Banner Image

بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان

4.8/5 - (6 امتیاز)

در دنیای پرهیاهوی امروز، خریداری یک هدفون بی ‌سیم که بتواند صدایی واضح و گوش‌نواز را در اختیارمان قرار دهد، یکی از بهترین لطف‌هایی است که می‌توانیم در حق خودمان انجام دهیم. در این نوشتار می‌خواهیم به شما 20 مدل از بهترین هدفون بی‌سیم زیر 500 تومان را معرفی کنیم تا بتوانید با بودجه مناسبی، بهترین انتخاب را داشته باشید. شاید تصور کنید که هدفون بی‌سیم زیر 500 تومان قابلیت و کارایی چندانی ندارد؛ اما این تصور کاملا اشتباه است. با شناخت محصولاتی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، متوجه می‌شوید که بهترین برندها نیز محصولاتی را در این بازه قیمت ارائه می‌کنند.

معرفی 20 مدل هدفون بی‌سیم زیر 500 تومان با شرح مشخصات

برای آن‌که بتوانید انتخابی درست و کارآمد داشته باشید، باید با محصولات مختلفی در این بازه قیمتی آشنا شوید و بدانید که هر یک چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارند. لطفا تا پایان با ما همراه باشید:

1.     هدفون بی‌سیم مدل K۵۵

اولین مدل از هدفون بی‌سیم زیر ۵۰۰ تومان که در این بخش به معرفی آن می‌پردازیم، مدل K۵۵ است. این هدفون برای گیم و بازی‌های خاص نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت این نوع استفاده، راحتی منحصربه‌فردی است که هنگام بهره گرفتن از آن به افراد ارائه می‌دهد؛ بنابراین اگر ساعت‌ها نیز از این هدفون استفاده کنید به‌هیچ‌وجه گوش‌هایتان دچار خستگی نمی‌شود.

هدفون بی‌سیم مدل K۵۵

هنگام روشن کردن این هدفون نور ال‌ ای دی به زیباترین شکل نمایان می‌شود که در تاریکی اتاق گیم و گیم نت، جلوه بسیار زیبایی دارد. از سوی دیگر این محصول در برابر رطوبت و تعریق بدن نیز مقاوم است و می‌توانید در هنگام ورزش کردن بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

2.     هدفون بی‌سیم وایسون مدل Tws-t8

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدفون بی‌سیم زیر 500 تومان، هدفون بی سیم وایسون مدل Tws-t8 است که می‌توانید 4 ساعت متوالی از آن استفاده کنید. این هدفون دارای فینگر تاپ است؛ به این معنا که شما با ضربه زدن بر روی گوشی چپ و راست می‌توانید کارهایی از قبیل پاسخگویی به تماس و رفتن به آهنگ بعدی و قبلی را انجام دهید.

وایسون مدل Tws-t8

ظرفیت باتری این مدل 30 میلی آمپر است که برای شارژ کامل به 2 ساعت زمان نیاز دارد. این محصول دارای نمایشگر LED است و اگر آن را به مدت 5 دقیقه غیرمتصل نگه‌دارید، به صورت خودکار خاموش می‌شود تا شارژ آن به اتمام نرسد. نسخه بلوتوثی که در این محصول پشتیبانی می‌شود 5.0 است و تا شعاع 10 متری را پاسخ می‌دهد.

3.     هدفون بلوتوثی بی‌سیم مدل MX666

محصول بعدی در لیست بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان مدل mx666 نام دارد که در بین تمامی هدفون‌های بی‌سیم، مدت زمان بیشتری شارژ نگه می‌دارد. برای مثال شما حدودا ۱۲ ساعت می‌توانید این محصول را مورد استفاده قرار دهید. از این هدفون می‌توانید در گیم، هنگام مکالمه و برای موزیک گوش کردن استفاده کنید. رابط این محصول نیز جک 3.5 میلی‌متری صدا است که به راحتی می‌توانید آن را به دستگاه‌های دیگر متصل کنید.

گوشی‌های این هدفون از جنس چرم است که باعث جلوگیری از تعریق گوش‌ها در هنگام استفاده می‌شود. قسمت داخلی این محصول که روی سر قرار می‌گیرد نیز دارای بالشتکی از جنس چرم است و این باعث می‌شود علاوه‌بر ایجاد راحتی دوچندان، فشار و وزن هدفون را نیز روی سرتان احساس نکنید.

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از ایرپاد

4.     هدفون بی‌سیم جلیکو مدل J19

هدفون بی‌سیم جلیکو مدل J19 یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم زیر 500 تومان است که می‌توانید پس از هر بار شارژ (حدود 2 ساعت طول می‌کشد)، تا 3 ساعت با آن مکالمه کنید. این محصول از بلوتوث نسخه 5 بهره‌مند است و تا 10 متر فاصله را نیز پشتیبانی می‌کند.

از سوی دیگر این هدفون مقاومت خوبی در برابر رطوبت و تعریق بدن دارد که آن را در میان ورزش‌کاران نیز محبوب کرده است؛ بنابراین اگر تمایل دارید با بودجه‌ای در حدود 500 هزار تومان برای خرید یک هدفون بی سیم اقدام کنید، بهتر است مدل جلیکو J19 را از یاد نبرید!

5.     هدفون بی‌سیم مدل K۳۳ New Version

امروزه اکثر موبایل‌ها usb تایپ سی دارند و دسترسی به این کابل برای کاربران راحت‌تر است؛ کارشناسان پس از بررسی این موضوع برای این هدفون usb تایپ سی طراحی کرده‌اند. این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل برای پرفروش بودن هدفون k۳۳ New Version و قرارگیری آن در لیست بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان است.

این هدفون کاملا اقتصادی است و شما با بودجه‌ای در حدود 500 هزار تومان می‌توانید برای خریداری آن اقدام کنید. شما با خرید این مدل از هدفون بی‌سیم می‌توانید تا حداقل ۵ ساعت در حال مکالمه باشید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید. این محصول هنگام گوش دادن به موزیک نیز تا ۵ ساعت شارژ نگه می‌دارد.

6.     هدفون بی‌سیم تسکو مدل TH5346

تسکو یکی از بهترین برندهایی است که امروزه تنوع هدفون‌ بسیار زیادی دارد؛ هدفون  TH5346یکی از محصولات این برند است که با اتصال کابل نیز می‌توانید در مصرف شارژ صرفه جویی کنید. این محصول مجهز به جک 3.5 میلی‌متری صدا است که می‌توانید آن را به موبایل خود نیز متصل کنید. از سوی دیگر به علت وجود شیار کارت حافظه می‌توانید با قرار دادن یک حافظه به صورت مستقل از آن استفاده کنید.

شرکت سازنده در کناره‌های این محصول دو میله باریک قرار داده است که در افزایش استقامت این هدفون تأثیر چشمگیری دارد. بهتر است بدانید که این محصول طبق استاندارد جهانی طراحی شده، به همین دلیل ارگونومی خوبی دارد و هیچ‌گونه فشاری را به گوش و سر شما وارد نمی‌کند. بخش قابل توجهی از استاندارد و ارگونومی بودن طراحی این محصول، به سایز بسیار مناسب بالشتک‌های آن بر می‌گردد؛ به طوری که نه بیش از حد بزرگ است و نه بسیار کوچک به نظر می‌رسد.

7.  هدفون بلوتوثی وان مور مدل SAE 2 Active

یکی دیگر از هدفون‌های باکیفیت و خوش قیمتی که می‌توان از آن در لیست بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان نام برد، هدفون وان مور مدل SAE 2 Active است. بر خلاف آنچه که از ظاهر ساده این هدفون بر می‌آید این هدفون بلوتوثی می‌تواند صدای بسیار با کیفیتی را در اختیارتان قرار دهد. یکی از قابلیت‌هایی که باعث می‌شود این هدفون ارزان قیمت تا این حد توانمند باشد فناوری SoundID است که به شما اجازه می‌دهد تنظیمات مدنظرتان را با سلیقه و حساسیت خود نسبت به فرکانس‌های مختلف روی موسیقی اجرا کنید.

از دیگر قابلیت‌های این هدفون می‌توان به برخورداری از Noise Cancelling Microphone و همینطور مقاومت در برابر رطوبت و عرق اشاره کرد که برای هدفونی در این رنج قیمتی، امکانات قابل توجه و کم نظیری محسوب می‌شود.

8.     هدفون بی‌سیم لنوو مدل H301

اگر شما به خرید لوازم دیجیتال علاقه‌مند داشته و از تجربیات بالایی در خرید برخوردار باشید، قطعا با برند لنوو نیز آشنایی خواهید داشت. این هدفون بی‌سیم به راحتی در داخل گوش کاربران قرار می‌گیرد و به هیچ وجه از داخل گوش نمی‌افتد.

هدفون بی‌سیم لنوو تنها با یک ساعت قرار دادن در پاور همراه شارژ می‌شود و تا حداقل سه ساعت می‌توانید از آن بهره بگیرید؛ زیرا از یک باتری 45 میلی‌آمپری در آن استفاده شده است. استفاده از این هدفون بسیار راحت بوده و برای تمامی افراد مناسب است. این محصول نیز از حسگر قوی برخوردار است که با استفاده از آن دیگر نیاز به در دست نگه‌داشتن تلفن نخواهید داشت.

این محصول جزو معدود هدفون‌های زیر 500 تومان است که نشانگر LED دارد و به همراه آن سری‎‌های یدک به شما ارائه خواهد شد تا در صورت نیاز سری‌های هدفون را تعویض کنید.

9.     هدفون بی‌سیم بوسمن مدل Y۲

هدفون بی‌سیم بوسمن Y۲ بهترین هدفون بی‌سیم زیر ۵۰۰ تومن است؛ این هدفون ویژگی‌هایی دارد که کمتر محصولاتی از آن برخوردار هستند؛ با باز کردن این هدفون می‌توانید میزان شارژ هدفون خود را بر روی نمایشگر LED مشاهده کنید و در صورت نیاز آن را شارژ کنید. وجود این ویژگی باعث می‌شود همیشه توجه شما به شارژ هدفون باشد.

شما تا حداکثر ۱۰ متر دورتر از کامپیوتر و یا گوشی خود نیز می‌توانید از این هدفون استفاده کنید و نگران قطع شدن آن نباشید. نگهداری شارژ هدفون بی‌سیم بوسمن ۶ ساعت است؛ این جمله به این معناست که تا ۶ ساعت می‌توانید موزیک گوش دهید و یا حتی ۶ ساعت در حال مکالمه باشید. این محصول در برابر گرد و غبار مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و توسط درگاه USB-C شارژ خواهد شد.

10.  هدفون بی‌سیم کینگ استار مدل KBH44

اگر به دنبال بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان هستید که هنگام گوش دادن به موزیک از آن استفاده کنید، می‌توانید از هدفون بی‌سیم کینگ استار بهره بگیرید؛ این هدفون پخش صدای منحصربه‌فردی دارد که باعث می‌شود احساس خوشایندی به شما القا کند؛ بنابراین با وجود پخش صدای قوی مورد استفاده برای گیمرها نیز است.

در کناره این هدفون دکمه‌های روشن و خاموش کردن هدفون، کم و زیاد کردن صدای هدفون، تعویض موزیک و در نهایت قطع و وصل کردن موزیک قرار دارد که استفاده را برای کاربران آسان کرده است. این هدفون برای دانشجو و دانش آموزانی که کلاس‌های آنلاین دارند نیز مناسب است. شما می‌توانید به کمک جک 3.5 میلی‌متری صدا این هدفون را به موبایل و یا سایر دستگاه‌های پخش‌کننده صوتی متصل نمایید و از فرکانس پاسخ‌گویی 18 هرتز تا 20 کیلوهرتز از موسیقی خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: حساسیت هدفون چیست؟

11.  هدفون بی‌سیم نیا مدل X۶

اولین و مهم‌ترین ویژگی این هدفون که باعث شده است در دنیا مورد توجه قرار بگیرد، وزن بسیار محدود این هدفون است. با وجود وزن 140 گرمی این هدفون می‌توانید تا ساعت‌ها از آن استفاده کنید و خستگی را احساس نکنید؛ هدفون X۶ به نحوی طراحی شده است که بتوانید هنگام ‌عدم استفاده آن را به روی گردن خود نیز قرار دهید و فشاری را احساس نکنید.

این محصول به علت داشتن گوشی‌های بزرگ، با وضوح بیشتری صدا را انتقال می‌دهد و به همین علت برای جلسات و کنفرانس‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدفون نیا از باتری لیتیوم یونی نیز برخوردار است که کیفیت و مقاومت بالایی نیز دارد. شما می‌توانید با قرار دادن کارت حافظه، جک 3.5 میلی‌متری صدا و بلوتوث دستگاه خود را به این محصول متصل کرده و از آن لذت ببرید.

12.  هدفون بی‌سیم نیا مدل Q۳

یکی از به‌روزترین هدفون‌های بی‌سیم برند نیا، مدل Q۳ است؛ این مدل طراحی بسیار زیبایی دارد که هنگام استفاده متوجه جلوه و چشم‌گیر بودن آن می‌شوید. کمتر طراحانی می‌توانند چنین هدفون خاصی را طراحی کنند، اما برند نیا با سال‌ها سابقه این مدل را در اختیار شما قرار داده و طراحی این مدل کاملا ارگونومیک است.

مهم‌ترین قابلیت این محصول که باعث شده است در لیست بهترین هدفون بی‌سیم زیر 500 تومان قرار بگیرد، حذف صدای محیط است؛ با وجود این موضوع دیگر نیاز به بالا بردن صدای موزیک نخواهید داشت و حتی با کمترین میزان از صدا دیگر صداهای اطراف را احساس نخواهید کرد. وزن این محصول تنها 150 گرم است و به همین دلیل برای استفاده‌های طولانی مدت انتخاب خوبی خواهد بود.

13.  هدفون بی‌سیم مدل ایرپاد سری ۲

اگر علاقه‌ فراوانی به ایرپادهای شرکت اپل دارید اما تنها 500 هزار تومان برای خرید آن هزینه در نظر گفته‌اید، ایرپاد سری ۲ نسخه OEM انتخاب مناسبی برای شما به شمار می‌رود. این محصول به علت زیبایی و ظرافت طراحی، برای هدیه به دوستان و نزدیکان هم گزینه خوبی محسوب می‌شود.

با استفاده از هدفون بی‌سیم مدل ایرپاد سری ۲ به خوبی به این نکته پی خواهید برد که بیس این کار بسیار قوی است و این موضوع می‌تواند لذت گوش دادن به موسیقی را چند برابر کند. دقت داشته باشید که مزایای خرید هدفون ایرپاد سری ۲ تنها به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به امکاناتی همچون بلوتوث نسخه 5، سنسور شتاب سنج و سنسور تشخیص گفتار اشاره کرد که می‌توانند مکالمه لذت بخشی را برایتان فراهم ‌کنند؛ بنابراین با خرید هدفون بی‌سیم مدل ایرپاد سری ۲ شما یک هندزفری هوشمند، همراه با کابل و کیس مربوطه را تحویل خواهید گرفت.

14.  هدفون بی‌سیم ریلمی مدل Air2

هدفون بعدی در لیست بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان، هدفون ریلمی مدل Air2 است که وزن بسیار سبکی دارد؛ این وزن مناسب برای افرادی طراحی شده است که زمان بسیاری در روز از هدفون استفاده می‌کنند. هدفون AIR2 علاوه‌بر وزن کم، از ابعاد کوچکی هم برخوردار است و برای افراد کم سن و سال نیز انتخاب خوبی به شمار می‌رود؛ زیرا تنها 35 گرم است.

بر اساس اعلام شرکت سازنده این محصول به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 48 میلی آمپری ساعت مجهز شده است که باعث می‌شود نگرانی از بابت مکالمات نسبتا طولانی روزانه نداشته باشد. برای اتصال بهتر این هدفون به دیواس‌های شما نیز از بلوتوث نسخه 5 بهره گرفته شده است که می‌تواند اطلاعات را با سرعتی معادل Mbps۲ ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که گرچه بدنه هدفون بی سیم ریلمی مدل Air2 نیز از پلاستیک ساخته شده است، اما برای محصولی در این رنج قیمتی قابل قبول بوده و می‌تواند رضایت شما را جلب کند.

15.  هدفون بی‌سیم اوی مدل T۳۶

یکی از مقاوم‌ترین هدفون‌های بی‌سیم مدل T۳۶ است؛ این مدل از هدفون حتی در برابر برخورد با آب نیز مقاوم است. کمتر هدفون‌هایی هستند که در این رنج قیمت از ویژگی ضد آب بودن برخوردار باشند؛ بنابراین خرید این محصول نیاز به مکث ندارد و تهیه آن جزو نیازهای هر کاربری است.

باکس این هدفون نیز بسیار مقاوم و ضد ضربه است؛ این باکس علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربات، شارژ را نیز در مدت بسیاری ذخیره می‌کند. بدون هیچ مشکلی می‌توانید تا ۵ ساعت از این هدفون استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید. پاسخ فرکانسی این محصول بین 20 الی 20 هزار هرتز است و به همین دلیل تمامی صداهای زیروبم موسیقی را به راحتی خواهید شنید.

16.  هدفون بی‌سیم مدل G16

یکی دیگر از بهترین هدفون بی‌سیم زیر 500 تومان، مدل G16 است؛ این مدل تفاوت‌های بسیاری با سایر مدل‌های همرده دارد. این هدفون پس از بررسی کارشناسانه و عیب‌یابی دیگر هدفون‌های بازار طراحی شده است و پس از خرید آن به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد.

این محصول نشانگر ال‌ ای دی دارد که حین روشن کردن آن و در زمان اتصال به شارژر فعال می‌شود؛ با استفاده از این ویژگی می‌توانید میزان شارژ هدفون خود را نیز بسنجید. هنگام خرید هدفون به کیفیت چیپست اهمیت فراوانی دهید تا بعد از خرید این محصول دچار پشیمانی نشوید؛ این هدفون از بهترین چیپست برخوردار است. وزن این محصول بسیار سبک است و آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده روزمره تبدیل کرده و از سوی دیگر سیستم لمسی این هدفون آن را از سایر محصولات متمایز کرده است.

17.  هدفون بی‌سیم مدل Y2

خاص‌ترین هدفونی که در این لیست بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان به معرفی آن می‌پردازیم مدل Y2 است. پخش صدای متفاوت همراه با جزئیات، این محصول را به بهترین گزینه برای استفاده در گیم و بازی‌های خاص تبدیل کرده است.

البته این تصور را نداشته باشید که از این محصول تنها در گیم می‌توان بهره گرفت؛ بلکه اگر مدت طولانی در روز درگیر تماس تلفنی هستید، می‌توانید این هدفون را خریداری کنید. این محصول بین 4 الی 6 ساعت شارژ نگه می‌دارد که می‌توانید برای گوش دادن به موسیقی و مکالمات خود از آن بهره بگیرید. از سوی دیگر می‌توانید با قرار دادن گوشی‌های هدفون در درون کیس، آن را شارژ کنید و نیاز به برق نخواهید داشت.

18.  هدفون بی‌سیم بی‌اچ جی بی‌ال مدل VJ033

در نگاه اول به این هدفون متوجه نور RGB آن خواهید شد که جلوه منحصربه‌فردی را به این هدفون داده است؛ با وجود این ویژگی می‌توانید در اتاق گیم نیز از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

در قسمت بالایی این محصول نیز بالشتک نرمی طراحی شده است که باعث می‌شود حتی در ساعات طولانی نیز فشار را احساس نکنید و دچار سردرد نشوید. باتری این محصول 500 میلی آمپر است و طبیعتا زمان بیشتری برای شارژ کامل نیاز دارد؛ این محصول حداقل دو ساعت باید داخل شارژ باشد اما پس از آن می‌توانید 10 ساعت بی‌وقفه از آن استفاده کنید. حتی پس از این 10 ساعت نیز می‌توانید آن را با کابل AUX به تلفن همراه خود وصل کنید و بدون هیچ‌گونه محدودیتی از آن استفاده نمایید.

دکمه‌های کنترلی خاموش/روشن کردن، تنظیم اکولایزر، پاسخ دادن به تماس، کم/زیاد کردن صدا و جلو/عقب کردن موزیک نیز بر روی این محصول وجود دارد که ارتباط با آن را بسیار ساده‌تر کرده است.

19.  هدفون بی‌سیم لنوو مدل HE05 pro

هدست بلوتوثی مدل HE05 PRO همراه با سیمی است که در دور گردن قرار می‌گیرد؛ این محصول برای افرادی مناسب است که به دنبال هدفونی سبک با کارایی بیشتر هستند. این محصول نیاز به قرار گرفتن در باکس شارژ ندارد و تنها با کابل و شارژر می‌توانید برای شارژ کردن آن اقدام کنید.

در میان لیست بهترین هدفون بی‌سیم زیر 500 تومان، کمتر محصولاتی هستند که از قابلیت پاسخ فرکانسی برخوردار باشند اما هدفون لنوو این ویژگی را نیز دارد. سیم‌هایی که برای این محصول طراحی شده است مقاومت بالایی دارد و به هیچ وجه دچار اتصالی نمی‌شود. در کناره این محصول نیز دکمه‌هایی قرار گرفته است که با استفاده از آن می‌توانید آهنگ را پلی کنید و به زنگ‌های خود پاسخ دهید.

20.  هدفون بی‌سیم ریمکس مدل RB-S29

گرچه این محصول نیز یک هدفون بی‌سیم است، اما به دور گردن قرار می‌گیرد و در درون گوشی‌های آن آهنربا تعبیه شده است. به واسطه وجود آهن‌ربا، گوشی‌های این هدفون هنگام‌ عدم استفاده به یکدیگر می‌چسبند و دیگر نیاز به نگرانی بابت افتادن و ضربه خوردن آن نخواهید داشت.

این هدفون به کمک میکروفونی با حساسیت 22 دسی بلی باعث می‌شود تا در تماس‌های تلفنی، صدا را به وضوح انتقال دهد. گوشی‌های این هدفون نرم است و موجب آزار گوش‌های شما نمی‌شود. در آخر باید گفت این هدفون فضای کمی از شما را اشغال می‌کند و می‌توانید همیشه همراه خود داشته باشید و از استفاده آن لذت ببرید.

سری‌های این گوشی ضد آب و تعریق هستند و به همراه محصول یک جفت سری یدک نیز به همراه کابل شارژ و دفترچه راهنما ارائه خواهد شد. با این هدفون می‌توانید با انواع نویز خداحافظی کنید؛ زیرا از فناوری high fidelity بهره گرفته است.

جمع‌بندی از خرید بهترین هدفون بی‌سیم زیر 500 تومان

در این مطلب با 20 مدل از برترین و بهترین هدفون بی‌سیم زیر 500 تومان آشنا شدیم که قیمت آن‌ها کمتر از 500 هزار تومان است. شما می‌توانید برای استفاده روزمره، گوش دادن به موسیقی و مکالمات تلفنی خود از این محصولات استفاده نمایید. در صورت وجود سوال در رابطه با خرید بهترین هدفون بی‌سیم زیر 500 تومن، لطفا نظر خود را در همین صفحه درج نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

سوالات متداول

بهترین هدفون بی‌سیم زیر 500 تومان چیست؟

هدفون بی‌سیم کینگ استار مدل-KBH44، هدفون بی‌سیم مدل Y2 و هدفون بی‌سیم ریمکس مدل RB-S29 از بهترین‌ها هستند که هریک مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند.

آیا هدفون بی‌سیم زیر 500 تومان قابلیت مکالمه نیز دارد؟

بله؛ در اغلب مدل‌ها شما می‌توانید علاوه بر گوش دادن به موسیقی، مکالمات خود را نیز توسط آن انجام دهید.

آیا هدفون بی‌سیم عمر و دوام بالایی دارد؟

کیفیت و دوام هدفون به برند سازنده و کیفیت موارد به کار رفته در ساخت محصول برمی‌گردد. ما در این نوشتار بهترین هدفون‌هایی که دوام و عمر مفید بالایی دارند را به شما عزیزان معرفی کردیم.

اشتراک‌گذاری

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 3 =