Banner Image
از کجا بفهمیم جاروبرقی بوش اصل است؟

از کجا بفهمیم جاروبرقی بوش اصل است؟

امتیاز دهید

یکی از تولید کنندگان محبوب لوازم خانگی که در بین ایرانیان طرفداران بسیار زیادی دارد برند بوش بوده که در سال‌های اخیر به دلیل بالا رفتن قیمت محصولات این برند و همچنین اقداماتی که افراد سودجو انجام می‌دهند بسیاری از مراکز محصولات تقلبی بوش را به جای اورجینال به فروش می‌رسانند. حال شاید برایتان سوال باشد که از کجا بفهمیم جاروبرقی بوش اصل است و روش‌های تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی چیست.

این کمپانی باکیفیت بسیار بالایی محصولات خود را تولید کرده و در ساخت آن‌ها از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند این محصولات را به صورت کاملاً اورجینال و با کیفیت عالی خریداری کنند. حال اگر قصد خرید جاروبرقی برند بوش را دارید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا با بررسی روش‌های تشخیص اصل و تقلبی بودن بتوانید محصولی اورجینال را خریداری کنید.

جاروبرقی برند بوش در یک نگاه

جاروبرقی برند بوش در مدل‌های مختلفی مانند کیسه‌ای، مخزن‌دار و شارژی تولید می‌شود که بسته به مدل آن، قدرت‌های مکش مختلفی را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید برای تمیز کردن سطوح مختلف مانند محیط کار، خانه، ماشین و … از آن استفاده کنید. این محصولات دارای مصرف انرژی پایینی هستند که باعث می‌شوند از نظر اقتصادی گزینه مناسبی به حساب آیند.

بیشتر بخوانید:جاروبرقی بوش بهتره یا فیلیپس؟ مقایسه دو برند معروف و پرکاربرد

در جواب سوال از کجا بفهمیم جاروبرقی بوش اصل است می‌توان گفت که این محصولات صدای بسیار کمی دارند و دور موتور آن‌ها بسته به مدل‌های مختلف متغیر بوده و شما می‌توانید مکش و سرعت جاروبرقی را به راحتی تنظیم کنید. این محصولات ماندگاری بسیار بالایی را ارائه می‌دهند و شما می‌توانید سالیان سال از این محصول استفاده کرده و از قدرت فوق‌العاده آن لذت ببرید.

جاروبرقی برند بوش در یک نگاه

جاروبرقی برند بوش در مدل‌های مختلفی مانند کیسه‌ای، مخزن‌دار و شارژی تولید می‌شود که بسته به مدل آن، قدرت‌های مکش مختلفی را ارائه می‌دهد

از کجا بفهمیم جاروبرقی بوش اصل است؟

برای این کار می‌توانید از روش‌های متعددی استفاده کنید و جاروبرقی اصل را به راحتی از تقلبی تشخیص داده تا بتوانید خریدی معتبر داشته باشید. این روش‌ها عبارتند از:

1- بررسی تصاویر اصلی در سایت‌های معتبر و مقایسه با تصویر جاروبرقی خریداری شده

قبل از خرید ابتدا عکس‌های محصول و مدلی که قصد خرید آن را دارید را بررسی کنید. سپس با محصولی که قصد خرید آن را دارید مقایسه کرده و در صورت هماهنگ نبودن تصویر با محصول خریداری شده به راحتی می‌توانید تقلبی بودن آن را تشخیص دهید.

2- از کجا بفهمیم جاروبرقی بوش اصل است؛ نام برند

افراد سودجو نام برند را با شباهت بسیار زیادی روی محصول چاپ می‌کنند؛ به همین دلیل لازم است در هنگام خرید به فونت نوشته شده روی جعبه و خودِ جاروبرقی توجه داشته باشید.

از کجا بفهمیم جاروبرقی بوش اصل است؛ نام برند

در هنگام خرید به فونت نوشته شده روی جعبه و خودِ جاروبرقی توجه داشته باشید

3- بررسی جعبه محصول

لوازم خانگی به‌خصوص جاروبرقی‌های اورجینال در داخل جعبه به فروش می‌رسند؛ به همین دلیل برای تشخیص جاروبرقی اصل بایستی جعبه آن را به صورت دقیقی بررسی کنید. جعبه این جاروبرقی کارتنی مرتب، تمیز و با رنگ روشن بوده که تمام اطلاعات جاروبرقی روی آن کاملاً واضح و خوانا نوشته شده است. در صورتی‌ که جعبه محصول پاره و یا بی‌کیفیت بود و یا اطلاعات محصول با اطلاعاتی که روی جعبه نوشته شده تطابق نداشته باشد به احتمال زیاد محصول تقلبی است.

بیشتر بخوانید:چرا جاروبرقی مکش ندارد؟

4- توجه به بارکد محصول

برای پاسخ به سوال از کجا بفهمیم جاروبرقی بوش اصل است می‌توان به بارکد محصول اشاره کرد. این روش از دقیق‌ترین تکنیک‌ها بوده و می‌تواند اورجینال بودن جاروبرقی شما را اثبات کند؛ زیرا بارکد محصولات شباهت زیادی به کد ملی دارد و هر دستگاهی یک بارکد خاص داشته و امکان جعل آن غیرممکن است. برای بررسی بارکد لازم است از برنامه بارکدخوان گوشی خود استفاده کرده و با اتصال به اینترنت و اسکن بارکد تمامی اطلاعات جاروبرقی را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در صورت تقلبی بودن هیچ‌گونه اطلاعاتی نمایش داده نمی‌شود.

5- بررسی شلنگ جاروبرقی

تمامی مشخصات دستگاه‌ها و جاروبرقی‌های برند بوش در اینترنت درج شده است و شما می‌توانید قبل از خرید با ویژگی‌های قسمت‌های مختلف این برند آشنا شوید؛ به ‌عنوان مثال شلنگ خرطومی به کار رفته در جاروبرقی بوش انعطاف‌پذیری بالایی داشته و کنفی است، در حالی‌ که نمونه‌های تقلبی دارای شلنگ‌های پلاستیکی هستند.

بررسی شلنگ جاروبرقی

شلنگ خرطومی به کار رفته در جاروبرقی بوش انعطاف‌پذیری بالایی داشته و کنفی است

6- کیسه جاروبرقی

کیسه‌های جاروبرقی نیز در محصولات تقلبی و اورجینال متفاوت است و شما می‌توانید با بررسی کیسه جاروبرقی و مدل کیسه در جاروبرقی اورجینال که در سایت اصلی برند بوش درج شده و مقایسه آن با کیسه جاروبرقی خریداری شده از اورجینال و یا تقلبی بودن محصول مطلع شوید.

بیشتر بخوانید:آموزش تعویض کیسه جاروبرقی سطلی به طور کامل

7- از کجا بفهمیم جاروبرقی بوش اصل است؛ بررسی طراحی

برندهای محبوب و پرطرفداری مانند بوش در هنگام رونمایی از محصولات و جاروبرقی‌های خود طراحی و شکل ظاهری و تمام مشخصات آن را در سایت خود منتشر می‌کنند و لازم است در هنگام خرید سایت را بررسی کرده و در صورت مغایرت شکل ظاهری متوجه تقلبی بودن محصول شوید. دکمه‌های دستگاه‌های تقلبی در اکثر موارد بد ساخته شده و بی‌کیفیت هستند، در حالی ‌که در نمونه اصلی دکمه‌ها از متریال و کیفیت فو‌ق‌العاده‌ای بوده و به هیچ عنوان آسیب نمی‌بینند.

از کجا بفهمیم جاروبرقی بوش اصل است؛ بررسی طراحی

در نمونه اصلی دکمه‌ها از متریال و کیفیت فو‌ق‌العاده‌ای بوده و به هیچ عنوان آسیب نمی‌بینند

8- وزن دستگاه

جاروبرقی‌های اورجینال بوش به دلیل قطعات اصلی، متریال مرغوب و فوق‌العاده وزن کمتری نسبت به گزینه‌های تقلبی دارند؛ به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید ابعاد کامل دستگاه، وزن و موارد دیگر را با نمونه‌های اصل مقایسه کنید.

9- تفاوت قیمت

با جستجویی ساده در اینترنت و بازار شهر خود قیمت حدودی محصول مورد نظر خود را متوجه می‌شوید؛ تفاوت قیمت ممکن است بین 200 تا 500 هزار تومان باشد. افراد سودجو و کسانی که محصولات تقلبی را به جای محصول اورجینال می‎فروشند برای جلب توجه مشتریان قیمتی بسیار پایین‌تر از سایر فروشگاه‌ها در نظر می‌گیرند. همان‌طور که می‌دانید این برند محبوب به دلیل قابلیت‌های جذاب و کاربردی و تکنولوژی فوق‌العاده قیمت بیشتری را نسبت به نمونه‌های تقلبی دارند و به همین دلیل توجه به قیمت نیز یکی از روش‌های تشخیص جاروبرقی‌های اصل از تقلبی برند بوش است.

بیشتر بخوانید:9 علت خاموش شدن جاروبرقی در حین کار

10- از کجا بفهمیم جاروبرقی بوش اصل است؛ خرید از فروشگاهی مطمئن

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید اجناس برقی و اورجینال بایستی مورد توجه قرار دهید خرید از فروشگاه معتبر است. در این فروشگاه‌های محصولات به همراه ضمانت‌نامه اصل کالا و گارانتی معتبری ارائه می‌شوند و شما می‌توانید بدون نگرانی و شک محصول مورد نظر خود را بدون دغدغه خریداری کنید.

11- توجه به بخش‌های مختلف دستگاه

اگر تمامی موارد گفته شده در قسمت بالا درست و مطابق با دفترچه‌ راهنما است شما می‌توانید با بررسی مواردی مانند جنس بدنه، تعداد و مدل چرخ‌های جاروبرقی، رنگ جاروبرقی، نوع فیلتر دستگاه، سایز جاروبرقی، جنس و اندازه شلنگ خرطومی، مدل، وزن و ابعاد دستگاه، میزان قدرت و مکش، ظرفیت کیسه جاروبرقی و… که در سایت اصلی آورده شده است از اورجینال بودن آن مطمئن شوید.

توجه به بخش‌های مختلف دستگاه

شما می‌توانید با بررسی مواردی که در سایت اصلی آورده شده است از اورجینال بودن آن مطمئن شوید.

نکات مهم برای خرید جاروبرقی بوش

شما می‌توانید علاوه ‌بر مواردی که در قسمت بالا گفته شد در هنگام خرید نیز موارد مختلفی را در نظر داشته باشید؛ بدین ترتیب احتمال خرید محصول تقلبی غیر ممکن خواهد شد. این نکات مهم عبارتند از:

داشتن گارانتی معتبر: تمام جاروبرقی‌های برند بوش دارای گارانتی معتبر هستند و فروشگاهی که این گارانتی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد ممکن است محصول تقلبی را به فروش برساند.

بیشتر بخوانید:چگونه جاروبرقی را باز کنیم؟

دارای جعبه: به‌ هیچ‌ عنوان جاروبرقی بدون کارتن را خریداری نکنید؛ زیرا تمام محصولات اورجینال برند بوش دارای کارتن‌های سالم و باکیفیت هستند.

بررسی قطعات: تمام قطعات را در هنگام خرید بررسی کنید تا مطابق با سایت اصلی باشد.

اطمینان از سلامت سیم: سیم برق دستگاه بسیار مهم است و به همین دلیل در هنگام خرید از صحت و سلامت آن مطمئن شوید.

توجه به ویژگی‌های ظاهری: رنگ و ویژگی‌های ظاهری بسیار مهم است و همه محصولات ارائه شده توسط کمپانی بوش ویژگی‌های ظاهری و رنگ مشخصی دارند.

توجه به کیفیت لوگوی چاپ شده: لوگویی که بر روی محصول و جعبه وجود دارد در صورت اصل بودن کیفیت بالایی خواهد داشت و از این‌ رو لازم است به آن توجه کنید.

نکات مهم برای خرید جاروبرقی بوش

رنگ و ویژگی‌های ظاهری بسیار مهم است و همه محصولات ارائه شده توسط کمپانی بوش ویژگی‌های ظاهری و رنگ مشخصی دارند

کلام آخر

برند بوش یکی از برندهای محبوب لوازم خانگی بوده که محصولات آن با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شود این برند فوق‌العاده جاروبرقی‌های خود را در انواع و مدل‎های مختلف تولید کرده و از آنجایی‌ که قیمت محصولات روزبه‌روز در حال افزایش است افراد سودجو محصولات تقلبی را به جای اصل در اختیار کاربران قرار می‌دهند. حال شاید برایتان سوال باشد که از کجا بفهمیم جاروبرقی بوش اصل است؛ برای این منظور لازم است قبل از خرید محصول مورد نظر خود به سایت اصلی بوش مراجعه کرده و تمام مشخصات جاروبرقی را بررسی کنید.

در این شرایط محصول خریداری شده بایستی با تمام مشخصاتی که در سایت درج شده است مطابقت داشته باشد. همچنین بررسی بارکد دستگاه با استفاده از بارکد خوان موجود در گوشی باعث می‌شود که در صورت اورجینال بودن تمام اطلاعات دستگاه نمایش داده شود. از دیگر مواردی که برای تشخیص اصل و یا تقلبی بودن بایستی مورد توجه قرار دهید، توجه به جعبه محصول و درج مشخصات دستگاه روی کارتن آن بوده و همچنین ظرفیت و کیسه دستگاه بایستی همانند مشخصات جاروبرقی باشد. در نهایت با بررسی همه موارد می‌توانید از اورجینال بودن محصول خود مطمئن شوید.

سوالات متداول

  • از کجا بفهمیم جاروبرقی بوش اصل است؟

بررسی بارکد دستگاه، رنگ، جنس، شلنگ و … که مطابق با مشخصات سایت اصلی باشد، بررسی جعبه دستگاه، کیسه، ظرفیت جاروبرقی و… .

  • قیمت جاروبرقی بوش چقدر است؟

جاروبرقی‌های این برند به دلیل کیفیت بسیار بالای مواد اولیه قیمت نسبتاً بالایی دارند.

  • برای بررسی بارکد جاروبرقی بوش جهت اطمینان از اورجینال بودن چه کاری بایستی انجام داد؟

برنامه بارکدخوان را در گوشی خود نصب کرده و با اتصال به اینترنت در صورت اورجینال بودن تمام مشخصات محصول را مشاهده خواهید کرد؛ در غیر ‌این‌ صورت محصول تقلبی است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =