Banner Image
بهترین مارک سوفله خوری

بهترین مارک سوفله خوری چیست؟

5/5 - (1 امتیاز)

قدیم‌ها را یادتان می‌آید که تنها یک سرویس آب‌گوشت‌خوری داشتیم، یک دست پارچ و لیوان و تعدادی چینی گل‌سرخ برای خورشت و برنج؟ امروز اما تعداد و نام ظرف‌ها آن‌قدر زیاد است که آدم نمی‌داند کدام را بخرد، کدام را نخرد، اصلاً به کدام‌ها نیاز دارد که برایش پول بگذارد کنار. یکی از ظرف‌هایی که این روزها عزیزدل هر خانه‌ای به حساب می‌آید، سوفله‌خوری است. سوفله‌خوری‌ها ظرف‌هایی برای سوپ، خورشت، آَش و خوراک مرغ و از این دست غذاها هستند که در مدل‌های مختلفی طراحی می‌شوند. برخی گرد، برخی مستطیل، بعضی‌ها بزرگ، بعضی‌ها کوچک. این مقاله قصد دارد به بهترین مارک سوفله خوری و معرفی مدل‌های پرطرفدار این ظرف‌های زیبا بپردازد. اگر قصد خرید ظرف سوفله‌خوری دارید، این یادداشت به شما کمک خواهد کرد.

جدول محتوایی

معرفی 30 مدل سوفله خوری

سوفله‌خوری‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی می‌شوند؛ حتی جنس آن‌ها نیز با هم متفاوت است. برخی از آن‌ها بدنه استیل دارند، برخی شیشه‌ای، بعضی سرامیکی و گروهی از مس و برنج ساخته می‌شوند. بعضی‌ها هم ترکیبی از این متریال‌ها هستند. به‌طور مثال پایه استیل با بدنه سرامیکی. در ادامه به معرفی 30 مدل از بهترین مارک سوفله خوری و انواع آن‌ها می‌پردازیم.

1. ظرف سوفله‌خوری فونیکس مدل KC610 استیل پیرکس

سوفله‌خوری‌ها یکی از اجزای زینت‌بخش سفره هستند، به‌خصوص اگر ترکیبی از طلایی و استیل باشند. ظرف سوفله‌خوری مدل KC610 از فونیکس دارای قاب استیل پولیش‌شده همراه با طرف پیرکس گود است که همراه با آن یک قاشق استیل نیز عرضه می‌شود. ظرف پیرکس این سوفله‌خوری بسیار محکم است و هم می‌تواند در فر قرار بگیرد و هم در ماشین ظرف‌شویی. وزن این سوفله‌خوری در حدود 2750 گرم است و به همین دلیل به‌راحتی حمل می‌شود.

بهترین مارک سوفله خوری فونیکس

ظرف پیرکس این سوفله‌خوری فونیکس بسیار محکم است و هم می‌تواند در فر و هم در ماشین ظرف‌شویی قرار بگیرد.

2. سوفله‌خوری مدل S1

این سوفله‌خوری یکی از زیباترین طرح‌هایی است که می‌توانید دیده باشید. بدنه این ظرف کاملاً از استیل است و به همین علت محکم و با دوام بوده و بدون خط و خش سالیان سال برایتان کار خواهد کرد. پایه‌های این مدل سوفله‌خوری بلند و وزن آن در حدود 2621 گرم است. ظرف این سوفله‌خوری به صورت گرد طراحی شده و ابعاد آن 30*30*26 سانتی‌متر است. سوفله‌خوری مدل S1 غذاها را گرم نگه می‌دارد و با بستن در آن، می‌توانید از بابت سرد نشدن غذا اطمینان داشته باشید. همچنین این سوفله‌خوری همراه خود یک قاشق تماماً استیل دارد که زنگ نمی‌زند و زیبایی خود را تا سال‌ها حفظ می‌کند.

بهترین مارک سوفله خوری مدل S1

سوفله‌خوری مدل S1 غذاها را گرم نگه می‌دارد و با استفاده از آن می‌توانید از بابت سرد نشدن غذا اطمینان داشته باشید.

3. سوفله‌خوری سافینوکس کد 710

اگر به سوفله‌خوری‌های دو رنگ علاقه دارید، پس سوفله‌خوری سافینوکس مدل 710 را فراموش نکنید. این مدل سوفله‌خوری از پایه‌های طلایی‌رنگ و استیل و ظرف شیشه‌ای تشکیل می‌شود. پایه‌های این ظرف نسبتاً کوتاه و دسته‌های آن نیز به رنگ طلایی است. ابعاد این ظرف در اندازه‌های 31*31*22 طراحی شده و وزن آن 3500 گرم است. اگر سرویس غذاخوری شما طیف رنگی سفید یا طلایی دارد، این مدل ظرف بهترین مارک سوفله خوری برای شما به حساب می‌آید و حسابی با سرویستان جور می‌شود.

بهترین مارک سوفله خوری سافینوکس

پایه‌های سوفله خوری سافینوکس نسبتاً کوتاه و دسته‌های آن نیز به رنگ طلایی است.

4. سوفله‌خوری دیانا مدل A1610SSS مجموعه 3 عددی

سوفله‌خوری مدل A1610SSS دیانا از آن دسته مجموعه‌هایی است که شما را به دنیای تشریفات می‌برد و انگار که در مهمانی‌های لویی چهاردهم شرکت کرده باشید. این سرویس شامل سه ظرف برای سالاد، سوپ و سوفله‌خوری است که هر سه به رنگ طلایی و با طراحی‌های ظریف و جزئی هستند. ظرف سوپ و سالاد به شکل گرد و ظرف سوفله به شکل مستطیل است. جنس این مجموعه از فلز و آلیاژ مقاوم بوده و در هر نوع آب‌وهوا و شرایط محیطی دوام و زیبایی خود را حفظ می‌کند. وزن این ست 6500 گرم و اندازه‌های آن 59*27*44 است. اگر طلایی‌پسند هستید، این سرویس مخصوص شماست.

بهترین مارک سوفله خوری دیانا

این سرویس شامل سه ظرف برای سالاد، سوپ و سوفله‌خوری است که هر سه به رنگ طلایی هستند و ظریف طراحی شده‌اند.

برای مطالعه بیشتر: بهترین دستگاه تصفیه خانگی کدام است؟

5. سوفله‌خوری استیل پیرکس مستطیل بزرگ فونیکس مدل KC207

سوفله‌خوری‌های مستطیل‌شکل همیشه طرفداران پروپاقرصی دارند. سوفله‌خوری مدل KC207 از فونیکس یکی از همان ظرف‌هایی است که هر خانه‌ای به آن نیاز دارد. این سوفله‌خوری تمام‌استیل است و بدنه آن شفافیت و جلای منحصربه‌فردی دارد. وزن آن 3645 گرم، اندازه آن 50*26*19 سانتی‌متر و میزان گنجایش آن 3 لیتر است. این سوفله‌خوری پایه‌های کوتاهی دارد و از دو عدد وارمر برخوردار است. ظرف پیرکس این سوفله‌خوری را می‌توان در فر و مایکروفر استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با ماشین ظرف‌شویی شست. یک ظرف زیبا، ساده و در یک کلام بهترین مارک سوفله خوری که می‌شناسید.

بهترین مارک سوفله خوری - فونیکس

این سوفله‌خوری فونیکس تمام‌استیل است و بدنه آن شفافیت و جلای منحصربه‌فردی دارد.

6. سوفله‌خوری مدل 9022

اگر به طرح‌های شلوغ علاقه‌مند هستید، مدل 9022 می‌تواند رضایت شما را جلب کند. ظرف این سوفله‌خوری از چینی سفیدرنگ و اطراف آن از فلز آبکاری‌شده با طرح گل ساخته شده است. طراحی زیبای این سوفله‌خوری سبب می‌شود خورشت یا سوپ شما بسیار پررنگ و لعاب جلوه کند و توجه دیگران را به سمت خود جلب کند. وزن 1000 گرمی و سبک سوفله‌خوری مدل 9022 حمل و جابه‌جایی آن را ساده می‌کند. این سوفله‌خوری شیشه‌ای و ابعاد آن 28*23*16 سانتی‌متر است.

بهترین مارک سوفله خوری 9022

بدنه این سوفله‌خوری از چینی سفیدرنگ و اطراف آن از فلز آبکاری‌شده با طرح گل ساخته شده است.

7. ظرف سوفله فونیکس مدل  KC302

باز هم فونیکس و باز هم سوفله‌خوری‌هایی که در طراحی بی‌نظیرند. این سوفله‌خوری چشم‌نواز از بدنه استیل نقره‌ای و پایه‌ها و دسته‌های طلایی تشکیل شده است و طراحی آن به شکل بیضی حسابی دل می‌برد. وزن آن 1775 گرم، اندازه آن 39*22*19 سانتی‌متر و گنجایش آن 1.5 لیتری است. داخل آن یک ظرف پیرکس مقاوم در برابر مایکروفر و ماشین ظرف‌شویی تعبیه شده که انواع خوراک‌ها و خورشت‌ها را در خود جای می‌دهد.

بهترین مارک سوفله خوری - فونیکس

در این مدل، یک ظرف پیرکس مقاوم در برابر مایکروفر و ماشین ظرف‌شویی تعبیه شده است.

8. ظرف سوفله طرح پروانه کد 301

ظرف سوفله مدل پروانه یکی از بهترین مارک سوفله خوری به شمار می‌رود که دسته‌های آن به شکل پروانه کار شده‌اند و حسابی توجه برانگیزند. بدنه این ظرف از استیل و به رنگ نقره‌ای و ظرف داخلی آن پیرکس است و قابلیت شست‌وشو از طریق ماشین ظرف‌شویی را دارد. وزن این سوفله‌خوری زیبا 2400 گرم و اندازه‌های آن 47*24*17 سانتی‌متر است. پایه‌های سوفله‌خوری کد 301 کوتاه طراحی شده‌اند و با پروانه‌های زیبا به بدنه متصل می‌شوند.

9. سوفله‌خوری ریور مدل RS302

آن‌هایی که استیل‌پسند هستند، کار سختی در انتخاب ظرف سوفله‌خوری دارند؛ زیرا با تنوع و طرح‌های متعددی احاطه می‌شوند که انتخاب یکی از آن‌ها کار بسیار سختی خواهد بود. مدل ریور یکی از همان سوفله‌خوری‌هایی است که طراحی متمایزی داشته و هر فردی دوست دارد آن را به میز غذایش اضافه کند. این مدل از بدنه تماماً استیل و از یک ظرف پیرکس داخلی تشکیل می‌شود. پایه‌ها و دسته‌های آن نسبتاً بزرگ هستند و وزن آن 2173 گرم است. کمی سنگین اما بسیار دلربا.

بهترین مارک سوفله خوری - ریور

سوفله خوری ریور از بدنه تماماً استیل و از یک ظرف پیرکس داخلی تشکیل می‌شود

10. سوفله‌خوری راکلند مدل B2

به دسته‌ها و پایه‌های این سوفله‌خوری که نگاه می‌کنیم، انگار به یک اثر هنری چشم می‌دوزیم. این بهترین توصیفی است که می‌توان از این ظرف استیل داشت. وزن این سوفله‌خوری 2900 گرم است و میزان گودی آن به شما این امکان را می‌دهد که در آن هم غذاهای خورشتی سرو کنید و هم غذاهایی چون کباب و لازانیا. زیری این سوفله‌خوری از وارمر برخوردار است و می‌توانید از بابت گرم بودن غذاهایتان اطمینان خاطر داشته باشید. در واقع راکلند به‌عنوان یک نمونه از بهترین مارک سوفله خوری در طراحی محصولات خود چیزی کم نگذاشته است.

بهترین مارک سوفله خوری راکلند

راکلند به‌عنوان یک نمونه از بهترین مارک سوفله خوری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

11. سوفله‌خوری کروپ ست کد 13370S

اگر به دنبال یک سوفله‌خوری با گنجایش زیاد هستید، پس کد 13370S از برند کروپ ست را به خاطر بسپارید. گنجایش این سوفله‌خوری بیش از 3 لیتر است و می‌توانید انواع سوپ‌ها و خورشت‌ها را در آن سرو کنید. این سوفله‌خوری مستطیلی‌شکل بوده و بدنه آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است. سوفله‌خوری 13370S وزنی در حدود 2000 گرم دارد و ابعاد آن 45*32*20 سانتی‌متر است. همچنین یک ظرف پیرکس و وارمر همراه این سوفله‌خوری عرضه می‌شود تا گرمای غذا همواره تا زمان سرو حفظ شود.

12. ظرف سوفله مرغ خوری مدل 206GS

این ظرف سوفله‌خوری بیشتر برای سرو مرغ یا ماهی مناسب است و عمق و گنجایش کمی دارد. دستگیره‌ها و پایه‌های کوتاه این سوفله‌خوری به رنگ طلایی‌اند. شکل دسته‌ها دایره‌ای و وزن کامل سوفله‌خوری به 2300 گرم می‌رسد. این ظرف جزو بهترین مارک سوفله خوری برای سرو مرغ و گوشت است؛ زیرا ظاهر زیبا، سطح تخت و ترکیب رنگ زیبایی از طلایی و نقره‌ای دارد.

13. ظرف سوفله کد 5001

برخی از سوفله‌خوری‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که آدم دوست دارد آن‌ها را بگذارد داخل ویترین و فقط تماشایشان کند. سوفله‌خوری کد 5001 درست از همین دسته است. طراحی پایه فلزی آن جلوه چشم‌نوازی دارد و دستگیره یک سمت به همراه دسته در دارای طرح پروانه‌ است. این سوفله‌خوری دو عدد وارمر دارد و غذا را همواره گرم و خوش‌طعم نگه خواهد داشت. جنس پایه‌ها و استند آن از فلز و رنگ آن‌ها نقره‌ای مات است. 2500 گرم وزن دارد و ابعاد آن 35*20*17 سانتی‌متر است.

14. سوفله سابینکس مدل M207

سوفله‌خوری فرانسوی سابینکس مدل M207 ظاهری مستطیلی مینیمال دارد. پس اگر به سبک‌های ساده و مینیمال علاقه دارید، این سوفله‌خوری یکی از بهترین مارک سوفله خوری بوده که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. بدنه نقره‌ای‌رنگ این ظرف از استیل و پایه‌ها و دستگیره‌های دایره‌ای شکل آن از استیل کروم است و ظرف پیرکس آن می‌تواند دمای فر را تحمل کند یا در ماشین ظرف‌شویی شسته شود. وزن این سوفله‌خوری 3 کیلوگرم است و گزینه خوبی برای سرو مرغ، ماهی، خورشت و گوشت به شمار می‌رود.

بهترین مارک سوفله خوری - سابینکس

ظرف پیرکس سوفله خوری سابینکس می‌تواند دمای فر را تحمل کند یا در ماشین ظرف‌شویی شسته شود.

15. سوفله‌خوری دالتون مدل 410M1

یکی از انواع سوفله‌خوری که همیشه پرطرفدارند، آن‌هایی هستند که از سرامیک ساخته شده‌اند و ظاهری صمیمی‌تر و مدرن‌تر را نشان می‌دهند. ظرف سوفله‌خوری دالتون مدل 410M1 از سرامیک ساخته شده، پایه‌های آن فلزی و در آن شیشه‌ای است. سطح گود این ظرف آن را برای سرو انواع غذا آماده و در خدمت کار قرار می‌دهد. وزن این سوفله‌خوری 1500 گرم و ابعاد آن 10*15*28 سانتی‌متر است. راستی اگر ظرف سرامیکی را خارج از پایه‌های فلزی آن قرار دهید، می‌توانید از آن به‌عنوان ظرف سالاد، میوه‌خوری و حتی ظرفی برای تنقلات استفاده کنید.

بهترین مارک سوفله خوری دالتون

16. سوفله‌خوری راکلند مدل M-1.5-2 مجموعه 2 عددی

برند راکلند در ادامه تولید و طراحی سوفله‌خوری‌های زیبا و متنوع، ست 2 عددی M-1.5-2 را نیز ارائه داده است که با خرید آن‌ها دیگر نیازی به ظروف سرو خورشت و سوپ نخواهید داشت. این ست زیبا از استیل ضدزنگ و براق ساخته شده که به دلیل طراحی ساده و مینیمالی که دارد، هرگز از مد نمی‌افتد. حجم یکی از ظرف‌ها 1.5 لیتر و حجم دیگری 2 لیتر است و روی هم 6 کیلوگرم وزن دارند. هر کدام از سوفله‌خوری‌ها دارای پایه‌ها و دستگیره‌های نقره‌ای استیل و ظرف پیرکس هستند و از وارمری برخوردارند که غذا را تا زمان سرو گرم و خوش‌مزه حفظ می‌کند.

بهترین مارک سوفله خوری راکلند

طراحی این مدل سوفله خوری راکلند، مینیمال و زیبا است.

کلیک کنید: راه‌های تشخیص نمک ظرفشویی اصل از تقلبی

17. سوفله‌خوری مدل NGL577

این مدل یکی از بهترین مارک سوفله خوری بوده که ظاهر بسیار کلاسیک و شیکی دارد و در دو رنگ طلایی و نقره‌ای موجود است. پایه‌های این مدل به‌صورت بلند طراحی شده و بدنه فلزی آن پر از نقش و نگارهای ریز و ظریفی است که زیبایی کار را دوچندان می‌کند. ظرف گود و پیرکس این مدل را می‌توان هم در فر و مایکروفر قرار داد و هم با ماشین ظرف‌شویی آن را شست. بدنه فلزی سوفله‌خوری مدل NGL577 تغییر رنگ نمی‌دهد و گنجایش آن بیش از 2 لیتر است. به همین علت برای سرو انواع آش، سوپ و خورشت گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

بهترین مارک سوفله خوری - NGL

گنجایش این سوفله خوری لیتر است و برای آش و سوپ گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

18. ظرف سوفله‌خوری کد 2345

این مدل نیز همانند مدل قبلی با ظاهر کلاسیک و پرنقش و نگاری که دارد، آدم را جذب می‌کند به تماشا کردنش. جنس سوفله‌خوری مدل 2345 از پیوتر است و پایه‌های نسبتاً بندی دارد. در تمام بخش‌های دستگیره، در، پایه‌ها و بدنه، طرح‌های ظریف و منقشی را می‌بینیم که این ظرف را به مانند یک اثر هنری کرده‌اند. گنجایش ظرف بیش از 1.5 لیتر و ابعاد آن 26*22*30 سانتی‌متر است. این مدل دارای یک ظرف پیرکس بوده که در زیر آن وارمری تعبیه شده است.

19. سوفله‌خوری مدل A352

کلاسیک‌پسندان در انتخاب سوفله‌خوری دست بازی دارند، زیرا امروزه تعداد طرح‌های کلاسیکی که از انواع بهترین مارک سوفله خوری وجود دارد، بیش از حد است. مدل A352 نیز به دنیای کلاسیک‌ها تعلق دارد. یک مدل پرنقش که هم رنگ طلایی آن موجود است، هم رنگ نقره‌ای. این سوفله‌خوری پایه‌های بلندی دارد، به شکل مربع است و میزان گودی ظرف پیرکس آن چندان زیاد نیست. به همین علت می‌توان از آن برای سرو مرغ، ماهی، کباب، لازانیا و غذاهای آبکی مانند سوپ و خورشت بهره برد. جنس بدنه و پایه‌های این سوفله‌خوری از پیوتر است و دسته‌ها و پایه‌های بلند آن با نقش‌های زیبا پوشیده شده‌اند که چشم از دیدن آن‌ها سیر نمی‌شود.

20. سوفله‌خوری مدل KM206

این سوفله‌خوری مستطیل‌شکل برای آن دسته از عزیزانی مناسب است که به رنگ طلایی علاقه وافری دارند. رنگ طلایی این ظرف اولین چیزی است که توجه را به سمت خود جلب می‌کند. دستگیره‌های این ظرف به شکل دایره و پایه‌های آن کوتاه است. این سوفله‌خوری 2250 گرم وزن دارد و ابعاد آن 49*22*17 سانتی‌متر است. جنس بدنه کامل از استیل بوده و به همین علت در هر شرایطی مقاومت و ماندگاری خود را حفظ می‌کند.

بهترین مارک سوفله خوری مدل KM

جنس بدنه این مدل کاملا از استیل است و به همین علت در هر شرایطی مقاومت و ماندگاری خود را حفظ می‌کند.

21. سوفله‌خوری کروپ ست کد 13470S

از دنیای کلاسیک‌پسندان برویم سراغ سلیقه آن دسته از دوستانی که به طرح‌های مدرن‌تر علاقه دارند. در این مورد باید سوفله‌خوری 13470S را از یکی از بهترین مارک سوفله خوری یعنی کروپ ست معرفی کنیم. یک سوفله‌خوری با ظرف پیرکس گود و گنجایش 4 لیتری که آن را برای سرو انواع آش، سوپ، حلیم و خورشت به گزینه بسیار زیبا و مناسبی تبدیل می‌کند. پایه‌های بلند این ظرف از جنس استیل ضدزنگ و وزن کلی این ظرف 3400 گرم است.

بهترین مارک سوفله خوری - کروپ ست

می‌توان کروپ ست را از بهترین مارک‌های سوفله خوری در ایران دانست.

22. سو‌فله‌خوری مدل ویکتوریا کد 500 به همراه وارمر

این مدل نیز همانند مدل بالایی است که معرفی کردیم با اندکی تفاوت در اندازه و رنگ. سوفله‌خوری مدل ویکتوریا از دو رنگ نقره‌ای و طلایی طراحی شده است و در رنگ رزگلد نیز می‌توان آن را سفارش داد. پایه‌ها و دستگیره‌ها طلایی‌اند اما بدنه و درب ظرف نقره‌ای هستند. وارمری نیز در پایین این سوفله‌خوری وجود دارد که به گرم‌ ماندن غذا کمک می‌کند. وزن این سوفله‌خوری تنها 1 کیلوگرم است و جابه‌جایی و حمل آن از سایر مدل‌هایی که تاکنون معرفی کردیم، راحت‌تر خواهد بود.

بهترین مارک سوفله خوری مدل ویکتوریا

این سوفله خوری تنها یک کیلوگرم وزن دارد.

اگر به این مقاله علاقه داشتید، کلیک کنید: برای خرید مبل به چه نکاتی دقت کنیم؟

23. سوفله‌خوری مدل دوقلو کد 500S

سوفله‌خوری‌های دوقلو طراحی می‌شوند تا کار را برای شما به مراتب ساده‌تر کنند. به‌جای آنکه مجبور باشید چندین ظرف برای خورشت و سوپ و غیره بخرید، یک سوفله‌خوری دوقلو از بهترین مارک سوفله خوری خریداری کنید؛ تازه ظرف کمتری هم کثیف خواهد شد. این سوفله‌خوری تمام استیل دارای ابعاد 53*30*21 و وزن 2600 گرمی است. ظاهر کلی این ظرف بسیار ساده و مینیمال بوده و دستگیره‌های آن به شکل دایره است.

24. سوفله‌خوری کروپ ست مدل silver کد  S_13270

یکی از شیک‌ترین سوفله‌خوری‌هایی که تا به حال دیده‌اید. این سوفله‌خوری از استیل براق و ضدزنگ ساخته شده و در طراحی آن توجه به ظرافت‌ها و ریزه‌کاری‌ها با دقت تمام صورت گرفته است. پایه‌ها و دستگیره‌های این مدل از طرح ساقه درخت تبعیت کرده‌اند و جلوه‌ای منحصربه‌فرد به سوفله‌خوری داده‌اند. وزن 4 کیلوگرمی، گنجایش 2 لیتری، ابعاد 5*32*20 سانتی‌متری و برخورداری از وارمر و ظرف پیرکس مشخصات ظاهری این سوفله‌خوری شکیل به حساب می‌آِیند.

بهترین مارک سوفله خوری - کروپ ست

سوفله‌خوری کروپ ست از استیل براق و ضدزنگ ساخته شده و در طراحی آن توجه به ظرافت‌ها و ریزه‌کاری‌ها با دقت تمام صورت گرفته است.

25. ظرف سوفله برنج خوری رزلند مدل BK108S

خیلی‌ها فکر می‌کنند ظرف سوفله‌خوری تنها برای سرو خورشت‌ها و سوپ و مرغ و این دسته از غذاها است، اما باید بگوییم سوفله‌خوری‌ها می‌توانند برای سرو برنج نیز استفاده شوند. خیلی‌ها از این ظرف‌ها تنها برای سرو برنج طراحی می‌شوند و شما نمی‌توانید از آن برای سرو خورشت استفاده کنید. یکی از انواع سوفله‌خوری برای برنج، ظرف رزلند مدل BK108S است. این ظرف از یک سینی، پایه و وارمر تشکیل می‌شوند که همگی از جنس استیل هستند.

سینی تخت این سوفله‌خوری را می‌توانید در فر و ماشین ظرف‌شویی هم بگذارید. گنجایش این ظرف برای 6 الی 8 نفر است و 1380 گرم وزن دارد. سفره‌ای را فرض کنید که هم خورشت در ظرف سوفله‌خوری سرو می‌شود، هم برنج. زیباتر از این هارمونی سراغ دارید؟

26. سوفله‌خوری سافینوکس کد 506

این سوفله‌خوری از آن مدل‌هایی است که نمی‌توانید بی‌خیال آن شوید. می‌دانید چرا؟ چون ترکیب بدنه استیل براق با دستگیره‌ها و پایه‌های طلایی یک محصل چشم‌نواز را خلق کرده است. دسته‌های این سوفله‌خوری به شکل مینیمال کار شده و شما با شلوغی سرسام‌آوری مواجه نیستید. وزن این محصول 3200 گرم و ابعاد آن 46*26*15 سانتی‌متر است. همراه این سوفله‌خوری یک ظرف پیرکس مقاوم در برابر گرما نیز ارائه می‌شود که امکان شستن آن با ماشین ظرف‌شویی مهیا است. راستی برند سافینوکس را می‌شناسید؟ یکی از انواع بهترین مارک سوفله خوری.

بهترین مارک سوفله خوری سافینوکس

یک ظرف پیرکس مقاوم در برابر گرما نیز به همراه این مدل ارائه می‌شود که امکان شستن آن با ماشین ظرف‌شویی مهیا است.

27. سوفله‌خوری مدل ۰۰۷۶

عنوان متفاوت‌ترین سوفله‌خوری لیست می‌رسد به مدل 0076. یک ظرف متفاوت، مدرن و زیبا برای پذیرایی و سرو انواع غذا. پایه‌ها در این سوفله‌خوری از چوب مرغوب جنگلی راش و روسی است و به رنگ تیره. دستگیره زیبا در این سوفله‌خوری به شکل گوزن طراحی شده و شما را به یاد یک فضای جنگلی و هم‌نشینی با طبیعت می‌اندازد.

ظرف پیرکس این سوفله‌خوری گود و مناسب برای سرو سالاد، خورشت و سوپ است. این ظرف چوبی را تصور کنید در حالی که در آن سالاد کاهو سرو کرده‌اید. ترکیب رنگ‌ها با شما صحبت خواهند کرد.

بدنه چوبی این ظرف با روغن گیاهی آغشته شده است تا در برابر شرایط محیطی متفاوت و آب مقاومت خود را حفظ کند. وزن این سوفله‌خوری تنها 400 گرم است؛ سبک و راحت. انگار که بخواهید یک اثر هنری را همراه خود روی سفره بیاورید.

ممکن است مطالعه این مقاله برای شما مفید باشد: آیا توستر لمسی زود خراب می‌شود؟

28. سوفله‌خوری طرح آنتیک مدل RST-600

آن‌هایی که آنتیک‌پسند هستند، پس شماره 28 لیست را از دست ندهند. این ظرف از دو بخش تشکیل شده است؛ یک پایه و بدنه از جنس پیوتر با طرح و نقش‌هایی که شما را به یاد تاج پادشاهان افشاری می‌اندازد و یک ظرف پیرکس گود که برای سرو انواع غذاها مناسب است. این ظرف 2 کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن 30*26*22 سانتی‌متر است. اگر به لوازم قیمتی، مجلل و آنتیک علاقه دارید، مدل RST-600 در اختیار شما است.

29. سوفله‌خوری کروپ ست کد 13870T

این سوفله‌خوری هم‌نشین خوبی برای سفره‌هایی است که با ست نقره‌ای و طلایی چیده می‌شوند و نمایی شیک و زینتی به وجود می‌آورند. سوفله‌خوری مدل 13870T از دستگیره‌ها و پایه‌های طلایی، بدنه استیل و یک ظرف پیرکس تشکیل شده است و همراه با آن انبر سالادخوری نیز ارائه می‌شود. ظرف پیرکس این سوفله‌خوری گود و پایه‌های طلایی‌رنگ آن نسبتاً بلند است. این سوفله‌خوری 2350 گرم وزن دارد و ابعاد آن 29*29*20 سانتی‌متر است. سوفله‌خوری فوق از برند کروپ که یکی از بهترین مارک سوفله خوری به شمار می‌رود، در ندارد و برای سرو سالاد گزینه شیک و منحصربه‌فردی است.

30. ظرف سوفله برنج خوری رزلند مدل BB1012G

حسن ختام لیست بهترین انواع سوفله‌خوری‌ها می‌رسد به سوفله برنج‌خوری رزلند مدل BB1012G که قرار است حسابی سفره شما را رنگین‌تر کند. این سوفله‌خوری پایه‌های کوتاهی دارد، سطح آن تخت و لبه برگردان است و برای سرو برنج، لازانیا، مرغ، کباب، ماکارونی و ماهی گزینه بی‌نظیری به شمار می‌رود. این سوفله برنج‌خوری از یک ظرف نقره‌ای و استیل مات و پایه‌های استیل طلایی تشکیل شده است و قابلیت دوام‌آوری در دمای فر و بخار آب ماشین ظرف‌شویی را نیز دارد. ابعاد این ظرف 15*26*51 سانتی‌متر است و 1490 گرم وزن دارد.

بهترین مارک سوفله خوری رز لند

این مدل سوفله خوری برای سرو برنج، لازانیا، مرغ، کباب، ماکارونی و ماهی گزینه مناسبی است.

سخن پایانی

سوفله‌خوری‌ها ظرف‌های دوست‌داشتنی و کاربردی هستند که در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی ساخته می‌شوند. از این ظرف‌ها برای سرو غذاها می‌توان استفاده کرد؛ از سالاد گرفته تا غذاهایی چون ماکارونی و لازانیا تا خوراک مرغ و انواع خورشت و آش و سوپ. برخی از این ظرف‌ها در طرح‌های گود ساخته می‌شود، برخی‌ها ظرف مسطحی دارند و برخی دیگر حدفاصل این دواند. از انواع بهترین مارک سوفله خوری نیز می‌توان به کروپ، سافینوکس، رزلند، راکلند و دالتون اشاره کرد.

سوالات متداول

  • سوفله‌خوری‌های سرامیکی بهترند یا استیل؟

سوفله‌خوری‌های سرامیکی ظاهر مدرن‌تر و صمیمانه‌تری دارند و خودمانی‌تر هستند اما خیلی از آن‌ها را نمی‌توان در ماشین ظرف‌شویی گذاشت. در مقابل سوفله‌خوری‌های استیل نشکن و در برابر ماشین ظرف‌شویی نیز مقاوم‌ترند اما در مقابل خط و خش نمی‌توانند پایداری چندانی داشته باشند. انتخاب اینکه کدام یک بهتر است، به سلیقه و علاقه شما بستگی دارد.

  • آیا برای سرو برنج هم می‌توان از سوفله‌خوری استفاده کرد؟

بله، برخی از سوفله‌خوری‌ها برای سرو برنج طراحی شده‌اند. سطح این مدل ظرف‌ها تخت و صاف است و در جنس‌های استیل، سرامیک و پیرکس نیز تولید می‌شوند. از جمله این ظرف‌ها می‌توان به سوفله‌خوری مدل BK108S و مدل  BB1012G از برند رزلند اشاره کرد.

  • کدام سوفله‌خوری‌ها برای سرو سالاد مناسب‌ترند؟

برای سرو سالاد هم می‌توان از سوفله‌خوری‌های گود استفاده کرد، هم سوفله‌خوری‌های مسطح. مدل‌های ۰۰۷۶، کروپ 13870T و دالتون 410M1 برای سرو سالاد مناسب به شمار می‌روند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 1 =