Banner Image
ساعت هوشمند شیائومی زیر 2 میلیون

۱۰ ساعت هوشمند شیائومی با قیمت زیر ۲ میلیون

5/5 - (1 امتیاز)

در میان سازندگان ساعت‌های هوشمند، شیائومی سهم قابل توجهی در بازار دارد. ساعت‌های هوشمند شیائومی بسیار محبوب هستند و توسط اغلب مصرف‌کنندگان خریداری می‌شوند. محصولات این برند نه تنها ارزان هستند، بلکه قابلیت‌های شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهند و ظاهر شیک و جذابی نیز دارند. امروزه مدل‌های مختلفی از ساعت هوشمند شیائومی در بازار موجود هستند، از جمله مدل‌هایی که توسط برندهای زیرمجموعه شیائومی یا با همکاری برندهای دیگر ساخته شده‌اند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون را به شما معرفی کنیم!

معرفی زیرمجموعه‌ها و برندهای همکار با شیائومی

Amazfit یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی است که در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد و سه خط تولید ساعت هوشمند، مچ بند تناسب اندام و هدفون را در بر می‌گیرد. اولین ساعت هوشمند Amazfit در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد و به دنبال آن، این برند مچ بند هوشمند خود را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. از سال ۲۰۲۲، Amazfit ۲۶ نسخه ساعت و مچ بند و ۳ نوع هدفون تولید کرده است. برنامه Zepp Health برای کار با این ساعت‌های هوشمند استفاده می‌شود. Amazfit یکی از زیرمجموعه‌های رده بالای شیائومی به شمار می‌رود.

Amazfit

Amazfit یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی است که در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد

Haylou برندی است که طیف وسیع‌تری از محصولات را ارائه می‌دهد و محصولات آن ارزان‌تر هستند. بسیاری از مصرف‌کنندگان Haylou را به عنوان زیرمجموعه شیائومی می‌شناسند، اما اینطور نیست. هایلو با شیائومی کار می‌کند و با شرکت چینی Dongguan Liesheng Electronic مرتبط است. این شرکت در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد و از حدود سال ۲۰۱۹ با شیائومی کار کرده است.

Haylou

Haylou برندی است که طیف وسیع‌تری از محصولات را ارائه می‌دهد و محصولات آن ارزان‌تر هستند

طرفداران شیائومی زیرمجموعه Redmi را به طور ویژه‌ای دوست دارند و مدل‌های گوشی Redmi به تعداد بالا به فروش می‌رسند. Redmi به تازگی به بازار ساعت‌های هوشمند نیز پیوسته است. این برند، ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت تولید می‌کند و می‌خواهد در صنعت پیشرو باشد.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، بسیاری از افراد توانایی خرید ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت را ندارند و از این رو، بخش بزرگی از مصرف‌کنندگان ایرانی به برندهایی مانند شیائومی روی آورده‌اند که محصولات آن‌ها ارزان اما در عین حال باکیفیت و توانمند هستند. شیائومی ساعت‌های هوشمند زیادی با قیمت زیر ۲ میلیون تومان تولید کرده است که علیرغم قیمت پایین، قابلیت‌ها و ویژگی‌های جالبی را ارائه می‌دهند. در ادامه ۱۰ مورد از بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون را معرفی خواهیم کرد:

۱. HAYLOU RT2

Haylou RT2 یک ساعت جذاب با طراحی معاصر و قیمتی کمتر از ۲ میلیون تومان است. این محصول، صفحه نمایش ۱.۳۲ اینچی TFT Retina با رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ دارد. ویژگی‌های صفحه نمایش آن برای یک ساعت هوشمند ارزان‌قیمت کافی است. گوشه‌های صفحه نمایش ۲.۵ بُعدی آن به صورت خمیده طراحی شده‌اند تا تجربه بهتری را در اختیار کاربر بگذارند. در Haylou RT2 از قاب‌های فلزی با بند قابل تعویض استفاده شده است.

Haylou RT2

Haylou RT2 یک ساعت جذاب با طراحی معاصر و قیمتی کمتر از ۲ میلیون تومان است.

بند آن فوق‌العاده راحت است و برای مچ دست مشکلی ایجاد نمی‌کند. دو دکمه در سمت راست ساعت تعبیه شده که به شما امکان دسترسی به قابلیت‌های متعدد را می‌دهد. علاوه‌بر این، Haylou RT2 با استاندارد IP68 ضد آب بوده و می‌توانید حتی در آب و هوای نامساعد از آن استفاده کنید.

این ساعت هوشمند شامل مانیتورینگ SpO2، ضربان قلب و نظارت بر خواب است. می‌تواند ضربان قلب شما را تا ۲۴ ساعت ردیابی کرده و شما را از هرگونه تغییر آگاه کند. همچنین دارای تمرینات تنفسی، ریمایندر نشستن و سایر قابلیت‌های مرتبط با سلامتی است. Haylou RT2 دارای ۱۲ حالت ورزشی است که می‌تواند برای پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، یوگا، فوتبال و سایر ورزش‌ها استفاده شود.

Haylou RT2 یکی از مقرون به صرفه‌ترین ساعت‌های هوشمند شیائومی بوده و عمر باتری بالایی دارد. عمر باتری آن در basic mode (حالت ساده) تا ۲۰ روز و در daily mode (حالت استفاده روزانه) ۱۲ روز است.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان

۲. HAYLOU RS4 PLUS

Haylou RS4 Plus یکی از بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون است که طراحی قابل مقایسه با ساعت هوشمند اپل دارد. Haylou RS4 Plus دارای صفحه نمایش Retina AMOLED با قطر ۱.۷۸ اینچی و رنگ‌های درخشان است. رزولوشن صفحه نمایش آن ۳۶۸×۴۴۸ پیکسل بوده و از رفرش ریت ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند که آن را روان‌تر از ساعت‌های هوشمند رقیب با قیمت‌های مشابه می‌سازد. Haylou RS4 Plus دارای یک قاب فلزی و یک نوار مغناطیسی است که آن را به یکی از جذاب‌ترین مدل‌ها در میان ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت شیائومی تبدیل می‌کند. در صورت تمایل می‌توان بند این ساعت هوشمند را تغییر داد. در سمت راست ساعت نیز یک دکمه وجود دارد.

HAYLOU RS4 PLUS

Haylou RS4 Plus یکی از بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون است که طراحی قابل مقایسه با ساعت هوشمند اپل دارد

Haylou RS4 Plus دارای یک رابط سیستم پیچیده و روان و همچنین سایر عملکردهای پیشرفته است. مدت و مراحل خواب شما را از طریق نظارت هوشمند خواب، ثبت می‌کند. پایش هوشمند SpO2 به طور دقیق سطح اکسیژن خون شما را تشخیص داده و به حفظ سلامتتان کمک می‌کند. این ساعت هوشمند همچنین ضربان قلب را در طول روز کنترل کرده و در صورت غیرعادی بودن، به کاربر اطلاع می‌دهد. همچنین دارای عملکردهایی است که در اکثر ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت موجود نیستند. از جمله این موارد می‌توان به یادآوری قاعدگی زنان و ردیابی استرس اشاره کرد.

علاوه بر این، Haylou RS4 Plus بیشترین گزینه‌های تناسب اندام در میان ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت شیائومی را دارد. این ساعت تمرینات شما را در زمان واقعی پیگیری کرده و آن را با اپلیکیشن سینک می‌کند. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد داده‌های مربوط به تمرینات خود را مشاهده کنید. از آنجایی که ساعت با استاندارد IP68 ضد آب است، لازم نیست هنگام شستن دست‌ها آن را دربیاورید. در استفاده اولیه، Haylou RS4 Plus ممکن است تا ۲۸ روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. عمر باتری آن ۱۰ روز بوده که برای یک ساعت هوشمند با این همه قابلیت، کاملاً کافی است.

۳. AMAZFIT BIP U

ساعت هوشمند Amazfit Bip U دارای صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی با وضوح ۳۲۰×۳۰۲ پیکسل است. به دلیل هزینه کمتر، صفحه نمایش TFT دارد. گوشه‌های صفحه نمایش ۲.۵ بُعدی آن خمیده و دارای پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت هستند. با وزن تنها ۳۱ گرم، Amazfit Bip U سبک‌ترین و بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون به شمار می‌رود. طراحی آن فوق سبک، بسیار بادوام و دارای مقاومت ۵۰ متری در برابر آب است. سنسورهای پیشرفته و قابلیت‌های ردیابی سلامتی در Amazfit Bip U به کار رفته‌اند. این ساعت که دارای سنسور BioTracker 2 PPG است، می‌تواند ضربان قلب شما را به درستی کنترل کرده، سطح اکسیژن خون را اندازه بگیرد و استرس را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته ثبت کند. این ساعت هوشمند همچنین ردیابی چرخه قاعدگی را امکان‌پذیر می‌سازد که یک قابلیت بسیار مهم برای زنان است.

ساعت هوشمند Amazfit Bip U

ساعت هوشمند Amazfit Bip U دارای صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی با وضوح ۳۲۰×۳۰۲ پیکسل است

علاوه بر این، Amazfit Bip U شامل بیش از ۶۰ حالت ورزشی بوده و با تلفن هوشمند سینک می‌شود تا مسافت طی شده، سرعت، ضربان قلب، کالری سوزانده‌شده و سایر اطلاعات را هنگام ورزش ردیابی کند. ویژگی نظارت بر کیفیت خواب SomnusCare در ساعت مچی ارزان Amazfit به شما امکان می‌دهد کیفیت خواب خود را ردیابی کرده و ارتقا دهید. Amazfit Bip U دارای عمر باتری ۹ روزه و دارای عملکردهایی مانند نمایش اعلان، کنترل موسیقی، پیش‌بینی آب و هوا، شاتر از راه دور، کرونومتر، ردیابی تلفن و غیره است.

۴. XIAOMI REDMI WATCH 2 LITE

Redmi Watch 2 Lite مدلی در میان ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت شیائومی است که قیمت اقتصادی و ظاهری ظریف دارد. صفحه نمایش ۱.۵۵ اینچی با رزولوشن ۳۲۰×۳۶۰ پیکسل در Redmi Watch 2 Lite یک تجربه تماشای فوق‌العاده با وضوح قوی ارائه می‌کند. نمایشگر آن ۱۰ درصد بزرگتر از Mi Watch Lite است. این ساعت در شش رنگ مختلف موجود بوده و شما می‌توانید رنگی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. Redmi Watch 2 Lite دارای بیش از ۱۰۰ صفحه ساعت برای انتخاب است، بنابراین می‌توانید یکی را پیدا کنید که با روحیه و لباس شما مطابقت داشته باشد. مهم‌ترین ویژگی این ساعت این است که چندین حالت ورزشی دارد. در مجموع شامل ۱۰۰ حالت عملیاتی، از جمله ۱۷ حالت آموزش حرفه‌ای است.

Redmi Watch 2 Lite

Redmi Watch 2 Lite مدلی در میان ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت شیائومی است که قیمت اقتصادی و ظاهری ظریف دارد.

Redmi Watch 2 Lite تا عمق 50 متری در برابر آب مقاومت می‌کند، بنابراین لازم نیست آن را حتی در زیر دوش، استخر یا آب و هوای نامساعد از دستتان دربیاورید. این ساعت که دارای تراشه GPS بسیار حساس است، از چهار سیستم موقعیت‌یابی برای شناسایی دقیق‌تر مکان پشتیبانی می‌کند. Redmi Watch 2 Lite دارای چندین عملکرد سلامتی است، از جمله نظارت بر اشباع اکسیژن خون، نظارت بر ضربان قلب ۲۴ ساعته، نظارت بر خواب، نظارت بر استرس، تمرینات تنفسی و ردیابی چرخه قاعدگی زنان. اپلیکیشن Xiaomi Wear به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به تمام داده‌های سلامتی و فعالیت خود دسترسی داشته باشید و Redmi Watch 2 Lite تا ۱۰ روز عمر باتری دارد.

۵. REDMI SMART BAND PRO

Redmi Smart Band Pro یک مچ بند هوشمند بوده و یکی از بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون به شمار می‌رود. این گجت که به گفته Redmi یک مچ بند است، از نظر ویژگی‌های فنی و طراحی به ساعت‌های هوشمند شباهت زیادی دارد. Redmi Smart Band Pro دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED است. با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۶۶.۷ درصد، صفحه نمایش آن فوق‌العاده روشن و واضح بوده و تجربه فوق‌العاده‌ای را به کاربر ارائه می‌دهد. رزولوشن صفحه نمایش آن ۱۹۴×۳۶۸ پیکسل بوده و می‌تواند به 450 نیت روشنایی برسد.

Redmi Smart Band Pro

Redmi Smart Band Pro یک مچ بند هوشمند بوده و یکی از بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون به شمار می‌رود

Redmi Smart Band Pro بیش از ۵۰ صفحه ساعت متفاوت دارد. کیفیت مواد به کار رفته در ساخت این مچ‌بند خوب است، بند آن مچ را فشار نمی‌دهد و تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاومت می‌کند. بیش از ۱۱۰ حالت تمرین و همچنین ۱۵ حالت حرفه‌ای در آن وجود دارد. Redmi Smart Band Pro مانند تمام ساعت‌ها و مچ‌بند‌های هوشمند، ردیابی SpO2، ردیابی ۲۴ ساعته ضربان قلب، اندازه‌گیری کیفیت خواب، ردیابی سطح استرس، تمرینات تنفسی و ردیابی چرخه قاعدگی زنان را فراهم می‌کند.

Redmi Smart Band Pro همچنین ساده‌ترین ظاهر را در میان ساعت‌های هوشمند اقتصادی شیائومی دارد، اما اندازه کوچک آن تأثیر کمی بر عمر باتری می‌گذارد. عمر باتری آن مناسب بوده و در حالت استاندارد تا ۱۴ روز و در حالت صرفه‌جویی تا ۲۰ روز دوام می‌آورد. اپلیکیشن Xiaomi Wear برای کار با این مچ‌بند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: شارژ اولیه ساعت هوشمند شیائومی

۶. Xiaomi Mibro Color

ساعت هوشمند Mibro Color یکی از بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون به شمار می‌رود که از حسگرهای موجود در پشت ساعت (در تماس با مچ دست) برای تشخیص داده‌های مربوط به سلامتی از جمله ضربان قلب، تعداد قدم‌ها، اکسیژن خون، کیفیت خواب و غیره استفاده می‌کند. ساعت هوشمند Mibro Color دارای طراحی مدرن و ظریفی است که تا حدودی به Uwatch 5 شباهت دارد. این ساعت به شکل مربع طراحی شده که یک صفحه منحنی ۲.۵ بُعدی دارد و یک دکمه پاور در پشت آن قرار گرفته است. صفحه نمایش Mibro Color ۱.۵۷ اینچی بوده و رزولوشن ۲۴۰×۲۴۰ پیکسل دارد.

ساعت هوشمند Mibro Color

ساعت هوشمند Mibro Color دارای طراحی مدرن و ظریفی است که تا حدودی به Uwatch 5 شباهت دارد

به طور کلی، بدنه آن باریک و سبک بوده، از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده و وزن آن بیش از ۵۱ گرم نیست. بند این ساعت از سیلیکون ساخته شده که سبک‌وزن و راحت است و می‌توانید بدون هیچ مشکلی تا ساعت‌ها از آن استفاده کنید.

این ساعت به تلفن هوشمند iOS یا Android شما وصل می‌شود تا پیام‌های دریافتی، آب و هوا و غیره را نشان دهد. هر بار که پیامی به گوشی شما می‌آید، می‌توانید آن را در این ساعت هوشمند بخوانید. این ساعت همچنین دارای ماشین حساب، کرونومتر، پخش‌کننده MP3، تایمرها و آلارم‌های مختلف است. علاوه بر این، تعداد زیادی صفحه ساعت قابل تعویض بسته به کاربرد و سلیقه شما وجود دارد و می‌توان آن‌ها را در عرض چند ثانیه از اپلیکیشن موجود در گوشی هوشمند به ساعت ارسال کرد.

ارتباط با ساعت به دو صورت کار می‌کند، بنابراین می‌توانید آمار مربوط به سلامتی خود را برای مقایسه در تلفن همراهتان پیدا کنید. این ساعت دارای یک شارژر مغناطیسی است که برای شارژ از طریق USB به پشت ساعت متصل می‌شود. اتصال ساعت به تلفن ساده بوده و نیازی به تغییرات در Wi-Fi ندارد.

۷. Amazfit GTS 2 Mini

Amazfit GTS 2 Mini یکی دیگر از بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون است که صفحه نمایش ۱.۵۵ اینچی Retina Always-on AMOLED دارد. این ساعت هوشمند داده‌ها را از طریق GPS بررسی کرده و برای دویدن بسیار مناسب است. این گجت محبوب همچنین از اندازه‌گیری معیارهای پیشرفته مانند اکسیژن‌رسانی خون یا استرس پشتیبانی کرده و تمرینات تنفسی نیز دارد. این ساعت تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است و بیش از ۷۰ حالت ورزشی را ارائه می‌دهد. عمر باتری آن ۱۴ روز بوده، به طور دقیق خواب را کنترل می‌کند و برای کنترل تلفن از راه دور بسیار مناسب است.

Amazfit GTS 2 Mini

Amazfit GTS 2 Mini از اندازه‌گیری معیارهای پیشرفته مانند اکسیژن‌رسانی خون یا استرس پشتیبانی کرده و تمرینات تنفسی نیز دارد

از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به حسگر اندازه‌گیری اشباع اکسیژن خون اشاره کرد که به شما کمک می‌کند بدن خود را بهتر بشناسید و سریع‌تر به موفقیت برسید. سنسور ضربان قلب بسیار دقیق آن می‌تواند ضربان قلبتان را کنترل کرده و به شما در مورد ناهنجاری‌ها هشدار دهد. این ساعت هوشمند با استفاده از مراحل سبک، عمیق و REM، خواب را به دقت نظارت می‌کند و زمان لازم برای استراحت در روز را به شما پیشنهاد می‌دهد.

Amazfit GTS 2 mini همچنین می‌تواند دوره‌های قاعدگی و تخمک‌گذاری را ثبت کرده و زمان و طول چرخه قاعدگی را پیش‌بینی کند. تمام داده‌های اندازه‌گیری‌شده در سیستم Huami-PAI ذخیره می‌شوند که از یک الگوریتم هوشمندانه برای محاسبه امتیاز استفاده می‌کند که تصویری از وضعیت کلی سلامتی بدنتان به شما ارائه می‌دهد.

این ساعت به لطف مقاومت ۵۰ متری در برابر آب دستاوردهای شما را حتی در استخر به طور قابل اعتماد ثبت کرده و دارای ویژگی‌های نوآورانه دیگری مانند کنترل از راه دور دوربین تلفن همراه شما از طریق بلوتوث است.

بیشتر بخوانید: چگونه با ساعت هوشمند زنگ بزنیم؟

۸. Xiaomi Mi Band 7

Xiaomi Mi Band 7 با صفحه نمایش ۱.۶۲ اینچی AMOLED با وضوح ۴۹۰×۱۹۲، نسبت به نسل قبلی خود صفحه بزرگ‌تری دارد و یکی از بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون به شمار می‌رود. Mi Band 7 علاوه بر این عمر باتری طولانی‌تر، ویژگی‌های جدیدی مانند نظارت مداوم SpO2 و رابط کاربری بازطراحی‌شده را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند دستگاه را با بیش از ۱۰۰ صفحه ساعت متحرک مطابق سلیقه خود تغییر دهند.

Mi Band 7

Mi Band 7 علاوه بر این عمر باتری طولانی‌تر، ویژگی‌های جدیدی مانند نظارت مداوم SpO2 و رابط کاربری بازطراحی‌شده را ارائه می‌دهد.

Xiaomi Mi Band 7 ابزارها و حسگرهای مورد نیاز برای ردیابی تناسب اندام و همچنین نظارت بر خواب، ضربان قلب و استرس را در خود جای داده است. برای ورزشکاران، تعداد زیادی حالت ردیابی ورزشی و تجزیه‌وتحلیل تمرین کاملاً جدید نیز به آن اضافه شده‌اند؛ اما این مچ بند هوشمند GPS داخلی نداشته و ورژن گلوبال آن فاقد NFC است.

Mi Band 7 همچنین ۱۲۰ حالت ردیابی ورزشی را ارائه می‌کند (که در نسل قبلی ۳۰ حالت بوده است). Mi Band 7 می‌تواند بار تمرین، اثر تمرین و زمان ریکاوری را کنترل کند. در مقایسه با ابزارهای مشابه قابلیت‌های کمتری دارد اما قیمت آن بسیار به‌صرفه است. مانیتورینگ VO2 max یکی دیگر از ویژگی‌های جدید Mi Band 7 است که به کاربران کمک می‌کند تا تمرین‌های خود را تجزیه و تحلیل کنند.

۹. Xiaomi Mibro Lite

ساعت هوشمند Mibro Lite دارای صفحه دایره‌ای است که بسیار تمیز و شیک به نظر می‌رسد و برای آقایان و خانم‌ها مناسب است. این ساعت دارای شیشه منحنی ۲.۵ بُعدی با یک قاب فلزی بوده که به آن ظاهر یک ساعت لوکس و گران‌قیمت را می‌دهد. همچنین دارای دکمه پاور و منو است. به طور کلی، بدنه آن باریک و سبک بوده و از آلیاژ فلزی با کیفیت بالا ساخته شده که وزن ۴۸ گرم دارد و در نتیجه به مچ دست فشار نمی‌آورد.

ساعت هوشمند Mibro Lite

ساعت هوشمند Mibro Lite دارای صفحه دایره‌ای است که بسیار تمیز و شیک به نظر می‌رسد و برای آقایان و خانم‌ها مناسب است.

بند ساعت هوشمند Mibro Lite از سیلیکون ساخته شده و شما می‌توانید بند آن را در رنگ‌های مختلف از جنس سیلیکون، چرم و غیره خریداری کرده و مطابق سلیقه خود تغییر دهید. صفحه نمایش Mibro Lite یکی از نقاط قوت این بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون به شمار می‌رود. این صفحه نمایش دارای پنل AMOLED ۱.۳ اینچی با سطح منحنی ۲.۵ بُعدی و رزولوشن ۳۹۰×۳۹۰ پیکسل است.

با داشتن IP68 ضد آب، می‌توانید ساعت هوشمند Mibro Lite را هنگام شستن دست‌ها یا در روزهای بارانی بپوشید. اگرچه این ساعت هنگام شنا قابل استفاده نیست، اما می‌توانید هنگام انجام فعالیت‌های مختلف دیگر از آن استفاده کنید.

ساعت هوشمند Mibro Lite مجهز به ۱۵ حالت ورزشی بوده که هر یک از نیازهای شما را برآورده می‌کنند، از جمله دویدن در فضای باز، تردمیل، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، یوگا، بسکتبال، تنیس، بدمینتون، فوتبال، تمرینات قدرتی و غیره. جدا از این حالت‌ها، چهار سنسور ضربان قلب داخلی Mibro Lite، با الگوریتم ضربان قلب هوشمند حرفه‌ای، ضربان قلب شما را در زمان واقعی کنترل می‌کنند تا طبیعی بودن آن را تشخیص دهند و خواب را نیز تحت نظارت قرار می‌دهند. باتری Mibro Lite ۲۳۰ میلی آمپر ساعت است که تا ۱۵ روز دوام می‌آورد.

۱۰. Xiaomi IMILAB KW66

این آخرین مدل پیشنهادی ما از بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون است. صفحه ساعت دارای قطر ۴۵ میلی‌متر و ضخامت آن ۱۳ میلی‌متر بوده، بدنه آن از فلز ساخته شده و جلوه‌ای باکیفیت و لوکس به آن می‌دهد. بند ساعت سیلیکونی بوده و ابعاد ۲۲×۲۶۲ میلی‌متر دارد. به راحتی می‌توان آن را جدا و با بند دیگری جایگزین کرد.

منوی ساعت شیائومی IMILAB KW66 شامل گزینه‌های تمرین، اندازه‌گیری ضربان قلب، گزارش کلی روزانه، بررسی وضعیت خواب، کرونومتر، پیام‌ها و تنظیمات بوده و تمام ویژگی‌های اساسی که یک ساعت هوشمند برای تناسب اندام نیاز دارد، در این ساعت گنجانده شده است.

ساعت شیائومی IMILAB KW66

منوی ساعت شیائومی IMILAB KW66 شامل گزینه‌های تمرین، اندازه‌گیری ضربان قلب، گزارش کلی روزانه، بررسی وضعیت خواب و … است

منوی نظارت بر ورزش آن، ۱۳ حالت ورزش را ارائه می‌دهد که عبارتند از دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، یوگا، طناب زدن، تنیس، بیس‌بال، بسکتبال، بدمینتون، فوتبال، راگبی و تنیس روی میز. ویژگی اندازه‌گیری ضربان قلب آن نیز تمام مقادیر ثبت شده در طول روز را در یک نمودار واضح با کمترین و بالاترین مقدار نمایش می‌دهد.

گزارش روزانه شامل تعداد قدم‌ها، مسافت طی‌شده و کالری سوزانده‌شده در روز جاری است. این صفحه نمایش بسیار خوب طراحی شده و پارامترهای فردی را به صورت رنگی و نوارهای دایره‌ای نمایش می‌دهد. این ساعت شارژ باتری خود را تا ۱۰ روز نگه می‌دارد.

سخن پایانی

در این مقاله ۱۰ نمونه از بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون را معرفی کردیم. شیائومی یکی از برندهای قدرتمند و مدرن است که محصولات آن علیرغم داشتن قیمت مقرون به‌صرفه، کیفیت بسیار بالایی داشته و قابلیت‌های متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهند. به گفته بسیاری از منتقدان، ساعت‌های هوشمند شیائومی قابل مقایسه با ساعت‌های هوشمند برندهایی مانند سامسونگ و اپل هستند. این شرکت دارای برندهای زیرمجموعه‌ای است و همچنین با همکاری سایر شرکت‌های تولیدکننده و مطرح، به تولید ساعت‌های هوشمند با قابلیت‌های کاربردی می‌پردازد. ساعت‌هایی که در این لیست معرفی کردیم، تقریباً مشخصات و ویژگی‌های مشابهی دارند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

 

سوالات متداول

  • آیا شیائومی مالک برند Amazfit است؟

Amazfit یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فرعی شیائومی، یعنی هوآمی (Huami) است؛ اما اکثر تصمیمات مهم درباره محصولات این برند (از جمله تصمیمات مربوط به طراحی، سبک و قابلیت‌ها) توسط خود شیائومی گرفته می‌شود.

  • آیا ساعت‌های هوشمند شیائومی ضد آب هستند؟

اکثر ساعت‌های Amazfit از شیائومی ضد آب هستند. شما می‌توانید از این ساعت‌ها تا عمق ۵۰ متری زیر آب استفاده کنید، با آن‌ها زیر دوش بروید و تا ۳۰ دقیقه آن‌ها را زیر آب نگه دارید.

  • آیا می‌توان از ساعت‌های هوشمند شیائومی با گوشی آیفون استفاده کرد؟

ساعت‌های هوشمند جدید شیائومی از iOS 10.0 به بالا و بلوتوث 4.0 پشتیبانی می‌کنند. اگر گوشی آیفون شما دارای این مشخصات است، می‌توانید بدون هیچ مشکلی ساعت هوشمند شیائومی را خریداری کرده و با آن سینک کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =