Banner Image
فرش پذیرایی

جدیدترین مدل فرش ماشینی برای پذیرایی [1402]

5/5 - (3 امتیاز)

انتخاب فرش برای خانه مثل لباس برای تن اهمیت دارد و همان‌قدر که یک لباس نامناسب ظاهر کلی شما را بد جلوه می‌دهد، انتخاب یک فرش اشتباه نیز قاتل روح گرم و صمیمی خانه شما خواهد بود. گرچه راحت‌ترین راه تغییر دکوراسیون خانه تعویض قالی و خرید جدیدترین مدل فرش ماشینی است، اما توصیه می‌کنیم با زیباترین، جذاب‌ترین و شیک‌ترین فرش‌ها آشنا شوید تا خانه شما جان تازه‌ای بگیرد. در ادامه ما قصد داریم این کار را با معرفی مدل‌های متنوع برای شما راحت‌تر از همیشه کنیم.

جدیدترین مدل فرش ماشینی

فرش‌های ماشینی برای آن قشری که توان مراقبت از فرش‌های حساس و گران‌قیمت دستباف را ندارند، گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری محسوب می‌شود. همچنین تنوع طرح و مدل‌های آن باعث می‌شود تا بسیاری علاقه‌مند به خرید چنین فرش‌هایی باشند. در میان هزاران طرح و مدل، محصولات زیر جزو گزینه‌های جدید و به‌روزتر به شمار می‌روند.

فرش ماشینی اونتیس کلکسیون دگرید کد 1.00079

این فرش که جزو جدیدترین مدل فرش ماشینی در بازار با 1200 شانه و تراکم 3600 است، بدون شک توان رقابت با فرش‌های دستباف را به دلیل کیفیت بالا دارد.

فرش ماشینی اونتیس کلکسیون دگرید کد 1.00079

فرش ماشینی اونتیس کلکسیون دگرید کد 1.00079

طرح جسورانه آن مطابق با نیازهای زندگی مدرن و امروزی است. همچنین به دلیل استفاده از نوع جدید نخ پلي‌استر در آن، قابل بازيافت بوده و از قابلیت شستشوی آسان نیز برخوردار است.

اندازه 6 متری
کیفیت درجه یک
شکل مستطیل
شانه 1200
تراکم 3600

بیشتر بخوانید: بهترین تمیز کننده مبل و فرش (11 روش سریع خانگی)

فرش ماشینی مدل شگی فلوکاتی

نوع جدیدی از فرش‌های ماشینی با طرحی ساده و پرزهای بلند در بازار به فروش می‌رسد که با نام فرش شگی شناخته می‌شوند و بسیار محبوب هستند.

فرش ماشینی مدل شگی فلوکاتی

فرش ماشینی مدل شگی فلوکاتی

نرمی مثال‌زدنی این فرش‌ها باعث شده تا انتخاب خوبی برای اتاق‌خواب، اتاق کودک و نشیمن باشد. فرش ماشینی مدل شگی فلوکاتی یکی از همین فرش‌ها است که در رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود.

اندازه یک متری
کیفیت درجه یک
شکل مستطیل
شانه
تراکم

فرش ماشینی افرند طرح پتينه کد 400325

اگر طرح‌های سنتی را می‌پسندید و به دنبال جدیدترین مدل فرش ماشینی با چنین مشخصاتی هستید، فرش ماشینی افرند طرح پتينه کد 400325 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. ترکیب رنگ و نقش این فرش حال و هوای صمیمی به خانه شما می‌بخشد.

فرش ماشینی افرند طرح پتينه کد 400325

فرش ماشینی افرند طرح پتينه کد 400325

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به تولید با تکنولوژی سابلی‌میشن و قابلیت شست‌وشو با آب سرد اشاره کرد. همچنین برای بافت آن از نخ پلی‌استر استفاده شده است.

اندازه چهار متری
کیفیت درجه یک
شکل مستطیل
شانه 700
تراکم 1250

پرفروش ترین طرح فرش ماشینی سال 1402

یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز فرش‌های ماشینی با دستباف، برخورداری از قیمت پایین‌تر است. همین نکته اقبال عمومی را به سمت فرش‌های ماشینی کشانده است. اگر دوست دارید قبل از خرید بدانید که کدام‌یک از فرش‌های ماشینی پرفروش بوده‌اند، باید محصولات زیر را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ فرش برای پذیرایی چیست؟

فرش ماشینی ساوین کد 4082

این فرش ابعاد جمع‌وجوری دارد و به دلیل وزن پایین، جابه‌جایی و شستشوی آن بسیار راحت است. استفاده از 8 رنگ در بافت آن باعث شده تا راحت‌تر با دکوراسیون‌های مختلف ست شود.

فرش ماشینی ساوین کد 4082

فرش ماشینی ساوین کد 4082

همچنین حالت پتینه، نما و ظاهری جذاب به آن بخشیده است. قیمت مقرون‌به‌صرفه این محصول باعث شده تا در لیست پرفروش‌ترین و جدیدترین مدل فرش ماشینی قرار بگیرد.

اندازه یک و نیم متری
کیفیت درجه یک
شکل مستطیل
شانه 320
تراکم 960

فرش ماشینی ساوین کد 4043

این فرش با طرح جذاب و حالت سه‌بعدی خود برای فضاهای امروزی و مدرن تولید شده است. ابعاد کوچک، استفاده از آن را در فضاهایی چون راهرو، آشپزخانه، اتاق کار و کودک ممکن کرده است.

همچنین باید اشاره کرد که در کنار قیمت مناسب از قابلیت شستشوی آسان نیز برخوردار است.

اندازه نیم متری
کیفیت درجه یک
شکل مستطیل
شانه 320
تراکم 960

فرش ماشینی مدل فانتزی کد BRN2021

یکی از پرفروش‌ترین و جدیدترین مدل فرش ماشینی همین فرش‌های فانتزی با پرز بلند و نرم است که به فرش شگی هم شهرت دارد.

فرش ماشینی مدل فانتزی کد BRN2021

ابعاد کوچک 45 در 70 سانتی‌متر در مدل مستطیلی و قطر کم در مدل دایره‌ای، استفاده از آن کنار شومینه، پای تختخواب و … را ممکن کرده است و به دلیل نرم و مخملی بودن، حس آرامش‌بخشی را به فضای خانه شما تزریق می‌کند.

اندازه سه‌دهم متری
کیفیت درجه یک
شکل مستطیل و دایره
شانه
تراکم

بیشتر بخوانید: تراکم فرش چیست؟ [تاثیر تراکم بر کیفیت آن]

شیک ترین فرش ماشینی ایرانی

فرش ایرانی چه دستباف باشد و چه ماشینی یک هنر ارزشمند و چشم‌نواز است و نمی‌توان از این واقعیت چشم پوشید. اگر به دنبال جدیدترین مدل فرش ماشینی هستید که هم امروزی باشد و هم شیک و لاکچری، بهتر است یکی از محصولات زیر را خریداری کنید.

فرش ماشینی دیبا مدل وینتیج زمینه سورمه ای

این فرش وینتیج است به این معنی که نمایی مانند فرش‌های عتیقه و آنتیک دارد. در نقشه آن از مستطیل‌هایی با تم رنگی سورمه‌ای و آبی استفاده شده است که زیبایی ظاهری آن را چندین برابر می‌کند. این فرش درجه یک کیفیت بالایی داشته و از پرزدهی در آن خبری نیست؛ پس با خیال راحت در هال، نشیمن و پذیرایی می‌‎توان آن را گستراند و از دیدن طرحی چنین شیک و بی‌نقص لذت برد.

اندازه دو متری
کیفیت درجه یک
شکل مستطیل
شانه 1200
تراکم 3600

فرش ماشینی الماس کویر کد 1.00069

این فرش به دلیل تراکم بالا با فرش‌های دستباف برابری می‌کند و از کیفیت زیادی برخوردار است. خلاقیت در طراحی و انتخاب رنگ‌های جسورانه نمایی شیک و جذاب به آن بخشیده است و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فضاهای مدرن باشد.

شاید قیمت بالایی داشته باشد؛ اما با خرید آن بدون شک شیک‌ترین و جدیدترین مدل فرش ماشینی را به خانه می‌برید.

اندازه شش متری
کیفیت درجه یک
شکل مستطیل
شانه 1500
تراکم 4500

 

جدیدترین مدل فرش برای پذیرایی

پذیرایی یکی از‌ نقاط کانونی در هر خانه است. یک فرش زیبا می‌تواند مرکز توجه در چنین فضایی باشد و تمام نگاه‌ها را به سمت خود بکشد. اگر در میان فرش‌های متنوع بازار انتخاب برایتان سخت شده است، توصیه می‌کنیم یکی از فرش‌های زیر را برای پذیرایی بخرید.

بیشتر بخوانید: چه فرشی خانه را بزرگ‌تر نشان می دهد؟

فرش ماشینی سیلاکارپت کد 1.00075

اگر برای پذیرایی خود به دنبال یک فرش 6 متری با طرحی جذاب و مینیمال هستید، فرش ماشینی سیلاکارپت کد 1.00075 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

فرش ماشینی سیلاکارپت کد 1.00075

 فرش ماشینی سیلاکارپت کد 1.00075

تراکم بالای این فرش و 1200 شانه بودن آن، نوید خرید یک محصول باکیفیت را به شما می‌دهد که از جنس نخ میکروآکلریک مودال تولید شده است.

اندازه شش متری
کیفیت درجه یک
شکل مستطیل
شانه 1200
تراکم 3600

فرش ماشینی افرند کد 55020

اگر پذیرایی بزرگی دارید، فرش ماشینی افرند کد 55020 یک محصول 12 متری و مناسب برای چنین فضایی است. همچنین با رنگ زیبا و طرح خاص خود در لیست جدیدترین مدل فرش ماشینی قرار می‌گیرد.

تراکم بالای این فرش شما را مطمئن می‌کند حتی در صورت گستردن در فضایی که پاخور زیاد دارد، از کیفیت آن کم نمی‌شود. گل‌های این فرش نیز در خشت‌های مربع با نظمی زیبا در کنار هم قرار گرفته و دارای بافت برجسته است.

اندازه دوازده متری
کیفیت درجه یک
شکل مستطیل
شانه 1500
تراکم 4500

فرش ماشینی مدل گل برجسته زمینه کرم

از هم‌نشینی زیبای رنگ کرم و آبی و تراکم بالای این فرش که بگذریم، برای بافت آن از نخ هیت ست استفاده شده است. این نخ که نوع جدید پلی‌استر است، از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده و در عین ‌حال پرزدهی کمتری دارد.

اندازه دوازده متری
کیفیت درجه یک
شکل مستطیل
شانه 1200
تراکم 3600

کلام آخر

در این مطلب یک لیست از جدیدترین مدل فرش ماشینی به شما ارائه شد تا کارتان برای انتخاب فرش متناسب با فضایی که در نظر دارید راحت‌تر شود. البته مدل‌های متنوع دیگری هم هست که می‌توانید از میان آن‌ها بهترین گزینه را برای خانه یا فضای مدنظر خود انتخاب کنید و از زیبایی چشم‌نواز آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: چگونه فرش را براق کنیم؟

سوالات متداول

  • بهترین تراکم فرش ماشینی چقدر است؟

تراکم بالا به معنای کیفیت و دوام بیشتر فرش است و فرش‌های ماشینی با تراکم 3600 و 4500 از نظر کیفیت با فرش‌های ماشینی برابری می‌کنند.

  • چه عواملی روی قیمت فرش ماشینی اثر می‌گذارد؟

اندازه، نوع الیاف و نخ، طرح و تنوع رنگ، برند تولیدکننده، تراکم و شانه فرش عوامل تأثیرگذار در قیمت فرش هستند و در هنگام انتخاب و خرید قالی باید به آن توجه ویژه داشت.

  • جدیدترین مدل فرش ماشینی موجود در بازار کدام است؟

فرش‌های طرح فانتزی، شگی و پتینه جزو طرح‌های مدرن و جدید در بازار فرش محسوب می‌شوند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 5 =