Banner Image
بهترین مسواک برقی کدام است

با بهترین مسواک برقی بازار آشنا شوید

5/5 - (1 امتیاز)

مسواک زدن صحیح و مرتب یک روش موثر برای جلوگیری از پوسیدگی و خراب شدن دندان‌ها است؛ اما همان‌طور که می‌دانید استفاده از مسواک نامناسب و غیر استاندارد می‌تواند نتیجه معکوس به همراه داشته باشد و سلامت دهان و دندان را به خطر بیندازد. پس چه نوع مسواکی برای ما مناسب‌تر است؟ و بهترین مسواک برقی کدام است؟

متخصصان بر این باورند که مسواک‌های برقی ضمن کارایی ساده‌تر، جرم‌ها را سریع‌تر از بین می‌برند و به همین خاطر اثربخشی بیشتری دارند. کافی است یک‌بار از مسواک‌های برقی استفاده کنید تا برای همیشه مسواک‌های معمولی را کنار بگذارید. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مسواک برقی و ویژگی‌های شگفت‌انگیز آن آشنا شوید.

معرفی ۵ مدل مسواک برقی با مشخصات

مسواک‌های برقی متعددی از برندهای مطرح در بازار موجود هستند. در ادامه با معرفی و بررسی مشخصات ۵ مدل مسواک برقی همراه ما باشید.

1.      مسواک برقی اورال بی مدل Vitality Cross Action

شرکت اورال-بی ید طولایی در ساخت مسواک، نخ دندان، دهان‌شویه و سایر محصولات بهداشتی دارد. سری Vitality جزو بهترین محصولات موجود در بازار هستند که مدل کراس اکشن، گل سرسبد آن‌ها به شمار می‌آید. این مسواک دارای الیاف نرم و بسیار لطیف بوده و برای پاک کردن لثه و دندان‌های حساس خارق‌العاده است. همچنین مانند نخ دندان، فاصله‌های میان دندانی را نیز کاملاً تمیز می‌کند؛ به طوری که کوچک‌ترین اثری از وجود ذرات غذایی در دهان باقی نمی‌ماند. کراس اکشن قدرت پاک‌کنندگی بالایی دارد و به تدریج تمامی پلاک‌های دندان را از بین می‌برد.

مسواک اورال-بی علاوه بر طراحی زیبا، عملکرد خارق‌العاده‌ای دارد. حرکت نوسانی و چرخشی (۷۶۰۰ دور در دقیقه) سری مسواک سطح دندان‌ها را به خوبی تمیز کرده و امکان شستشوی دندان‌های عقب و دور از دسترس را نیز فراهم می‌آورد. این مسواک پس از دو دقیقه به طور خودکار و با یک لرزش کوتاه، زمان کافی برای شستشوی دندان را به افراد اعلام می‌کند.

شاید جالب باشد بدانید که مسواک اورال-بی با پایه شارژ عرضه می‌شود و مدت‌زمان شارژدهی باتری آن حدوداً ۵ روز است. فرایند فول شارژ محصول نیز تقریباً ۱۶ ساعت طول می‌کشد. سری مسواک نیز به راحتی قابل تعویض است. اگر به تمیزی و سلامت دندان‌های خود اهمیت می‌دهید، حتماً کراس اکشن اورال-بی، یعنی بهترین مسواک برقی در بازار را انتخاب کنید. قیمت این محصول در حال حاضر حدود ۲ میلیون ۴۰۰ هزار تومان است.

بهترین مسواک برقی مارک اورال بی

این مدل از برند اورال-بی با پایه شارژ عرضه می‌شود و مدت‌زمان شارژدهی باتری آن حدوداً ۵ روز است.

شاید به مطالعه این مقاله هم علاقه داشته باشید: معرفی 15 مدل از بهترین ریش تراش‌های بازار

2.      مسواک برقی اورال بی مدل Vitality Sensitive Clean

مسواک Vitality Sensitive Clean یک محصول خارق‌العاده دیگر از اورال-بی است که همان‌طور که از نامش برمی‌آید، برای شستشوی کامل لثه و دندان‌های حساس طراحی شده است. این محصول با حرکت دورانی (۷۶۰۰ دور در دقیقه) و لرزشی خود به شیارها و قسمت‌های پشتی دندان نفوذ و از ایجاد پلاک و در نتیجه خرابی دندان‌ها جلوگیری می‌کند.

مسواک اورال بی بسیار خوش‌دست بوده و به لطف الیاف نرم و لطیف خود هیچ فشاری به دندان‌ها وارد نمی‌کند. این محصول نیز مانند مدل کراس اکشن با یک لرزش کوتاه، اتمام مسواک زدن را به فرد یادآوری می‌کند و دارای سری قابل تعویض است.

پایه شارژ Sensitive Clean با برق شهری کار می‌کند. اگر مسواک را به مدت ۱۰ ساعت درون پایه قرار دهید تماماً شارژ شده و به مدت ۷ روز قابل استفاده است. این محصول در حال حاضر با قیمت تقریبی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بهترین مارک مسواک برقی اورال بی-2

مسواک اورال بی بسیار خوش‌دست است و به خاطر الیاف نرم و لطیف خود هیچ فشاری به دندان‌ها وارد نمی‌کند.

3.      مسواک برقی فیلیپس مدل Sonicare 4100

با بهترین مسواک برقی شرکت فیلیپس یعنی Sonicare 4100 آشنا شوید. این مسواک علاوه بر تایمر، سنسور فشار نیز دارد که از طریق آن می‌توان شدت لرزش سری را عوض کرد تا فشار زیادی به دندان‌ها و لثه وارد نشود. محصول فیلیپس تا هفت برابر بیشتر از مسواک‌های معمولی پلاک‌ها را از بین می‌برد و بسیار کم‌صدا است. همچنین هیچ آسیبی به دندان‌های پر کرده، لمینت شده، دارای روکش و حتی سیم ارتودنسی وارد نمی‌کند. مسواک با پایه شارژ عرضه می‌شود و در صورت شارژ کامل تا دو هفته قابل استفاده است. سونی کر ۴۱۰۰ با قیمت تقریبی ۵ میلیون تومان در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

بهترین مارک مسواک برقی فیلیپس

مسواک برقی فیلیپس مدل Sonicare بسیار کم صدا است.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید: فیس واش چیست؟ همه چیز درمورد ژل صورت

4.      مسواک برقی شیائومی مدل Mi T500

شیائومی ‌توانسته است طی سال‌های اخیر با ارائه گوشی‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه جای پای خود را در بازار جهانی محکم کند. ظاهراً شرکت چینی برای تولید مسواک برقی نیز رویه مشابهی را در پیش گرفته است. مسواک‌های شیائومی ضمن کاربرد خارق‌العاده، قیمت مناسبی دارند و Mi T500 از این قاعده مستثنا نیست. این محصول هوشمند به سادگی به گوشی همراه متصل شده و به لطف فناوری اسمارت زون (SmartZone) یک گزارش مختصر درباره وضعیت شستشوی دهان را در اختیار فرد می‌گذارد.

سری مسواک از تکنولوژی ضد خوردگی بهره می‌برد با چرخش فوق‌العاده سریع خود (۳۱ هزار دور در دقیقه) دندان‌ها را به طور عمیق و مؤثر تمیز می‌کند. پشتیبانی از استاندارد IPX7 باعث شده تا محصول کاملاً در برابر آب مقاوم باشد. همچنین سه حالت استاندارد (برای استفاده روزانه)، ملایم (برای دندان‌های حساس) و قابل تنظیم برای عملکرد آن در نظر گرفته شده است و افراد می‌توانند بسته به شرایط و نیاز خود و با فشار دادن دکمه پاور یکی را انتخاب کنند. مسواک شیائومی تا ۱۸ روز نیازی به شارژ مجدد ندارد و فرایند فول شارژ آن حدود ۱۲ ساعت به طول می‌انجامد. قیمت این محصول بین ۸۰۰ هزار تومان تا ۱.۵ میلیون تومان است.

بهترین مارک مسواک برقی شیائومی

مسواک برقی شیائومی قابل تنظیم است و می‌توان بسته به نیاز آن را در حالت‌‌های مختلف تنظیم و استفاده کرد.

5.      مسواک برقی جیمی مدل gm-906

شاید شرکت جیمی به اندازه اورال بی، فیلیپس یا شیائومی معروف نباشد اما مسواک‌های باکیفیتی تولید می‌کند. مدل gm-906 بهترین مسواک برقی این برند اروپایی است که با لرزش سریع خود دندان‌ها را کاملاً شستشو داده و از ایجاد پلاک و پوسیدگی جلوگیری می‌کند. چهار حالت مختلف برای تسهیل مسواک زدن و جلوگیری از خونریزی لثه و آسیب به دندان برای محصول در نظر گرفته شده است.

مسواک جیمی با یک سری زاپاس و پایه شارژ در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. محصول را به مدت یک ساعت درون پایه شارژ قرار داده و تا دو هفته به طور مرتب از آن استفاده کنید. جالب آنکه این مسواک را می‌توان از طریق کابل USB نیز شارژ کرد. قیمت جیمی gm-906 در حال حاضر حدود ۱ میلیون تومان است.

بهترین مارک مسواک برقی جیمی

می‌توان این مدل مسواک برقی را با USB شارژ کرد.

ممکن است به خواندن این مقاله هم علاقه داشته باشید: اپیلاتور چیست؟ آشنایی با طرز استفاده از اپیلیدی

جمع‌بندی

مسواک‌های برقی مزایای متعددی نسبت به مسواک‌های معمولی دارند که شاید مهم‌ترین آن‌ها کارایی خارق‌العاده و سهولت در استفاده باشد. همه ما وظیفه داریم از دندان‌های خود مراقبت کنیم و انتخاب مناسب‌ترین و بهترین مسواک برقی می‌تواند ما را در این راه یاری کند. این محصولات با شستشوی موثر تمامی سطوح دندان، مانع خرابی و پوسیدگی شده و ما را از مراجعه وقت و بی‌وقت به مطب دندان‌پزشک بی‌نیاز می‌کنند.

سوالات متداول

  • قیمت مسواک برقی چقدر است؟

قیمت مسواک برقی به میزان کارایی، ویژگی‌ها، قطعات جانبی و برند تولیدکننده بستگی دارد. قیمت این محصولات از ۵۰۰ هزار تومان شروع شده و گاهی به چند ده میلیون نیز می‌رسد.

  • فرق مسواک برقی با واتر جت چیست؟

مسواک برقی دارای الیاف نرم و لطیف بوده و با حرکت سریع سری (عموماً چرخشی یا لرزشی)، تمامی سطوح و شیار دندان‌ها را شستشو می‌دهد. حال‌آنکه واتر جت فاقد الیاف است و تمامی اجزای دهان را با فشار قوی آب تمیز می‌کند.

  • بهترین برند مسواک برقی کدام است؟

برند اورال-بی شاید شهرت بیشتری در حوزه بهداشت دهان و دندان داشته باشد، اما شرکت‌های دیگر مثل فیلیپس، براون، جیمی و اخیراً شیائومی نیز توانسته‌اند با ارائه محصولات باکیفیت و کاربردی اسم و رسمی در بازار به هم زده و رضایت مشتریان را برانگیزند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شش =