Banner Image

چگونه با ساعت هوشمند زنگ بزنیم؟

5/5 - (1 امتیاز)

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از بهترین روش‌ها برای تماس‌گرفتن یا رد تماس در مکان‌های شلوغ، استفاده از اسمارت‌واچ است، اما سوال اینجاست که چگونه با ساعت هوشمند زنگ بزنیم؟! پروسه تماس‌گرفتن و رد تماس با استفاده از اسمارت‌واچ‌ها موضوعی است که در این مطلب راجع به آن صحبت خواهیم کرد. چند سالی است که ساعت‌های هوشمند توانسته‌اند طرف‌داران زیادی جذب کنند و به آرامی استفاده از این نوع ساعت بسیار رایج‌تر از ساعت‌های معمولی خواهد شد. شرکت‌هایی مانند سامسونگ، شیائومی، هایلو یا اپل را می‌توان از جمله بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساعت هوشمند در جهان دانست که بخش عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

این موضوع طبیعی است که سؤالاتی مانند چگونه با ساعت هوشمند زنگ بزنیم برای شما ایجاد شود. روش استفاده از این ساعت‌ها به طور کلی کار چندان دشواری نیست و با یک آموزش کوتاه به راحتی می‌توانید از آن‌ها برای رد تماس یا تماس‌گرفتن با مخاطبانتان استفاده کنید. این ویژگی ساعت‌های هوشمند می‌تواند در شرایط مختلفی برای شما کارآمد باشد و می‌توانید همانند فیلم‌های تخیلی قدیمی، از ساعت خود برای صحبت‌کردن استفاده کنید.

روش تماس گرفتن با ساعت هوشمند چگونه است؟

پیش‌ازاین که به سراغ آموزش تماس با ساعت هوشمند برویم، باید اشاره کنیم که تنها ساعت‌هایی این قابلیت را دارند که اسپیکر و میکروفون داشته باشند. بیش‌تر ساعت‌های هوشمند رده‌بالا چنین امکاناتی را دارند و می‌توانید از آن‌ها برای برقراری یا رد تماس استفاده کنید.

ساعت هوشمند

تنها ساعت‌هایی قابلیت تماس گرفتن دارند که اسپیکر و میکروفون داشته باشند.

برای تماس‌گرفتن با این ساعت‌ها باید در ابتدا باید به موبایل شما متصل شوند. بیش‌تر اسمارت ‌واچ‌ها از بلوتوث یا وای فای برای این منظور استفاده می‌کنند. پس از این که موبایل و ساعت به هم متصل شدند، می‌توانید به سراغ مراحل بعدی بروید. وارد برنامه مخصوص مدیریت ساعت شوید و حساب‌های گوگل یا اپل آی دی خود را در ساعت وارد کنید.

پس از انجام این کار، می‌توانید مخاطبان خود را روی ساعت هوشمند مشاهده کنید. اگر گوشی شما به ساعت متصل باشد، نوتیفیکیشن‌های تماس‌های ورودی، پیام‌ها و دیگر اعلان‌ها را می‌توانید روی ساعت مشاهده کنید. پس از انجام این پروسه کوتاه، زنگ خوردن ساعت هوشمند شروع می‌شود و می‌توانید به آسانی با استفاده از آن به تماس‌های خود پاسخ دهید.

آیا می‌توان با ساعت هوشمند، رد تماس انجام داد؟

استفاده از ساعت‌های هوشمندی که قابلیت برقراری تماس دارند، عموماً برای کسانی است که تماس‌های ورودی و خروجی زیادی دارند و از این طریق پروسه برقراری تماس، بسیار آسان‌تر خواهد بود. با توجه ‌به پروسه‌ای که پیش‌تر بررسی کردیم، می‌توانید از ساعت هوشمند برای برقراری تماس استفاده کنید؛ اما سؤال اینجاست که آیا با استفاده از اسمارت‌ واچ می‌توان رد تماس هم انجام داد یا خیر؟

بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند چیست؟ 

هنگامی که ساعت به موبایل شما متصل است، می‌توانید تمام اعلان‌های ورودی را روی صفحه‌نمایش ساعت مشاهده کنید. در ساعت‌های هوشمند جدید در زمان برقراری تماس، گزینه برقراری تماس یا رد تماس را می‌توانید روی ساعت مشاهده کنید. به این‌ ترتیب اگر زنگ خوردن ساعت هوشمند شما بیش از حد است، می‌توانید به راحتی رد تماس دهید و این پروسه شباهت زیادی به رد تماس با گوشی موبایل دارد.

زنگ خوردن ساعت هوشمند

هنگامی که ساعت به موبایل شما متصل است، می‌توانید تمام اعلان‌های ورودی را روی صفحه‌نمایش ساعت مشاهده کنید

در زمان برقراری تماس، گزینه‌های بیش‌تری علاوه‌بر قبول یا رد تماس را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید پس از رد تماس، پیامک‌های از پیش آماده شده‌ای را استفاده کنید که محتوایی سلیقه‌ای دارند و امکان تغییرشان وجود دارد. عموماً از عبارت‌هایی مانند «بعداً با شما تماس خواهم گرفت» یا «در حال حاضر قادر به پاسخگویی نیستم» در این پیام‌ها استفاده می‌شود.

نحوه تماس با ساعت هوشمند شیائومی

رابط کاربری ساعت‌های هوشمند شیائومی بسیار کاربردی و آسان است و به راحتی می‌توانید با استفاده از این ساعت‌ها تماس برقرار کنید یا رد تماس دهید. پس از این که ساعت و موبایل به هم متصل شدند، در صفحه اصلی و در بخش مخاطبین می‌توانید شخص موردنظر خود را انتخاب کنید و برای برقراری تماس گزینه سبزرنگ برقراری تماس را بزنید. جالب است بدانید که در حین برقراری تماس، این امکان وجود دارد که به کلی تماس را به گوشی موبایل خود انتقال دهید و یا از موبایل تماس را به ساعت انتقال دهید.

نحوه تماس با ساعت هوشمند هایلو

برای این که ساعت‌های هوشمند به گوشی متصل شوند، لازم است نرم ‌افزار Mibro air را روی گوشی نصب کنید. توجه داشته باشید که برای برقراری تماس، حتماً گوشی و ساعت هوشمند هایلو باید به هم متصل باشند. در ادامه وارد برنامه مخصوص اتصال شوید و پروسه ثبت‌ نام را انجام دهید. پس از این می‌توانید تماس‌های ورودی، خروجی یا حتی پیام‌ها را روی ساعت مشاهده کنید.

برقراری تماس در انواع ساعت هوشمند

برای این که ساعت‌های هوشمند به گوشی متصل شوند، لازم است نرم ‌افزار Mibro air را روی گوشی نصب کنید

برقراری تماس از روی این ساعت کار بسیار آسانی است و تنها کافی است وارد بخش مخاطبین شوید و مخاطب مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس ازاین‌روی گزینه تماس بزنید تا ساعت ارتباط تلفنی شما با مخاطب مورد نظر را برقرار کند.

بیشتر بخوانید: چگونه تصویر زمینه ساعت هوشمند را عوض کنیم؟

نحوه تماس با ساعت هوشمند سامسونگ

پاسخ به سؤال چگونه با ساعت هوشمند رنگ بزنیم در مورد ساعت‌های اندرویدی بسیار آسان است. ساعت‌های هوشمند سامسونگ هم از همین دسته ساعت‌ها هستند و می‌توانید از دو روش کلی برای برقراری تماس در آن‌ها استفاده کنید. روش اول این است که وارد بخش مخاطبین شوید و با استفاده از گزینه جستجو، مخاطب موردنظر را از طریق تایپ یا صدا پیدا کنید. پس از این ‌روی مخاطب موردنظر ضربه بزنید تا ساعت گزینه‌هایی که می‌توانید از طریقشان با آن فرد ارتباط داشته باشید، مانند تماس، پیام یا حتی واتس ‌اَپ را نمایش دهد. در انتها هم برای برقراری تماس، تنها کافی است روی گزینه نمایش داده شده بزنید تا تماس برقرار شود.

روش دیگر برای تماس‌گرفتن با ساعت هوشمند سامسونگ، این است که وارد صفحه شماره‌گیری شوید. در این قسمت می‌توانید به راحتی شماره مخاطب موردنظر خود را وارد کنید و در انتها روی گزینه تماس بزنید تا ارتباط شما برقرار شود.

سخن آخر

امروزه ساعت‌های هوشمند می‌توانند بسیار کارآمد باشند و در شلوغی کارهای روزمره دیگر نیاز نیست برای برقراری یا رد تماس حتماً موبایل خود را از جیب خارج کنید. پروسه رد یا برقراری تماس روی این ساعت‌ها، شباهت زیادی به پروسه انجام این کارها روی موبایل دارد. دقت کنید که همه ساعت‌های هوشمند موجود در بازار قابلیت برقراری تماس ندارند. توصیه می‌کنیم برای خرید یک ساعت هوشمند مناسب که قابلیت برقراری و رد تماس داشته باشد به پیندو مراجعه کنید. در صفحه مربوط به ساعت‌های هوشمند، می‌توانید انواع مختلف این ساعت‌ها را مشاهده کنید و پس از بررسی و یافتن پاسخ سؤالاتی از جمله چگونه با ساعت هوشمند زنگ بزنیم، برای خرید اسمارت واچ مورد نظر خود اقدام کنید.

 

سوالات متداول

  • بهترین ساعت‌های هوشمند با قابلیت مکالمه کدامند؟

هواوی واچ GT2، آنر مجیک واچ 2، گلکسی واچ 46 میلی‌متری، گلکسی واچ 42 میلی‌متری، گلکسی واچ اکتیو 2، اپل واچ سری 5، گلکسی واچ 3، ساعت امیزفیت GTS و ساعت هوشمند GTR 2 جزو بهترین ساعت‌های هوشمندی هستند که در حال حاضر از قابلیت مکالمه برخوردارند.

  • چه سنسورهایی در ساعت های هوشمند به کار می‌رود؟

از جمله متداول‌ترین سنسورهایی که در ساعت‌های هوشمند به کار می‌رود می‌توان به سنسور اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، اندازه‌گیری ضربان و نوار قلب، پایش خواب یا کیفیت خواب، سنسورهای شتاب سنج، سنسورهای جهت‌یابی و مکان‌یابی اشاره کرد.

  • آیا Mi Band 7 شیائومی قابلیت مکالمه دارد؟

خیر، مچ‌بند هوشمند می بند 7 شیائومی فاقد قابلیت مکالمه است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =