Banner Image

بهترین صندلی گیمینگ برای عاشقان بازی!

5/5 - (2 امتیاز)

صندلی گیمینگ خوب یکی از عوامل پنهان و مهم برای برنده شدن شما در بازی است. شاید از شنیدن این حرف تعجب کنید؛ اما بدون شک با خرید بهترین صندلی گیمینگ شما راحتی بیشتر را برای خود رقم می‌زنید که در موفقیت شما اثر دارد. همچنین اگر عادت دارید ساعت طولانی بازی کنید، با خرید چنین کالایی از سلامت کمر و گردن خود محافظت خواهید کرد. اگر به ‌تازگی گیمر شده‌اید یا پا در این عرصه گذاشته‌اید بهتر است با بهترین محصولات موجود در بازار آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:لیست وسایل مورد نیاز استودیو خانگی

نکات مهم برای خرید صندلی گیمینگ

خرید صندلی گیمینگ یک تصمیم مهم برای افرادی است که وقت زیادی را پشت میز کامپیوتر برای بازی‌های ویدیویی یا کارهای مرتبط با کامپیوتر سپری می‌کنند. نکات مهمی که برای خرید بهترین صندلی گیمینگ باید به آن‌ها توجه داشت عبارت‌اند از:

  • راحتی: پد‌های فوم یا پشتیبانی از نوع لاستیکی می‌تواند به این راحتی کمک کند.
  • اندازه و ارتفاع: اندازه صندلی باید مناسب شما و ارتفاع میز بازیتان باشد. این امر به شما اجازه می‌دهد که دستگاه‌های ورودی (مثل کیبورد و موس) را در موقعیت درستی قرار دهید.
  • جنس و کیفیت ساخت: مطمئن شوید که صندلی از جنس مرغوبی ساخته شده باشد. موادی مانند چرم مصنوعی باکیفیت، پارچه‌های مخصوص و … که مقاومت و دوام مناسبی دارند، برای صندلی گیمینگ ایده‌آل هستند.
  • تنظیمات مختلف: به دنبال بهترین صندلی گیمینگ با تنظیمات مختلف برای ارتفاع، زاویه پشتی و انحنا باشید تا به شما اجازه ‌دهد آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.
  • طراحی و استایل: این مورد ممکن است برای برخی افراد مهم باشد. برخی افراد دوست دارند صندلی گیمینگی با طراحی و استایل منحصربه‌فرد داشته باشند که با دکور محیط شخصی‌شان سازگار باشد.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: مطمئن شوید محصولی که انتخاب می‌کنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معقولی است.

مهم‌ترین عامل در خرید صندلی گیمینگ، راحتی است. باید صندلی احساس راحتی و پشتیبانی مناسب را در طول مدت زمان طولانی ارائه دهد.

بهترین صندلی گیمینگ ارزان

اگر قیمت از فاکتورهای مهم شما برای خرید صندلی گیمینگ است و دوست ندارید هزینه زیادی برای خرید این محصول صرف کنید؛ باید محصولی باکیفیت و در عین ‌حال مقرون‌به‌صرفه‌ای بخرید که سلامت شما به خطر نیفتد.

بیشتر بخوانید:معرفی بهترین مادربرد گیمینگ دنیا

1.     صندلی گیمینگ مدل T302

قیمت مقرون‌به‌صرفه در کنار پشتی و کفی عریض از مشخصات اصلی آن به شمار می‌رود. علاوه بر این موارد دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم پشتی صندلی بوده که با کمک دو اهرم ممکن شده است. همچنین از قابلیت‌های دیگری چون تنظیم فشار پشتی برخوردار است تا متناسب با وزن خود آن را تنظیم کنید. رنگ‌بندی جذاب و زیبایی چشم‌نواز از مشخصات ظاهری آن بوده و برای ساخت پایه از فلز استفاده شده است تا مستحکم باشد.

 

 

 

حداقل ارتفاع 120 سانتی‌متر
حداکثر ارتفاع 135 سانتی‌متر
جنس پایه آهن
ابعاد پشتی 9*53*72 سانتی‌متر
ابعاد کفی 11*55*55 سانتی‌متر

بهترین صندلی گیمینگ ارزان که می‌توانید با آن تجربه بازی خود را ارتقا دهید، مدل T302 است.

2.     صندلی گیمینگ ویوان مدل 2022

تنوع رنگ و زیبایی این محصول در نگاه اول نظر شما را به خود جلب می‌کند. همچنین از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است و پایه‌های فلزی و مقاوم به آن استحکام خوبی می‌بخشد.

حداقل ارتفاع 127 سانتی‌متر
حداکثر ارتفاع 137 سانتی‌متر
جنس پایه آهن
ابعاد پشتی 80*55*10 سانتی‌متر
ابعاد کفی 50*48*12 سانتی‌متر

بیشتر بخوانید:بهترین موس گیمینگ ارزان ویژه گیمرها

یکی دیگر از محصولاتی که به ‌عنوان بهترین صندلی گیمینگ ارزان و مقرون‌به‌صرفه می‌توان از آن نام برد، صندلی گیمینگ ویوان مدل 2022 است.

3.     صندلی گیمینگ مدل T303

در ساخت رویه این محصول از چرم مصنوعی درجه یک استفاده شده و همین امر باعث می‌شود تا ظاهری متفاوت و زیبا داشته باشد. همچنین استفاده از چرم باعث شده تا در مقابل سایش ناشی از نشستن مکرر، از استحکام بسیار بالایی برخوردار شود. علاوه بر این فوم سرد هم در بخش نشیمن به‌ کار گرفته شده تا راحتی بیشتری برای شما رقم بزند. همچنین بهترین صندلی گیمینگ ارزان با قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم پشتی به وسیله دو اهرم است.

حداقل ارتفاع 120 سانتی‌متر
حداکثر ارتفاع 135 سانتی‌متر
جنس پایه آهن
ابعاد پشتی 9*53*72 سانتی‌متر
ابعاد کفی 55*55*11 سانتی‌متر

همچنین بهترین صندلی گیمینگ ارزان با قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم پشتی به وسیله دو اهرم است.

بهترین صندلی گیمینگ ایرانی

برندهای ایرانی زیادی در زمینه تولید صندلی‌های اداری و گیمینگ فعالیت دارند و محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده‌اند. در میان محصولات متنوع 4 نمونه از بهترین‌ها را در ادامه به شما معرفی کرده‌ایم که عبارت‌اند از:

1.     صندلی گیمینگ میزیمو مدل PS4 5Y

همچنین از قابلیت تاب خوردن برای رفع خستگی برخوردار بوده و زاویه پشتی آن تا 45 درجه قابل تنظیم است. ارتفاع این محصول نیز در 3 حالت و 3 اندازه مختلف قابل تنظیم خواهد بود. همچنین برای راحتی شما یک پشت ‌سری و یک پشت کمری طبی بر روی آن نصب شده است. ترکیب رنگ منحصربه‌فرد آن هم به‌ عنوان بهترین صندلی گیمینگ ایرانی، زیبایی خاصی به اتاق شما می‌بخشد.

حداقل ارتفاع 45 سانتی‌متر
حداکثر ارتفاع 55 سانتی‌متر
جنس پایه آهن
ابعاد پشتی 150*60*10 سانتی‌متر
ابعاد کفی 10*55*60 سانتی‌متر

این صندلی از محصولات شرکت میزیمو و طراحی شده بر اساس اصول ارگونومیک است.

2.     صندلی گیمینگ کاد مدل G2022

رنگ‌بندی جذاب و گلدوزی یک کامپیوتر در بخش پشتی این محصول زیبایی خاصی به آن بخشیده است. همچنین استفاده از فوم گرم در بخش کفی و چرم مصنوعی برای رویه، کیفیت این کار را بالا برده و دو بالشتک پشت سری و کمری استفاده از آن را راحت کرده است.

حداقل ارتفاع 125 سانتی‌متر
حداکثر ارتفاع 135 سانتی‌متر
جنس پایه آهن
ابعاد پشتی 85*60*12 سانتی‌متر
ابعاد کفی 47*54*13 سانتی‌متر

اگر به دنبال خرید یک صندلی زیبا و در عین ‌حال باکیفیت و مقاوم هستید، صندلی گیمینگ کاد مدل G2022 یک انتخاب خوب است.

3.     صندلی گیمینگ میزیمو مدل PS4 4B

یکی دیگر از محصولاتی که به ‌عنوان بهترین صندلی گیمینگ ایرانی می‌توان از نام برد، صندلی گیمینگ میزیمو مدل PS4 4B است. می‌توانید صندلی‌های این محصول را در سه ارتفاع و متناسب با راحتی خود تنظیم کنید. همچنین بالش کمری و پشت سری آن به‌ راحتی بیشتر شما کمک خواهد کرد تا شکل طبیعی گردن و ستون فقرات به ‌درستی حفظ شود. فشار پشت صندلی هم به ‌صورت پیچی و ارتفاع با اهرم قابل تنظیم است.

حداقل ارتفاع 50 سانتی‌متر
حداکثر ارتفاع 60 سانتی‌متر
جنس پایه آهن
ابعاد پشتی 80*55 سانتی‌متر
ابعاد کفی 55*55 سانتی‌متر

فشار پشت صندلی هم به ‌صورت پیچی و ارتفاع با اهرم قابل تنظیم است.

بهترین صندلی گیمینگ خارجی

برندهای خارجی معتبری در زمینه تولید صندلی گیمینگ و محصولات تخصصی برای گیمرها فعالیت دارند و محصولاتشان را در بازارهای جهانی به فروش می‌رسانند. اسامی بزرگی چون ریزر، ایسوس و … را بدون شک شنیده‌اید. سه نمونه از پرطرفدارترین محصولات چنین برندهایی را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

بیشتر بخوانید:بهترین ماوس پدهای گیمینگ مخصوص گیمرها

1.     صندلی گیمینگ ریزر مدل Razer Iskur

ریزر در زمینه تولید ابزار و محصولات گیمینگ یکی از معروف‌ترین برندهای جهانی به شمار می‌رود و بدون شک بهترین صندلی گیمینگ خارجی یعنی مدل Razer Iskur متعلق به این برند است. از نظر طراحی باید گفت رنگ مشکی و سبز و فرم آن شما را به یاد ماشین‌های مسابقه‌ای می‌اندازد. همچنین از چرم مصنوعی چند لایه برای رویه آن استفاده شده و دارای بالشتک‎های فومی با چگالی بالا است. تمامی این خصوصیات به معنای طراحی محصول به شکل ارگونومیک برای محافظت و حفظ سلامت کمر و گردن شما است.

حداقل ارتفاع 170 سانتی‌متر
حداکثر ارتفاع 190 سانتی‌متر
جنس پایه استیل، آلومینیوم، پلاستیک
ابعاد پشتی
ابعاد کفی 30*30*40 سانتی‌متر

ریزر در زمینه تولید ابزار و محصولات گیمینگ یکی از معروف‌ترین برندهای جهانی به شمار می‌رود

2.      صندلی گیمینگ ایسوس مدل ROG Chariot SL300C RGB Black

این محصول از نوع ارگونومیک گیمینگ بوده و بدون شک در اولین نگاه زیبایی ظاهری و نورپردازی RGB آن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. همچنین از دیگر ویژگی‌های آن به‌ عنوان بهترین صندلی گیمینگ خارجی می‌توان به مواردی چون تحمل وزن تا 120 کیلوگرم، قابلیتی تنظیم زاویه پشتی آن تا 145 درجه، دسته متحرک در 4 جهت، برخورداری از بالشتک پشت گردن و قابلیت قفل زاویه نشیمن‌گاه اشاره کرد.

حداقل ارتفاع 100 سانتی‌متر
حداکثر ارتفاع 190 سانتی‌متر
جنس پایه آلومینیوم
ابعاد پشتی 135*73*73 سانتی‌متر
ابعاد کفی

این محصول از نوع ارگونومیک گیمینگ بوده و بدون شک در اولین نگاه زیبایی ظاهری و نورپردازی RGB آن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

3.     صندلی گیمینگ ام اس آی مدل CH130 REPELTEK FABRIC

طراحی MAG CH130 I REPELTEK FABRIC مبتنی بر صندلی‌های ماشین مسابقه بوده و با نحوه انحنای ستون فقرات مطابقت دارد. این امر نوید پشتیبانی از سلامت کمر را برای ساعات طولانی بازی به شما می‌دهد. همچنین در طراحی بخش بالایی، شیب جزئی در نظر گرفته شده تا از سر و گردن شما پشتیبانی کند. برای راحتی و پشتیبانی بهتر، یک زاویه منحنی در قسمت شانه اضافه شده و بخش پشتی دارای عمق طولی 57 سانتی‌متر است. علاوه بر این موارد MAG CH130 I REPELTEK FABRIC به کاربران این امکان را می‌دهد که تکیه‌گاه را تا 150 درجه بخوابانند.

حداقل ارتفاع 78 سانتی‌متر
حداکثر ارتفاع 84 سانتی‌متر
جنس پایه آلومینیوم
ابعاد پشتی 52*84 سانتی‌متر
ابعاد کفی 52*74 سانتی‌متر

طراحی MAG CH130 I REPELTEK FABRIC مبتنی بر صندلی‌های ماشین مسابقه بوده و با نحوه انحنای ستون فقرات مطابقت دارد.

کلام آخر

با خرید بهترین صندلی گیمینگ، شما به بدن خود یک هدیه برای حفظ سلامت خواهید داد و می‌توانید برای ساعات طولانی غرق در دنیای بازی شوید بدون آنکه احساس خستگی کنید. چنین محصولی علاوه بر کمک به سلامت بیشتر گردن و کمر، ظاهر اتاق شما را حرفه‌ای خواهد کرد تا یک برنده همیشگی در بازی‌ها باشید.

سوالات متداول

  • برای خرید یک صندلی بازی چقدر باید هزینه کنم؟

صندلی‌های بازی در رنج قیمتی مختلف موجود هستند. هیچ محدودیتی برای میزان هزینه‌ای که می‌توانید برای یکی از آن‌ها صرف کنید وجود ندارد. اگر جزو افراد مبتدی هستید، بهتر است برای خرید چنین محصولی هزینه زیادی صرف نکنید.

  • صندلی بازی چه مدل‌هایی دارد؟

صندلی‌های گیمینگ به دو دسته صندلی بازی کامپیوتری و صندلی بازی پلتفرم تقسیم می‌شوند. صندلی بازی کامپیوتری همان صندلی اداری است، اما دارای پشتی سر، تکیه‌گاه کمری و دسته‌های قابل تنظیم هستند. استفاده از صندلی بازی پلتفرم در بین گیمرهای کنسول محبوب است.

  • برای خرید بهترین صندلی گیمینگ باید به چه نکاتی توجه کرد؟

راحتی، اندازه و ارتفاع، جنس و کیفیت ساخت، تنظیمات مختلف، طراحی و استایل و گارانتی و خدمات پس از فروش نکاتی هستند که در حین خرید باید به آن‌ها توجه داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =