیادی در بازار وجود دارند اما همه دوست دارند که بهترین بخاری گازی را برای خرید انتخاب کنند. بهترین بخاری‌ها دارای یک سری ویژگی‌های خاص هستند و با سایر بخاری‌های موجود در بازار متفاوت‌اند.

بخاری

بخاری گازی یکی از محصولات کاربردی است که در طرح‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود.

به طور کلی یک بخاری خوب دارای ویژگی‌های زیر است:

  • توسط بهترین برندها ساخته می‌شود.
  • توان و ظرفیت کافی برای گرم کردن محیط را دارد.
  • کیفیت ساخت خوبی دارد و با توجه به استانداردهای جهانی ساخته می‌شود.
  • راندمان حرارتی بالایی دارد و به راحتی می‌توان دمای آن را تنظیم کرد.
  • قیمت مناسبی دارد.
  • نصب، جا به جایی و استفاده از آن کاملا آسان است.
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.
  • مصرف انرژی پایینی دارد.

انواع بخاری

بخاری یکی از تجهیزات گرمایشی پرکاربرد است که با توجه به کارایی که دارد به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. هر یک از انواع بخاری ویژگی‌های خاص خود را داشته و برای شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع بخاری

بخاری به انواع بخاری برقی، گازی، هیزمی، صنعتی و پاسیو تقسیم می‌شود.

شناخت انواع بخاری به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بهترین و مناسب‌ترین بخاری را برای خرید انتخاب کنید. به طور کلی انواع بخاری عبارت‌اند از:

  • بخاری برقی: بخاری‌های برقی جزو محصولات پرکاربرد موجود در بازار هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. این بخاری‌ها با استفاده از برق کار می‌کنند و معمولا برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. بخاری‌های برقی قیمت مناسبی دارند و گزینه مناسبی برای خرید هستند. تنها نقطه ضعف این بخاری‌ها مصرف بالای برق و انرژی آن‌ها است که باعث افزایش هزینه‌های گرم کردن محیط می‌شود.
  • بخاری گازی: این مدل از بخاری‌ها محبوبیت بسیار زیادی نزد کاربران دارند و توسط برندهای مختلف روانه بازار می‌شوند. بخاری‌های گازی در انواع مختلف از جمله دیواری، زمینی، بخاری شومینه ای و حتی بخاری بدون دودکش طراحی می‌شوند. مصرف انرژی در این مدل از بخاری‌ها بسیار پایین است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید محیط‌های کوچک و بزرگ را به راحتی گرم کنید.
  • بخاری هیزمی: بخاری‌های هیزمی جزو محصولاتی هستند که قدرت گرمایش زیادی دارند و با استفاده از سوزاندن چوب کار می‌کنند. این بخاری‌های نسل قدیم امروزه در انواع مختلفی طراحی می‌شوند و برای محیط‌های کوچک همچون باغ و ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرند.
بخاری هیزمی

بخاری‌های هیزمی جزو محصولاتی هستند که قدرت گرمایش زیادی دارند و با استفاده از سوزاندن چوب کار می‌کنند.

  • بخاری صنعتی: بخاری‌های صنعتی به عنوان یکی از محصولات پرکاربرد و محبوب در بازار شناخته می‌شوند. این بخاری‌ها ابعاد بزرگی دارند و قادر هستند که محیط‌های بزرگ را به راحتی گرم کنند. به طور کلی از بخاری‌های صنعتی برای مکان‌هایی همچون سالن‌های ورزشی، مکان‌های عمومی و کارخانه‌ها استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که این بخاری‌ها امنیت بسیار زیادی دارند و از قابلیت روش و خاموش شدن خودکار پشتیبانی می‌کنند.
  • بخاری پاسیو: این مدل از بخاری‌ها که تحت عنوان بخاری‌های چتری نیز شناخته می‌شوند نسل جدیدی از بخاری‌ها محسوب می‌شوند. بخاری‌های چتری ظاهر متفاوت و منحصر‌به فردی با سایر بخاری‌ها دارند و فضای کمی را اشغال می‌کنند. از این محصولات می‌توانید برای گرم کردن فضاهای باز مانند بالکن، رستوران و ویلا استفاده کنید.

معرفی بهترین مارک بخاری

بخاری جزو لوازم خانگی پرکاربرد موجود در بازار است که وجود آن برای هر خانه‌ای الزامی است. این محصولات کاربردی در انواع مختلف و توسط برندهای متنوع روانه بازار می‌شوند. این موضوع سبب می‌شود که گزینه‌های بیشتری برای انتخاب و خرید داشته باشید؛ اما موضوع مهمی که در این باره وجود دارد خرید بهترین مارک بخاری است. در این بخش بهترین برند بخاری را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید خرید مطمئن و لذت بخشی داشته باشید:

1- نیک کالا

نیک کالا یکی از برندهای قدیمی و محبوب بین کاربران است که از سال 1344 آغاز به کار کرده است. این برند نام آشنا انواع بخاری‌های گازی، شومینه و اجاق گازی رومیزی را با کیفیت بالا روانه بازار می‌کند. محصولات تولیدی برند نیک کالا از کیفیت بالایی برخوردارند و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند.

بخاری نیک کالا

نیک کالا یکی از برندهای قدیمی و محبوب بین کاربران است که از سال 1344 آغاز به کار کرده است.

این موضوع سبب شده است که بخاری‌های نیک کالا به کشورهای همسایه نیز صادر شود. نیک کالا سهم بزرگی از بازار فروش بخاری را به خود اختصاص داده است و حتی می‌توان گفت نام آن در صدر لیست پرفروش ترین بخاری گازی کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: علت خاموش شدن بخاری گازی و شمعک آن چیست؟

2- آبسال

آبسال یکی دیگر برندهای قدیمی موجود در بازار محسوب می‌شود که دارای سابقه‌ای بیش از نیم قرن است. این برند از سال 1335 در زمینه تولید انواع لوام خانگی از جمله بخاری، کولر و لباسشویی فعالیت می‌کند. دلیل محبوبیت و معروفیت برند آبسال کیفیت بالای محصولات و تنوع بی‌نظیر آن‌ها است.

بخاری آبسال

آبسال یکی دیگر برندهای قدیمی موجود در بازار محسوب می‌شود که دارای سابقه‌ای بیش از نیم قرن است.

شما با هر میزان بودجه‌ای که دارید می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین بخاری‌ها را برای خرید انتخاب کنید. بدون شک آبسال یکی از بهترین بخاری گازی کم مصرف موجود در بازار است و خرید بخاری آبسال می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید بخاری خانگی باشد!

3- انرژی

انرژی یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید بخاری است که محبوبیت زیادی دارد. این برند منحصر‌به فرد تمرکز خود را روی تولید انواع بخاری‌های صنعتی از جمله هیتر گازی گذاشته است؛ بنابراین اگر قصد خرید بخاری و سایر وسایل گرمایشی برای مکان‌هایی همچون مسجد و سالن‌های عمومی را دارید انتخاب بهتری به جز برند انرژی نخواهید داشت.

بخاری انرژی

انرژی یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید بخاری است که محبوبیت زیادی دارد.

لازم به ذکر است که محصولات تولیدی این برند از کیفیت و استحکام بسیار زیادی برخوردار است به همین جهت برند انرژی در لیست بهترین مارک بخاری قرار می‌گیرد.

4- پلار

پلار یکی از برندهای قدیمی و نام آشنا است که فعالیت خود را از سال 1331 آغاز کرده است. این برند باسابقه بیش از نیم‌قرن توانسته است با تولید محصولات متنوع و با کیفیت توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند.

بخاری پلار

پلار یکی از برندهای قدیمی و نام آشنا است که فعالیت خود را از سال 1331 آغاز کرده است.

عمده فعالیت برند پلار در زمینه ساخت انواع لوازم خانگی از جمله بخاری نفتی، بخاری گازی، جارو برقی، یخچال فریزر، اجاق گاز و آبگرمکن است. با توجه به این تفاسیر پلار در لیست بهترین مارک بخاری قرار می‌گیرد و خرید محصولات آن جزو گزینه‌های اصلی هر خریداری به شمار می‌رود.

5- ایران شرق

ایران شرق جزو برندهای معتبر و معروف در زمینه تولید انواع بخاری شناخته می‌شود. این برند در سال 1355 تأسیس شده است ولی اولین فعالیت رسمی خود را از سال 1356 آغاز کرده است. ایران شرق از جمله شرکت‌های ایرانی است که از متریال‌های داخلی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

بخاری ایران شرق

ایران شرق جزو برندهای معتبر و معروف در زمینه تولید انواع بخاری شناخته می‌شود.

عمده فعالیت برند ایران شرق مربوط به تولید انواع بخاری گازی با کیفیت بالا است؛ بنابراین اگر جزو افرادی هستید که قصد خرید بخاری گازی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب را دارید، بخاری گازی‌های ایران شرق گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

6- مروارید سوز

مروارید سوز یکی دیگر از برندهای قدرتمند در زمینه ساخت بخاری است که هر ساله محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. این برند محبوب دارای بیش از 3 دهه سابقه درخشان است و برای ساخت محصولات خود از مواد با کیفیت استفاده می‌کند.

بخاری مروارید سوز

مروارید سوز یکی دیگر از برندهای قدرتمند در زمینه ساخت بخاری است.

بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا و استخدام کارکنان مجرب توسط مروارید سوز شرایط لازم را فراهم کرده است که مروارید سوز در لیست بهترین مارک بخاری قرار بگیرد؛ بنابراین اگر می‌خواهید بخاری‌های با کیفیت و با دوام خریداری کنید به شما برند مروارید سوز را پیشنهاد می‌کنیم.

7- توان

توان یکی از شرکت‌های قدرتمند در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است. این برند روی تولید محصولاتی همچون بخاری گازی، ماشین ظرفشویی، کولر و ماشین لباسشویی تمرکز کرده است. شرکت توان که فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است اکنون به عنوان یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید بخاری شناخته می‌شود.

بخاری توان

توان یکی از شرکت‌های قدرتمند در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است.

محصولات ساخت این برند طبق استانداردهای جهانی تولید می‌شوند و از کیفیت بالایی برخوردارند؛ بنابراین اگر قصد خرید بخاری از بهترین مارک بخاری را دارید، برند توان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

سخن پایانی

بخاری‌ها به عنوان یکی از لوازم خانگی پرکاربرد و پرطرفدار موجود در بازار هستند که با شروع فصل زمستان افراد زیادی برای خرید آن اقدام می‌کنند. این تجهیزات کاربردی به قدری متنوع هستند که انتخاب و خرید آن‌ها سخت می‌شود. در این مقاله بهترین مارک بخاری را به شما معرفی کردیم. شناخت انواع بخاری و بهترین برندهای سازنده آن به شما این امکان را می‌دهد که فرآیند خرید را برای خودتان ساده‌تر کرده و بهترین بخاری‌ها را برای خرید انتخاب کنید. با مراجعه به صفحه مربوط به فروش بخاری در فروشگاه پیندو می‌توانید از بین صدها محصول متنوع موجود، بخاری مورد نیاز خود را با تضمین کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنید.

سوالات متداول

  • بخاری گازی بهتر است یا بخاری برقی؟

بخاری برقی و هر یک از این بخاری‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و در نوبه خود گزینه مناسبی برای خرید هستند؛ اما به دلیل این که بخاری‌های برقی مصرف انرژی بیشتری دارند، نسبت به بخاری‌های گازی کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.

  • هنگام خرید بخاری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

قیمت بخاری، برند سازنده بخاری، نوع بخاری، نحوه عملکرد، متراژ محیط، مصرف انرژی و گارانتی محصول از جمله مهم‌ترین نکاتی هستند که هنگام خرید بخاری باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

  • بخاری های صنعتی برای چه مکان‌هایی مناسب هستند؟

بخاری‌های صنعتی در ابعاد بزرگ طراحی می‌شوند و برای استفاده در محیط‌های بزرگ همچون سالن‌های ورزشی، مکان‌های عمومی و کارخانه‌ها مناسب هستند.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =