Banner Image
بهترین پخش کننده خانگی

بهترین پخش کننده خانگی کدام است؟

امتیاز دهید

موسیقی همراه همیشگی غم و شادی است و در اغلب لحظات زندگی حضور پررنگی دارد. بسیاری از افراد به دنبال خرید بهترین پخش کننده خانگی هستند تا موسیقی جور دیگری در زندگی‌شان طنین‌انداز شود. پخش‌کننده‌های خانگی اغلب با بازه قیمتی متنوع و در هزاران مدل عرضه می‌شوند. این مقدار تنوع در مدل و قیمت، کار را برای انتخاب سخت می‌کند. برای همین در ادامه این مقاله از مجله پیندو بهترین‌ها از نظر کیفیت ساخت و در بازه قیمتی مختلف را به شما معرفی کرده‌ایم تا انتخاب برای شما راحت‌تر شود.

1. پخش کننده خانگی دنای مدل DE-9152RH

زیبایی این محصول بدون شک هوش از سر شما می‌برد. علاوه بر زیبایی دارای کیفیت ساخت بالایی نیز هست و بدنه آن از جنس چوب ساخته شده است. در کنار این موارد باید اشاره کرد که کیفیت صدای بالایی دارد و صداهایی زلال و بدون اعوجاج با بیس عالی را برای شما پخش می‌کند.

بهترین پخش کننده خانگی مارک دنای

بدنه این پخش کننده خانگی از جنس چوب ساخته شده است.

وزن 6500 گرم
جنس بدنه چوب
قابلیت اتصال بلوتوث، پورت USB و کارت حافظه SD
اقلام همراه کنترل
تعداد ساب‌ووفر 1 عدد
میکروفن ندارد

2. پخش کننده خانگی تسکو مدل TS 2193

اگر به دنبال بهترین پخش کننده خانگی هستید این محصول تسکو هم برای خرید گزینه مناسبی است. می‌توانید با بلوتوث به آن متصل شوید و برد آن حدود 10 متر است. علاوه بر این امکان پخش با درگاه USB و کارت حافظه را هم دارد. حساسیت 72 دسی‌بل این محصول و امکان مدیریت موسیقی با ریموت کنترل و دکمه‌های روی آن از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول به شمار می‌رود.

بهترین پخش کننده خانگی برند تسکو

برند تسکو یکی از بهترین برندهای موجود در بازار پهش کننده های خانگی است.

وزن 4000 گرم
جنس بدنه پلاستیک
قابلیت اتصال بلوتوث، پورت USB و کارت حافظه SD
اقلام همراه دفترچه راهنما، ریموت کنترل، کابل 1 به 2 صدا RCA
تعداد ساب‌ووفر 1
میکروفن ندارد

3. پخش کننده خانگی تسکو مدل TS 2040

مدل 2040 TS دارای بدنه‌ای یکپارچه و با کیفیت ساخت بسیار بالا است. توان خروجی اسپیکرهای آن بسیار بالا و نشان‌دهنده‌ قدرت آن در پخش صدا است. این محصول دارای شیار کارت حافظه، قابلیت اتصال بلوتوث و یک درگاه USB بوده که امکان اتصال انواع دستگاه به آن را فراهم کرده و این اسپیکر را به بهترین پخش کننده خانگی تبدیل کرده است. همچنین می‌توانید گوشی یا تبلت خود را از طریق AUX به آن متصل کنید.

تسکو، یکی از بهترین برندهای پخش کننده خانگی

این مدل از برند تسکو به شیار کارت حافظه، قابلیت اتصال بلوتوث و یک درگاه یو اس بی مجهز است.

وزن 20000 گرم
جنس بدنه چوب
قابلیت اتصال بلوتوث، پورت USB و کارت حافظه SD
اقلام همراه کابل 3.5 میلی‌متری و ریموت کنترل
تعداد ساب‌ووفر 1
میکروفن ندارد

4. پخش کننده خانگی مکسیدر مدل CN50

مکسیدر را می‌توان یکی از بهترین برندهای تولیدکننده محصولات صوتی و تصویری دانست. مدل CN50 بهترین پخش کننده خانگی این برند بوده که از کیفیت ساخت و صدای بالایی برخوردار است. این محصول دارای چراغ‌های LED چند رنگی است که در هنگام پخش موسیقی نمایی جذاب به آن می‌بخشد. همچنین برخورداری از ریموت کنترل، نمایشگر LED و صفحه‌ نمایش دیجیتال، کار با این محصول را راحت‌تر کرده است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به امکان جابه‌جایی بین موسیقی‌ها بر اساس پوشه و قابلیت کارائوکه اشاره کرد.

بهترین پخش کننده خانگی از برند مکسیدر

از امکانات این محصول می‌توان به به امکان جابه‌جایی بین موسیقی‌ها بر اساس پوشه و قابلیت کارائوکه اشاره کرد.

وزن 26000 گرم
جنس بدنه ام دی اف
قابلیت اتصال پورت USB
اقلام همراه میکروفن، ریموت کنترل و دفترچه راهنما
تعداد ساب‌ووفر 6 عدد
میکروفن ندارد

 

بیشتر بخوانید:دانگل چیست؟ انواع دانگل گوشی، لپ‌تاپ و تلویزیون

5. پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7

برند پاناسونیک یکی از برترین برندها در زمینه تولید محصولات دیجیتال صوتی و تصویری در جهان است. پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 هم بهترین پخش کننده خانگی از این برند بوده که 1700 وات توان خروجی صدا دارد و این یعنی استفاده از آن برای منازلی به متراژ بالا و یک سالن بزرگ کافی است. این پخش‌کننده خانگی پاناسونیک 2 سوپرووفر 16 سانتی‌متری و چهار ووفر 4 سانتی‌متری دارد که در تقویت صدای بم و صدای زیر عملکرد بسیار خوبی دارند. علاوه بر این مجهز به تکنولوژی NFC، دارای قابلیت کارائوکه، خروجی آنالوگ صدا، قابلیت نورپردازی و 4 گیگابایت حافظه داخلی است.

بهترین پخش کننده خانگی، برند پاناسونیک مدل Ua7

این پخش کننده خانگی به تکنولوژی NFC مجهز است.

وزن 14000 گرم
جنس بدنه پلاستیک مقاوم
قابلیت اتصال USB
اقلام همراه
تعداد ساب‌ووفر 4
میکروفن ندارد

 

6. پخش کننده خانگی میکرولب مدل DJ-1201

پخش‌کننده خانگی میکرولب مدل DJ-1201 یکی از محصولات پرطرفدار در بازار و بهترین پخش کننده خانگی است که می‌توانید برای پخش صدای واضح و جذاب از آن استفاده کنید. در این پخش‌کننده از 4 عدد ساب‌ووفر 12 اینچ استفاده شده و با توان خروجی 4200 وات برای برگزاری دورهمی، مجلس یا مهمانی محصولی عالی محسوب می‌شود.

بهترین پخش کننده خانگی برند میکرولب

توان خروجی این محصول 4200 وات است.

وزن 60000 گرم
جنس بدنه چوب
قابلیت اتصال بلوتوث، پورت USB
اقلام همراه میکروفن، دفترچه راهنما، کنترل
تعداد ساب‌ووفر 4 عدد
میکروفن دارد

7. پخش کننده خانگی جی بی ال مدل Partybox 710

بسیاری جی بی ال را یکی از بهترین برندهای تولیدکننده اسپیکرهای قابل‌حمل می‌دانند؛ اما فعالیت این برند فقط در تولید این محصول خلاصه نشده و پخش کننده خانگی جی بی ال مدل Partybox 710 بهترین پخش ‌کننده خانگی این برند محسوب می‌شود. مدل Partybox 710 دارای توان 800 واتی است و از نظر صوتی توان پوشش فضاهای بزرگ برای پخش موسیقی، به ‌ویژه برای دورهمی، مجالس و مهمانی‌ها دارد. قابلیت اتصال بلوتوث، برخورداری از درگاه AUX و در کنار آن امکان اتصال گیتار، جزو ویژگی‌های مهم این محصول است. همچنین با توجه به چرخ‌هایی که در زیر آن تعبیه ‌شده، حمل و جابه‌جایی این پخش‌کننده به ‌راحتی ممکن است. نکته مهم دیگر اینکه دارای استاندارد IPX4 است و برای همین در برابر قطرات و پاشش آب مقاومت دارد.

بهترین پخش کننده خانگی برند جی بی ال مدل Partybox 710

این مدل از بهترین محصولات جی بی ال در رده پخش کننده های خانگی محسوب می‌شود.

وزن 27 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک مقاوم
قابلیت اتصال بلوتوث، ورودی Aux، میکروفن، گیتار
اقلام همراه دفترچه راهنما
تعداد ساب‌ووفر 2
میکروفن ندارد

برای مطالعه بیشتر کلیک کنید: بهترین اسپیکر قابل حمل در سال 2023

8. پخش کننده خانگی اکوتک مدل ET-402

این محصول نه ‌تنها جزو لیست بهترین پخش کننده خانگی قرار می‌گیرد، بلکه ‌یک باند عالی و پر قدرت با دو بلندگوی سایز 12 اینچ برای اجرای زنده در فضای باز نیز هست. همچنین می‌توانید آن را روی پایه قرار دهید تا برد صدای بیشتری هم داشته باشد. توان بالا و امکان اتصال به انواع آمپلی‌فایر از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول به شمار می‌رود.

بهترین پخش کننده خانگی برند اکوتک

از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل می‌توان به وان بالا و امکان اتصال به انواع آمپلی‌فایر اشاره کرد.

وزن 21000 گرم
جنس بدنه چوب
قابلیت اتصال پورت USB، بلوتوث، AUX
اقلام همراه
تعداد ساب‌ووفر
میکروفن

 

9. پخش کننده خانگی مکسیدر مدل AL 228

این محصول با قابلیت پخش انواع فرمت‌های صوتی و تصویری و رقص نور سقفی جذاب یکی از محصولات محبوب و پرفروش در بازار به شمار می‌رود. علاوه بر این می‌توان پخش کننده خانگی مکسیدر مدل AL 228 را با اپلیکیشنی به نام AB Link روی گوشی همراه هم کنترل و مدیریت کرد. قابلیت تغییر حالت‌های نورپردازی، تنظیم ولوم و اکو میکروفن از دیگر ویژگی‌های این محصول جذاب است. رنگ مشکی بدنه و کیفیت بالای ساخت نیز از دیگر نکات مهمی است که باعث شد در لیست بهترین پخش کننده خانگی از این محصول زیبا نام ببریم.

بهترین پخش کننده خانگی برند مکسیدر مدل AL-228

پخش کننده خانگی مکسیدر از محبوب‌ترین مدل‌های رده خود در بازار محسوب می‌شود.

وزن 25000 گرم
جنس بدنه ام دی اف
قابلیت اتصال با بلوتوث، پورت USB
اقلام همراه دفترچه راهنما، ریموت کنترل، میکروفن
تعداد ساب‌ووفر 4 عدد
میکروفن دارد

 

10.پخش کننده خانگی میکرولب مدل BASIC-601

این محصول در واقع یک اسپیکر خوش ‌ساخت و خوش قیمت است که می‌توان به‌عنوان یک پخش‌ کننده‌ خانگی هم از آن استفاده کرد. این محصول کیفیت ساخت بالایی دارد و به دلیل استفاده از چوب 8 میل در ساخت بدنه جزو محصولات مقاوم نیز به شمار می‌رود. علاوه بر امکان اتصال با بلوتوث، می‌توان فلش و کارت حافظه را هم به آن متصل کرد و از یک درگاه برای اتصال میکروفن نیز برخوردار است. وزن مناسب و خوش‌دست بودن، امکان جابه‌جایی و حمل راحت این محصول را برای همه فراهم کرده است.

پخش کننده خانگی میکرولب مدل basic 601

استفاده از چوب 8 میل از این مدل، محصولی بادوام و مقاوم ساخته است.

وزن 45000 گرم
جنس بدنه چوب 8 میلی‌متری
قابلیت اتصال با بلوتوث، درگاه USB، کارت حافظه
اقلام همراه میکروفن بی‌سیم، ریموت کنترل، شارژر مخصوص
تعداد ساب‌ووفر 2 عدد
میکروفن دارد

 

11. پخش کننده خانگی مکسیدر مدل CN46

اگر به دنبال خرید قدرتمندترین و بهترین پخش کننده خانگی با کیفیت صدای بالا و امکانات خاص هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اسپیکر به دلیل برخورداری از 4 ساب‌ووفر 8 اینچی، 2 میدرنج 8 اینچی، 2 تیوتر و علاوه بر آن قابلیت آمپلی‌فایر بدون شک یکی از قدرتمند‌ترین محصولات بازار است. در کنار این موارد درگاه‌های ارتباطی متنوعی دارد تا به ‌راحتی بتوان به آن متصل شد و همراه با یک میکروفن با قابلیت‌های باس، ریورب، تربل و anti-whistle به فروش می‌رسد.

پخش کننده خانگی مکسیدر

این مدل به دلیل برخورداری از 4 ساب‌ووفر 8 اینچی، 2 میدرنج 8 اینچی، 2 تیوتر و علاوه بر آن قابلیت آمپلی‌فایر بدون شک یکی از قدرتمند‌ترین محصولات بازار محسوب می‌شود.

وزن
جنس بدنه ام دی اف
قابلیت اتصال با بلوتوث، پورت USB، کارت حافظه، AUX
اقلام همراه دفترچه راهنما، ریموت کنترل، دو عدد باتری نیم قلم، کابل شبکه، کابل AV، میکروفن سیمی، کابل اتصال اکتیو به پسیو، آنتن سیمی
تعداد ساب‌ووفر 4 عدد
میکروفن دارد

 

12. پخش کننده خانگی بلوتوثی قابل حمل پروئل مدل Free6LT

اسپیکر پروئل مدل FREE6LT در اصل یک سیستم صوتی حرفه‌ای محسوب می‌شود که مجموعه کاملی از مشخصات و ویژگی‌های کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول قابلیت اتصال با پورت USB، درگاه SD و بلوتوث را دارد. بدنه آن از ماده مقاومی به نام پلی‌پروپیلن ساخته شده که علاوه بر مقاومت بالا از وزن کمی برخوردار است و برای حمل آن با مشکلی مواجه نخواهید شد. همچنین باید اشاره کرد که این محصول هم با برق شهری و هم با دو عدد باتری کار می‌کند، این ویژگی استفاده از آن را در مکان‌های باز و دور از پریز برق نیز به ‌راحتی ممکن کرده است.

بهترین پخش کننده خانگی، برند پروئل

بدنه این محصول از پروپیلن ساخته شده که علاوه بر مقاومت بالا، وزن آن را کاهش داده است.

وزن 6000 گرم
جنس بدنه پلی‌پروپیلن
قابلیت اتصال با پورت USB، درگاه SD و بلوتوث
اقلام همراه میکروفن بی‌سیم، دو عدد باتری، ریموت کنترل، کابل برق
تعداد ساب‌ووفر 1 عدد
میکروفن دارد

شاید خواندن این مقاله برای شما جالب باشد: ریجن پلی استیشن چیست؟ (معرفی انواع ریجن)

13. پخش کننده خانگی تسکو مدل TS 2187

یکی دیگر از محصولاتی که در لیست بهترین پخش کننده خانگی باید بررسی کرد؛ پخش کننده خانگی تسکو مدل TS 2187 است. این محصول سه‌ تکه صدایی عالی برای پخش موسیقی، تماشای فیلم یا بازی‎ به شما ارائه می‌دهد. همچنین این محصول دارای قابلیت اتصال بی‌سیم و LED زیبایی است که کارایی و زیبایی محصول را چندین برابر کرده است.

پخش کننده خانگی تسکو مدل ts 2187

از ویژگی‌های این محصول میتوان به قابلیت اتصال بی‌سیم اشاره کرد.

وزن پلاستیک
جنس بدنه 6800 گرم
قابلیت اتصال با بلوتوث، USB، RCA
اقلام همراه ریموت کنترل، کابل RCA
تعداد ساب‌ووفر 1 عدد
میکروفن ندارد

 

14. پخش کننده خانگی تسکو مدل TS 1900

طراحی زیبا و خاص این محصول باعث شده تا در عین زیبایی، یک محصول خوش‌دست هم باشد. دسته کشویی و دو چرخ در قسمت زیرین حمل و جابه‌جایی این پخش کننده را بسیار آسان کرده است. همچنین این محصول از امکان اتصال باسیم و بی‌سیم برخوردار بوده و حتی با کارت حافظه هم می‌توانید موزيک‌های مدنظر خود را پخش کنيد.

پخش کننده خانگی تسکو ts 1900

مجهز بودن به دسته کشویی و چرخ، قابلیت حمل این پخش کننده را بسیار آسان کرده است.

وزن 8000 گرم
جنس بدنه
قابلیت اتصال با کابل AUX، بلوتوث، USB
اقلام همراه ریموت کنترل، کابل صدا، دفترچه راهنما
تعداد ساب‌ووفر 1
میکروفن ندارد

 

15. پخش کننده خانگی دنای مدل DE-WB3065L3S

دنای از جمله برندهای خوش‌نام داخلی در زمینه تولید انواع اسپیکر و بهترین پخش کننده خانگی است. در میان محصولات این برند مدل DE-WB3065L3S دارای کیفیت بسیار بالایی است و از 6 عدد ساب‌ووفر 6.5 اینچی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های ظاهری این محصول نورپردازی آن است که ظاهر زیبایی هنگام استفاده به این پخش کننده خانگی دنای می‌بخشد. ساب‌ووفرهای آن هم همگی از نوع اکتیو و دارای آمپلی‌فایر داخلی هستند که باعث تقویت و افزایش صدا خواهد شد.

پخش کننده خانگی دنای

ساب‌ووفرهای این مدل از نوع اکتیو و دارای آمپلی‌فایر داخلی هستند که باعث تقویت و افزایش صدا خواهد شد.

وزن
جنس بدنه ام دی اف
قابلیت اتصال با پورت USB، درگاه SD و بلوتوث
اقلام همراه ریموت کنترل، کابل، میکروفن کارائوکه
تعداد ساب‌ووفر 6 عدد
میکروفن دارد

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم با معرفی 15 مدل پخش کننده که می‌توان هر کدام را در رده و بازه قیمتی خود بهترین پخش کننده خانگی دانست، کار شما را برای انتخاب و خرید راحت کنیم. با این ‌وجود اگر هنوز هم دچار شک و دودلی هستید، بهتر است که با یک کارشناس خبره در این زمینه مشورت و نیازهای خود را مطرح کنید تا بهترین را به شما معرفی کند.

کلیک کنید: بهترین هدست های بلوتوثی بازار در1402

سوالات متداول

  • چرا قیمت پخش کننده‌های خانگی این ‌قدر متفاوت است؟

جنس بدنه، برند تولیدکننده، ابعاد و وجود امکانات متفاوت باعث شده است تا این نوع محصولات در بازه قیمتی متفاوتی عرضه شود.

  • چه نکاتی برای خرید بهترین پخش کننده خانگی مهم است؟

مهم‌ترین نکته که باید مدنظر داشته باشید، متراژ منزل یا فضایی است که این محصول را برای آن می‌خرید. همچنین به فاکتورهای مهم دیگری چون توان خروجی، قدرت صدا، قابلیت اتصال، درگاه‌های ارتباطی، قیمت و برند هم توجه داشته باشید.

  • محصولات چه برندی برای خرید پخش کننده خانگی بهتر است؟

این امر به بودجه شما برای خرید بستگی دارد، طبیعتاً محصولات برندهای معتبرتر، قیمت بیشتری هم دارند. همچنین بهتر است تا حد امکان از برندهای بی‌نام ‌و نشانی که کیفیت کالای آن‌ها مشخص نیست، خرید نکنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 20 =