Banner Image
شاخص بهترین هندزفری بی سیم

بهترین هندزفری بی سیم

امتیاز دهید

برای افراد پرمشغله با تماس‌های تلفنی مکرر، عاشقان پادکست و محتوای صوتی، ورزشکارانی علاقه‌مند به شنیدن موسیقی در حین ورزش و … خرید بهترین هندزفری بی سیم یکی از واجبات است. شاید اگر تجربه استفاده از هندزفری بی‌سیم را نداشته باشید از شنیدن این حرف تعجب کنید؛ اما این محصولات کوچک و در ظاهر کم‌اهمیت بعد از خرید عصای دست شما در روند زندگی‌تان خواهند شد. اگر قصد خرید چنین محصولی را دارید، اما از ضرورت داشتن چنین وسیله‌ای و بهترین محصولات موجود در بازار بی‌خبر هستید، شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می‌کنیم.

5 دلیل قانع‌کننده برای آنکه بهترین هندزفری بی سیم را بخرید

  1. دلیل شماره یک انتخاب هدفون یا هندزفری بلوتوثی بی‌سیم بودن آن‌ها است. میزان آزادی عملی که یک محصول بی‌سیم به شما ارائه می‌دهد بی‌نظیر است و دیگر نیازی به صرف زمان برای باز کردن گره سیم نیست. در واقع بدون نیاز به همراه داشتن دستگاه خود در حین قدم زدن در خانه، بدون ساییدگی و پارگی سیم و بدون نگرانی از دزدیدن گوشی می‌توان از آن استفاده کرد.
  2. در اوایل تولید هدفون و هندزفری بلوتوثی، اتصال آن‌ها با گوشی خیلی راحت قطع می‌شد. همچنین جفت شدن آن با گوشی کار سختی بود و بسیار گران بودند؛ اما زمانه تغییر کرده است و این روزها، کیفیت صدا و ساخت این محصولات بالا رفته و خیلی راحت با گوشی شما جفت می‌شوند.
  3. یکی دیگر از دلایلی که باید شما را برای خرید بهترین هندزفری بی سیم راضی کند، عمر باتری بالای اغلب محصولات موجود در بازار است. شاید جالب باشد بدانید که میزان دوام باتری و شارژدهی در برخی محصولات پرچم‌دار به بالای 20 ساعت هم می‌رسد.
  4. نکته دیگر اینکه آزادی عمل بیشتری دارید و در هر فعالیتی حتی دویدن و ورزش با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. دیگر نیازی هم نیست برای عوض کردن یا توقف پخش یک قطعه موسیقی مدام گوشی را از جیب بیرون بیاورید.
  5. در نهایت اینکه به دلیل تنوع محصولات موجود در بازار آزادی عمل در انتخاب با هر سلیقه و بودجه را خواهید داشت.
5 دلیل قانع‌کننده برای آنکه بهترین هندزفری بی سیم را بخرید

میزان آزادی عملی که یک محصول بی‌سیم به شما ارائه می‌دهد بی‌نظیر است

معرفی 10 مدل هندزفری بی‌سیم برتر موجود در بازار ایران

با توضیحاتی که داده شد اگر برای خرید بهترین هندزفری بی سیم ترغیب شده‌اید؛ اما نمی‌دانید چه محصولی از چه برندی را انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما خرید یکی از 10 محصول برتر زیر است. محصولات از برندهای مختلف انتخاب شده‌اند تا انتخاب برای شما آسان‌تر شود.

بیشتر بخوانید:چگونه هندزفری خراب را درست کنیم؟

1.     ایرپاد سونی مدل WF-1000XM4

وزن 41 گرم
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌ها مقاومت در برابر رطوبت و عرق، قابلیت شارژ بی‌سیم Qi
اقلام همراه سری اضافه، دفترچه راهنما، کابل شارژر USB-C

کیفیت صدای استثنایی WF-1000XM4 و وضوح بالای صدای آن یکی از مهم‌ترین دلایلی بوده که از این محصول سونی در صدر لیست بهترین هندزفری بی سیم نام برده شده است. به لطف درایورهای 6 میلی‌متری صدایی پویا را علی‌رغم اندازه کوچکشان بازتولید می‌کنند و دیافراگم با انطباق بالا و محدوده بیس غنی را بازتولید خواهد کرد. همچنین پردازنده V1 در این محصول کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد و اعوجاج را کاهش می‌دهد.

ایرپاد سونی مدل WF-1000XM4

کیفیت صدای استثنایی WF-1000XM4 و وضوح بالای صدای آن یکی از مهم‌ترین دلایل خرید این محصول است

2.     ایرپاد پرو اپل مدل 2nd Generation

وزن 50.8 گرم
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌ها مقاومت در برابر رطوبت و عرق، مجهز به چیپست 2H، حذف نویز
اقلام همراه کیس شارژر بی‌سیم، چهار عدد سری گوشی، دفترچه راهنما و کابل لایتنینگ به USB-C

تراشه H2 در این محصول از عملکرد صوتی پیشرفته آن پشتیبانی می‌کند و به لطف درایور و تقویت‌کننده صدایی واضح و با کیفیت بالا ایجاد خواهد کرد. اپل در این محصول از الگوریتم‌های محاسباتی برای ارائه حذف نویز، صدای سه‌بعدی عالی و عمر باتری بالاتر استفاده می‌کند. این هندزفری بی‌سیم جزئیات صدا را به شکل خاص برای گوش شما ارائه می‌دهد و شما را در صدایی با وفاداری بالاتر به ورژن واقعی آن غرق می‌کند. همچنین یک میکروفون با الگوریتم‌های تقویت صدا برای تشخیص و بیان صدای شما دارد؛ بنابراین تماس‌های تلفنی و ویدیویی شما همیشه کاملاً طبیعی به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید:چگونه ایرپاد را شارژ کنیم؟

علاوه بر این موارد ایرپاد پرو اپل مدل 2nd Generation دارای میکروفون‌های حذف‌کننده نویز و دریچه عقب بهینه‌ برای تشخیص سریع صدای ورودی و مقابله با نویز قبل از رسیدن به گوش شما است. برای فعال کردن دستیار شخصی و ادامه دادن به کارهای روزمره، فقط بگویید «Siri». با چنین مشخصاتی می‌توان از این محصول به‌ عنوان بهترین هندزفری بی سیم نام برد.

ایرپاد پرو اپل مدل 2nd Generation

اپل در این محصول از الگوریتم‌های محاسباتی برای ارائه حذف نویز، صدای سه‌بعدی عالی و عمر باتری بالاتر استفاده می‌کند

3.     فری بادز پرو 2 هواوی

وزن 64 گرم
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌ها قابلیت اتصال هم‌زمان به دو دستگاه، Noise Cancelling Headphone
اقلام همراه محفظه شارژ وایرلس، سری‌های سیلیکونی در سه سایز، کابل شارژ USBC، دفترچه راهنما

HUAWEI FreeBuds Pro 2 به خاطر بلندگوی دوگانه جدید آکوستیک صدا را با بافت و جزئیات بیشتر در محدوده 14 هرتز تا 48 کیلوهرتز به گوش شما می‌رساند. همچنین جلوه‌های صوتی متنوع که با همکاری هواوی و شرکت Devialet طراحی‌ شده تا تمام صداهای نهفته در هر قطعه موسیقی را با بیس و کیفیت صدای عالی بازتولید کند و به گوش شما برساند. قابلیت حذف نویز عالی در این محصول هرگز اجازه نمی‌دهد صداهای محیط اطراف شما مانع تماس، گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم شود.

فری بادز پرو 2 هواوی

قابلیت حذف نویز عالی در این محصول هرگز اجازه نمی‌دهد صداهای محیط اطراف شما مانع تماس، گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم شود

4.     ایربادز بیتس مدل Fit Pro

وزن 56 گرم
نسخه بلوتوث
قابلیت‌ها مقاومت در برابر رطوبت و عرق
اقلام همراه سری اضافه، دفترچه راهنما، کابل شارژر

Beats Fit Pro برای راحتی شما طراحی ‌شده و مجهز به باله‌هایی راحت و ایمن است که متناسب با گوش شما خم می‌شوند تا نگران افتادن آن‌ها نباشید. برای همین بسیاری از ورزشکاران آن را بهترین هندزفری بی سیم می‌دانند. این محصول گوش شما را در صدای موسیقی، فیلم‌ها و بازی‌ها غرق می‌کند. همچنین در آن از حسگر ژیروسکوپ و شتاب‌سنج برای تنظیم صدا در حین چرخاندن سر استفاده می‌شود تا تجربه‌ای چندبعدی داشته باشید. یک پردازنده دیجیتال در این محصول باعث حذف نویز و باد خارجی شده، بنابراین صدا واضح و شنیدنی است. عمر باتری بالا از دیگر از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:نحوه استفاده از ایرپاد (AirPods) در انواع دیوایس‌ها

ایربادز بیتس مدل Fit Pro

یک پردازنده دیجیتال در این محصول باعث حذف نویز و باد خارجی شده، بنابراین صدا واضح و شنیدنی است

5.     فیلیپ بادز پرو شیائومی مدل TWS

وزن 57.5 گرم
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌ها حذف نویز فعال ANC، گواهی IPX5 | ضد رطوبت، پاشش آب، تعریق و باران
اقلام همراه

هندزفری جدید شیائومی جای پای Mi Airdots Pro و Mi Air 2 Pro گذاشته و از فناوری جدید حذف نویز فعال، پشتیبانی می‌کند و قرار است نویز پس‌زمینه را تا 99 درصد کاهش دهد. شکل بدنه بیضی و استوانه‌ای آن باعث شده تا به ‌راحتی در جیب جا شود و ارگونومی آن به‌ طور قابل ‌توجه نسبت به نسل قبل بهبود یافته است. با این‌ حال، سازنده سطح مات را به یک روکش براق تغییر داده که مستعد اثرانگشت است.

بیشتر بخوانید:فرق هدفون و هدست چیست؟ کدام برای شما بهتر است؟

وزن هر هدفون 6.1 گرم بوده؛ بنابراین بسیار سبک هستند و از این نظر هم بهترین هندزفری بی سیم است. تراشه QCC5151 در این محصول همچنین نوید مصرف کم باتری را می‌دهند. همچنین سازگاری با بلوتوث 5.2. این به FlipBuds Pro اجازه می‌دهد تا هم‌زمان با دو دستگاه بلوتوثی جفت شود.

فیلیپ بادز پرو شیائومی مدل TWS

شکل بدنه بیضی و استوانه‌ای آن باعث شده تا به ‌راحتی در جیب جا شود و ارگونومی آن به‌ طور قابل ‌توجه نسبت به نسل قبل بهبود یافته است

6.     هندزفری بی‌سیم ایسوس مدل ROG Cetra True Wireless

وزن 52 گرم
نسخه بلوتوث 5
قابلیت‌ها مقاومت در برابر آب، فناوری ANC برای حذف نویز فعال
اقلام همراه

هندزفری ROG Cetra True Wireless یک جفت هدفون گیمینگ عالی است. لبه جلوی کیس دارای نوار نوری بوده که به رنگ آبی یا قرمز می‌درخشد تا میزان شارژ را نشان دهد. طراحی آن تماماً مشکی بوده، به‌ جز لوگوی ROG که به رنگ نقره‌ای است. هر هدفون دارای یک نقطه کنترل لمسی است که به ضربه‌های جداگانه، چند ضربه پیاپی و فشار طولانی پاسخ می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت حذف نویز و عمر باتری بالا اشاره کرد.

هندزفری بی‌سیم ایسوس مدل ROG Cetra True Wireless

لبه جلوی کیس دارای نوار نوری بوده که به رنگ آبی یا قرمز می‌درخشد تا میزان شارژ را نشان دهد

7.     ایربادز اسکال کندی مدل Indy ANC

وزن 76 گرم
نسخه بلوتوث 5
قابلیت‌ها حذف نویز
اقلام همراه دفترچه راهنما

ایربادز اسکال کندی مدل Indy ANC دارای شارژ سریع و حذف نویز فعال محیطی است. همچنین از نظر ارگونومی به قابلیت EarWings مجهز شده‌اند تا هنگام استفاده در فعالیت ورزشی از گوش شما نلغزند. گواهی IPX4 نیز دارد که باعث شده در برابر تعریق و آب مقاوم باشد. شارژ آن تنها 60 دقیقه زمان نیاز داشته و باتری تا 9 ساعت به صدای بلند و فعالیت مداوم دوام دارد. این محصول از استاندارد بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند و برد پایداری تا ده متر را در یک محیط شهری ارائه می‌دهد.

هنگامی‌که ANC و حالت محیطی برای حذف نویز فعال می‌شود، با کمک آن محدوده باس افزایش یافته و باعث می‌شود صدای اصلی کامل‌تر به نظر برسد. همچنین با سیستم‌های اندروید و iOS به‌ خوبی جفت می‌شود و بهترین هندزفری بی سیم برای شما به حساب می‌آید؛ با هر مدل گوشی که دارید.

ایربادز اسکال کندی مدل Indy ANC

گواهی IPX4 نیز دارد که باعث شده در برابر تعریق و آب مقاوم باشد

8.     هندزفری بلوتوثی موتورولا مدل Tech3 3-in-1

وزن 75 گرم
نسخه بلوتوث 5
قابلیت‌ها قابلیت استفاده به صورت بی‌سیم و باسیم، مقاومت در برابر رطوبت و عرق
اقلام همراه کابل و سری قابل تعویض

هندزفری موتورولا Tech3 احتمالاً یکی از منحصر‌به‌فردترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌رود. موتورولا طبق روال بازار از زبان طراحی ممتاز و فوق‌العاده برندهایی مانند اپل یا سامسونگ پیروی نکرده و سعی کرده در طراحی این محصول نوآوری و خلاقیت به خرج دهد. دو کابلی که به همراه این محصول ارائه می‌شود دارای طرحی زیبا بوده و امکان استفاده از آن به صورت باسیم را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان

این محصول به ‌عنوان بهترین هندزفری بی سیم از برند موتورولا دارای مقاومت IPX5 در برابر آب است، به این معنی که با استفاده از این هدفون در باران یا در باشگاه و حین عرق کردن مشکلی نخواهید داشت. یکی از شگفت‌انگیزترین جنبه‌های Motorola Tech3s این است که صدای آن برای گوش دادن به موسیقی در 40 سبک عالی عمل می‌کند. به لطف وجود قابلیت شارژ سریع تنها با 15 دقیقه شارژ تا 3 ساعت قابل استفاده است.

هندزفری بلوتوثی موتورولا مدل Tech3 3-in-1

این محصول به ‌عنوان بهترین هندزفری بی سیم از برند موتورولا دارای مقاومت IPX5 در برابر آب است

9.     هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953

وزن 54 گرم
نسخه بلوتوث
قابلیت‌ها Noise Cancelling Headphone
اقلام همراه کابل

اگر به دنبال خرید بهترین هندزفری بی سیم هستید، هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953 یک انتخاب خوب است. هر گوشی آن دارای درایورهای دینامیکی 9.2 و 6.0 میلی‌متری است که با هم کار می‌کنند تا محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 40 کیلوهرتز را با امپدانس 16 اهم ارائه دهند. همچنین از قابلیت حذف نویز برای جلوگیری از اخلال صداهای محیطی در مکالمه یا صدای موسیقی برخوردار است. در واقع این محصول از پاسخ فرکانسی قدرتمند برخوردار است که برای دوستداران موسیقی باس صدایی با اعوجاج کمتر ارائه می‌دهد.

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953

در واقع این محصول از پاسخ فرکانسی قدرتمند برخوردار است که برای دوستداران موسیقی باس صدایی با اعوجاج کمتر ارائه می‌دهد

10.                       هدفون بی سیم جی بی ال مدل EFN BUDS LIVE PRO PLUS

وزن 60 گرم
نسخه بلوتوث 5
قابلیت‌ها مقاومت در برابر رطوبت و عرق
اقلام همراه دفترچه راهنما، 4 جفت سری سیلیکونی، 1 عدد کابل Type-C و محفظه شارژ

اگر دوست دارید بهترین هندزفری بی سیم موجود در بازار را بخرید، محصولات جی بی ال مانند این مدل انتخاب خوبی برای شما هستند. طراحی این محصول نوید خرید یک هندزفری باکیفیت و جذاب را به شما می‌دهد. بدنه آن از طراحی یکپارچه‌ای برخوردار بوده تا در مقابل ضربات و صدمه‌ها از مقاومت بالایی برخوردار باشد و نشکند. شکل هدفون‌های آن ارگونومیک بوده و برای استفاده داخل گوش بدون نگرانی از لغزیدن و افتادن کاربردی است. همچنین باید اشاره کرد که ضد آب و ضد تعریق بوده و برای استفاده در محیط باز یا هنگام ورزش کاربرد دارد.

هدفون بی سیم جی بی ال مدل EFN BUDS LIVE PRO PLUS

طراحی این محصول نوید خرید یک هندزفری باکیفیت و جذاب را به شما می‌دهد

سخن پایانی

در این مطلب 10 مدل برتر معرفی شد که هرکدام را می‌توان بهترین هندزفری بی سیم بازار در رده خود دانست. با خرید چنین محصولاتی می‌توانید لذت شنیداری خود را ارتقا بخشید. همچنین دیگر نیازی به بیرون آوردن مدام گوشی از کیف و جیب برای مکالمه تلفنی را ندارید و کار شما هزار برابر از قبل راحت‌تر می‌شود به‌خصوص اگر آدم پرمشغله‌ای باشید.

سوالات متداول

  • خرید هندزفری بی‌سیم یا باسیم؟

این امر بستگی به کاربری مدنظر شما دارد. برای شنیدن موسیقی در هنگام فعالیت یا مکالمه با گوشی بدون خستگی، هندزفری بی‌سیم انتخاب بهتری خواهد بود.

  • کدام برند برای خرید بهترین هندزفری انتخاب خوبی است؟

موتورولا، اپل، شیائومی، سونی، ایسوس، انکر، جی بی ال و … جزو برندهای برتر در این زمینه به شمار می‌روند.

  • چه ویژگی‌هایی برای خرید هندزفری بی‌سیم مهم است؟

نسخه بلوتوث، قابلیت‌های مهمی چون حذف نویز، سازگاری با دستگاه‌های مختلف، مقاومت در برابر آب و تعریق و طراحی ارگونومیک جزو ویژگی‌های مهم چنین محصولی به شمار می‌رود که در هنگام خرید باید در نظر داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =