Banner Image
ریسه شلنگی

بهترین مارک ریسه شلنگی در بازار

امتیاز دهید

توجه به طراحی داخلی و دکوراسیون منازل، دفاتر و … بسیار مهم است. یکی از تازه‌‌ترین مواردی که می‌توان برای این طراحی به کار برد، ریسه‌ها هستند. این نوارهای نورانی با لامپ‌های کوچک و بزرگ و رنگارنگ جلوه خاص به محیط می‌بخشند و آن را زیباتر و جذاب‌‌تر می‌کنند. به طور کلی تنوع انواع ریسه و مارک‌ها و برندهای تولید کننده آن بالا است. در همین راستا به معرفی ‌‌بهترین مارک ریسه شلنگی که می‌توان خریداری کرد می‌پردازیم.

ریسه‌های شلنگی جزو نمونه‌های محبوب و پرکاربرد از ریسه‌ها هستند که از آن‌ها در سالن‌های پذیرایی، آشپزخانه، فروشگاه‌ها و… می‌توان استفاده کرد. از این منابع روشنایی گاه به عنوان نور مخفی و گاهی در نقش نور مستقیم و روکار استفاده می‌شود؛ اما در خرید این محصول باید به مواردی همچون رنگ ریسه، طول و ضخامت و تناسب با محیط، برند تولیدی و موارد دیگر توجه داشت. تولیدکننده‌های زیادی برای تولید ریسه شلنگی می‌توان نام برد اما هدف ما در این محتوا بررسی بهترین مارک و برند ریسه شلنگی است که سه مورد برتر را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع ریسه نوری

ریسه‌های نوری جزو منابع بسیار پرطرفدار هستند که در طراحی دکوراسیون، آتلیه‌های عکاسی، فروشگاه‌ها و … به کار می‌روند. تنوع مدل این ریسه‌ها بسیار زیاد است و بر حسب تکنولوژی به کار رفته در ساخت تقسیم می‌شوند. به طور کلی دسته‌بندی ریسه‌ها شامل دو نوع شلنگی و نواری است که هر کدام از آن‌ها دارای نمونه‌های متفاوتی هستند. به طوری که چند مورد از آن به شرح زیر هستند.

انواع ریسه نوری

ریسه‌های شلنگی جزو نمونه‌های محبوب و پرکاربرد از ریسه‌ها هستند که از آن‌ها در سالن‌های پذیرایی، آشپزخانه، فروشگاه‌ها و… می‌توان استفاده کرد.

ریسه ال ای دی نواری

این نمونه از ریسه‌های نوری قطر زیادی نداشته و معمولا به صورت عرض کم و باریک و در شکل توپی به فروش می‌رسد. مزیت این نمونه قابلیت برش در اندازه مورد نظر است، بدین صورت که در طول بدنه آن محل‌هایی برای برش وجود دارد. معمولا نمونه نواری را می‌توان به کمک چسب مخصوص در محل مورد نظر قرار داد و محکم کرد.

بیشتر بخوانید:دیزاین اتاق گیمینگ با وسایل ساده!

ریسه نئون فلکسی

این نمونه برای ساخت تابلوهای تزئینی استفاده می‌شود و تفاوت آن در نوع نوری است که ایجاد می‌کند. نمونه نئونی دارای پخش نور یکدست و نسبت به دیگر نمونه‌ها دارای طول عمر و دوام بالاتری است.

ریسه معمولی

ریسه‌های معمولی هم همان ریسه‌های تزئینی ساده هستند که به شکل چراغی و سوزنی و … در بازار موجودند.

ریسه شلنگی

هدف اصلی ما در این محتوا بررسی دقیق‌‌تر این نمونه ریسه و ‌‌بهترین مارک ریسه شلنگی است. در همین راستا به طور کامل‌‌تر در قسمت بعد به معرفی نمونه شلنگی می‌پردازیم.

ریسه شلنگی و انواع آن

پیش از آن که به بررسی انواع ریسه شلنگی و مارک‌های معروف تولید کننده آن بپردازیم، ابتدا پیرامون خود این ریسه و نحوه عملکردش اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهیم. تکنولوژی به کار رفته در ساخت این نمونه همان تکنولوژی به کار رفته در ساخت لامپ‌ها است. این ریسه از چندین الیاف تشکیل شده که نور را از یک سر به سر دیگر ریسه می‌رسانند که شامل بخش‌های منبع نور، هسته ریسه، پایانه‌ها و برخی موارد کنترل‌گر و … هستند. داخل پایانه‌ها انواع مبدل و آی سی برای عملکرد صحیح ریسه و تولید نور آن وجود دارد.

ریسه شلنگی معمولی

رایج‌ترین و قدیمی‌ترین نوع از انواع ریسه شلنگی، نمونه معمولی آن است که تکنولوژی مشابه لامپ‌های رشته‌ای دارد. این ریسه مصرف برق بالایی داشته و تولید گرمای آن نیز نسبت به نمونه‌های جدیدتر بیشتر است. نمونه‌ فوق رنگ‌های تفاوتی دارد و معمولا به صورت کلاف‌های صد متری تولید شده و قابل تهیه هستند. این کلاف‌ها را می‌توان به برش‌های یک متری نیز تقسیم کرد.

ریسه شلنگی و انواع آن

این ریسه از چندین الیاف تشکیل شده که نور را از یک سر به سر دیگر ریسه می‌رسانند.

ریسه شلنگی LED

تکنولوژی که در ریسه‌های شلنگی ال ای دی به کار رفته نسبت به نمونه‌ معمولی پیشرفته‌تر است. این ریسه‌ها مصرف انرژی پایین داشته و گرمای زیادی نیز تولید نمی‌کنند، به همین منظور مقرون به صرفه‌تر هستند. لامپ‌های ریسه شلنگی ال ای دی توانایی تولید نور رنگی دارند و نمونه‌هایی از آن دارای ریموت برای تنظیم رنگ هستند. معمولا برش ریسه‌های ال ای دی شلنگی به صورت دو متری بوده که می‌توان آن را در قسمت مختلف منزل و یا حتی مراکز تجاری، ویترین فروشگاه و… به کار برد.

بیشتر بخوانید:راهکارهایی برای دکوراسیون خانه های کوچک با وسایل خیلی ساده!

ریسه شلنگی SMD

همانطور که از نام این نوع مشخص است، در نمونه ‌ SMD تکنولوژی اس ام دی به کار رفته که جزو مناسب‌ترین و جدیدترین انواع ریسه‌ها به شمار می‌آید. مصرف برق در این نمونه بسیار پایین است و گرمایی به مراتب کمتر تولید می‌کنند. همچنین نوری که در این نمونه تولید می‌شود، بسیار باکیفیت‌تر و مطلوب‌تر است.

نمونه‌ فوق در انواع ریموت دار و بدون ریموت، تک رنگ و هفت رنگ قابل تهیه و خریداری است. با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی که این نمونه دارد، بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن ‌‌بهترین مارک ریسه شلنگی از نوع SMD هستند.

ریسه شلنگی فلکسی

نمونه دیگری از ریسه‌های شلنگی، نمونه فلکسی بوده که نور تولید شده در آن‌ها به طور کاملا یک دست است. تفاوت‌ این نمونه با نمونه‌های قبلی همین نوع پخش نور و یکدستی و یکنواختی آن است که باعث زیباتر شدن می‌شود. این نمونه‌ها دارای خاصیت ضد آب هستند و مقاومت بالایی در مقابل عوامل محیطی دارند، به همین منظور از آن‌ها در فضای باز یا در سقف و نمای بیرونی ساختمان نیز می‌توان استفاده کرد.

 ‌‌بهترین مارک ریسه شلنگی کدام است؟

پس از بررسی انواع ریسه‌های نوری و همچنین نمونه‌هایی از ریسه‌ شلنگی، به معرفی ‌‌بهترین مارک ریسه شلنگی می‌پردازیم. برندهای زیادی در زمینه‌ تولید ریسه‌های نوری فعالیت می‌کنند که شامل انواع برندهای داخلی و خارجی هستند؛ اما ما در این بخش تنها سه برند معروف و مطرح که ریسه‌ شلنگی باکیفیت و بادوامی ‌تولید می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم.

لیان نور

نخستین برند مد نظر ما برند لیان نور بوده که دارای تولیدات بسیار خوبی در زمینه ریسه شلنگی است. این برند که جزو ‌‌بهترین مارک ریسه شلنگی شناخته می‌شود فعالیت خود را از سال 96 آغاز کرد و توانست در طول این چند سال از دیگر تولیدکنندگان ریسه شلنگی پیشی بگیرد. ریسه‌هایی که توسط این مجموعه تولید می‌شوند دارای زیبایی و کیفیت بسیار بالا، تنوع زیاد، دوام و ماندگاری فراوان هستند.

 ‌‌بهترین مارک ریسه شلنگی کدام است؟

برندهای زیادی در زمینه‌ تولید ریسه‌های نوری فعالیت می‌کنند که شامل انواع برندهای داخلی و خارجی هستند.

 دی سان لوکس

برند دیگری که در این دسته‌بندی می‌توانیم آن را معرفی کنیم، برند دی سان لوکس است. این برند در زمینه‌ تولید ریسه شلنگی فعالیت داشته که تولیدات بسیار مقاوم و با دوام از آن را شاهدیم. ریسه‌های این برند قابلیت انعطاف‌پذیری داشته و از این نظر برای استفاده در نمای ساختمان یا فضاهای بیرونی، باغچه‌ها، راه‌پله‌ها و حتی اتاق خواب‌ها بسیار مناسب هستند.

پیشترین تقاضا برای خرید ریسه‌ شلنگی از این برند برای استفاده در نورهای مخفی و دکوراسیون داخلی منازل است.

دی لوپ لایت

دیگر برندی که در زمره‌ ‌‌بهترین مارک ریسه شلنگی قرار می‌گیرد، برند دی لوپ لایت است که تولیدات بسیار خوب و حرفه‌ای دارد. ریسه‌های این برند هرگز دچار قطعی نمی‌شوند و این مسئله زمان و طول عمر آن‌ها را بالا می‌برد. در تولید مدار این برند از پنج لایه مسی استفاده شده که مقاومت ریسه را نسبت به نمونه‌های دیگر بالاتر می‌برد، همچنین آن را در مقابل اشعه ماورا بنفش و نور خورشید نیز در امان نگه می‌دارد.

نمونه‌های فوق جزو پرطرفدارترین مارک‌ها برای خرید ریسه‌ شلنگی هستند. شما نیز اگر قصد تهیه‌ ریسه شلنگی بادوام و باکیفیت را دارید توصیه می‌کنیم که نمونه‌ مورد نظر خود را از این برندها تهیه کنید.

 کلام آخر

یکی از جدیدترین مواردی که در طراحی داخلی یا حتی خارجی ساختمان‌ها می‌بینیم، استفاده از ریسه‌های شلنگی است. از این ریسه‌ها هم به عنوان نور مخفی و هم به عنوان نور روکار و قابل دید استفاده می‌کنند. برندهای زیادی در زمینه‌ تولید ریسه آن هم از نوع شلنگی فعال هستند، اما می‌توان گفت سه برند لیان نور، دی سان لوکس و دی لوپ لایت جزو ‌‌بهترین مارک ریسه شلنگی شناخته شده‌اند.

تولیدات این برندها بسیار بادوام و باکیفیت بوده و در مقابل شرایط محیطی مانند وزش باد و باران و نور خورشید مقاوم هستند. مصرف برق این ریسه‌های شلنگی پایین بوده و به طور کل خریدی مقرون به صرفه هستند. انواع مختلفی از ریسه‌های شلنگی در دکوراسیون داخلی به کار می‌رود که از آن می‌توان در بخش نورپردازی سقف، نورپردازی کابینت، راه‌پله‌ها، مبلمان‌، ستون‌ها و طاقچه‌ها استفاده کرد.

جمع بندی ریسه شلنگی

یکی از جدیدترین مواردی که در طراحی داخلی یا حتی خارجی ساختمان‌ها می‌بینیم، استفاده از ریسه‌های شلنگی است.

 سوالات متداول

  • ‌‌بهترین مارک ریسه شلنگی چیست؟

برندهای لیان نور، دی سان لوکس و دی لوپ لایت جزو برندهای مطرح و برتر در زمینه‌ تولید ریسه شلنگی به شمار می‌آیند.

  • ریسه‌های نوری چه انواعی دارند؟

ریسه‌های نوری دارای نمونه‌ نواری، فلکسی، معمولی و شلنگی هستند.

  • انواع ریسه شلنگی کدامند؟

ریسه‌های شلنگی نیز خود به دسته‌های مختلف نظیر معمولی، ال ای دی، SMD و فلکسی تقسیم‌بندی می‌شوند. در کنار آن هر کدام از آن‌ها دارای دو نوع تک رنگ و هفت رنگ هستند.

  • چگونه توان ریسه را در سایز مورد نظر تهیه کرد؟

یکی از قابلیت‌هایی که برای ریسه‌های شلنگی وجود دارد، امکان برش در ابعاد یک یا دو متر است، در این صورت می‌توان در سایز مورد نظر این ریسه را تهیه کرد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =