Banner Image
ایده‌های کادو ولنتاین برای دختر؛ خلاقانه هدیه بخرید!

ایده‌ های کادو ولنتاین برای دختر؛ خلاقانه هدیه بخرید!

امتیاز دهید

هر ساله با نزدیک شدن به 14 فوریه یا بیست و پنجم بهمن ماه، همه آدم‌های عاشق دنبال گرفتن هدیه‌ای برای عزیزان خود هستند. وقتی به فروشگاه‌های اینترنتی یا مغازه‌های شهرتان سری می‌زنید، پک‌ها، عروسک‌ها و کادوهای ولنتاین متنوعی را می‌بینید. اما همه آن‌ها تکراری شدند و وقت آن رسیده که یک ولنتاین متفاوت را تجربه کنید. آیا می‌خواهید امسال دختر، همسر، مادر یا شریک احساسی خود را به شکلی خاص سورپرایز کنید؟ پس در این مطلب از پیندو همراه ما باشید تا متفاوت‌ترین ایده کادو ولنتاین برای دختر را پیشنهاد دهیم. یادتان باشد که سلیقه و علایق دختر موردعلاقه‌تان حرف اول را می‌زند. پس بعد از خواندن این مطلب تصمیم بگیرید چه چیزی برای شخص مورد نظر شما با ارزش‌تر است.

ایده‌ های کادو ولنتاین

در ادامه به چند مورد از بهترین ایده‌‌های کادو ولنتاین برای دختر پرداخته‌ایم تا به شما در انتخاب خرید هدیه جذاب کمک کنیم.
موارد زیر ایده‌های خلاقانه‌ای هستند که بدون شک هر دختری را خوشحال و شگفت زده خواهد کرد.

چاپ کتاب دلخواه دختر مورد علاقه‌تان

امروزه یافتن برخی از کتاب‌ها به ویژه کتاب‌های قدیمی بسیار سخت است و مردم اغلب به سمت کتاب‌های الکترونیکی یا صوتی روی آورده‌اند. در اغلب مواقع هم جلد نسخه فیزیکی یک کتاب، بسیار نرم و رنگارنگ است و به ندرت جلد‌های چرم ضخیم و تزئینات زیبا به چشم می‌خورند. اگر طرف مقابلتان به کتابی علاقه دارد، می‌توانید یک نسخه قدیمی از آن را پیدا و چاپ کنید که بهترین ایده کادو ولنتاین برای دختر به حساب می‌آید.

خرید کیف دستی یا لوازم جانبی کوچک

خرید کیف دستی یا لوازم جانبی کوچک، دیگر ایده کادو ولنتاین برای دختر است که می‌توانید هدیه بدهید. حتی شاید طرف مقابلتان به یک کیف دستی خاص یا لوازم جانبی دیگری مانند کمربند ظریف علاقه داشته باشد. در این صورت با خرید این لوازم می‌توانید لبخند رضایت را روی لب او ببینید.

خرید کیف دستی یا لوازم جانبی کوچک

خرید کیف دستی یا لوازم جانبی کوچک، دیگر ایده کادو ولنتاین برای دختر است که می‌توانید هدیه بدهید.

به سرپرستی گرفتن یک حیوان خانگی

به سرپرستی گرفتن یک حیوان خانگی نیز ایده مناسبی برای هدیه ولنتاین به حساب می‌آید. یک سگ کوچک و پشمالو، بچه خرگوش یا بچه گربه قطعا قلب یک خانم را شاد می‌کند و هدایای کمی با آن قابل مقایسه هستند. اگر خانم موردعلاقه شما از حیوانات حمایت می‌کند یا به آن‌ها علاقه زیادی دارد، با خرید یک حیوان خانگی دل او را به دست می‌آورید.

بیشتر بخوانید:ایده کادو ولنتاین و جادوی عشق در هدیه‌های خاص

دعوت به یک قرار عاشقانه

یک هدیه عالی که در واقع بهترین کادو ولنتاین برای دختر خواهد بود، دعوت به قراری عاشقانه است. خصوصا برای زوج‌هایی که قصد زنده کردن شور و اشتیاق اوایل رابطه‌شان را دارند. بسته به مکان قرار عاشقانه، این هدیه را احتمالا باید از چند روز قبل بدهید تا برای روز موردنظر در مقصد باشید. سفر به خارج از کشور، سفر به مناطقی با آب و هوای گرم و مطلوب یا حتی استراحتگاه‌های کوهستانی از جمله این گزینه‌ها هستند. حتی شما می‌توانید قرار عاشقانه‌ای در اولین جایی که همدیگر را دیده‌اید، ترتیب دهید.

زیورآلات

انتخاب زیورآلات متناسب با سبک مورد علاقه طرف مقابل و اشکال خاص نیز بهترین ایده کادو ولنتاین برای دختر به حساب می‌آید. یک جفت گوشواره با اشکال خاص یا سنگ‌های متفاوت که برای او معنایی داشته باشد. به عنوان مثال نماد‌های از ابزار موسیقی یا کار مورد علاقه‌اش، بهترین گزینه است. معمولا زیورآلات با هر طرح و شکل، جذاب‌ترین کادو ولنتاین یا سایر مناسبت‌ها برای دختران هستند. شما می‌توانید گردنبند با حرف اول اسم خانم مورد نظرتان سفارش دهید یا او را با جدیدترین مدل‌های زیورآلات، سورپرایز کنید.

زیورآلات

انتخاب زیورآلات متناسب با سبک مورد علاقه طرف مقابل و اشکال خاص نیز بهترین ایده کادو ولنتاین برای دختر به حساب می‌آید.

نوشتن نامه‌ای عاشقانه

یک هدیه عالی و جذاب نیاز نیست که همیشه پرزرق و برق و گران قیمت باشد. گاهی اوقات نوشتن یک نامه عاشقانه با بیان احساسات واقعی و به دور از تجملات و حرف‌های سنگین می‌تواند جزو فراموش نشدنی‌ترین هدایا به حساب بیاید. یک پاکت مناسب و چند تکه کاغذ فانتزی را انتخاب کنید و نامه خود را همراه با چند گل و یا هدیه‌ای کوچک مانند عروسک یا انواع گوشواره به او هدیه دهید.

بیشتر بخوانید:هدیه خاص برای خانم ها [21 کادوی به یادماندنی]

مجموعه‌ای از شکلات‌های خوشمزه

بیش‌تر اوقات شکلات‌ها برای پر کردن جعبه یا یک هدیه فرعی استفاده می‌شوند تا با هدیه اصلی همراه باشند. اما برخی از شکلات‌های مرغوب، باکیفیت و گران قیمت وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها به عنوان کادو ولنتاین در کنار عروسک‌های کوچک استفاده کنید. این ایده کادو ولنتاین برای دختر را باید در یک جعبه زیبا قرار دهید تا ظاهر زیبایی داشته باشد. همچنین می‌توانید با تعداد زیادی از این شکلات‌های کوچک و بزرگ، دسته گل خوراکی برای دختر مورد‌علاقه‌تان درست کنید.

مجموعه‌ای از شکلات‌های خوشمزه

می‌توانید با تعداد زیادی از این شکلات‌های کوچک و بزرگ، دسته گل خوراکی برای دختر مورد‌علاقه‌تان درست کنید

کادو‌های سفارشی‌سازی شده

کادو‌های سفارشی‌سازی شده نیز گزینه مناسب و پرطرفدار دیگری برای هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف به ویژه ولنتاین هستند. این کادو‌ها می‌توانند شامل یک استند زیبا و شیک از عکس‌های دونفره یا ماگی با طرح شیک و خاطره‌انگیز و موارد این چنینی باشد. هر کدام از این کادو‌ها را می‌توانید به همراه یک باکس زیبا و شکلات‌ها و عروسک‌های کوچک تزئین کنید تا بهترین هدیه را به او بدهید. حتی می‌توانید از یک طراح حرفه‌ای بخواهید که عکس خانم مورد‌علاقه‌تان را با سیاه قلم طراحی کند.

عطر‌های خاص

عطر گزینه‌ای عالی برای هدیه روز ولنتاین محسوب می‌شود که می‌تواند دل یک دختر را به دست آورد. با استفاده از تعدادی رایحه متمایز و ترکیب ان‌ها در یک عطر خاص، می‌توانید رایحه‌ای کاملا جدید و خاص آماده کنید. در کنار این هدیه می‌توانید از سایر هدایای ریز مانند عروسک، لوازم آرایشی یا بدلیجات کمک بگیرید.

عطر‌های خاص

عطر گزینه‌ای عالی برای هدیه روز ولنتاین محسوب می‌شود که می‌تواند دل یک دختر را به دست آورد

دسته گل

شما می‌توانید گل‌ها را به عنوان کادوی اصلی یا در کنار کادویی دیگر به دختر مورد‌علاقه‌تان بدهید. یک دسته گل زیبا و بزرگ را در نظر بگیرید که با چیدمان خاص می‌تواند هدیه‌ای بسیار رمانتیک باشد. انواع مختلف گل‌ها و رنگ‌های آن‌ها نماد خاص خود را دارند که برای انتخاب درست می‌توانید از تجربه گلفروش استفاده کنید. چیزی را که مدنظرتان است با فروشنده در میان بگذارید تا ترکیب مناسبی از گل‌ها را برای شما کنار هم قرار دهد.

خرید لباس و کفش

اما در میان انواع ایده کادو ولنتاین برای دختر و یا پسر، یک سری گزینه وجود دارد که به آگاهی دقیق‌تر از سبک شخصی و ترجیحات طرف مقابل نیاز است. با این وجود یک لباس رنگی ساده و شیک می‌تواند دل هر خانمی را ببرد. البته هیچ خانمی از گرفتن لباس راه راه پشیمان نمی‌شود. تنها باید سایز دختر مورد نظرتان را بدانید تا در کنار اطلاع از سلیقه شخصی و ترجیحات او، بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته لباس‌های فری سایز که برای هر اندامی مناسب هستند، گزینه خوبی برای کادو ولنتاین به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید:کادو ولنتاین برای پسر چی بخریم؟

کفش‌ها نیز گزینه مناسبی برای هدیه دادن هستند که احتمالا انتخاب سایز آن‌ها راحت‌تر باشد. برای خرید کفش به عنوان هدیه باید به استایل، سایز، رنگ و جنس مورد علاقه طرف مقابل دقت کنید. البته می‌توانید مدتی قبل او را بیرون ببرید تا از سلیقه‌اش مطلع شوید.

سفارش لباس‌های طراحی شده برای او

هنگام انتخاب لباس برای دختر خانم‌ها باید از سایز و سلیقه او به خوبی اطلاع داشته باشید. شما می‌توانید یک لباس ساده و راحت را انتخاب کنید که در خانه یا دورهمی‌های دوستانه آن را بپوشید. یک تی شرت طراحی شده با طراحی خاص و سفارشی شده می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

سبدی برای هدیه

اگر به دنبال ایده کادو ولنتاین برای دختر هستید که بسیار جذاب، خاص و منحصربه‌فرد باشد، سبدی برای هدیه بهترین گزینه است. سبد هدیه را می‌توانید در مدت زمان ۵ تا ۱۰ دقیقه تهیه کنید. به گونه‌ای که مطابق با سلیقه خود و طرف مقابلتان و شامل لوازم موردنظرتان باشد. برای تهیه این سبد مقداری مواد پرکننده مانند قلب پلاستیکی، شمع، شکلات، گل و هدیه را به همراه یک کارت دست نوشته درون آن قرار دهید.

هدیه‌ای متناسب با سرگرمی مورد علاقه او

توجه به سرگرمی‌های شخص مورد نظرتان می‌تواند بهترین ایده کادو ولنتاین برای دختر را در اختیار شما قرار دهد تا هدیه‌ای خاص برای او تهیه کنید. در صورت تهیه یک هدیه متناسب با سرگرمی‌های موردعلاقه پارتنرتان، میزان اهمیت و احترامی را که برای او قائل هستید، نشان می‌دهید. به عنوان مثال اگر به وسایل فانتزی علاقه دارد یا ورزش خاصی را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند، تهیه هدیه‌ای در این زمینه‌ها بسیار خاص و با ارزش است.

بیشتر بخوانید:هدیه خاص و متفاوت برای دوستم چی بخرم؟

جعبه موزیکال

جعبه موزیکال که در ابعاد و طرح‌های مختلفی وجود دارند، مانند سایر هدایای رمانتیک و عاشقانه می‌تواند دل هر دختری را ببرد. اگر برای تهیه هدیه با محدودیت بودجه مواجه هستید، گوی موزیکال یا جعبه موزیکال کادو مناسبی برای نشان دادن عشق و علاقه شما به حساب می‌آید. با پخش موزیک از این جعبه، خاطرات او با شما در ذهنش تداعی می‌شود.

جعبه موزیکال

جعبه موزیکال که در ابعاد و طرح‌های مختلفی وجود دارند، مانند سایر هدایای رمانتیک و عاشقانه می‌تواند دل هر دختری را ببرد

لوازم آرایشی

اما یکی از بهترین انتخاب‌ها از میان انواع ایده کادو ولنتاین برای دختر که اغلب از آن استقبال می‌کنند، لوازم آرایشی و بهداشتی است. بسته به طرف مقابلتان می‌توانید هر کدام از اجزای لوازم آرایشی از جمله رژلب، رژگونه، سایه، خط چشم، ریمل، ماسک، کرم‌های لایه بردار و… را انتخاب کنید. برای انتخابی دقیق‌تر ابتدا محصولاتی را که بیش‌تر از همه به کار می‌برد، در نظر بگیرید تا هدیه مطابق با نیاز او باشد.

عروسک

عروسک و خرس‌های عروسکی همیشه یکی از هدایای جذاب برای دختران به حساب می‌آیند که خاطرات شیرین کودکی آن‌ها را زنده می‌کند. از این رو هنگام خرید کادو ولنتاین برای دختران باهوش باشید و هدایای خاطره‌انگیز به آن‌ها بدهید.

بیشتر بخوانید:بهترین کادو برای زن

ساعت

خرید ساعت به عنوان کادو ولنتاین برای دختر، انتخابی هوشمندانه به حساب می‌آید؛ زیرا با هر بار نگاه کردن به ساعت، یاد شما می‌افتد. ساعت‌ها در انواع مدل‌های متنوع در بازار موجود هستند که با هر بودجه‌ای امکان خرید وجود دارد.

ساعت

خرید ساعت به عنوان کادو ولنتاین برای دختر، انتخابی هوشمندانه به حساب می‌آید

تابلو عشق

تابلو عشق، دیگر ایده کادو ولنتاین برای دختر به حساب می‌آید که هدیه‌ای بسیار رمانتیک و پر از احساس تا به ابد ماندگار است. تابلو عشق را با استفاده از عکس‌های دلخواه شما تهیه می‌کنند؛ بنابراین می‌توانید از خاص و منحصربه‌فرد بودن این هدیه اطمینان کامل داشته باشید.

پک هدیه ولنتاین

پک هدیه ولنتاین در واقع بهترین ایده کادو ولنتاین برای دختر و حتی پسر به حساب می‌آید که پیام عشق را منتقل می‌کند. این پک‌ها تنوع بسیار بالایی دارند و شما با خیال راحت می‌توانید مدل مورد نظرتان را پیدا کنید. محتویات پک‌های هدیه با یکدیگر متفاوت هستند و به همین دلیل رنج قیمتی مختلفی دارند. گل، شکلات و عروسک از جمله محتویاتی هستند که در اغلب پک‌های هدیه ولنتاین پیدا می‌شوند.

سخن پایانی

هر ساله ایده‌های زیادی برای کادو ولنتاین در فروشگاه‌های مختلف وجود دارند و ایده‌های جدیدی هم به آن‌ها اضافه می‌شوند. در این مطلب تعداد زیادی از ایده‌های کادو ولنتاین را معرفی کردیم که هیچ وقت برای دختر مورد‌علاقه‌تان تکراری نخواهد شد. یادتان باشد ولنتاین، یادآوری عشق میان آدم‌ها است. پس با هدیه‌ای هر چند کوچک به یکدیگر یادآوری کنید که تا چه اندازه همدیگر را دوست دارید. فرقی ندارد که برای اولین بار روز ولنتاین را در کنار هم تجربه می‌کنید یا چند سالی از رابطه‌تان می‌گذرد. با انواع ایده کادو ولنتاین برای دختر در این مطلب، بار دیگر شریک احساسی، همسر یا دخترتان را سورپرایز کنید.

سوالات متداول

۱) آیا ایده کادو ولنتاین دست ساز برای دختر خوبه؟

قطعا ایده کادو ولنتاین برای دختر به‌صورت دست ساز راه حل خوبی به نظر می‌رسد، اما گزینه‌های متفاوتی پیش روی شما قرار دارد که امکان خرید آن‌ها راحت‌تر است.

۲) برای خرید کادو ولنتاین عاشقانه چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

هنگام خرید کادو ولنتاین عاشقانه به نظر و سلیقه پارتنر، نحوه بسته‌بندی آن، باکس تهیه شده و محتویات داخل آن، محل تهیه هدیه و… توجه داشته باشید.

۳) بهترین کادو ولنتاین برای دختر از کجا بخرم؟

در فروشگاه اینترنتی پیندو انواعی از محصولات مانند لوازم آرایشی، عطر، ساعت و… برای هدیه دادن به فروش می‌رسند. همچنین با جستجو در این فروشگاه‌ اینترنتی، پک‌های متفاوت ویژه ولنتاین را می‌بینید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =