Banner Image
بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد کجاست؟ (آدرس و مسیر دسترسی)

5/5 - (1 امتیاز)

لوازم تزیینی همچون سرویس خواب، مبلمان سیسمونی و… از جمله تجهیزاتی هستند که در کنار زیبایی، راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند. لذا اگر می‌خواهید کیفیت زندگی خود را افزایش دهید لازم است که خرید مبلمان در اولویت قرار گیرد. برای خرید مبلمان روش‌های مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید بهترین روش را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. بازار مبل یافت آباد یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش مبل بوده که در شهر تهران واقع شده است. این مرکز خرید به قدری بزرگ است که نیاز شما را به‌ راحتی برطرف خواهد کرد. لذا شما می‌توانید برای خرید مبلمان با کیفیت به این بازار مراجعه کنید. در این مقاله بررسی می‌کنیم که بازار مبل یافت آباد کجاست و چگونه می‌توان از آنجا خرید کرد؛ بنابراین اگر قصد خرید مبل از بازار یافت آباد را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با پیندو همراه باشید.

بازار مبل یافت آباد دقیقاً کجاست؟

بازار یافت آباد یکی از بهترین بازارهای مبل ایران است که در منطقه 17 تهران قرار دارد. این بازار از ابتدای چهار راه یافت آباد شروع می‌شود و تا انتهای خیابان امامزاده حسن ادامه پیدا می‌کند. بازار یافت آباد در یکی از بهترین مناطق تهران قرار دارد که دسترسی به آن خیلی آسان است. در این بازار حدود 8 هزار فروشگاه بزرگ و کوچک وجود دارد. این موضوع سبب می‌شود که شما بتوانید محصولات متنوعی را مشاهده کنید و بهترین آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید.

دسترسی آسان به بازار یافت آباد سبب می‌شود که بتوانید با استفاده از خودرو شخصی یا مترو به یافت آباد بروید و سپس محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید. از طرفی در این بازار انواع مبلمان، سرویس خواب، دکوراسیون منزل، پارچه مبلی و سیسمونی موجود است؛ بنابراین اگر قصد خرید مبل را دارید، مکانی بهتر از بازار مبل یافت آباد پیدا نخواهید کرد.

بازار مبل یافت آباد کجاست

میتوانید با خودرو شخصی و مترو به بازار مبل یافت آباد بروید.

چند تا بازار مبل در یافت آباد هست؟

بازار یافت آباد به‌ عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران شناخته می‌شود. این بازار منحصر‌به‌فرد دارای بیش از 8 هزار فروشگاه مختلف است که محصولات متنوعی را برای فروش عرضه می‌کنند. هر یک از این فروشگاه‌ها محصولات خاص و بی‌نظیری را پوشش می‌دهند. این موضوع سبب شده است که شما گزینه‌های بیشتری برای خرید داشته باشید. در واقع با توجه به وجود فروشگاه‌های مختلف در یافت آباد محال است که به این مرکز خرید مراجعه کنید و دست خالی از آن برگردید.

تعداد بازار مبل در یافت آباد

بازار یافت آباد به‌ عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران است.

کلیک کنید: برای خرید مبل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

کدام بازار مبل یافت آباد بهتر است؟

بازار مبل یافت آباد دارای مراکز خرید و پاساژهای مختلفی است. هر یک از این بازارها ویژگی‌های خاص خود را داشته و در نوبه خود بهترین گزینه برای خرید مبلمان هستند؛ اما با توجه به نظر مشتریان می‌توان بازار مبل خلیج فارس، بازار مبل شماره 1 و 2 و 3 ایران، پاساژ کاسپین، بازار مبل پاسارگاد، بازار مبل نگارستان، بازار مبل ملل، بازار مبل کوروش، بازار مبل پایتخت و بازار مبل برنا را به ‌عنوان بهترین بازارهای مبل یافت آباد معرفی کرد.

ساعت کاری بازار مبل یافت آباد

ساعت کاری یکی از مسائل مهمی است که در رابطه با بازار یافت آباد وجود دارد. برای مراجعه به بازار مبل یافت آباد و خرید از آن لازم است که اطلاعات کافی درباره ساعت کاری آن داشته باشید. مراکز خرید این بازار به دو دسته پاساژها و مغازه‌های شخصی تقسیم می‌شود. به همین جهت طبیعی است که ساعت کاری در بازار یافت آباد متفاوت باشد. پس باید ساعت کاری هر یک از این بازارها را به‌ طور کامل بشناسید.

ساعت کاری پاساژها در یافت آباد از ساعت 9 صبح شروع می‌شود و مغازه‌دارها موظف هستند که سر ساعت 9 شب آن‌ها را ببندند؛ اما مغازه‌های شخصی از این لحاظ هیچ گونه محدودیتی ندارد. با این حال اغلب مغازه‌های شخصی مغازه خود را ساعت 9 صبح باز می‌کنند و تا ساعت 11 شب باز هستند. این موضوع کاملاً شخصی است و به سلیقه صاحب مغازه بستگی دارد؛ بنابراین اگر قصد خرید مبلمان از بازار یافت آباد را دارید باید در زمان مناسب به آن مراجعه کنید.

ساعت کاری بازار یافت آباد در روزهای جمعه

بر خلاف مراکز خرید معمولی، بازار مبل یافت آباد در روزهای تعطیل مخصوصاً جمعه‌ها نیز باز است؛ بنابراین شما این فرصت را دارید که در اوقات بیکاری خود به بازار یافت آباد مراجعه کرده و مبلمان مورد نیاز خود را خریداری کنید؛ اما ساعت کاری بازار یافت آباد در روزهای تعطیل با روزهای معمولی کاملاً متفاوت است. ساعت کاری مغازه‌ها با توجه به سلیقه شخصی افراد و مدیریت پاساژ متغیر است؛ اما در حالت کلی اغلب این مغازه‌ها از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر باز هستند.

مسیر بازار مبل یافت آباد

همان‌طور که اشاره کردیم بازار یافت آباد در منطقه 17 تهران قرار دارد. این منطقه شامل طرح ترافیک و زوج و فرد نمی‌شود. به همین جهت شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه مشکلی و از طریق مسیرهای مختلف به بازار یافت آباد بروید. دقت داشته باشید که برای رفتن به این بازار می‌توانید از طریق مترو اقدام کرده و یا با وسیله شخصی خود به مرکز خرید یافت آباد مراجعه کنید.

بهترین مسیر مترو برای رفت و آمد به بازار یافت آباد دو ایستگاه نعمت آباد و آزادگان هستند. پس از این که از مترو خارج شدید، می‌توانید با استفاده از تاکسی به یافت آباد بروید؛ اما اگر قصد دارید که با استفاده از خودرو شخصی خود به این بازار مراجعه کنید، مسیرهای مختلفی را پیش رو خواهید داشت. به ‌عبارتی شما می‌توانید از هر گوشه تهران و با استفاده از مسیرهای مختلف به این بازار بروید.

مسیر بازار مبل یافت آباد

مسیر بازار مبل یافت آباد روی نقشه

به ‌طور کلی بهترین مسیرها برای رفت و آمد به بازار یافت آباد به وسیله خودرو شخصی عبارت‌اند از:

  • از سمت شمال تهران: ورود به اتوبان همت ⇐ رانندگی از خروجی چمران جنوب به سمت اتوبان نواب ⇐ وارد شدن از تونل توحید به خیابان قزوین ⇐ ورود به خیابان امام‌زاده و انتهای خیابان یافت آباد.
  • از سمت میدان آزادی: حرکت از اتوبان نواب صفوی ⇐ میدان حق شناس ⇐ رانندگی به طرف میدان قزوین ⇐ ورود به خیابان امامزاده حسن و مشاهده بازار یافت آباد.
  • از سمت آزادگان شرق به غرب: ورود به بزرگراه شهید کاظمی ⇐ حرکت به سمت بزرگراه آیت الله سعیدی ⇐ رانندگی مستقیم و در نهایت رسیدن به بازار مبل فروشی یافت آباد.

مقاله مرتبط: چیدمان کوسن روی انواع مبل ال

قیمت مبل‌ها در بازار مبل یافت آباد چطور است؟

همان‌طور که اشاره کردیم بازار مبل یافت آباد دارای فروشگاه‌ها و پاساژهای زیادی است. از طرفی شاهد این هستیم که در این فروشگاه‌ها محصولات متنوعی برای فروش عرضه می‌شود؛ بنابراین طبیعی است که قیمت مبل‌ها در این بازار با هم متفاوت باشد. با توجه به این تفاسیر نمی‌توان قیمت مشخصی برای مبلمان در بازار یافت آباد تعیین کرد.

شما با مراجعه به بازار مبل فروشان یافت آباد می‌توانید انواع مبلمان مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از نکات قابل توجه درباره بازار یافت آباد، تنوع قیمتی محصولات داخل فروشگاه‌های آن است که شرایط لازم برای خرید آسان مبل را برای شما فراهم می‌کند؛ یعنی شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید، بهترین و مناسب‌ترین مبل‌ها را برای خرید انتخاب کنید.

قیمت مبل ها در بازار مبل یافت آباد

میتوان با با مراجعه به بازار مبل فروشان یافت آباد می‌توانید انواع مبلمان مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کرد.

از کجا مبل اینترنتی بخریم؟

در قسمت‌های قبلی راجع به بازار یافت آباد و ویژگی‌های آن صحبت کردیم. اگر در شهر تهران یا اطراف آن زندگی می‌کنید مراجعه به این بازار و خرید مبل برای شما آسان خواهد بود. در غیر این صورت خرید مبل از مرکز خرید مبل یافت آباد کاملاً دشوار خواهد بود؛ اما لازم نیست به خاطر این موضوع ناراحت باشید چرا که فروشگاه پیندو شرایط لازم برای خرید اینترنتی مبل را برای شما فراهم کرده است.

فروشگاه اینترنتی پیندو در شهر تهران واقع شده است و همکاری مستقیمی با فروشگاه‌های مبل یافت آباد دارد؛ بنابراین شما می‌توانید انواع مبل‌های مورد نیاز خود را در فروشگاه پیندو مشاهده کنید. لازم به ذکر است که مبلمان موجود در این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردارند و با قیمت مناسبی برای فروش عرضه می‌شوند. پس اگر قصد خرید اینترنتی و بدون دردسر مبلمان را دارید، فروشگاه پیندو بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

خرید اینترنتی مبل

خرید اینترنتی مبل از بازار پیندو

سخن پایانی

بازار یافت آباد یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز فروش مبل در تهران بزرگ است. این بازار بیش از 8 هزار فروشگاه بزرگ و کوچک دارد که محصولات متنوعی را برای فروش عرضه می‌کنند. قرار گرفتن مرکز فروش مبل یافت آباد در منطقه 17 تهران و وجود مسیرهای متنوع برای دسترسی به آن سبب می‌شود که مشتریان بدون هیچ گونه دردسری به بازار یافت آباد مراجعه کنند. در این بازار می‌توانید انواع مبلمان مورد نیاز خود را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید؛ بنابراین اگر در شهر تهران ساکن هستید یا قصد خرید بهترین مبلمان را دارید بازار مبل یافت آباد بهترین گزینه برای خرید مبلمان خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر: بهترین مدل مبل برای خانه‌های کوچک و نحوه چیدمان

سوالات متداول

  • بازار مبل یافت آباد کجاست؟

بازار مبل یافت آباد یکی از بهترین بازارهای مبل ایران است که در منطقه 17 تهران قرار دارد. این بازار منحصر‌به‌فرد از مسیرهای مختلفی قابل دسترس است و مشتریان به‌ راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

  • تایم فعالیت بازار یافت آباد چگونه است؟

بازار یافت آباد یکی از بهترین مراکز خرید مبل در تهران است که همه روزه حتی در روزهای تعطیل و جمعه‌ها نیز فعالیت می‌کند؛ بنابراین شما هر زمان که خواستید می‌توانید برای خرید مبل به این بازار مراجعه کنید.

  • رنج قیمتی محصولات در بازار مبل یافت آباد چقدر است؟

در بازار مبل فروشان یافت آباد محصولات متنوعی برای فروش عرضه می‌شوند؛ اما طبق بررسی‌های انجام شده رنج قیمتی محصولات بین 5 الی 100 میلیون تومان است.

  • در بازار یافت آباد چه مبل‌هایی به فروش می‌رسد؟

در این بازار مبلمان کلاسیک ارزان، مبلمان کلاسیک سلطنتی، مبلمان راحتی ارزان، مبل لوکس، مبلمان فلزی مدرن، سرویس خواب سلطنتی و مدرن، مبلمان باغی و مبلمان فضای باز به فروش می‌رسد.

  • بزرگ‌ترین رقبای بازار مبل یافت آباد کدام‌اند؟

بازار مبل دلاوران و جاجرود به ‌عنوان بزرگ‌ترین رقبای بازار یافت آباد شناخته می‌شوند که سهم بزرگی از بازار مبل تهران را به خود اختصاص داده‌اند.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =