Banner Image

معرفی 12 مدل از بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک

امتیاز دهید

با آنکه تلفن‌های رومیزی یادآور حس نوستالژیک قدیمی هستند و خاطرات بسیاری را برایمان تداعی می‌کنند اما امروزه گذر کمتر کسی به این تلفن‌ها می‌خورد. در عوض بازار تلفن‌های بی‌سیم حسابی پررونق است و بر تعداد مشتریان این مدل تلفن‌ها هر روز اضافه می‌شود. به همین خاطر، برند معتبر پاناسونیک با طراحی مدل‌های مختلفی از این تلفن‌ها توانسته یکه‌تازی را در بازار دست بگیرد و نگاه خریداران را به سمت خود جلب کند. با توجه به اینکه انواع مختلفی از تلفن‌های وایرلس وجود دارد، ما در این مقاله می‌خواهیم 12 مورد از بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک را معرفی کنیم. اگر قصد خرید تلفن بی‌سیم دارید، با دقت این یادداشت را بخوانید.

معرفی 12 مدل از بهترین مدل های تلفن بیسیم پاناسونیک

پاناسونیک یک برند قدیمی و معتبر ژاپنی است که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات خانگی و دیجیتال به شمار می‌رود. در میان محصولات این برند، تلفن‌های پاناسونیک با برخورداری از تکنولوژی‌های روز و طراحی شیک حرف اول را می‌زنند. در ادامه می‌خواهیم لیستی از برترین تلفن‌های بی‌سیم این برند را معرفی کنیم؛ برای آن‌هایی که قصد خرید تلفن دارند و نمی‌دانند میان انواعی از تلفن‌های بی‌سیم کدام را انتخاب کنند.

1. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل  KX-TG6811

این تلفن بی‌سیم رتبه اول را در لیست ما به خود اختصاص داده است. مدل 6811 از آن سری تلفن‌هایی است که سایز کوچکی دارند، به همین علت برای مکالمه‌های طولانی‌مدت نیازی نیست نگران خشک شدن دستتان باشید. ابعاد این تلفن 48*29*164 و صفحه نمایشگر آن 1.8 اینچی است. این دستگاه می‌تواند تا 100 شماره تلفن را در خود ذخیره کند و همچنین امکان این را دارد که 50 تماس آخر را به شما نشان دهد. برد بی‌سیم این تلفن تا 50 متر داخلی و 300 متر خارجی می‌رسد و از این جهت یکی از انواع بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک محسوب می‌شود.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل  KX-TG6811

ویژگی بسیار مهم این تلفن، امکان استفاده از آن حتی در صورت قطع بودن برق است. اگر در حال مکالمه هستید و ناگهان برق قطع می‌شود، می‌توانید گوشی را روی استند آن قرار دهید و بعد از فشردن دکمه اسپیکر به تماس خود ادامه بدهید. نکته دیگر درباره این تلفن داشتن قابلیت night mode و noise reduction است. با قابلیت نایت مود می‌توانید در زمان‌هایی که نمی‌خواهید صدای زنگ تلفن از خواب بیدارتان کند یا مزاحم جلسات مهمتان شود، صدای تلفن را ببندید. قابلیت NR نیز این امکان را به شما می‌دهد که صداهای مزاحم خارجی را ریجکت کنید و در حین تماس، یک مکالمه باکیفیت داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گیرنده دیجیتال و نکات مهم خرید آن

2. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGB110

یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های بازار تلفن‌های بی‌سیم، مدل KX-TGB110 است. این مدل صفحه نمایشی 1.4 اینچی دارد و وزن آن تنها 180 گرم است.

کوچک بودن این تلفن و خوش‌ساخت بودن آن مهم‌ترین ویژگی بارز آن به شمار می‌رود. باتری این تلفن بسیار بادوام است و به همین علت سالیان سال برایتان کار می‌کند. این تلفن از فرکانس 1.9 گیگاهرتزی برخوردار است و می‌تواند 50 شماره را در خود ذخیره کند. از معایب این تلفن می‌توان به ساده بودن آن و عدم برخورداری از منشی تلفن اشاره کرد.

3. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل  KX-TG3811BX

این دستگاه تلفن با داشتن صفحه نمایش نورانی و شفافیت بالا یکی از بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک است. مدل 3811BX با داشتن امکاناتی چون ذخیره 100 شماره تلفن، داشتن کالر آیدی، برد داخلی تا 50 متر و برد خارجی 300 متری، فرکانس 2.4 گیگاهرتزی، امکان تنظیم صدای دستگاه و افزایش کیفیت صدای ورودی می‌تواند انتخاب هر فردی باشد. این تلفن دارای 10 آهنگ زنگ مختلف است و شما می‌توانید برای صدای زنگ تلفن هر کدام را که دوست دارید، انتخاب کنید.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل  KX-TG3811BX

از نکات مهم درباره این تلفن قیمت مناسب و معقول آن است. یک گزینه اقتصادی با لول بالایی از کیفیت، همان چیزی است که هر خریداری به دنبالش است. ابعاد این تلفن 137*163*173 است و هر جا که بخواهید، می‌توانید آن را قرار دهید. با شارژ کامل این تلفن تا 10 ساعت می‌توانید مکالمه داشته باشید، بدون آنکه از اتمام شارژ نگرانی به دل راه بدهید.

4. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل  KX-TGF310

تلفن پاناسونیک مدل GF310 یک دستگاه کامل و بدون نقص از مجموع ویژگی‌هایی است که انتظار دارید. این دستگاه یک تلفن بی‌سیم و یک تلفن رومیزی است. خوش‌ساخت بودن و طراحی بی‌نظیر اولین نکته مهم درباره این تلفن است که به چشم می‌آید. از قابلیت‌های بسیار مهم این دستگاه می‌توان به امکان استفاده از آن در هنگام قطعی برق و پشتیبانی از تکنولوژی ECO اشاره کرد. این تکنولوژی به مصرف بهینه انرژی می‌پردازد و سهم قابل توجهی در کاهش مصرف برق و افزایش عمر دستگاه ایفا می‌کند.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل  KX-TGF310

نمایشگر رومیزی 3.4 و نمایشگر بی‌سیم 1.8 اینچ است. تکنولوژی clear sound و noise reduction در کنار فرکانس 1.9 گیگاهرتزی باعث می‌شود در حین مکالمات، صدای بدون نویز و شفافی داشته باشید. تکنولوژی night mode از دیگر امکانات این دستگاه است که سبب می‌شود در زمان‌هایی که تمایلی به شنیدن صدای تلفن ندارید، آن را روی سایلنت بگذارید. در یک کلام بگوییم که اگر به دنبال یک محصول باکیفیت، پیشرفته و خوش‌ساخت هستید، این شما و این مدل GF310 پاناسونیک.

بیشتر بخوانید: بهترین اسپیکر قابل حمل در سال 2023

5. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل  KX-TG6711

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که پاناسونیک در ساخت تلفن به کار می‌برد، استفاده از باتری‌های قدرتمندی است که امکان کار با تلفن را حتی در مواقع قطعی برق ممکن می‌سازد. طراحی بدنه این گوشی به شیوه آرگونومیک و وزن آن تنها 140 گرم است. صفحه نمایش این دستگاه 1.8 اینچی بوده و برد داخلی آن تا 50 متر می‌رسد. از دیگر نکات قابل‌تأمل درباره این تلفن بی‌سیم پاناسونیک، باتری قدرتمند آن است. با شارژ کامل این دستگاه می‌توانید بیش از 15 ساعت با آن مکالمه داشته باشید.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل  KX-TG6711

مدل 6711 به‌عنوان یکی از بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک امکان ذخیره 100 مخاطب را ممکن می‌سازد. همچنین با فعال کردن قابلیت نایت مود در این دستگاه می‌توانید از تماس‌های مزاحم رها شوید و اوقات آرامی را برای خود رقم زنید. قابلیت شفافیت صدا و گرفتن صداهای اطراف در حین مکالمه از دیگر امکانات این مدل است.

6. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل  KX-TG2361JXB

یکی بخر، دوتا ببر. بله، این مدل دقیقاً مصداق خوبی برای این جمله است. مدل 2361JXB از شرکت پاناسونیک دارای دو استند و دو گوشی بوده و برای مکان‌های بسیار بزرگ پاسخ‌گوی تمام نیازها خواهد بود. باتری قدرتمند این ست قابلیت این را فراهم می‌کند که در شارژ کامل بتوانید تا 10 ساعت با آن تماس داشته باشید و در حالت آماده به کار به 150 ساعت می‌رسد.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل  KX-TG2361JXB

از دیگر تکنولوژی‌های به‌کاررفته در این ست، قابلیت caller ID است. با استفاده از کالر آیدی نیازی نیست هنگام تماس خود را به تلفن برسانید؛ بلکه اطلاعات شخص تماس‌گیرنده اعلام می‌شود و شما می‌توانید در صورت تمایل تلفن را پاسخ دهید. صفحه نمایش این تلفن 1.8 اینچ است و دکمه‌ها درشت و خوانا طراحی شده‌اند. منشی تلفنی امکان دیگری است که در این تلفن به کار رفته و باعث می‌شود تلفن‌های پاسخ نداده را از دست ندهید. حافظه گوشی در این مورد می‌تواند پیام هر شخص را تا 2 دقیقه و در مجموع تا 16 دقیقه ذخیره‌سازی پیغام صوتی داشته باشد.

7. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG3712

جایزه خوش‌ساخت‌ترین گوشی در لیست بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک می‌رسد به مدل 3712. این مدل با طراحی کوچک، صفحه اسکرین شفاف و واضح، استند زیبا و رنگ سراسر مشکی بر زیبایی محیط می‌افزاید. از ویژگی بارز مدل 3712 می‌توان به وصل بودن آن در هنگام قطعی برق اشاره کرد. باتری این گوشی می‌تواند امکان مکالمه را در صورت شارژ کامل تا 10 ساعت پشتیبانی کند.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG3712

این تلفن امکان ذخیره‌سازی 100 مخاطب را دارد و از سوی دیگر 50 تماس آخر را نیز ذخیره خواهد کرد. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به امکان نصب به دیوار، مجهز به قابلیت نایت مود، دارا بودن بیش از 35 زنگ و ملودی برای رینگتون، وزن کم (140 گرم) و همراه داشتن یک گوشی بی‌سیم دیگر اشاره کرد.

8. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG1233

شاید بتوان عنوان بهترین گزینه موجود در لیست را به مدل TG1233 داد. پایه بزرگ این تلفن در اندازه‌های 180*110*90 و ابعاد گوشی در سایزهای 150*50*30 بوده و با داشتن دکمه‌های موردنیاز هم بر روی پایه و هم گوشی، کار را برای افراد راحت کرده است. باتری قدرتمند این تلفن امکان این را فراهم می‌کند تا در صورت شارژ کامل، افراد بتوانند بیش از 20 ساعت مکالمه داشته باشند و در حالت استندبای این عدد تا 170 ساعت بیشتر می‌شود.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG1233

از مزایای این تلفن آن است که در حین مکالمه می‌توانید از آن استفاده‌های دیگری داشته باشید. مثلاً اگر در لحظه شماره دیگری را بخواهید یا نیاز به چک کردن لیست تماس‌هایتان دارید، این قابلیت بسیار به کار می‌آید. از دیگر امکانات این تلفن می‌توان به چراغ هشدار برای تماس‌های بی‌پاسخ، برد 130 متری داخلی و 300 متری بیرونی، قابلیت نمایش شماره‌ها و انتقال تماس اشاره کرد. طراحی زیبا و ساخت بی‌نظیر این محصول از دیگر ویژگی‌های این تلفن است.

9. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGD510

تلفن مدل TGD510 پاناسونیک یکی از محصولات میان‌رده از این برند است که به دلیل امکانات نسبتاً پیشرفته آن را در لیست بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک آورده‌ایم. این تلفن ظاهری کوچک و خوش‌دست دارد، صفحه نمایش آن 1.6 اینچی و وزن آن 130 گرم است، ابعاد آن در اندازه‌های 170*30*48 میلی‌متر طراحی شده و امکان اضافه کردن 6 گوشی بی‌سیم دیگر به استند آن وجود دارد.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGD510

قابلیت انتقال تماس، نمایش اطلاعات تماس‌گیرنده (caller ID)، امکان تنظیم زنگ دلخواه برای تماس و برخورداری از فرکانس 1.9 گیگاهرتزی از دیگر امکانات این تلفن بی‌سیم است. همچنین این تلفن توانایی ذخیره‌سازی 100 شماره تلفن و مسدود کردن 150 مخاطب و شماره را به شما می‌دهد. از معایب این تلفن می‌توان به نداشتن منشی تلفن یا همان پیغام‌گیر و صفحه نمایش تک‌رنگ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین پیانوی دیجیتال مخصوص مبتدیان و حرفه‌ای‌ها

10. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGC362

هر یک از تلفن‌های پاناسونیک از تکنولوژی‌هایی برخوردار هستند که آن‌ها را در میان سایر برندها بی‌رقیب و متمایز می‌سازد. مدل TGC362 از پاناسونیک با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز از همان دسته تلفن‌های بی‌سیم است که یکه و تنها می‌تازد. این تلفن با برخورداری از تکنولوژی DECT 6.0 PLUS امکان افزایش محدوده آنتن‌دهی و برد مکالمات را فراهم می‌کند.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGC362

داشتن فناوری eco و مصرف بهینه انرژی، برخورداری از منشی تلفن با ضبط 17 دقیقه از تماس‌ها در مجموع، امکان بلاک و مسدود کردن تماس‌های ورودی از شماره‌های ناشناس یا مزاحم‌ها، بهره‌مندی از ویژگی نایت مود (night mode) و امکان شفاف کردن صدای دستگاه از دیگر ویژگی‌های این تلفن است. همچنین می‌توان به اندازه کوچک و وزن بسیار کم آن نیز اشاره کرد که باعث می‌شود دستتان در حین مکالمه احساس خستگی نکند. اندازه این تلفن در سایزهای 165*42*38، وزن آن 120 گرم و اندازه نمایشگر آن 1.6 اینچ است.

11. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG6721

بدون شک این تلفن را می‌توان یکی از برترین گزینه‌های موجود در لیست حال حاضر دانست. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل 6721 با صفحه نمایش 1.8 اینچی، برخورداری از تکنولوژی آمبر و وزن 130 گرمی امکان یک مکالمه راحت را به شما می‌دهد. ویژگی تقریباً بی‌نظیر این تلفن آن است که از زبان و تقویم فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و این یک گزینه ایده‌آل برای کسانی است که با زبان انگلیسی آشنایی یا ارتباط خوبی ندارند.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG6721

این گوشی خوش‌دست از منشی تلفنی نیز برخوردار است. این قابلیت کمک می‌کند هیچ تماسی را از دست ندهید. حافظه گوشی اجازه می‌دهد منشی در مجموع تا 60 پیام و 30 دقیقه از پیغام صوتی گیرندگان را ضبط کند. همچنین کالر آیدی این تلفن می‌تواند 50 تماس آخر را ذخیره سازد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی به‌عنوان یکی از بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک می‌توان به دفترچه تلفن 100 مخاطبی و باتری قوی اشاره کرد. باتری این تلفن می‌تواند با شارژ تا 15 ساعت مکالمه را پشتیبانی کند و در حالت استندبای این عدد به 170 ساعت افزایش می‌یابد.

12. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG3711BX

این تلفن از محصولات میان‌رده پاناسونیک به حساب می‌آید اما به علت زیبایی و کیفیت خوبی که دارد، طرفدارهای زیادی دور خود جمع کرده است. قیمت معقول و مناسب آن نیز مزید بر علت شده و حسابی در میان پرفروش‌های پاناسونیک می‌تازد. صفحه نمایش 1.8 اینچی و صفحه کلیدی که درشت و بزرگ طراحی شده، کار را برای دیدن شماره‌ها و شماره‌گیری آسان کرده است؛ به‌خصوص برای کودکان و افراد سال‌خورده.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG3711BX

تلفن مدل 3711BX با دارا بودن بلندگوی داخلی و قابلیت نایت مود امکانات بیشتری را برای خریداران فراهم می‌کند. همچنین این تلفن در حالت شارژ کامل تا 10 ساعت می‌تواند کاربری داشته باشد. از دیگر امکانات این تلفن می‌توان به قابلیت ذخیره 50 مخاطب، داشتن چراغ نمایش برای تماس‌های ورودی، تنظیم صدای سیستم و امکان افزایش کیفیت صداها، قابلیت نصب بر روی دیوار، دارای Caller ID و همچنین امکان صحبت و ادامه مکالمات از طریق اسپیکر اشاره کرد.

سخن پایانی

پاناسونیک در ساخت و طراحی تلفن به‌خصوص تلفن‌های بی‌سیم یکی از برترین برندها در این زمینه است. تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک با برخورداری از تکنولوژی‌های روز و ظاهری زیبا و خوش‌دست توجه خریداران را به سمت خود جلب می‌کنند. قابلیت ذخیره‌سازی شماره‌ها، استفاده طولانی‌مدت از تلفن با شارژ کامل، باتری‌های قدرتمند، قابلیت بلاک شماره‌ها، امکان شفافیت صدا و گرفتن صداهای خارجی از ویژگی‌های اصلی تلفن‌های این برند به شمار می‌رود. لیست فوق تعدادی از برترین تلفن بیسیم پاناسونیک است که امیدواریم با معرفی آن‌ها، در انتخاب تلفن مطلوبتان به شما کمک کرده باشیم.

سوالات متداول

  • کدام تلفن‌های پاناسونیک از قابلیت منشی صدا برخوردارند؟

برخی از مدل‌ها از قابلیت منشی صدا برخوردارند؛ از جمله مدل  KX-TG2361JXB و KX-TG6721.

  • بهترین مدل‌های تلفن بی‌سیم پاناسونیک کدام‌اند؟

برخی از مدل‌های تلفن بی‌سیم این برند از جمله KX-TG3711BX، KX-TGC362، KX-TG3712 و KX-TGF310 از برترین مدل‌های تلفن بی‌سیم‌اند.

  • آیا تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک امکان اتصال به دیوار دارند؟

بله، خیلی از تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک از امکان اتصال به دیوار برخوردارند، مانند مدل 3712.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =