Banner Image

بهترین ساعت‌های هوشمند امیزفیت کدام است؟

5/5 - (4 امتیاز)

ساعت‌های هوشمند یکی از نوآورانه‌ترین و کاربردی‌ترین اختراعات دهه‌های اخیر به شمار می‌روند که با ارائه امکانات و ویژگی‌های متنوع از جمله مشاهده پیام‌ها و پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی بدون نیاز به گوشی، ردیابی سلامت و تناسب اندام و … دل بسیاری از کاربران را به دست آورده‌اند. در این میان، برند امیزفیت با قیمت مقرون به صرفه و ارائه طیف گسترده‌ای از ساعت‌های هوشمند کاربردی، به یکی از پرفروش‌ترین برندهای موجود در بازار تبدیل شده است. ما در این مقاله ۱۰ نمونه از بهترین ساعت هوشمند امیزفیت را به شما معرفی خواهیم کرد و شما را در خرید این گجت همراهی می‌کنیم.

آشنایی با برند امیزفیت

امیزفیت (Amazfit) یکی از زیرمجموعه‌های برند Huami است که شیائومی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران آن به شمار می‌رود. امیزفیت به دلیل تعهد خود به تولید ساعت‌های هوشمند پیشرفته که ترکیبی از طراحی شیک، عملکرد فوق‌العاده و نوآوری را به ارمغان می‌آورد، شهرت دارد.

ساعت امزفیت

امیزفیت که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد، ردیابی سلامت و تناسب اندام را هنگام طراحی ساعت‌های هوشمند خود در اولویت قرار داد. محصولات این برند مجهز به طیف گسترده‌ای از سنسورهای سلامت‌محور هستند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا ضربان قلب، کیفیت خواب، تعداد قدم‌ها و مسافت طی شده، میزان کالری‌های مصرفی و موارد دیگر را کنترل کنند.

نکته‌ای که بهترین ساعت هوشمند امیزفیت را از رقبا متمایز می‌کند، تلاش بی‌وقفه آن برای نوآوری است. این برند به طور مداوم فناوری مورد استفاده خود را برای ارائه تجربیات برتر اصلاح می‌کند. از نمایشگرهای رنگی با وضوح بالا و عمر باتری طولانی‌ مدت گرفته تا ردیابی GPS و ساعت‌های مقاوم در برابر آب، امیزفیت همواره در تلاش است تا مهم‌ترین نیازهای کاربران را برآورده سازد.

معرفی بهترین ساعت هوشمند امیزفیت

به عنوان برندی که در سراسر جهان طرفداران خاص خودش را دارد، کاربران و طرفداران امیزفیت تعهد این برند برای طراحی و تولید ساعت‌های هوشمند با کیفیت، کاربردی و مقرون به صرفه را تحسین می‌کنند. در ادامه با ۱۰ نمونه از بهترین ساعت هوشمند امیزفیت آشنا خواهیم شد:

۱. ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

این مدل از ساعت هوشمند امیزفیت یکی از ساعت‌هایی است که به کاربران امکان انجام بسیاری از کارها را می‌دهد. معمولاً طرفداران ساعت‌های هوشمند دو دسته‌اند؛ افرادی که ساعت‌های مستطیلی را می‌پسندند و افرادی که ساعت‌های گرد یا دایره‌ای را ترجیح می‌دهند. مدل Bip 3 Pro با طراحی مستطیلی شیک و جذاب خود، متناسب با سلیقه دسته اول طراحی شده و دارای بیش از ۵۰ واچ فیس است که قابل تغییر و شخصی‌سازی نیز هستند. حتی اگر از واچ فیس‌های پیش‌فرض دستگاه خوشتان نیامد، می‌توانید از عکس‌های خودتان به عنوان واچ فیس استفاده کنید.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این مدل را به بهترین ساعت هوشمند امیزفیت تبدیل می‌کند، قابلیت‌های سلامتی و ورزشی آن است. این ساعت قابلیت ردیابی ۶۱ نوع حالت ورزشی مختلف شامل دویدن، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، تردمیل، دوچرخه ثابت، پیاده‌روی، نرمش، قایقرانی و غیره را به کاربران می‌دهد. این محصول همچنین دارای سیستم موقعیت‌یاب ماهواره‌ای دوگانه (GPS و GLONASS) است که برای ردیابی مسیر دقیق دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و غیره کاربرد دارد. این ساعت همچنین دارای استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب ATM 5 بوده و می‌تواند تا عمق ۵۰ متری زیر آب دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی (قدم به قدم)

۲. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini

این نسخه از بهترین ساعت هوشمند امیزفیت یک نمونه اقتصادی‌تر و ساده‌تر از سری ساعت‌های GTS این برند به شمار می‌رود که به عنوان یک اسمارت واچ میان رده، گزینه مناسبی است. طرح مربعی و اسپرت این ساعت برای طرفداران اسمارت واچ‌های مستطیلی بسیار جذاب بوده و از مشخصات آن می‌توان به صفحه نمایش امولد ۱.۵۵ اینچی و رزولوشن ۳۰۶×۳۵۴ اشاره کرد.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini

به لطف نمایشگر امولد، این ساعت رنگ‌ها را بسیار باکیفیت با روشنایی ۴۵۰ نیت و رنگ مشکی بسیار طبیعی نشان می‌دهد. GTS 2 mini همچنین از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (Always ON Display) بهره می‌برد که به شما این امکان را می‌دهد همیشه مثل یک ساعت عادی بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش، تاریخ و ساعت را مشاهده کنید.

۳. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 4 mini

اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید که علاوه بر مشخصات فنی مناسب، قیمتی مقرون به صرفه و حتی مناسب‌تر از سایر اسمارت واچ‌های موجود در بازار داشته باشد، امیزفیت GTS4 mini یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. این ساعت با ابعاد ۱.۶۵ اینچی و رزولوشن ۳۳۶×۳۸۴ پیکسل و نمایشگر امولد طراحی شده است. پنل امولد و توانایی نمایش ۳۰۹ پیکسل در هر اینچ، کیفیت نمایشگر را به طور قابل توجهی افزایش داده و باتری آن نیز ۲۷۰ میلی آمپر ساعت است؛ بدین معنی که به ازای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی تا ۱۵ روز روشن می‌ماند.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 4 mini

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 4 mini

این مدل همچنین با استاندارد ATM 5 تولید شده که توانایی مقاومت آن در برابر آب را نشان داده و به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون هیچ گونه نگرانی از آن در شرایط جوی متنوع و هنگام ورزش‌های آبی مانند شنا استفاده کنند. برنامه‌های سلامت کاربردی و برنامه‌های ورزشی متعددی نیز در این ساعت گنجانده شده که به جذابیت آن می‌افزاید.

۴. ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-rex 2 Smartwatch

این مدل یکی از بهترین ساعت هوشمند امیزفیت به شمار می‌رود که از نمایشگر ۱.۳۹ اینچی امولد بهره می‌برد، ۶۶.۵ گرم وزن دارد و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از خود نشان می‌دهد. با هر بار شارژ صد درصدی، این ساعت تا ۲۴ روز کار می‌کند و به دلیل داشتن حسگر BioTracker 3.0 PPG توانایی تشخیص بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی را نیز دارد. این دستگاه به دلیل داشتن ویژگی‌هایی از جمله GPS و گواهی STD 810G (مقاومت در دمای منفی ۴۰ تا مثبت ۷۰ درجه سانتی‌گراد و تا عمق ۱۰ متری زیر آب)، برای افرادی طراحی شده که قصد دارند از ساعت خود در شرایط چالش‌برانگیز استفاده کنند.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-rex 2 Smartwatch

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-rex 2 Smartwatch

نمایشگر ساعت T-rex 2 وضوح ۴۵۴×۴۵۴ پیکسلی با روشنایی ۱۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. عمر باتری آن همان‌طور که گفته شد ۲۴ روز است، اما در حالت GPS می‌تواند تا ۵۸ روز دوام بیاورد. این محصول از موقعیت‌یاب دو بانده با قابلیت اتصال به پنج ماهواره بهره می‌برد و می‌تواند به عنوان ارتفاع‌سنج و قطب‌نما نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند سامسونگ 2023

۵. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 2

این مدل در میان سایر محصولات برند امیزفیت به دلایلی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. از جمله ویژگی‌های این بهترین ساعت هوشمند امیزفیت می‌توان به ظاهر زیبا و قابلیت‌های گوناگون از جمله پخش‌کننده موزیک، برنامه آمازون الکسا، برنامه تحلیل گفتار و دستورات (ایجاد آلارم، بررسی پخش زمان فیلم و سریال و غیره) اشاره کرد. امیزفیت GTS 2 همچنین دارای ویژگی اندازه‌گیری دقیق‌تر ضربان قلب مانند سنجش سطح اکسیژن خون بوده و از بند سیلیکونی یا چرم بهره می‌برد.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 2

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 2

نمایشگر این محصول نیز ۱.۳۹ اینچ امولد با اندازه ۴۵۴×۴۵۴ با رنگ مشکی تیره بوده و زاویه دید مناسب آن باعث می‌شود زیر نور شدید خورشید چشمان شما اذیت نشوند. این ساعت نیز گزینه Always ON Display را دارد اما هنگامی که خواب هستید، به طور خودکار صفحه نمایشگر را خاموش می‌کند.

۶. ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro

این مدل برخلاف سایر مواردی که در بالا معرفی کردیم، صفحه گرد دارد، بدنه آن از پلی کربنات و بند آن از سیلیکون ساخته شده است.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro

نوع قفل این ساعت سگکی ساده بوده و از فناوری مکان‌یابی GPS نیز بهره می‌برد. امیزفیت T-Rex Pro از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند و با اندروید ۵.۰ و iOS ۱۰ به بالا سازگار است. از جمله حسگرها و قابلیت‌های مهم آن می‌توان به ژیروسکوپ، سنجش اکسیژن خون و شتاب‌سنج اشاره کرد.

۷. ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Global

این بهترین ساعت هوشمند امیزفیت با شکل مستطیلی و وزن بسیار سبک (۳۳ گرمی) بوده که با ضخامت ۹.۶۵ میلی‌متری خود، گزینه‌ای شیک و نازک به شمار می‌رود. به خوبی روی مچ دست می‌نشیند و در صورت استفاده طولانی ‌مدت، شما را آزار نمی‌دهد. این ساعت در سه رنگ بنفش، صورتی و مشکی به بازار عرضه شده که برای افرادی که به تنوع رنگ علاقه دارند، بسیار جذاب است.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Global

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Global

پنل جلویی آن شیشه‌ای، فریم و پنل پشتی آن پلاستیکی و دستبند آن از جنس سیلیکون است. صفحه نمایش امیزفیت Bip 3 Global از نوع شیشه ۲.۵ بُعدی تمپرد گلس بوده و پوشش ضد اثر انگشت نیز دارد. این محصول با دارا بودن گواهی ATM 5 تا عمق ۵۰ متری زیر آب قابل استفاده بوده و با رزولوشن ۲۴۰×۲۸۰ پیکسلی خود می‌تواند در هر اینچ، ۲۱۸ پیکسل را جای دهد.

۸. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 4

این بهترین ساعت هوشمند امیزفیت کمی گران‌تر از Amazfit GTS 4 mini است که امیزفیت آن را به عنوان یک «پیشتاز در مُد» معرفی می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود این مدل در نظر خاص پسندان و علاقه‌مندان به مد، گزینه بسیار جذابی به شمار رود.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 4

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 4

امیزفیت GTS 4 مجهز به نمایشگر ۱.۷۵ اینچی امولد، سیستم عامل Zepp 2.0، سنسور نوری Amazfit BioTracker 4.0 PPG و GPS دو بانده بوده و یکی از محصولاتی است که در رویداد IFA 2022 برلین نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. اگر ترجیح می‌دهید ساعت هوشمندتان نمایشگر بزرگی داشته باشد، این مدل بین ساعت‌های هوشمند نسل چهار امیزفیت، بزرگ‌ترین نمایشگر را دارد و از فناوری ضد تابش (anti-glare) نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید: از کجا ساعت هوشمند بخریم؟

۹. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 Global

این بهترین ساعت هوشمند امیزفیت در سال ۲۰۲۰ به شمار می‌رود که نسبت به نسخه‌های قبلی، آیرودینامیک‌تر شده و امکان انتخاب از بین فیس واچ‌های متنوع و شخصی‌سازی صفحه نمایش را به کاربران می‌دهد. این مدل همچنین با داشتن یک میکروفون و اسپیکر، امکان دریافت تماس تلفنی را نیز دارد و شما می‌توانید بدون نیاز به گوشی، تماس‌ها را از طریق ساعت خود پاسخ دهید. با داشتن ۳ گیگابایت حافظه داخلی، امیزفیت GTS 2 Global امکان ذخیره ۳۰۰ تا ۶۰۰ موزیک را به شما می‌دهد.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 Global

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 Global

نمایشگر این محصول با قطر ۱.۶۵ اینچ و تراکم پیکسلی ۳۴۱ پیکسل در هر اینچ، تمامی جزئیات را به خوبی نشان می‌دهد. این ساعت همچنین به تراشه PPG 2 هوآمی مجهز است که توانایی سنجش اکسیژن خون را دارد. از سایر قابلیت‌های آن می‌توان به سنسورهای فشار هوا، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، میدان مغناطیسی و سنجش نور محیط اشاره کرد. امیزفیت GTS 2 Global قادر به تشخیص ۹۰ حالت ورزشی مختلف بوده و در صورت شارژ کامل، می‌تواند تا ۲۰ روز (در صورت استفاده حداقلی) و تا ۷ روز (در صورت استفاده عادی) دوام بیاورد. این ساعت همچنین تا عمق ۵۰ متری زیر آب مقاومت دارد که باعث می‌شود برای شناگران نیز گزینه خوبی باشد.

۱۰. ساعت هوشمند امیزفیت مدل BIP U Pro

این نیز یکی از بهترین ساعت هوشمند امیزفیت محسوب می‌شود که هر آنچه از یک ساعت هوشمند انتظار دارید را به شما ارائه می‌دهد. نمایشگر آن رنگی، باکیفیت و با اندازه ۱.۴۳ اینچ بوده که حتی در زیر نور مستقیم خورشید، تمام اطلاعات را به وضوح نشان می‌دهد.

سنسورهای متعددی در آن به کار رفته که تقریباً تمامی نیازهای کاربران را برطرف می‌کند. سنسور PPG برای پایش ضربان قلب و کیفیت خواب، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، قطب‌نما، پایش میزان اکسیژن خون و غیره از جمله سنسورها و قابلیت‌های این دستگاه هستند. GPS داخلی آن این امکان را فراهم می‌کند که بدون نیاز به همراه داشتن گوشی هنگام ورزش، دیتاهای مربوطه را ثبت کنید. این ساعت همچنین تمامی پیام‌های شبکه‌های اجتماعی و اس‌ام‌اس به زبان فارسی و انگلیسی را نشان می‌دهد و تا عمق ۵۰ متری زیر آب و فشار ۵ اتمسفر دوام می‌آورد.

بیشتر بخوانید: از کجا بفهمیم ساعت هوشمند اصل است؟

سخن پایانی

ساعت‌های هوشمند امیزفیت چیزی فراتر از یک ساعت هستند. در بهترین ساعت هوشمند امیزفیت ترکیبی از سبک طراحی شیک و فناوری پیشرفته به کار رفته است تا زندگی را برای ما راحت‌تر کند. چه به تناسب اندام علاقه‌مند باشید و چه بخواهید یک اکسسوری شیک و کاربردی بپوشید، امیزفیت طیف وسیعی از اسمارت واچ‌هایی با ویژگی‌های مختلف را ارائه کرده است که با قیمتی مقرون به صرفه قابل خریداری هستند.

سوالات متداول

  • آیا ساعت‌های هوشمند امیزفیت با دستگاه‌های اندروید و iOS سازگار هستند؟

بله، ساعت‌های هوشمند امیزفیت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS سازگاری داشته باشند.

  • چگونه می‌توان ساعت هوشمند امیزفیت را به تلفن هوشمند متصل کرد؟

ساعت‌های هوشمند امیزفیت می‌توانند از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل شوند. این ویژگی به شما امکان دریافت پیام‌ها، پخش موسیقی و نظارت بر داده‌های مربوط به ورزش و غیره را می‌دهد.

  • سنسورهای تناسب اندام در ساعت‌های هوشمند امیزفیت چقدر دقیق هستند؟

ساعت‌های هوشمند امیزفیت با سنسورهای پیشرفته طراحی شده‌اند و داده‌های دقیقی را برای تعداد قدم‌ها، مسافت طی ‌شده و میزان کالری مصرفی ارائه می‌دهند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 10 =