Banner Image

معرفی 15 مدل از بهترین ماشین ریش تراش‌های بازار

امتیاز دهید

با آنکه استفاده از تیغ می‌تواند گزینه مناسبی برای اصلاح موی صورت باشد اما بهترین گزینه نیست. شیو کردن صورت با تیغ هم رویش زودتری را برای موها فراهم می‌کند و هم به سلول‌های پوست آسیب می‌رساند. به همین علت نمی‌توان زیاد به اصلاح با تیغ دل خوش کرد. گزینه جانشین برای شیو موهای صورت استفاده از ماشین ریش تراش است. این ماشین‌ها با اصلاح موهای صورت در زمان کمتر و صدمه نرساندن به بافت پوستی بر استفاده از تیغ ارجحیت دارند. در این مقاله همراه ما باشید تا اگر قصد خرید بهترین ماشین ریش تراش را دارید، گزینه‌های درجه‌یک بازار را بشناسید.

انواع ریش تراش

ریش تراش‌ها انواع مختلفی دارند اما به طور کلی بر اساس نوع تیغ و نوع کارکرد به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:

ریش تراش

  1. بر اساس نوع تیغ:

فویلی: مناسب برای صورت‌های پر و گوشتی.

سه تیغ: مناسب برای موهای بلند و شیوه‌های چندروزه.

توری: مناسب برای موهای کوتاه و شیوهای هرروزه.

چرخشی: مناسب برای صورت‌های لاغر.

  1. بر اساس نوع کارکرد:

دستی: این مدل ریش تراش‌ها مدرن‌تر از تیغ و نسل قدیمی ریش تراش‌های برقی‌اند. اغلب یکبار مصرف هستند و به رویش دیرتر موهای صورت نیز کمک می‌کنند.

برقی: این مدل در زمره بهترین ماشین ریش تراش قرار می‌گیرند و برخی دارای سیم و برخی بدون سیم‌اند. مدل‌های بدون سیم، شارژی هستند و پس از شارژ می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

بهترین مارک ماشین ریش تراش

برندهای مختلفی هستند که تولیدکننده ماشین‌های ریش تراش به شمار می‌روند. از جمله این برندها می‌تواند به برند براون، فیلیپش، پاناسونیک، کیمی، موزر، جیمی، شیائومی و رمینگتون اشاره کرد. در ادامه می‌خواهیم 15 مدل از باکیفیت‌ترین ماشین‌های ریش تراش را به شما معرفی کنیم، ریش تراش‌هایی که سال‌ها برایتان کار می‌کنند:

  1. ماشین اصلاح موی صورت براون مدل 9465CC 9 pro

کمپانی براون با طراحی ماشین‌های ریش تراش مدرن با ظاهری بسیار زیبا جایگاه نخست لیست بهترین ماشین ریش تراش را به خود اختصاص می‌دهد. ماشین اصلاح مدل 9465CC 9 pro که یکی از جدیدترین طراحی‌های این شرکت به شمار می‌رود، از برترین فناوری‌های روز همچون تکنولوژی ارتعاش صوتی و سیستم صوتی متمرکز برخوردار است. با این تکنولوژی دیگر پوست شما هنگام اصلاح صدمه نمی‌بیند و اصطکاکی میان پوست و دستگاه به وجود نمی‌آید. تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل و تیتانیوم ضدزنگ ساخته و با توری نازک‌تری نسبت به سری‌های پیشین طراحی شده‌اند.

ماشین اصلاح موی صورت براون مدل 9465CC 9 pro

این دستگاه از نمایشگر دیجیتالی برخوردار است و میزان شارژ دستگاه را در 9 دقیقه پایانی نشان می‌دهد. با 5 دقیقه شارژ این ماشین می‌توانید به مدت 60 دقیقه از آن استفاده کنید. همچنین این ریش تراش 100 درصد ضدآب است و قابلیت اصلاح خشک و مرطوب را نیز دارد. اگرچه قیمت این دستگاه بالاتر از حد انتظار است اما در صورت خریداری آن تا سالیان سال بی‌نیاز از هرگونه ریش تراش یا تیغ خواهید بود.

  1. ماشین اصلاح موی صورتلکسیکال مدل LHC-5650

برند لکسیکال از برترین برندهای تولیدکننده ماشین اصلاح صورت است. از ویژگی‌های قابل رویت در ریش تراش‌های این برند می‌توان به طراحی بی‌نظیر و شکل ظاهری بسیار زیبا و همچنین صدای کم آن‌ها اشاره کرد. مدل LHC-5650 یکی از سری‌های پیشرفته این برند است که با باتری لیتیومی کار می‌کند و با شارژ کامل باتری می‌توانید به مدت 3 ساعت از این دستگاه بهره ببرید.

ماشین اصلاح موی صورتلکسیکال مدل LHC-5650

همراه این ماشین ریش تراش 4 شانه با کاربری‌های مختلف عرضه می‌شود که بر روی تیغه استیل ضدزنگ دستگاه نصب خواهند شد. در کنار این شانه‌ها، کابل شارژ و برس تمیزکننده نیز با دستگاه همراه است. با استفاده از این پک می‌توانید در زمان بسیار کمی و هرروزه به اصلاح موهای صورت خود بپردازید.

  1. ماشین اصلاح موی صورت و بدن بیبی باس نانو مدل 931

طراحی ظاهری این ماشین اصلاح به‌قدری جالب توجه است که به آن لقب کله جذاب داده‌اند. این ماشین ریش تراش در دو رنگ طلایی و مشکی موجود است و دارای سه شانه سری 1، 2 و 3 میلی‌متری است. صدای بسیار کم و شارژ سریع این ماشین اصلاح در 2 ساعت از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

ماشین اصلاح موی صورت و بدن بیبی باس نانو مدل 931

نکته خوب آن است که با این ماشین نه‌تنها موهای صورت که می‌توانید موهای بدن را نیز اصلاح کنید. همراه با این دستگاه، روغن و برس تمیزکننده نیز عرضه می‌شود و مجموع این ویژگی‌ها ماشین اصلاح بیبی باس نانو را در لیست بهترین ماشین ریش تراش قرار می‌دهد.

  1. ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل BT1233

امکان ندارد لیست بهترین ریش تراش‌ها بدون معرفی محصولات برند فیلیپس پیش برود. این برند توانسته است در میان خریداران محبوبیت بسیاری کسب کند و محصولات درجه‌یکی را به حضور آنان برساند. ماشین ریش تراش مدل BT1233 از این برند با برخورداری از فناوری‌های پیشرفته و طراحی آرگونومیک از بهترین‌های این لیست است.

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل BT1233

این دستگاه از نمایشگر شارژ برخوردار بوده و همچنین 2 شانه با سایزهای مختلف همراه خود دارد. مدل باتری این دستگاه NIMH است و در مدت 8 ساعت به شارژ کامل می‌رسد.

بیشتر بخوانید: چگونه تیغ ماشین ریش تراش را تمیز کنیم؟

  1. ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل 90286

بدون شک این مدل ماشین ریش تراش یکی از برترین طراحی‌ها را در لیست حاضر دارد. تکنولوژی برش مستقیم این ماشین در کنار 3 شانه با اندازه‌های متفاوت برای آن دسته از آقایانی مناسب است که به مرزبندی موهای صورت خود و یک اصلاح تمیز و خط‌کشی شده اهمیت می‌دهند.

ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل 90286

جنس تیغه این ماشین از استیل ضدزنگ است و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان ضدآب بودن، طراحی آرگونومیک، موتور پرقدرت و شارژ سریع را نام برد. در صورتی که شارژ این محصول کامل باشد، می‌توانید به مدت 4 ساعت از آن استفاده کنید و همین ویژگی‌هاست که این دستگاه را در لیست بهترین ماشین ریش تراش متمایز می‌کند.

  1. ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM-6050

یکی از اقتصادی‌ترین گزینه‌های لیست حاضر، ماشین اصلاح جیمی مدل GM-6050 است. این مدل تنها 150 گرم وزن دارد و طراحی زیبا و کوچک آن شما را هنگام استفاده از آن به زحمت نمی‌اندازد. اصلاح این ماشین ریش تراش با اصلاح مستقیم صورت می‌گیرد و در مدت کوتاهی موهای صورتتان را شیو می‌کند.

ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM-6050

البته با این ماشین ریش تراش می‌توانید موهای سر را نیز اصلاح کنید. داشتن تیغه از جنس استیل ضدزنگ و همراه داشتن برس تمیزکننده همراه آن سبب مقاومت و دوام عمر بالای این محصول می‌شود.

  1. ماشین اصلاح موی صورت و بدن وی جی ار مدل 919

هفتمین اسم از بهترین ماشین ریش تراش می‌رسد به محصولی از برند وی جی آر. این ماشین اصلاح بیش از آنکه شبیه به یک ریش تراش باشد، به یک وسیله قیمتی و آنتیک شباهت دارد. یک ریش تراش خوش‌دست، سبک و بسیار زیبا.

ماشین اصلاح موی صورت و بدن وی جی ار مدل 919

این دستگاه برای اصلاح موهای صورت و بدن، دورگیری گردن و موی سر مناسب است و با برش مستقیم عمل شیو را انجام می‌دهد. جنس تیغه از تیتانیوم است و قابلیت شویندگی نیز دارد؛ به همین علت همیشه با یک دستگاه تمیز سروکار دارید.

  1. ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل 7000 به همراه موزن بینی مدل NT3655

محصولات فیلیپس با آنکه قیمت بالایی دارند اما کارایی آن‌ها به درازمدت می‌انجامد و شما را از خرید ریش تراش‌های بعدی آسوده‌خاطر می‌کند. جنس تیغه این دستگاه از تیتانیوم پیشرفته است و وزن آن به 380 گرم می‌رسد.

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل 7000 به همراه موزن بینی مدل NT3655

مدت زمان شارژ کامل این دستگاه 60 دقیقه و مدت زمانی که می‌توانید از آن استفاده کنید نیز یک ساعت است. همراه با این محصول، لوازم جانبی همچون موزن بینی، شانه با سری‌های متفاوت، شیور بدن، شانه اصلاح ابرو، تیغه‌های خودتیزشونده و برس پاک‌کننده نیز عرضه می‌شود.

  1. ماشین اصلاح موی صورت پاناسونیک مدل ES-LV65

این ریش تراش از برند پاناسونیک لقب سریع‌ترین دستگاه را در میان لیست بهترین ماشین ریش تراش ها به خود اختصاص داده است؛ زیرا موتور آن توانایی انجام 14000 دور را در دقیقه فراهم می‌کند و این یعنی آنکه شما عمل اصلاح را در کمترین انجام می‌دهید. باتری این مدل از نوع لیتیوم یونی است و در یک ساعت به شارژ کامل می‌رسد.

ماشین اصلاح موی صورت پاناسونیک مدل ES-LV65

این ریش تراش ضدآب و تیغه آن نیز ضدزنگ و مقاوم در برابر آب است. با استفاده از این دستگاه ریزترین موها نیز در امان نمی‌مانند و هر نقطه را که بخواهید، از تیغه‌های آن می‌گذرانید. ریش تراش فوق ساخت کشور ژاپن است و یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای اصلاح پوست‌های حساس به شمار می‌رود.

  1. ماشین اصلاح موی صورت و بدن جیمی مدل6597

یکی دیگر از محصولات برند جیمی که می‌توان آن را خوش‌رنگ‌ترین محصول در لیست حاضر دانست، ریش تراش مدل 6597 است. این ماشین اصلاح دارای تیغه بسیار محکم از استیل ضدزنگ است و کار اصلاح را به شیوه خط‌زن پیش می‌برد. دستگاه مدل در مدت زمان 120 دقیقه به شارژ کامل می‌رسد و تا دو ساعت می‌توان از آن استفاده کرد.

ماشین اصلاح موی صورت و بدن جیمی مدل6597

سبکی بدنه خوش‌ساخت و مقاوم این ماشین اصلاح سبب می‌شود از دست گرفتن آن احساس خستگی نکنید. 3 شانه در سایزهای 3، 6 و 9 میلی‌متر و برس تمیزکننده از لوازم جانبی این محصول به شمار می‌روند. راستی رنگ سبز و سفید این دستگاه آن را خاص‌ترین مورد در لیست بهترین ماشین ریش تراش قرار می‌دهد.

  1. ماشین اصلاح موی صورت رمینگتون مدل MB4125

رنگ‌هایی که برند سرشناس رمینگتون در محصولات خود استفاده می‌کند، بی‌نظیر است. مدل MB4125 از این برند با داشتن رنگ جگری، دل می‌برد از خریداران. این ماشین اصلاح با داشتن صفحه نمایش و نشان دادن میزان شارژ دستگاه به مردان کمک می‌کند قبل از اتمام شارژ آن را شارژ کنند.

ماشین اصلاح موی صورت رمینگتون مدل MB4125

برای شارژ کامل این دستگاه به 960 دقیقه زمان نیاز دارید و پس از تکمیل شارژ می‌توانید به مدت 40 دقیقه از آن استفاده کنید. اصلاح این ماشین از طریق برش مستقیم است و برای خط زدن از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. وزن این ماشین ریش تراش 400 گرم است و خوش‌ساخت بودن آن کمک می‌کند به‌آسانی آن را دست بگیرید.

  1. ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل 1400 کد1411-0086

برند آلمانی موزر تقریباً برای همه ما نامی آشناست؛ زیرا محصولات این برند با دوام بالا گره خورده‌اند. ماشین اصلاح صورت موزر مدل 1411-0086 برای آن کسانی مناسب است که به دنبال دستگاهی خط‌زن هستند و نمی‌خواهند برای اصلاح موی سر نیز از آن استفاده کنند. موتور پرقدرت در کنار صدای کم دستگاه از ویژگی‌هایی است که به دنبالش هستید.

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل 1400 کد1411-0086

مدل 1411-0086 به‌عنوان یکی از بهترین ماشین ریش تراش ها دارای طراحی آرگونومیکی است و به همین علت به‌راحتی می‌توانید آن را در دست بگیرید. روغن مخصوص، برس پاک‌کننده و سری با سایزهای مختلف از ملازمان این ریش تراش هستند.

  1. ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن براون مدل mgk7920

ماشین‌های ریش تراش براون اغلب همه‌کاره هستند، حالا اگر ست هم باشند، شما را از خیلی چیزها بی‌نیاز می‌کنند. همین کیفیت آن‌ها باعث می‌شود قیمت بالایشان تا حدودی منطقی جلوه کند. این بار ست mgk7920 از برند براون اینجاست تا تمام انتظاراتتان را برآورده کند. باتری این دستگاه قدرتمند از نوع لیتیوم یونی با 2000 میلی‌آمپر است و در سریع‌ترین زمانی که فکرش را بکنید، یعنی در یک ساعت کاملاً شارژ می‌شود. با این ست هم می‌توانید صورت خود را اصلاح کنید، هم بدنتان را و هم موهای ریز بینی و گوش را.

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن براون مدل mgk7920

بدنه این ست همه‌کاره کامل فلزی و تیغه‌های آن از نوع استیل ضدزنگ است. همراه با ماشین ریش تراش، 4 شانه با سایزهای 1، 2، 3 تا 11 و 11 تا 21 میلی‌متری به اضافه برس تمیزکننده، استند شارژ و آداپتور برق عرضه می‌شود تا خیال شما از بابت این ست کامل راحت باشد.

بیشتر بخوانید: اپیلاتور چیست؟ طرز استفاده از دستگاه اپیلیدی

  1. ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل MAX833

برند کیمی (KEMEI) یکی از برندهای ارائه‌دهنده انواع ماشین ریش تراش است. مدل MAX833 از این برند با طراحی مقاوم در برابر ضربه و آب باعث می‌شود سال‌ها بتوانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. این دستگاه به‌عنوان یکی از بهترین ماشین ریش تراشه‌ای موجود در بازار تنها 220 گرم وزن دارد و با برس تمیزکننده ارائه می‌شود.

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل MAX833

مدت زمان شارژ کامل این دستگاه 3 ساعت است و با تکمیل شارژ می‌توانید بیش از 150 دقیقه از آن استفاده کنید. مدل باتری این دستگاه از نوع li-ion و با توان 1200mAH است. برش چرخشی این ماشین ریش تراش استفاده از آن را برای افرادی با صورت‌های لاغر مناسب می‌سازد.

  1. ماشین اصلاح موی سر و صورت پاناسونیک مدل ER206

پاناسونیک در ادامه طراحی ماشین‌های ریش تراش، مدل ER206 را نیز عرضه کرده است که برای آقایانی که به طرح‌ها و سایزهای مختلفی برای موهای صورت خود علاقه دارند، گزینه بسیار مناسبی است. با بالا و پایین کردن شانه‌های این ریش تراش می‌توان سایز اصلاح را از 2 الی 18 میلی‌متر تغییر دهید. این مکانیزم تغییر سایز شانه به کار رفته در ریش تراش سبب می‌شود موهای بلند، ته‌ریش، موهای دور سر و مرتب کردن موهای صورت به‌راحتی اصلاح شوند.

ماشین اصلاح موی سر و صورت پاناسونیک مدل ER206

وزن دستگاه بسیار کم و جنس تیغه‌ها از استیل ضدزنگ است. میزان شارژ دستگاه را از طریق لامپ LED موجود در پایین ماشین می‌توانید چک کنید، زیرا در هنگام شارژ شدن و شارژ کامل دستگاه، این لامپ روشن خواهد شد. مدت زمان شارژ کامل این دستگاه 8 ساعت است و پس از آن، به مدت 40 الی 60 دقیقه می‌تواند کار کند.

سخن پایانی

ماشین‌های ریش تراش در مقایسه با تیغ اصلاح صورت از قیمت بسیار بیشتری برخوردارند اما در عوض گزینه بسیار به‌صرفه و اقتصادی‌تری به شمار می‌روند. یک ماشین ریش تراش خوب می‌تواند سال‌ها برای شما کار کند، اما به شرط آنکه از برند خوب و با کارایی فوق‌العاده‌ای باشد. لیست فوق شامل بهترین ماشین ریش تراش های موجود در بازار است که از میان برندهای پاناسونیک، براون، فیلیپس، کیمی، جیمی، رمینگتون و موزر انتخاب شده‌اند. با انتخاب یک ریش تراش مناسب هم به پوست خود رسیدگی کرده‌اید و هم کار خودتان را راحت‌تر خواهید کرد.

سوالات متداول

  • بهترین مارک‌های ریش تراش کدام‌اند؟

از بهترین برندهای ریش تراش می‌توان به فیلیپس، پاناسونیک، براون، جیمی، کیمی و موزر اشاره کرد.

  • یک ریش تراش خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

ریش تراش‌ها بهتر است از موتور پرقدرت، ضدآب، تیغه مقاوم و ضدزنگ و فناوری‌های پیشرفته برخوردار باشند و در مدت زمان کمی شارژ شوند.

  • بهترین مدل‌های ریش تراش 2022 کدام‌اند؟

از بهترین مدل‌های ریش تراش می‌توان به پاناسونیک مدل ER206، براون مدل mgk7920، رمینگتون مدل MB4125، جیمی مدل 6597 و فیلیپس مدل BT1233 اشاره کرد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دو =