Banner Image

بهترین اسپیکر قابل حمل در سال 2023

5/5 - (1 امتیاز)

موسیقی غذای روح انسان است؛ چه برای شادی و چه برای غم، روح را نوازش می‌کند و گاهی از زبان خود آدمی سخن می‌گوید؛ حتی می‌توان گفت که جمع‌های دوستانه در دل طبیعت یا یک گردش خانوادگی بدون موسیقی کامل نمی‌شود! در این بین خرید بهترین اسپیکر قابل حمل موجود در بازار می‌تواند در چندین برابر شدن لذت گوش کردن به موسیقی بسیار تاثیرگذار باشد. اگر شما هم می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره بهترین اسپیکرهای قابل حمل موجود در بازار به دست آورید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید؛ زیرا در این مطلب به نکات مهم هنگام خرید اسپیکر و همینطور 20 مدل از بهترین‌ اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار اشاره کرده‌ایم.

جدول محتوایی

ویژگی‌های یک اسپیکر قابل حمل خوب

اسپیکرهای بلوتوثی نه‌تنها به خاطر قابلیت حمل‌ونقل آسان، بلکه به دلیل کیفیت صدایی که همیشه در حال ارتقا است، بسیار محبوب هستند. برخی از این محصولات ممکن است گران باشند، بنابراین باید بدانید قبل از خرید به دنبال چه چیزی باشید و چه مشخصاتی را باید بررسی کنید. مهم‌ترین موارد برای خرید بهترین اسپیکر قابل حمل عبارت‌اند از:

عمر باتری

با توجه به اینکه اسپیکر بلوتوثی شما احتمالاً همیشه به‌صورت بی‌سیم کار می‌کند، عمر باتری آن فاکتور بسیار مهمی است که باید در نظر بگیرید. اگر عمر باتری اسپیکر شما کم است، شاید مجبور شوید در زمان‌ نامناسب، منتظر شارژ شدن آن بنشینید. اگر هم در سفر باشید و دور از پریز برق که مثل فاجعه است؛ بنابراین قبل از تصمیم‌گیری باید عمر باتری گزینه‌های پیش‌روی خود را بررسی کنید.

عمر باتری اسپیکر بلوتوثی

سخت است که بدانید هنگام خرید یک اسپیکر بلوتوث باید دقیقاً به دنبال چه مدت عمر باتری باشید، زیرا این بستگی به این دارد که چند بار قصد دارید آن را از خانه بیرون بیاورید. بااین‌حال، اگر فکر می‌کنید که به‌طور منظم از اسپیکر خود در جاهایی بدون دسترسی به پریز استفاده می‌کنید، سعی کنید بالاترین عمر باتری را داشته باشید.

ابعاد و اندازه

ازآنجایی‌که اسپیکرهای قابل حمل برای استفاده بیرون از خانه طراحی شده‌اند، اغلب بسیار سبک هستند. بااین‌حال، تعدادی از مدل‌ها وزن بسیار بالایی دارند و برای استفاده خانگی طراحی شده‌اند. به همین دلیل است که قبل از کلیک بر روی دکمه «خرید» باید ابعاد و وزن اسپیکر قابل حمل انتخابی خود را بررسی کنید. به ‌این ‌ترتیب، هر زمان که از خانه دور هستید، یک مدل سنگین را با خود نمی‌چرخانید.

بیشتر بخوانید: اسپیکر ایستاده چه مارکی خوبه؟

 کیفیت صدا

بدون شک بهترین اسپیکر قابل حمل بهترین صدا را هم دارد. کیفیت صدا یک عنصر بسیار مهم برای خرید است. ممکن است به نظر وسوسه‌انگیز باشد که زیباترین یا مقرون به‌صرفه‌ترین اسپیکر بازار را بخرید، اگر می‌خواهید یک تجربه شنیداری لذت‌بخش را داشته باشید، باید کیفیت صدا را در نظر بگیرید.

کیفیت صدای اسپیکر قابل حمل

عامل دیگری وجود دارد که در کیفیت صدا نقش دارد. به‌طورکلی، بلندگوهای بزرگ‌تر صدای کامل‌تری دارند، اما وقتی در سفر هستید حمل آن‌ها می‌تواند، آزاردهنده و خسته‌کننده شود؛ بنابراین باید تعادلی بین اندازه و کیفیت صدا پیدا کنید.

پورت‌های موجود یک اسپیکر

اغلب محصولات موجود در بازار یک پورت برای شارژ سیمی دارند که معمولاً از کابل‌های میکرو USB پشتیبانی می‌کنند. در قسمت مشخصات هر سایتی که هستید، می‌توانید نوع کابل شارژی که اسپیکر انتخابی شما پشتیبانی می‌کند را بررسی کنید. با این ‌حال، یک کابل شارژ به تنهایی و همیشه کافی نیست. اگر بلوتوث گوشی شما خراب باشد و به اسپیکر شما متصل نشود، در دسترس بودن یک درگاه جک AUX یا 3.5 میلی‌متری می‌تواند کمک بزرگی باشد.

مقاومت در برابر آب و گردوغبار

اگر عادت دارید اسپیکر خود را از خانه بیرون ببرید، احتمالاً نسبت به خانه بیشتر در معرض آسیب گردوغبار و آب است. به همین دلیل خرید برای خرید بهترین اسپیکر قابل حمل که دارای سطحی از مقاومت در برابر این خطرات باشد، اهمیت دارد.

اسپیکر قابل حمل مقاوم در برابر گرد و غبار

بسیاری از اسپیکرها ضد آب از یک کد حفاظتی معروف به IP67 استفاده می‌کنند. این بدان معناست که اسپیکر را می‌توان به مدت نیم ساعت بدون آسیب‌دیدگی در آب تا عمق یک متری انداخت. طبقه‌بندی IP67 همچنین به مقاومت در برابر گردوغبار مربوط می‌شود، به این معنی که به دلیل تجمع گردوغبار آسیب نمی‌بیند.

قابلیت‌های هوشمند

فن‌آوری هوشمند می‌تواند زندگی شما را بسیار راحت‌تر کند، بنابراین بهتر است بدانید اسپیکر بلوتوثی انتخابی‌تان قابلیت‌های هوشمندی دارد یا خیر. با قابلیت‌های هوشمند، یک بلندگو می‌تواند به فرمان‌های صوتی گوش دهد که اگر هنگام تمیز کردن، کار کردن، آشپزی یا انجام کارهای دیگری که کنترل دستی اسپیکر سخت است، به فرمان صوتی گوش ‌دهد که کار با آن بسیار راحت می‌شود.

نسخه بلوتوث

بلوتوث همانند Wi-Fi، داده‌های تلفن همراه و سایر فناوری‌های بی‌سیم، همیشه نسخه یکسانی ندارد. نسخه‌های جدیدی از بلوتوث در طول سال‌ها توسعه و منتشر شده‌اند و هر نسخه جدید دارای محدوده اتصال طولانی‌تر، سرعت انتقال سریع‌تر و سیگنال قوی‌تر است.

بهترین اسپیکر قابل حمل (20 مدل برتر بازار)

اگر با وجود توضیحاتی که در ابتدای مطلب دادیم، کار انتخاب از بین هزاران مدل محبوب در بازار سخت بوده، بهتر است مشخصات 20 محصولی که در ادامه آمده را بخوانید و بعد یکی را به‌عنوان گزینه نهایی برای خرید بهترین اسپیکر قابل حمل انتخاب کنید.

 

1)     اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کلومن مدل K-S115

این محصول زیبا با رنگ‌بندی متنوع، از قابليت پاسخ به تماس‌ و قابلیت اتصال به راديو FM با امکان جستجوي خودکار کانال‌ها برخوردار است.

  اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کلومن مدل K-S115

همچنین به انواع پخش‌کننده‌هاي دارای جک 3.5 ميلي‌متري متصل می‌شود. این اسپیکر را می‌توان به انواع گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و انواع ویدیو پروژکتور متصل کرد. همچنین دارای فناوري HiFi نیز هست که صدا را با نهایت کیفیت و دقت پخش می‌کند.

وزن 418 گرم
نوع اتصال بی‌سیم

باسیم

نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth

USB

شیار کارت حافظه MicroSD

اقلام همراه کابل microUSB، کابل AUX، بند مچی، دفترچه راهنمای کاربر

 

2)    اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 23006

این دستگاه به دلیل قابلیت‌های متعدد و رابط‌های متنوع بدون شک جز لیست بهترین اسپیکر قابل حمل قرار می‌گیرد. همچنین دارای رادیو است و امکان پاسخ‌گویی به تماس به خاطر وجود میکروفون داخلی را دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 23006

یکی دیگر از نقاط قوت این محصول برخورداری از فناوری TWS و یک باطری 1200 میلی آمپری است. همچنین وضوح صدای 80DB و توان 5 واتی دارد.

وزن 475 گرم
نوع اتصال باسیم

بلوتوث

نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth

USB

جک ۳.۵ میلی‌متری صدا

شیار کارت حافظه MicroSD

اقلام همراه کابل Micro-B، دفترچه راهنما

 

3)    اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرو وان مدل PSB4980

این محصول در کنار زیبایی و طراحی چشم‌گیر و جذاب صدای باکیفیتی نیز دارد. از قابلیت‌های دیگر این محصول می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه و پخش رادیو FM اشاره کرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرو وان مدل PSB4980

ابعاد کوچک و وزن مناسب آن باعث شده تا همراه خوبی برای طبیعت‌گردی و گردش نیز باشد.

وزن 1050 گرم
نوع اتصال بی‌سیم
نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth

USB

شیار کارت حافظه MicroSD

اقلام همراه دفترچه راهنما

 

4)    اسپیکر بلوتوثی لنوو مدل Thinkplus K3

طراحی شیک و چشم‌گیر این محصول باعث شده تا در لیست بهترین اسپیکر قابل حمل قرار بگیرد. شاید کوچک و جمع‌وجور باشد، اما کیفیت صدای بالایی دارد.

اسپیکر بلوتوثی لنوو مدل Thinkplus K3

می‌توانید خیلی راحت آن را در کیف لپ‌تاپ یا کوله قرار دهید و در هر مکانی از آن استفاده کنید. همچنین بدنه مقاوم و محکمی دارد.

وزن 200 گرم
نوع اتصال بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth

USB

اقلام همراه کابل micro USB، بند آویز و دفترچه راهنما

 

5)    اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 23355

این محصول دارای یک باتری قدرتمند 2400 میلی‌آمپری از نوع لیتیومی است و از طریق بلوتوث ورژن 5.0 تا فاصله 10 متری می‌توان به آن متصل شد و آهنگ گوش داد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 23355

علاوه بر این دارای فناوری TWS برای پخش صدای بهتر، پشتیبانی از رادیو و قابلیت KARAOKE است. چراغ ال‌ای‌دی نیز جلوه نوری زیبایی به آن می‌بخشد.

وزن 1770 گرم
نوع اتصال باسیم

بی‌سیم

نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth

USB

جک 3.5 میلی‌متری صدا

شیار کارت حافظه

اقلام همراه دفترچه راهنما، کابل شارژ Micro-B، میکروفون سیم‌دار، ریموت کنترل

 

6)    اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B165

شاید وزن بالای این محصول کمی حمل آن را دشوار کند، اما برخورداری از درگاه‌های ارتباطی متعدد و نسخه 5 بلوتوث باعث شده تا از نظر بسیاری از خریداران آن را بهترین اسپیکر قابل حمل بدانند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B165

طراحی زیبا و چراغ‌های آن باعث شده تا محصولی خیره‌کننده برای مهمانی و دورهمی باشد.

وزن 4000 گرم
نوع اتصال باسیم

بی‌سیم

نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth

USB

جک 3.5 میلی‌متری صدا

شیار کارت حافظه

اقلام همراه میکروفون سیمی، ریموت کنترل، کابل شارژ، کابل AUX، دفترچه راهنما

 

7)    اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل Muvo Play

صدای شفاف و بدنه مقاوم فلزی از مهم‌ترین خصوصیات این محصول است. همچنین ضدآب است و برای همین در محیط دارای رطوبت و گردش در بیرون شهر همراه خوبی برای شما خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کریتیو مدل Muvo Play

قابلیت اتصال به Google Assistant و SIRI از فناوری‌های هوشمندی‌ است که برای این محصول در نظر گرفته شده و تا 10 ساعت شارژدهی دارد.

وزن 360 گرم
نوع اتصال باسیم

بی‌سیم

نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth

USB

جک 3.5 میلی‌متری صدا

اقلام همراه کابل شارژ، دفترچه راهنما

 

8)    اسپیکر بلوتوثی قابل حمل آوی مدل Y200

اگر به دنبال خرید بهترین اسپیکر قابل حمل هستید که جذاب و زیبا هم باشد، از این محصول غافل نشوید. این اسپیکر دارای رنگ‌بندی متنوعی است و دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل آوی مدل Y200

همچنین در کنار مشخصات فنی قابل‌قبول از قیمت مناسبی برخوردار است تا برای هدیه دادن هم گزینه مناسبی باشد.

وزن 300 گرم
نوع اتصال بی‌سیم

باسیم

نسخه‌ی بلوتوث 3
رابط‌ها Bluetooth

جک 3.5 میلی‌متری صدا

شیار کارت حافظه

اقلام همراه کابل شارژ، کابل AUX

 

9)    اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Flare Mini A3167

این محصول به شکل یک استوانه طراحی شده تا قابلیت پخش صدای همه‌جانبه داشته باشد. استفاده از تکنولوژی BassUp برای تولید آن نیز باعث شده تا از قدرت صدای بالایی برخوردار باشد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل SoundCore Flare Mini A3167

همچنین دارای گواهینامه بین‌المللی IPX7 و یک محصول ضد آب است.

وزن 480 گرم
نوع اتصال بی‌سیم
نسخه‌ی بلوتوث
رابط‌ها Bluetooth
اقلام همراه کابل شارژ، دفترچه راهنما

 

10)   اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کُلِر مدل S1000

کلیدهای کنترل موسیقی که روی این محصول قرار گرفته، استفاده از آن را راحت می‌کند. با کمک AUX، شیار کارت حافظه و USB می‌توان انواع مختلف دستگاه را به آن متصل کرد و از پخش موسیقی لذت برد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کُلِر مدل S1000

برد بلوتوث آن هم 15 متر و برای استفاده در فضای باز نیز مناسب است.

وزن 500 گرم
نوع اتصال باسیم

بی‌سیم

نسخه‌ی بلوتوث 4
رابط‌ها Bluetooth

USB

جک 3.5 میلی‌متری صدا

شیار کارت حافظه

اقلام همراه کابل شارژ، دفترچه راهنما

 

11)   اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل XMYX04WM

شیائومی برای این محصول از یک میکروفون 52 میلی‌متری استفاده کرده است تا صدای خوبی داشته باشد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل XMYX04WM

همچنین این محصول کوچک و جذاب شیائومی دارای مقاومت در آب و گردوغبار است و می‌توان از آن در هر مکانی و با خیال راحت استفاده کرد.

وزن 185 گرم
نوع اتصال باسیم

بی‌سیم

نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth
اقلام همراه کابل شارژ TYPE-C

 

12)  اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK25

چراغ ال‌ای‌دی و طراحی خاص بدنه این محصول باعث شده تا محصولی محبوب بین قشر جوان باشد و از آن به‌عنوان بهترین اسپیکر قابل حمل و زیباترین محصول بازار یاد کنند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK25

این محصول استوانه‌ای امکان پخش صدایی 360 درجه را نیز دارد و از مقاومت خوبی در برابر پاشش آب برخوردار است.

وزن 500 گرم
نوع اتصال باسیم

بی‌سیم

نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth

microUSB

پورت USB

جک 3.5 میلی‌متری صدا

اقلام همراه کابل شارژ Micro USB، کابل AUX

 

13) اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4114

این محصول در کنار ابعاد و وزن مناسب، دارای قدرت پخش صدای بالا و یک باتری قدرتمند 2400 میلی‌آمپر است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4114

رقص نور رنگی چراغ‌های دو سمت این محصول و رنگ‌بندی متفاوت بدنه باعث شده تا یکی از محصولات خاص و پرفروش بازار باشد که طرفداران خاص خود را دارد.

وزن 1050 گرم
نوع اتصال باسیم

بی‌سیم

نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth

USB

جک 3.5 میلی‌متری صدا

جک 6.3 میلی‌متری

شیار کارت حافظه

اقلام همراه میکروفون، کابل AUX، کابل شارژ، بند برای حمل آسان

 

14) اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 23004

اسپیکر مدل TS 23004 یکی از جدیدترین محصولات تسکو با ظاهری شیک و زیباست. همچنین دارای رادیو اف ام است و به لطف رابط‌های متعدد می‌توان با دستگاه‌های مختلف چون رم، فلش و گوشی موسیقی پخش کرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 23004

این محصول از کیفیت صدای بالایی هم برخوردار است.

وزن 480 گرم
نوع اتصال باسیم

بی‌سیم

نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth

USB

جک 3.5 میلی‌متری صدا

شیار کارت حافظه

اقلام همراه کابل AUX صدا، کابل میکرو USB، بند حمل، دفترچه راهنما

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین هدست بلوتوثی بازار

15) اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سوایی مدل SH19S

طراحی جذاب حرف اول را در این محصول می‌زند. دکمه‌های کنترل صدا، رقص نور و فرم جذاب در کنار کیفیت صدای قابل‌قبول باعث شد تا این محصول در لیست بهترین اسپیکر قابل حمل قرار بگیرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سوایی مدل SH19S

علاوه بر این از قیمت مناسبی برخوردار است و بدون شک نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند.

وزن 185 گرم
نوع اتصال باسیم

بی‌سیم

نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth

USB

جک 3.5 میلی‌متری

اقلام همراه کابل شارژ، کابل AUX

 

16)  اسپیکر بلوتوثی میفا مدل mifa A90

این محصول خوش‌ساخت از کیفیت صدای قوی و درایورهای قدرتمند برای پخش موزیک برخوردار است. علاوه بر این دارای صدای استریو و جلوه نور پویا نیز هست.

اسپیکر بلوتوثی میفا مدل mifa A90

همچنین جز محصولات کاملاً ضدآب با گواهینامه IPX 68 به شمار می‌رود که نوید خرید یک اسپیکر مقاوم و مناسب برای استفاده در هر مکانی را به شما می‌دهد.

وزن 500 گرم
نوع اتصال باسیم

بی‌سیم

نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth
اقلام همراه کابل شارژ، کابل AUX

 

17) اسپیکر بلوتوثی کیسونلی مدل R3

اسپیکر R3 یکی از محصولات درخور توجه شرکت کیسونلی است که در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری فعالیت دارد. ابعاد جمع‌وجور و قابل حمل این محصول از بزرگ‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

اسپیکر بلوتوثی کیسونلی مدل R3

همچنین دارای کیفیت صدای خوب و بدنه مقاومی است.

وزن 190 گرم
نوع اتصال باسیم

بی‌سیم

نسخه‌ی بلوتوث
رابط‌ها Bluetooth

شیار میکرو اس‌دی

اقلام همراه کابل شارژ

 

18) اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S32

صدای واضح و شفاف از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است و با توجه به نظرات مثبت کاربران در فهرست بهترین اسپیکر قابل حمل این برند قرار می‌گیرد.این اسپیکر برای سرعت بیشتر اتصال از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند. همچنین یک میکروفون داخلی برای پاسخ به تماس دارد و محصولی ضدآب به شمار می‌رود.

وزن 185 گرم
نوع اتصال باسیم

بی‌سیم

نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth
اقلام همراه کابل شارژ TYPE-C

 

19)  اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 8

این محصول از جدیدترین تولیدات خانواده لیتو محسوب می‌شود. روی اسپیکر درگاه‌های ارتباطی متعددی مثل ورودی کابل شارژ، فلش، کارت حافظه و AUX برای ارتباط آسان با دیگر دستگاه‌ها وجود دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 8

بند دوشی و وزن مناسب، حمل این محصول را راحت کرده است.

وزن 750 گرم
نوع اتصال باسیم

بی‌سیم

نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth

microUSB

شیار کارت حافظه

شیار کارت حافظه MicroSD

اقلام همراه کابل شارژ، کابل AUX، بند آویز دوشی

 

20) اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 39

اگر اهل پیاده‌روی یا کوهنوردی با موسیقی هستید، این اسپیکر با یک قلاب کمری کار را برای شما راحت کرده است. همچنین در کنار اتصال گوشی، می‌توان از کارت حافظه و فلش برای پخش موسیقی استفاده کرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 39

کیفیت صدای این اسپیکر نیز جزو بزرگ‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

وزن 700 گرم
نوع اتصال بی‌سیم
نسخه‌ی بلوتوث 5
رابط‌ها Bluetooth

USB

شیار کارت حافظه MicroSD

اقلام همراه کابل شارژر، قلاب کمری

 

سخن پایانی

بهترین اسپیکر قابل حمل تجربه شنیداری منحصربه‌فردی را برای شما رقم می‌زند و برای جمع‌های دوستانه و دورهمی بهترین گزینه برای پخش موسیقی است. در این مطلب سعی کردیم محصولات با قیمت و کیفیت مختلف را به شما معرفی کنیم تا انتخاب برای شما راحت شود. شما تجربه استفاده از کدام محصول را دارید و فکر می‌کنید جای کدام مدل در این لیست خالی بود؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر مخاطبین مجله پیندو در میان بگذارید.

سوالات متداول

  • هنگام خرید یک اسپیکر قابل حمل به چه نکاتی توجه کنیم؟

سه نکته مهم وجود دارد که هنگام خرید اسپیکرهای بی‌سیم باید به آن توجه کرد: سهولت در اتصال، وزن و کیفیت صدا. این نکات از هر چیزی مهم‌تر است.

  • قیمت بهترین اسپیکر قابل حمل چقدر است؟

بازه قیمت اسپیکرها از چندصدهزار تومان تا چند میلیون تومان متفاوت است. اگر به محصولی خانگی و برای استفاده شخصی نیاز دارید، بهتر است که محصول گران‌قیمت نخرید. اگر به دنبال محصولی برای طبیعت‌گردی هستید باید اسپیکری بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر مدنظر داشته باشید که قیمت بیشتری دارد.

  • چگونه متوجه شویم که یک اسپیکر قابل حمل خوب است؟

مهم‌ترین چیزی که در یک اسپیکر بلوتوثی باید به آن توجه کنید کیفیت صدای دستگاه است. برای اطمینان از کیفیت صدا، باید کل اعوجاج هارمونیک آن کمتر از 1٪ باشد. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید محدوده فرکانس است که باید بین 100 هرتز تا 20 کیلوهرتز باشد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =