Banner Image
کرم ضد چروک

بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال

امتیاز دهید

سن ظهور علائم پیری در هر فردی متفاوت بوده و یکی از اولین نشانه‌های آن در پوست ظاهر می‌شود که شامل مواردی چون خطوط ظریف و چین‌و‌چروک، از دست رفتن قابلیت ارتجاعی پوست و تغییر رنگ آن است. محصولات مراقبت از پوست چون بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال حاوی مواد فعالی هستند که به کاهش این علائم کمک می‌کنند.

البته باشد اشاره کرد محصولات مراقبت از پوست ضد پیری و ضد چروک، هرگز روند پیری را به ‌طور کامل متوقف نمی‌کنند. با این‌ حال، مراقبت از پوست با مواد فعال، مانند رتینول و اسید هیالورونیک که در کرم‌های ضد چروک وجود دارد، ممکن است علائم پیری را کاهش دهد و ظاهر پوست را بهبود بخشد. در این مقاله بررسی می‌کنیم که کدام ترکیبات مراقبت برای کاهش چروک موثر است، چه زمانی افراد باید از آن‌ها استفاده کنند و بهترین محصولات ضد چروک کدامند.

چه زمانی باید از کرم ضد چروک استفاده کرد؟

متخصصان پوست آمریکا (AAD) توصیه می‌کنند که همه افراد روزانه از مرطوب‌کننده و ضد آفتاب استفاده کنند. این دو محصول مهم ضد پیری، به محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراءبنفش کمک می‌کنند و آن را انعطاف‌پذیر نگه می‌دارند. همچنین توصیه می‌کنند که افراد در دهه 40 و 50 زندگی خود استفاده از محصولاتی که ضد پیری و ضد چروک هستند را شروع کنند.

برخی از کارشناسان توصیه می‌کنند که افراد از اوایل 20 سالگی شروع به استفاده از محصولات ضد پیری کنند. البته این نکته بدان معنا نیست که افراد 20 ساله باید به ‌طور خاص بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال را بخرند. استفاده از محصولات حاوی ویتامین C در این سن و سال کافی است. در واقع با شروع 40 سالگی باید محصولات خاص با برچسب ضد چروک خریداری و استفاده شود. به طور کلی هر فردی در 20 سالگی می‌تواند از محصولات ضد پیری در برنامه مراقبت از پوست خود استفاده کند، اما افراد 40 و 50 ساله بیشتر متوجه نتایج آن خواهند شد.

بیشتر بخوانید:عوارض کرم موبر صورت

چه زمانی باید از کرم ضد چروک استفاده کرد؟

کرم ضد چروک بهتر است حاوی چه موادی باشد؟

محصولات مراقبت از پوست حاوی مواد مفید زیادی هستند؛ اما دانستن اینکه کدام‌یک را بخرید، می‌تواند گیج‌کننده باشد و انتخاب را طاقت‌فرسا کند. بهتر است قبل از هر کاری در مورد این ترکیبات و نوع اثربخشی آن بدانید تا بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال را خریداری کنید.

  • ویتامین C (اسید ال اسکوربیک): این ویتامین پوست‌های خسته یا کدر را روشن می‌کند و از پوست در برابر آسیب‌های محیطی مانند آلودگی، رادیکال‌های آزاد و اشعه ماوراءبنفش محافظت خواهد کرد.
  • اسید هیالورونیک: این ماده به‌ عنوان یک مرطوب‌کننده شناخته می‌شود و ظاهر پوست را حجیم می‌کند.
  • رتینوئیدها (رتینول): تولید کلاژن و الاستین را در پوست تحریک می‌کند و چین‌و‌چروک را کاهش می‌دهد.
  • اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHAs): این ماده پوست را روشن می‌کند و قدرت بازسازی سلول‌های پوست را افزایش می‌دهد. همچنین یک لایه‌بردار قوی است که می‌تواند به رفع آسیب‌های ناشی از نور خورشید، هایپرپیگمانتاسیون و همچنین چین‌وچروک کمک کند.
  • پپتید مس: این ماده تولید کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهد و همچنین به‌ عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند. این ماده برای پوست دوران یائسگی مفید است؛ زیرا سطح کلاژن کاهش می‌یابد.
  • عصاره‌های گیاهی: هزاران سال است که از عصاره‌های گیاهی به ‌عنوان مواد اثربخش برای مراقبت از پوست استفاده می‌کنند. این مواد حاوی پلی فنول‌ها با خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی هستند و می‌توانند به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های اشعه ماوراءبنفش کمک کنند. چای سبز، کاکائو، انبه و سیب جزو این مواد هستند. آلوئه‌ورا، عصاره برنج، موم عسل، ژل رویال، گرده گل هم جزو مواد طبیعی و گیاهی مفید برای کاهش چین‌وچروک به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید:طرز استفاده از کرم موبر

کرم ضد چروک بهتر است حاوی چه موادی باشد؟

این ماده تولید کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهد و همچنین به‌ عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند.

معرفی بهترین کرم‌های ضد چروک بالای 40 سال

محصولات زیادی در بازار وجود دارد که ممکن است بسیاری از فروشندگان به ‌عنوان بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال از آن نام ببرند. برای همین است که انتخاب از بین آن‌ها برای شما سخت خواهد بود و سردرگم می‌شوید. اگر شما هم نمی‌دانید چه کرمی را بخرید، بهتر است یکی از محصولاتی که در ادامه معرفی شده را در لیست خرید خود جای دهید.

1.     کرم ضد چروک بالای چهل سال سینره حجم 40 میلی ‌لیتر

کرم ضد چروک بالای چهل سال سینره به دلیل برخورداری از فرمولاسیونی خاص مانع نازک شدن پوست شده و خاصیت ارتجاعی آن را دوباره زنده می‌کند. این کرم به دلیل داشتن روغن‌های گروه امگا در این محصول باعث شادابی پوست شده و برای اثربخشی بیشتر باید روزانه دو بار صبح و شب روی پوست تمیز استفاده شود. علاوه بر پوست صورت، برای پوست گردن هم قابل استفاده است و از شلی و افتادگی آن جلوگیری خواهد کرد.

 

مبدأ برند ایران
جنس محفظه پلاستیک
ویژگی‌ها حاوی پپتیدهای سویا برای افزایش فعالیت سلولی پوست، حاوی امگا 3 و امگا 6، کاهش افتادگی و شلی پوست
نحوه استفاده هر صبح و شب روی پوست تمیز ماساژ بدهید.
کرم ضد چروک بالای چهل سال سینره حجم 40 میلی ‌لیتر

این کرم به دلیل داشتن روغن‌های گروه امگا در این محصول باعث شادابی پوست شده و برای اثربخشی بیشتر باید روزانه دو بار صبح و شب روی پوست تمیز استفاده شود.

2.     کرم ضد چروک استادرم مدل هیالورونیک حجم 50 میلی لیتر

از کرم ضد چروک هیالورونیک استادرم هم می‌توان به ‌عنوان بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال نام برد که تا حد زیادی مرطوب‌کننده پوست است و چین‌و‌چروک آن را کاهش خواهد داد. در این محصول سه نوع هیالورونیک اسید وجود دارد که مغذی، متراکم کننده، ضد چروک، احیاکننده و تسکین‌دهنده پوست است و آن را عمیقاً تغذیه و احیا می‌کند. همچنین باید اشاره کرد که پوست را بازسازی و سفت کرده و در برابر عوامل آسیب‌رسان خارجی محافظت می‌کند. علاوه بر این به دلیل خاصیت آب‌رسانی برای پوست با علائم کم‌آبی مفید بوده و بافت کرمی و غنی آن پوست را صاف‌تر و جوان‌تر می‌کند.

مبدأ برند فرانسه
جنس محفظه شیشه
ویژگی‌ها حاوی اسید هیالورونیک
نحوه استفاده کرم ضد چروک هیالورونیک استادرم را صبح و شب روی پوست تمیز و خشک صورت و گردن به شکل آرام ماساژ دهید. برای بهترین نتیجه حداقل 2 ماه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک (هرگز پیر نشوید!)

کرم ضد چروک استادرم مدل هیالورونیک حجم 50 میلی لیتر

به دلیل خاصیت آب‌رسانی برای پوست با علائم کم‌آبی مفید بوده و بافت کرمی و غنی آن پوست را صاف‌تر و جوان‌تر می‌کند.

3.      کرم ضد چروک لیراک مدل PREMIUM ABSOLU حجم 50 میلی لیتر

این محصول به دلیل توان بالا برای رفع چین‌و‌چروک‌های عمیق، شل شدن، لکه‌های تیره و منافذ پوست به ‌عنوان بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال شناخته می‌شود. وجود 5% در اسید هیالورونیک در فرمولاسیون آن باعث می‌شود تا علائم پیری را روز‌به‌روز اصلاح کند. همچنین با کره شی، گلیسیرین گیاهی و روغن‌های گیاهی غنی شده تا پوست را تغذیه کند.

مبدأ برند فرانسه
جنس محفظه شیشه
ویژگی‌ها حاوی 5 درصد اسید هیالورونیک، کره شی، گلیسیرین گیاهی و روغن‌های گیاهی
نحوه استفاده برای اثربخشی بهتر باید آن را صبح و شب روی پوست تمیز خود بزنید.

بیشتر بخوانید:روزی چند بار از کرم آبرسان استفاده کنیم؟

کرم ضد چروک لیراک

این محصول به دلیل توان بالا برای رفع چین‌و‌چروک‌های عمیق، شل شدن، لکه‌های تیره و منافذ پوست به ‌عنوان بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال شناخته می‌شود.

4.     کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی الارو مدل Liftante Anti Age حجم 50 میلی لیتر

این محصول به دلیل قدرت بالا در لیفتینگ و سفت کنندگی پوست شناخته شده است. همچنین به دلیل تأمین مواد مفید برای پوست می‌توان از آن به ‌عنوان بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال نام برد. خواص نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی آن هم باعث شادابی و سلامت پوست می‌شود و هیچ حس سنگینی بعد استفاده از آن را نخواهید داشت. از مواد مغذی و مفید استفاده‌ شده در این کرم می‌توان به روغن کنجد، عصاره جوانه گندم، امگا 6 و امگا 9، ویتامین E، لیفت سنس و ماتریکسیل 6 اشاره کرد. چنین موادی به تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک کرده و عملکردی مشابه با بوتاکس دارد.

مبدأ برند فرانسه
جنس محفظه شیشه
ویژگی‌ها حاوی لیفت سنس و ماتریکسیل 6، حاوی روغن کنجد، عصاره جوانه گندم، حاوی امگا 6 و امگا 9، حاوی ویتامین E
نحوه استفاده برای دریافت نتیجه مطلوب صبح و شب مقدار کمی از آن روی پوست صورت و گردن زده و ماساژ دهید.

خواص نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی آن هم باعث شادابی و سلامت پوست می‌شود و هیچ حس سنگینی بعد استفاده از آن را نخواهید داشت.

5.     کرم ضد چروک نوکس مدل Nuxuriance Ultra حجم 50 میلی لیتر

اگر به دنبال خرید بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال وگان هستید، این کرم انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. 93.2 درصد مواد با منشأ طبیعی در تولید این محصول استفاده شده است. عصاره گل زعفران، بوگنویل و خشخاش از مهم‌ترین این ترکیبات است که به بازسازی و شادابی پوست و کاهش چروک صورت کمک می‌کند. در نهایت باعث می‌شود تا پوست بدون خط و درخشان به نظر برسد. علاوه بر این موارد دارای رایحه‌ای از گل‌های سفید و چوب صندل است.

مبدأ برند فرانسه
جنس محفظه شیشه
ویژگی‌ها حاوی گل زعفران و بوگنویل، عصاره خشخاش
نحوه استفاده یک قطره بزرگ از این کرم را شب‌ها را در دستان خود گرم کنید و سپس با هر دو دست به صورت خود بمالید.

بیشتر بخوانید:معجزه کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک

کرم ضد چروک نوکس مدل Nuxuriance Ultra حجم 50 میلی لیتر

اگر به دنبال خرید بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال وگان هستید، این کرم انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

کلام آخر

حتی با خرید بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال نباید انتظار معجزه در عرض چند روز را داشته باشید و باید یک روتین طولانی ‌مدت برای استفاده از چنین محصولاتی را برای خود ایجاد کنید. بسته به میزان چین‌وچروک، ممکن است گاهی ماه‌ها زمان نیاز باشد تا به نتایج قابل‌توجهی برسید. همچنین اگر در صورت استفاده از چنین محصولات مراقبتی خشکی پوست، جوش و قرمزی یا سوزش را تجربه کردید باید فوراً استفاده از آن را قطع کرده و با متخصص پوست مشورت کنید.

سوالات متداول

  • چرا باید از کرم ضد چروک استفاده کنیم؟

با افزودن کرم ضد پیری به روتین پوستی علاوه بر کاهش خشکی پوست و برخی التهابات، خطوط ریز و چین‌وچروک تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

  • مزایای استفاده از کرم ضد چروک چیست؟

اگر شما هم جزو افراد کنجکاو هستید که می‌خواهید بدانید کرم‌های ضد پیری چه نتایج باورنکردنی دارند، بهتر است بگوییم که فواید آن عبارت‌اند از: سخت‌کننده، آب‌رسان، درخشان کننده، بهبود ظاهر پوست و افزایش اعتماد به ‌نفس.

  • بهترین کرم ضد چروک بالای 40 سال باید حاوی چه موادی باشد؟

بهتر است در هنگام خرید کرم ضد چروک توجه داشته باشید که حاوی ویتامین C، اسید هیالورونیک، رتینوئیدها، اسیدهای آلفا هیدروکسی، پپتید مس و عصاره‌های گیاهی باشد.

  • از چه سنی باید استفاده از کرم ضد چروک را استفاده کرد؟

در سن 25 سالگی، هم مردان و هم زنان متوجه برخی از علائم اولیه پیری می‌شوند، با این‌ حال، ظهور این علائم به ژنتیک، انتخاب سبک زندگی و وضعیت پوست شما بستگی دارد و بهتر است از 40 سالگی استفاده از چنین محصولی را شروع کنید.

  • آیا کرم ضد چروک و ضد پیری ارزش خرید دارد؟

محصولات مراقبت از پوست چون کرم ضد چروک و ضد پیری هرگز نمی‌توانند روند پیری را متوقف کنند. با این‌ حال علائم پیری را کاهش داده و ظاهر پوست را بهبود می‌بخشد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =