Banner Image

توستر لمسی خوبه یا ولومی؟

5/5 - (3 امتیاز)

توستر یکی از قدیمی‌ترین وسایل پخت و پز است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این محصولات در ابتدا به‌ صورت درجه‌ای یا ولومی طراحی می‌شدند؛ اما با پیشرفت تکنولوژی شاهد ساخت توسترهای پیشرفته لمسی هستیم. این مدل از توسترها کاربرد بسیار زیادی دارند و راحتی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. با این حال توسترهای ولومی همچنان طرفداران خاص خود را داشته و جزو گزینه‌های ایده‌آل برای خرید هستند. این موضوع سبب می‌شود که انتخاب بین توستر لمسی و ولومی برای خرید سخت‌تر شود. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که توستر لمسی خوبه یا ولومی؟ پس اگر قصد خرید توستر را دارید، از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با پیندو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:اون توستر چند لیتری خوبه؟

توستر چیست؟

توستر یا آون توستر یکی از لوازم الکترونیکی پرکاربرد است که برای پخت انواع غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها از لحاظ عملکرد و شکل ظاهری شباهت زیادی به فر کوچک دارند و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید غذاهای خود را در مدت زمان کمتری آماده کنید. معمولاً از توسترها برای پخت غذاهایی همچون کیک، شیرینی، نان فانتزی، پیتزا، برشته کردن، کباب کردن، یخ‌زدایی و… استفاده می‌شود. این محصولات پرطرفدار تنوع بسیار زیادی دارند و در دو نوع لمسی و ولومی روانه بازار می‌شوند؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خودتان، بهترین مدل توستر را برای خرید انتخاب کنید.

توستر یا آون توستر یکی از لوازم الکترونیکی پرکاربرد است که برای پخت انواع غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مقایسه توستر لمسی و ولومی

قبل از خرید توستر باید اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید. شناخت توستر لمسی و دکمه ای به شما این امکان را می‌دهد که دید بهتری نسبت به آن‌ها داشته باشید و در نهایت بهترین نوع توستر را برای خرید انتخاب کنید. به همین منظور در این بخش از مقاله “توستر لمسی خوبه یا ولومی؟” قصد داریم توستر لمسی و ولومی را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:آیا توستر لمسی زود خراب میشود؟

کاربرد

هر دو این دستگاه‌ها با هدف کمک به راحت‌تر شدن فرآیند پخت و پز طراحی شده‌اند. به کمک توستر لمسی و ولومی می‌توانید انواع غذاها را در کمترین زمان ممکن و به ‌راحتی آماده کنید؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشید که توسترهای ولومی تنها برای پخت غذاهای خاص مثل کیک، شیرینی، پیتزا، نان فانتزی و… استفاده می‌شوند؛ اما توسترهای لمسی کاربرد بیشتری دارند و شما می‌توانید انواع غذاها را به کمک آن آماده کنید.

هر دو این دستگاه‌ها با هدف کمک به راحت‌تر شدن فرآیند پخت و پز طراحی شده‌اند

قیمت

قیمت توسترها به عوامل مختلفی همچون برند سازنده، ابعاد دستگاه، تنظیمات پخت و پز و… بستگی دارد. در حالت کلی هر چقدر یک توستر امکانات و کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. توسترهای لمسی به دلیل این که از امکانات بیشتری برخوردارند، با قیمت‌های بالاتری به بازار عرضه می‌شوند؛ اما توسترهای ولومی قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته و خرید آن‌ها برای افرادی که بودجه کمی دارند توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:بهترین مارک آون توستر ایرانی و خارجی

تنوع

تنوع توسترهای لمسی در مقایسه با توسترهای ولومی بیشتر است. توسترهای لمسی با توجه به کاربرد زیاد و راحتی که به ارمغان می‌آورند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. این موضوع سبب شده است که برندهای مختلف دنیا بیشتر روی تولید توسترهای لمسی تمرکز کنند. البته توسترهای ولومی نیز تنوع خوبی دارند و شما می‌توانید محصول مورد نیاز خود را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:توستر چیست؟ تفاوت تستر و آون توستر

نحوه استفاده

توستر لمسی و توستر ولومی از لحاظ نحوه استفاده نیز با یکدیگر تفاوت دارند. توسترهای لمسی دارای پنل لمسی هستند و شما برای استفاده از دستگاه نیاز به انرژی زیادی ندارید. چرا که با لمس تنظیمات مورد نظرتان می‌توانید شروع به پخت غذا کنید. اما نحوه عملکرد توسترهای ولومی بر اساس دکمه‌های موجود روی دستگاه است؛ یعنی شما برای استفاده از توسترهای ولومی باید دکمه‌های موجود روی آن را فشار دهید.

توستر لمسی و توستر ولومی از لحاظ نحوه استفاده نیز با یکدیگر تفاوت دارند.

طول عمر

اغلب افراد بر این باور هستند که توسترهای ولومی طول عمر و دوام بیشتری نسبت به توسترهای لمسی دارند. توسترهای لمسی دارای پنل لمسی هستند و این موضوع باعث می‌شود که توسترهای لمسی بیشتر در معرض خطر باشند؛ اما در توسترهای ولومی این قضیه صدق نمی‌کند، چون این محصولات کاملاً مقاوم هستند و به سختی خراب می‌شوند.

با توجه به این تفاسیر می‌توان گفت که توسترهای دکمه‌ای طول عمر بیشتری در مقایسه با مدل‌های لمسی دارند. ولی شما با مراقبت اصولی از توسترهای لمسی می‌توانید طول عمر آن‌ها را افزایش داده و برای مدت زمانی طولانی از توسترهای لمسی برای پخت غذاهای خوشمزه استفاده کنید.

این محصولات کاملاً مقاوم هستند و به سختی خراب می‌شوند.

نظرات کاربران درباره توستر لمسی و دکمه ای

یکی از بهترین روش‌ها برای پاسخ دادن به سوال توستر لمسی خوبه یا ولومی؟ کمک گرفتن از تجربه خریداران قبلی است. این افراد قبل از شما به این نتیجه رسیده‌اند که کدام نوع توستر را برای خرید انتخاب کنند و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند. با استفاده از تجربیات مشتریان قبلی می‌توانید دید بهتری نسبت به توسترها داشته باشید و بهترین محصول را برای خرید انتخاب کنید. به همین منظور در این بخش نظرات کاربران درباره توستر لمسی و دکمه‌ای را برای شما بازگو می‌کنیم.

  • توستر لمسی برای پخت نان، پیتزا و شیرینی عالی است. من چند سال است که از توستر لمسی استفاده می‌کنم و کاملاً راضی هستم.
  • من به انتخاب خودم توستر دکمه‌ای خریدم چون معتقدم توستر لمسی زود خراب می‌شود.
  • اولش فکر می‌کردم توسترهای لمسی زود خراب می‌شوند؛ اما با کمی مراقبت بیشتر از توستر این نگرانی برطرف شد. در عوض شیک بودن، زیبایی، کاربرد و قیمت مناسب آن باعث شده که علاقه شدیدی به توستر لمسی پیدا کنم.
  • اگر شما هم جزو افرادی هستید که مثل من تنوع غذایی زیادی ندارید و می‌خواهید بودجه کمی برای خرید توستر اختصاص بدید، توستر ولومی بهترین گزینه است.
  • من برای جهیزیه دخترم، توستر لمسی را انتخاب کردم. چون هم استفاده از آن راحت‌تر بوده، هم زیبایی خاصی دارد.
  • من علاقه زیادی به پخت غذاهای مختلف و انواع کیک و شیرینی دارم. به همین خاطر فروشنده توستر لمسی را پیشنهاد داد و بعد از خرید کاملاً از آن راضی هستم.
  • وقتی می‌خواستم توستر بخرم، همه می‌گفتند توستر دکمه‌ای نخر چون امکانات خوبی ندارد؛ اما چون بودجه کمی داشتم توستر دکمه‌ای خریدم و از انتخابی که کردم خوشحالم.

. با استفاده از تجربیات مشتریان قبلی می‌توانید دید بهتری نسبت به توسترها داشته باشید

توستر لمسی بخریم یا دکمه ای؟

توستر لمسی و دکمه‌ای دو نمونه از دستگاه‌های پرکاربرد موجود در بازار هستند که برای راحتی افراد هنگام غذا پختن طراحی شده‌اند. این دو دستگاه از لحاظ نوع عملکرد شباهت بسیار زیادی با هم دارند و هر دو برای پخت انواع غذاهای خوشمزه مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بنابراین برای این که بفهمید توستر لمسی خوبه یا ولومی؟ باید مشخص کنید که هدفتان از خرید توستر چیست.

توسترهای لمسی با توجه به بهره‌مندی از پنل لمسی به شما کمک می‌کنند که بتوانید کارهای پخت و پز را سریع‌تر و با زحمت کمتری انجام دهید. با این حال توسترهای لمسی قیمت بالایی دارند و باید به خوبی از آن‌ها مراقبت کنید؛ اما توسترهای دکمه‌ای قیمت پایینی دارند و از استحکام بالایی برخوردارند. پس شما با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها و با توجه به نیاز خود می‌توانید بهترین توستر را برای خرید انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:فرق مایکروفر و توستر چیست؟ کدام را بخریم؟

سخن پایانی

توستر یکی از قدیمی‌ترین وسایل پخت و پز است که محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. این وسیله کاربردی در دو نوع لمسی و ولومی (دکمه‌ای) روانه بازار می‌شود. هر یک از این دستگاه‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و در نوبه خود گزینه مناسبی برای خرید به شمار می‌روند. این موضوع سبب می‌شود که اغلب افراد برای خرید بین توستر لمسی و دکمه‌ای مردد باشند. به همین منظور در این مقاله به بررسی این موضوع پرداختیم که توستر لمسی خوبه یا ولومی؟ شناخت بهتر این دو دستگاه به شما کمک می‌کند که بتوانید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید و بهترین نوع توستر را برای خرید انتخاب کنید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول

  • آیا توستر لمسی زود خراب می‌شود؟

خیر. توسترهای لمسی کاربرد بسیار زیادی دارند، ولی به دلیل لمسی بودن آسیب‌پذیر هستند؛ بنابراین باید به خوبی از آن‌ها مراقبت کنید تا خراب نشوند.

  • توستر لمسی بهتر است یا دکمه ای؟

هر یک از این محصولات ویژگی‌های خاص خود را داشته و در نوبه خود گزینه مناسبی برای خرید هستند. شما با توجه به سلیقه شخصی و نوع نیاز خود می‌توانید بهترین محصول را برای خرید انتخاب کنید.

  • طول عمر توستر لمسی بیشتر است یا ولومی؟

توستر لمسی و ولومی دو نمونه از دستگاه‌های پرکاربرد موجود در بازار هستند که با قابلیت‌های متنوع ساخته شده‌اند. طول عمر این محصولات به نحوه مراقبت شما بستگی دارد.

  • از توستر لمسی برای پخت چه غذاهایی استفاده می‌شود؟

توستر لمسی یک وسیله جذاب و کاربردی است که برای پخت غذاهایی همچون کیک، پیتزا، نان، ماهی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 20 =